Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Η πτώση του γίγαντα!

Πόσο βάρος μπορείς να αντέξεις χωρίς να λυγίσεις;

Ψήλωνε και ψήλωνε ο ηλίανθος.
Έφτασε να γίνει γίγαντας σωστός.
Κι όταν αποφάσισε να ανθίσει πάνω στην τρέλα της δημιουργίας του έχασε το λογαριασμό.
Δε σταματούσε να γεννάει ανθούς, ώσπου...


...τσάκισε από το ίδιο του το βάρος και προσκύνησε!
Λες κι ένιωσε πως έτσι που είχε ξεμακρύνει από τη γη, δύσκολα αναγνωρίζονταν τα έργα του και θυσιάστηκε για να μας τα προσφέρει.


Έπεσε και γέμισε με ήλιους η γη!


Και οι ήλιοι μπήκαν στο βάζο κι έμειναν εκεί να φωτίζουν το χώρο και να θαυμάζονται από κοντά!


Στην προηγούμενη ανάρτηση είχα βάλει τη φωτογραφία με τους μαραμένους πια ηλίανθους στο βάζο λίγο πριν πεταχτούν!



Και σε τούτη λέω να παίξουμε λίγο.
Ευκαιρία για ένα καλοκαιρινό Life Images!
Τι λέτε; Παίζουμε;
Βρείτε όμορφες εικόνες, ή δημιουργείστε τις για να ξεκινήσουμε αισιόδοξα το μήνα!
Ας έχουμε έναν καλό και γενναιόδωρο Αύγουστο, και σίγουρα, όχι τόσο καυτό σαν τον Ιούλιο που μας αποχαιρέτισε με το blue moon του, που μόνο blue δεν ήταν εδώ που τα λέμε!







42 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Μαρία μου!
    Εδώ αφήνω την πρώτη ευχή μου ! Ούτε στους δικούς μου δεν έχω πει ακόμα!
    Αν μου κάτσει ο Μαξ θα τον αναρτήσω για να πάει καλά ο μήνας. Είναι γουρλής!
    Να χαρεί και ο Μπρίκι ☺ αχαχα!
    Φιλιά και καλημέρες!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να έχουμε και όσο γίνεται δροσερό!!
      Ο Μπρίκι (που είναι μαζί μου τώρα) τεμπελιάζει λόγω ζέστης προφανώς και ακόμα να σκεφτεί τις ερωτήσεις για εκείνη τη συνέντευξη...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. How beautiful !! I love the sunflowers !! Great captured the beauty of these beautiful sunflowers !!
    Happy weekend !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό μήνα Μαράκι και δροσερό !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://www.youtube.com/watch?v=MEL8NfoNHQ0

    Καλό μήνα κι από μένα, να περνάς καλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό μήνα αγαπώ ηλίανθους πω πω ομορφιά .... και τι όμορφα λόγια !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα!!
    Το "μπλε φεγγάρι" δεν πήρε την ονομασία του από το χρώμα αλλά από μία έκφραση! :)
    Οι ηλίανθοι είναι πολύ αγαπημένο μου φυτό! Δυστυχώς μία φορά που πήρα δεν άντεξε, μάλλον δεν έχουμε το κατάλληλο κλίμα εδώ.
    Το life images τι ακριβώς αφορά,θύμισε μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα μου!
      Το ξέρω, ένα λογοπαίγνιο με το blue (μελαγχολικό) πήγα να κάνω, αλλά δε μου βγήκε τελικά...χαχα!
      Ο δικός μας ηλίανθος (ένας από αυτούς) όπως είδες, το παράκανε κι έπεσε μαχόμενος...
      Το life images είναι μια ανάρτηση που μπορεί να κάνει ο καθένας κανονικά στο blog του, αλλά τη φέρνει κι εδώ πατώντας στο μπλε κουτί στο τέλος της δικής μου..να η Μαρία Νι έφερε τη δική της ήδη!

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα συγνώμη εγώ δεν το έπιασα!!
      Επειδή έβλεπα στο ίντερνετ πολλούς να μπερδεύονται και να περιμένουν να δουν μπλε φεγγάρι! ;)
      Οκ!! Δεν έχει κάποια συγκεκριμένη θεματολογία, οπότε! Ωραία θα αναρτήσω κάποια στιγμή!

      Διαγραφή
    3. Με την ησυχία σου!
      Λήγει σε τρεις μέρες και 23 ώρες..δηλαδή σε 4 μέρες! χαχα!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Αρα οι ηλίανθοι της προηγούμενης ανάρτησης δεν υπέφεραν από λειψυδρία όπως υπέθεσα αλλά από το μεγάλο βάρος των ανθέων που θέλησε να προσφέρει !!! Ηρωικά έπεσε το φυτό!!!
    Καλό και ξένοιαστο μήνα Μαρία μου !!!Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεσε ηρωικά, ναι!
      Πού να αντέξει τόσο βάρος!
      Σε ευχαριστώ Νικόλ μου, καλό μήνα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Μαράκι μου!!!
    Είσαι μοναδική.....

    φιλάκι γλυκο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελένη μου!
      Καλό μήνα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πόσο μα πόσο μα πόσο... λατρεύω τους ηλίανθους. Ν αφανταστείς, στο Δημοτικό συνέχεια τέτοια ζωγράφιζα και μάλιστα (χαζομάρα βέβαια) νόμιζ απως λεγόντουσαν "Αγκαθολούλουδα". Είναι πανέμορφα πάντως!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Μαρία μου! Ας είναι τόσο όμορφος με ωραίες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως κι αν τους ονομάσεις είναι πανέμορφοι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένο φυτό και σε μένα Μαρία μου.
    Ακόμη και τα ξερά είναι όμορφα, σαν πίνακας.
    Ωραία ιδέα να δημιουργήσουμε εικόνες.
    Ελπίζω να τα καταφέρω.
    Καλό μήνα και περνάς καλά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να δω και δικές σου εικόνες Ρένα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα και να περνάς όμορφα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γέμισες ήλιους τον Αύγουστό μας!

    Καλό μήνα, Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρούλα μου!
      Καλό μήνα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πήρα που λες τα κιάλια του μπαμπά, μια λεμονίτα τίγκα στο παγάκι, θρονιάστηκα στην καρέκλα, είχα σε ετοιμότητα το κινητό στην επιλογή φωτογραφικής μηχανής, και περίμενα να γίνει το φεγγάρι μπλε. Ή δεν κατάλαβα καλά και εννοούσαν κάτι άλλο ή αχρωματοψία έπαθα! Τζίφος σου λέω η δουλειά!
    Για τους ήλιους τι να πω; Τους αγαπώ!
    Καλό μήνα Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίφος δε θα πει τίποτα!
      Τζάμπα οι προετοιμασίες!
      Τουλάχιστον δροσίστηκες με τη λεμονίτα!
      Σε ευχαριστώ Άννα μου! Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα να έχουμε με ήλιους και ηλιόσπορους που κάνουν καλό και στην υγεία μας!
    χαχαχα! ευτυχώς που δεν αφιέρωσα post στο κατάλευκο φεγγάρι, το φημισμένο μπλε!!! ;-)
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααα πολλά πολλά και επιτέλους δροσερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα μαγισσούλα μου...είμαι σίγουρη πάντως πως με τα μαγικά σου μπλε θα το βλέπαμε το φεγγάρι αν έκανες ανάρτηση!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Μαρία.......! να έχουμε έναν γαλήνιο, όμορφο και δημιουργικό Αύγουστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μηνα!!!!υπεροχες φωτογραφίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλό μήνα Μαρία μου!!!Λατρεύω τούς ηλιάνθους!!
    Είδα λιβάδια όλοκληρα στήν Βοιωτία αλλά ο άντρας μου δέν στάματησε νά τούς φωτογραφίσω!Κλάψ...
    Πανέμορφες όπως πάντα όλες οι φωτογραφίες σου!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόλαβα καί πρόσθεσα καί εγώ τό " life image" μου Μαρία!
      Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα ναχεις Μαράκι μου!!! Γεμάτο δημιουργικά και καλλιτεχνικά κλικς!!! Είναι πανέμορφοι οι ηλίανθοι!! Ακόμα κι η τελευταία φωτό τους μου αρέσει πάρα πολύ!! Η νεκρά φύση!!! Πολύ αρτιστίκ!! Λάτρεψα και τις σκέψεις σου!! Γέμισε με ήλιους η γη!!
    Θα προσπαθήσω να σου ετοιμάσω κι εγώ ανάρτηση!! Εχω μπόλικο υλικό από παλιές λήψεις!!! Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα όμορφο και δροσερό, οι φωτογραφίες με τους ηλιανθους πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό και δροσερό μήνα Μαρία μου !Όμορφες φωτογραφίες γεμάτες ζωή και ελπίδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παντα οι φωτογραφίες σου έχουν αυτό που λεμε ζωντάνια εστω και αν οι μαραμενοι ηλίανθοί σου.. βρίσκονται στο τελος τους... Μαρία μου..να έχεις ενα ομορφο και αισιόδοξο Αυγουστο. αργώ να περασω λογο πολλαπλων υποχρεωσεων....να περνας ομορφα οτι και να κάνεις...φιλακιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκανα την αναρτηση .. Σου βαζω εδώ το λινκ μου Μαρια μου γιατί δεν ξερω να το βαλω κατω απο την αναρτηση σου...http://smaragdenia-roula.blogspot.gr/... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  22. Το πρόσθεσα κι εγώ το life image μου!!!! Φιλάκια Μαράκι μου και καλή σου βδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία μου , έτοιμη η ανάρτηση μου!
    Λόγω κακού σήματος τώρα μπόρεσα και την ανέβασα!!!
    http://diaheiros.blogspot.gr/2015/08/life-images.html
    Να περνάς καλά!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή