Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Τα πρώτα του βήματα

Το καλοκαίρι έκανε αισθητή την παρουσία του σήμερα και δεν ξέρω αν μου άρεσε η ζέστη μετά από όλες εκείνες τις υπέροχα δροσερές μέρες που ζήσαμε.
Ξέρω πως στους περισσότερους δεν άρεσε που ο καιρός δεν έλεγε να ταυτιστεί με την εποχή, μα εμένα μου άρεσε.
Κι ας έβρεξε και χώμα.
Μικρό το τίμημα!
Το έχω ξαναπεί, δεν αγαπώ ούτε το κρύο, ούτε τη ζέστη.
Μου αρέσει το αεράκι να με δροσίζει ευχάριστα και ο ήλιος που δεν καίει!
Και όταν δεν είναι χειμωνιάτικη και μονότονα συνεχόμενη, μου αρέσει και η βροχή!
Δεν αντέχω τα ακραία φαινόμενα.
Όχι πως είχαμε τέτοια βέβαια.
 Να, ίσα που άρχισε να σκαρφαλώνει ο υδράργυρος, μα άρχισα ήδη να νοσταλγώ τις βραδιές που έφυγαν.
Κι αρχίζω να φοβάμαι εκείνες που θα έρθουν καυτές και γεμάτες υγρασία να κόβουν την ανάσα.

Με την ελπίδα πως θα έχουμε ένα δροσερό καλοκαίρι ενάντια στις προβλέψεις, μέτρησα με δυο διαφορετικές ρολογιές τις πρώτες μέρες του Ιούνη.
Ένας καλλιστήμονας κατακόκκινος και χαρούμενος όμως ξεκίνησε το χορό του Photo A Day. 
Κι ένα ηλιοβασίλεμα πάσχισε να μιμηθεί τα χρώματά του.
Σχεδόν τα κατάφερε, μα η φτωχή μου μηχανή δεν μπόρεσε να αποθανατίσει αυτή του την προσπάθεια όπως θα της άξιζε!
Για άλλη μια φορά δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην ομορφιά του ντελικάτου αγριοτριαντάφυλλου και ο Μπρίκι συνυπάρχει έστω κι από απόσταση με ένα μικρούλικο γατάκι που κάνει τα πρώτα του βήματα στη ζωή.

Day 1...joy (red rain of joy) 
Day 2...doing (enjoying the sunset)
Day 3...family (Ricky is member of our family)
Day 4...ordinary
Day 5...11 o 'clock
Day 6...adventure...making the first steps in life (the greatest adventure)!
Day 7...pattern

35 σχόλια:

  1. στον Γιακουμπόδρομο ,που πάω ,βρηκα ένα σπίτι με ρολογιά και τη μάδησα την μάντρα χτες! Όλο λέω να βάλω φωτο το βαζάκι που την έβαλα ,να τη δεις κι όλο το ξεχνάω! Θυμήθηκα την ανάρτησή σου και την έκοψα! Είχα και το φόβο των νοικοκυραίων ,μη με δουν !
    Εγω αγαπώ πολύ το κρύο ,καθόλου τη ζέστη!
    Το καλύτερο σκυλί έχουμε! Κανέναν δεν ενοχλεί!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α να το βγάλεις, να το δω!!
      Σε σκέφτομαι να μαδάς τη μάντρα και γελάω!!!
      Το κρύο αγαπάς?...το πολύ κρύο?...δεν το αντέχω!!
      Α, ο Μπρίκι κύριος σε όλα... είναι και κάμποσα χιλιόμετρα μακριά από το γατάκι, οπότε όλα μια χαρά!..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. ωπς κι άλλη μια στην παρέα που δεν αγαπάει καθόλου τη ζέστη...
    όλες μα όλες η σημερινές φωτογραφίες σου εκτός του ότι είναι όμορφες πολύ, αποπνέουν και μια γλύκα!
    να έχεις μια όμορφη νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία, δυο, τρείς, τέσσερις ( κάτι σαν τα παιδιά του Πειραιά..χι.χι.) Μαρία μου..οι αναρτήσεις σου που έχασα και γύρισα πίσω στον χρόνο .. οπως οι ρολογιές σου και απόλαυσα( το παιχνίδι της αγάπης) σου.. οπως και την ποίηση του Καριωτακη.. που μπορώ να πω οτι μου φέρνει λιγη θλιψη.. αλλά το συγκεκριμένο του ποιήμα.. μας ταξιδεύει...φωτογραφία και τραγούδι δεμένα υπέροχα..με το ποιήμα..!!! και τωαρ που κανει τα πρώτα του βήματα το καλοκαιρακι... (παρεπιτόντως ουτε εμενα μου αρέσει η πολύ ζέστη. και το πολύ κρύο) ευτυχως δεν τα έχουμε εμεις αυτά εδώ.... σε παίρνω απο το χέρι και κανουμε τον περίπατο όλο μαζί.. .μμε τον μπρίκη... το γατακι .. την ρολογια σου.. και το υπεροχα σαν τα λουλουδια τα κόκκινα... ηλιοβασιλεμα..........κοντεψα να κανω σεντονι το σχόλιο.. 4 σε 1 ....ήταν.. Μαρία μου σόρρυ .. φιλακιααααααααα!!!! .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Είμαι κι εγώ μια από αυτές που δεν αγαπούν τη ζέστη !
    Οι φωτογραφίες σου εξαιρετικές !!!
    Καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως η ζέστη δεν υποφέρεται με τίποτα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω τι λες εσύ, μα ο Μπρίκι δεσπόζει!!!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello Maria, what a wonderful post. I love the beautiful and colorful flowers. Your dog Ricky is a cutie and the kitten is just adorable.. Great post. Have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρια μου και εγω στεναχωριεμαι με αυτο τον καιρο, τις ζεστες και τι υγρασιες.
    Με κανουν να μην θελω να βγω απο το σπιτι.
    Ελπιζω φετος να ειναι λίγο καλυτερα τα πραγματα.
    Πολυ ομορφες οι φωτογραφες σου για ακομα μια φορα.
    λατρεψα το μικρουλικο γατακι. Κουκλακι ειναι
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια μου, δε στενοχωριέμαι με τη ζέστη, αλλά νευριάζω...χαχα!!
      Και όταν η ατμόσφαιρα έχει και υγρασία δε νιώθω και καλά...θέλω ένα αεράκι να μας φυσάει όλο το καλοκαίρι!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Όμορφες φωτογραφίες και πολύ γλυκιά ανάρτηση ! ....όπως πάντα μας ταξιδεύεις! Το μικρό γατάκι είναι τρέλα! Φιλιά Μαρία μου! Καληνύχτα...ή μάλλον καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βάσια μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Μαρία μου!!Λατρεύω τό καλοκαίρι αλλά μέ τήν πολύ ζέστη δέν τά πάω καλά! Χα χα!!Οι φωτογραφίες σου εξαιρετικές!!Λατρεμένος ο Ρίκι!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρία μου
    Κι εγώ δεν είμαι των ακραίων φαινομένων
    ειδικά με τον καύσωνα απελπίζομαι
    Γι αυτό ίσως να αγαπώ τις μεταβατικές
    εποχές: Άνοιξη και Φθινόπωρο
    Οι φωτογραφίες απίθανες να κλέβουν
    την παράσταση ο σκυλούκης κι ο γατούλης!!

    φιλάκια και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αγαπώ άνοιξη και φθινόπωρο για τον ίδιο λόγο φυσικά!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Τυχερά τα ζωάκια και τα λουλούδια που τα συντροφεύεις Μαρία μου ταλαντούχα κι αστείρευτη! Καλό καλοκαίρι και καλή Κυριακή! Γλυκά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Αχ, ζέστη και υγρασία: δεν έχω χειρότερο! Και να πρέπει να κλειστείς μέσα με το αιρκοντίσιον... Λατρεύω τις φωτό σου!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζέστη και υγρασία, φονικός συνδυασμός...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Πωπω! Αυτο μοιαζει πραγματικα με ρολοϊ. Δεν το ειχα ξαναδει, πανεμορφο!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ομοιότητα?...κανονικά λέγεται πασιφλώρα, ή λουλούδι του πάθους, μα η ομοιότητά του με το ρολόι το βάπτισε και ρολογιά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Κι εγώ στο...club!! Δεν αγαπώ την ζέστη, ούτε τον ήλιο που καίει.Κι αν πρέπει να επιλέξω προτιμώ έναν βροχερό καιρό, από μέρες σε μια πόλη που θυμίζει καμίνι. Οι φωτογραφίες σου μαγικές, όπως πάντα, εντυπωσιακές και ιδιαίτερες. Απόλαυση να τις παρατηρώ για ώρα, κάθε φορά. Ο Ρίκι-Μπρίκι και το μωρουλάκι σας κλέβουν την παράσταση, όμως! Φιλιά και καλό 2ήμερο.
    Υ.Γ. Χάρηκα πολύ που τα παρέλαβες. Είχα ένα άγχος...κομματάκι, μη και δεν φτάσουν. Δεν χρειάζεται να κάνεις ειδική ανάρτηση Μαρία μου, μόνο γράψε μου αν του έκανε του κούκλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάννα μου!
      Δεν έχω χειρότερο από πόλη που θυμίζει καμίνι...και μόνο στην ιδέα με έπιασε δύσπνοια!
      Καλά! κι εγώ να μην κάνω ανάρτηση, νομίζεις πως μπορώ να εμποδίσω τον Μπρίκι να κάνει?...χαχα!
      Μόνο που θα το δοκιμάσει αν όλα πάνε καλά το Σαββατοκύριακο, οπότε θα αργήσει λίγο!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Για την κάθε φωτογραφία σου μια όμορφη σκέψη έρχεται στο νου μου και χαμογελώ....Αυτή είναι και η ουσία της φωτογράφισης !!
    Να είσαι καλά Μαρία μου . Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!
      Με τιμούν τα λόγια σου!
      Κι εσύ να είσαι καλά....φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. μαρακι μου με ξετρελλανες φιλια στο Μπρικι και στην ομορφη ουριτσα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κάτια μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Νομίζω το καινούριο φιλαράκι του Μπρικιου, κλέβει σήμερα την παράσταση:)
    Όσο για τον καιρό, μια απο τα ίδια. Δεν θελω ουτε πολυ ζέστη, αλλά ούτε και κρύο, να αντέχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαράκι δεν το λες μια και δεν έχουν συναντηθεί ποτέ, μα θα μπορούσαν να είναι...χαχα!...τα γατάκια είναι εκεί που δουλεύω!
      Δυστυχώς μου είπαν πως από εβδομάδα θα έχουμε τον πρώτο καύσωνα...αρχίζουν τα ζόρια σιγά σιγά!

      Διαγραφή
    2. Ασααα δεν το κατάλαβα οτι ειναι στη δουλειά. Εγραψες βεβαια "συνυπάρχει απο απόσταση" αλλά σκεφτηκα πως θα εχουν γνωριστεί κάποια στιγμή:)

      Διαγραφή