Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Λουλούδια και βότανα από το Α (και σχεδόν) ως το Ω

Τα λουλούδια και τα βότανα υπάρχουν παντού γύρω μας.
Έχουν χρώματα, έχουν αρώματα, έχουν ονόματα. 
Μοιάζει παιχνιδάκι να βρεις ένα όνομα, ένα λουλούδι για κάθε γράμμα.
Στα περισσότερα γράμματα δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις.
Στριμώχνονται ποιο θα βγει μπροστά να κλέψει την παράσταση. Μιλάμε για πλήθη ολόκληρα!
Σε κάποια γράμματα το περιθώριο αρχίζει να στενεύει και οι επιλογές όλο και λιγοστεύουν. 
Υπάρχουν όμως κι εκείνα που κάνουν την κατάσταση ακόμα δυσκολότερη!

Η αλφαβήτα των φυτών με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ολοκληρώθηκε. Δεν περιέχει φυσικά όλα τα φυτά σε κάθε γράμμα, αλλά μόνο ένα.

Στο Α θα μπορούσε να είναι ένα αλεξανδρινό, μια αζαλέα, ένα αγιόκλημα, ένας αμάραντος, μια αμαρυλλίδα αλλά είναι οι ανεμώνες, όχι μόνο για την τεράστια αδυναμία που τους έχω, αλλά κι επειδή άρχισαν ήδη να ξεμυτίζουν στους αγρούς! 


Στο Β μοσχοβολάει η βιολέτα


Στο Γ η εξωτική Γλιτσίνια ή Γουϊστέρια. Έχει κι άλλα ονόματα, αλλά τώρα την έχω ταγμένη  στο Γ


Δ...δεντρολίβανο




Ζ...Ζουμπούλι




Θ...θυμάρι


Ι...ιβίσκος


Κ...καμπανούλα


Λ...λεβάντα


Μ...μολόχα




Ξ...Εδώ άρχισαν να σκουραίνουν τα πράγματα, αλλά λέω να τα δούμε φούξια που περιέχουν και το δύσκολο ξ...


Ο...ορτανσία



Π...πικροδάφνη




Σ...σκυλάκι


Τ...τριαντάφυλλο


Υ...υπερικό


Φ...φασκόμηλο


Χ...χιόνι


Ψ...ψευδονάρκισσος


Ω...Ωραία άνθη που έχει η άσχετη με το γράμμα σκλαρέα!
Εδώ κλέβω φανερά, γιατί αν και υπάρχει φυτό από ωμέγα, το Ωραιόφυλλο, δεν το έχω φωτογραφίσει ποτέ! Και σίγουρα δεν είναι πιο ωραίο από τη σκλαρέα που μπαίνει αυθαίρετα και δεν είναι παρά ένα είδος φασκόμηλου.


Μπορεί να Ξόρκισα τη δυσκολία με φούξια και να Ωραιοποίησα τα άνθη της σκλαρέας, για τις ανάγκες του "ρεπορτάζ" αλλά έφτασα στο τέλος μόνο με αυτές τις δύο παρασπονδίες.
Μπορεί ακόμα μπορεί να έχω πια τρελαθεί... 
Πάμε πάλι... μπορεί λοιπόν να έχω χρησιμοποιήσει και κάποιες φωτογραφίες που έχω ξαναβάλει, αλλά οι περισσότερες κάνουν πρεμιέρα εδώ και απαντούν στην Φωτογραφική πρόσκληση που έκανε το Δελφινάκι!
Οι κανόνες καταπατήθηκαν ελαφρώς, αλλά ήταν αδύνατον να φωτογραφίσω ένα διαφορετικό λουλούδι καθημερινά και μάλιστα χειμωνιάτικα!

Ευχαριστώ πολύ το Δελφινάκι για την κατανόηση που έδειξε όταν αποκάλυψα τι έχω κατά νου και το καλωσορίζω με πολλά άνθη!



25 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ Μαρία μου για τη συμμετοχή σου
    Μου άρεσε πολύ
    Είναι πολύ όμορφα όλα τα λουλούδια και βότανα σου και ως φωτογραφία εννοώ , η λήψη τους μου άρεσε πολύ
    Μου αρέσουν πολύ η βιολέτα και η λεβάντα και ως λουλούδια αλλά πιο πολλά λόγω χρώματος :}
    Κάποια από αυτά πρώτη φορά άκουσα το όνομα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωωωω Μαρία μου.....!
    γέμισε το γραφείο μας με τα λουλούδια σου....! εξαίρετη η ανταπόκρισή σου στο Δελφινάκι. Θεωρώ ότι της έκανες την καλύτερη έκπληξη. Νομίζω είναι να παίρνω και εγώ σειρά καθώς ... μαζεύω υλικό.
    Έχεις έναν έρωτα με τα λουλούδια σου. Ψυχή της φύσης λοιπόν.
    Αληθινά δεν ήξερα ότι το Θυμάρι έχει άνθος. Να που το μαθαίνω εδώ στις εικόνες σου όπως και κάποια άλλα λουλούδια εξαίρετα.
    Το χαλί της φύσης με τα χέρια σου.
    Ίσως απ τις καλύτερες αναρτήσεις σου Μαρία.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ τι τέλειο ποστ!
    Και τι φωτογραφίες!
    Βέβαια πικράθηκα που στο "Π" βρήκα την πικροδάφνη κι όχι την πικραλίδα, αλλά θα μου περάσει σε λίγο!
    Κίσιζ 😘 Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου όλη η ομορφια των λουλουδιών μαζευτηκε εδώ πολύ ωραία ιδέα να βαλεις το Α-Ω των λουλουδιών.. χαρμα οφθαλμών ήταν φιλη μου...μην σου πω ότι αν βαλεις την φαντασία σου τα μυρίζεις κι όλας..!! να περνας ομορφα. φιλακιαααα!!! σου εστηλα μεηλ..δες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά τα κατάφερες Μαρία μου.
    Γέμισε χρώμα η οθόνη του υπολογιστή κι ελπίδα η ψυχή μας με την αναμονή της Άνοιξης.
    Να δω εγώ πότε θα συμπληρώσω το αλφάβητο κλεισμένη μέσα στο σπίτι,αφού φροντίζω την εγγονή μου και τη μαμά μου.
    Ωραία η πρόσκληση πρόκληση που μας έβαλε το ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ και η κάθε μία ανταποκρίθηκε διαφορετικά.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία η αλφαβήτα σου!! Μοσχομυρίζει, γεμάτη χρώμα και μέσα από πανέμορφες φωτογραφίες απολαύσαμε φύση. Πω πω θέλω να έλθει η Άνοιξη τώρα... έχει δίκιο η Ρένα. Κοίτα τι μου κανες!
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανθοστολισμένο το αλφαβητάρι σου Μαρία μου και με υπέροχες φωτογραφίες !!Οπως λέει και η Αννα την άνοιξη θυμήθηκα και εγώ !! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μοσχοβόλησε η γειτονιά με τα τόσα άνθη σου και ευχαριστήθηκε η ψυχή μας όμορφες φωτογραφίες !!!
    Μπράβο.. να είσαι καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανδαισία!!!!!!

    φιλάκι που σ' αγαπάει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρώματα κι αρώματα!
    Για τις λήψεις σου, τι να πούμε; Τις λατρεύω, πάντα.
    Φιλιά πολλά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λουλουδιασμένη η blogόσφαιρα σήμερα μετά την αλφαβήτα σου Μαρία μου. Πόσο όμορφα ανταποκρίθηκες στο δρώμενο που οργανώνει το δελφινάκι.
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου ακόμα μια φορά.
    Καλό Σ-κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aν υπήρχε φωτογραφικό λεύκωμα με άνθη της Ελλάδας, θα ήταν ακριβώς έτσι. Επαγγελματικού επιπέδου η συμμετοχή σου Μαρία μου. Κάθε φωτογραφία και μια μικρή ιστορία για το κάθε λουλούδι/μοντέλο.
    Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι πανέμορφες φωτογραφίες Μαρια μου!
    Εξαιρετική η συμμετοχή σου στην πρόσκληση της φίλης μας,Δελφινακι!
    Καλη Κυριακή!Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ανάρτηση σου υπέροχη και θαύμασα τις φωτογραφίες σου! Για την ευχαρίστηση και το γέλιο που μου χάρισες δεν με ενοχλεί να κάνεις παρασπονδίες όποτε θέλεις. Υπέροχη δουλειά και θεωρώ πως μας έβαλες τα γυαλιά!
    Έλαμψες Μαράκι μου όπως πάντα! Πολλά φιλιά καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΑΑΑΑΑΑΑαααα! και πολλά πολλά ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩωωω! για κάθε φωτογραφία Μαρία μου!
    Απλά, ΥΠΕΡΟΧΕΣ όλες!
    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά ευχαριστώ για όλη αυτή την ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εκπληκτικη αναρτηση!!!πολλα συγχαρητηρια για τις φωτογραφιες σου που αλλη μια φορα μας αφησαν με το στομα ανοιχτο!!!
    μυρισε ανοιξη και ας ειμαστε στην καρδια του χειμωνα!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπεροχη αλφαβήτα είναι αυτη! Μαγεία, κάθε εικόνα και μια ομορφια!!
    Και μην ανησυχείς, στα παιχνίδια οι κανόνες είναι για νασπάνε!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ήμουν σίγουρη πως θα είχες τις πιο όμορφες φωτογραφίες για το Α-Ω δεν φανταζόμουν όμως ότι θα είχαν τόσο άρωμα!!!! Φανταστική η αλφαβήτα σου!!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εκεί που λες βρήκα την καλύτερη, βρίσκεις την επόμενη και ούτω καθεξής…
    Η πιο εκτυφλωτική πάντως, το τριαντάφυλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ξέρεις φίλη μου να μας δίνεις υπέροχες αναρτήσεις που το διάβασμα τους είναι και ένα μάθημα. Λάτρεψα τις φωτογραφίες σου και μου θύμησες τη γειτόνισσα μου τη Θωμαή στο κτήμα που ξέρει η αφιλότιμη ΟΛΑ τα λουλούδια ενώ εγώ που πλέον χάνω και τη μνήμη μου θυμάμαι 2-3 το πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφο το λουλουδοαλφάβητό σου, Μαρία μου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφη, πανέξυπνη και μοσχομυριστή συμμετοχή. Σε φιλώ, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΩΩΩΩΩΩ!!!!!Γέμισε το δωμάτιο άρωμα,χρώμα,ομορφιά!!!λατρεύω τα λουλούδια!!!
    Να σαι καλά!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία μου, είμαι πολύ πίσω με το blogging και έχω χάσει πολλές αναρτήσεις, όπως και αυτήν με τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!!! Ξέρω πολύ καλά, πως δεν ήταν εύκολο να βρείς και να φωτογραφίσεις ένα λουλούδι για κάθε γράμμα, αλλά τα κατάφερες περίφημα και χάρηκα που έτσι έμαθα και την σκλαρέα ! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες, όπως πάντα!!!
    Σου εύχομαι μιά όμορφη Κυριακή!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή