Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Σταφιδόψωμα


Έψαχνα καιρό να βρω την ιδανική συνταγή για σταφιδόψωμα.
Τελικά με βρήκε αυτή, όταν μια φίλη και συνάδερφος έφερε στη δουλειά το καλύτερο σταφιδόψωμο που είχα φάει ποτέ.
Εννοείται πως ζήτησα αμέσως τη συνταγή κι από τότε τα ιδανικά σταφιδόψωμα δεν τα αγοράζω σε φούρνο, αλλά τα φτιάχνω στην κουζίνα μου!

Υλικά:

1 κούπα ελαιόλαδο
2 1/2 κούπες νερό
2 κούπες ζάχαρη
2 κούπες σταφίδα ξανθή
1 κουταλάκι κανέλλα
Ξύσμα από πορτοκάλι
Ξύσμα από λεμόνι
λίγο αλάτι
1/2 κούπα χυμό πορτοκάλι
1 κουταλάκι σόδα
5 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του 


Εκτέλεση:

Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το λάδι, το νερό, τη ζάχαρη, τη σταφίδα, την κανέλλα, τα ξύσματα, εν ολίγοις όλα μας τα υλικά εκτός από το χυμό του πορτοκαλιού, τη σόδα και το αλεύρι στο οποίο έριξα το λιγοστό αλάτι.
Τα ανακατεύουμε και τα αφήνουμε να βράσουν για 3 λεπτά.

Όταν κρυώσουν προσθέτουμε το χυμό πορτοκαλιού στον οποίο ρίχνουμε και τη σόδα και συνεχίζουμε με το αλεύρι.

Βάζουμε το μείγμα μας σε ατομικά φορμάκια για cap cakes και ψήνουμε για 20 περίπου λεπτά στους 180 βαθμούς στον αέρα.



Βγαίνουν 20 ωραιότατα σταφιδόψωμα. Αν θέλουμε, που θέλουμε δηλαδή, γιατί έτσι θα διατηρηθούν καλύτερα, τα αφήνουμε να κρυώσουν καλά και τα τυλίγουμε με μεμβράνη.
Το τέλειο κολατσιό για τη δουλειά, ή το σχολείο!



35 σχόλια:

  1. Τα σταφιδόψωμα είναι το πρόσφατο κόλλημά μου! Κι έκλεισε ο φούρνος που έφτιαχνε υπέροχα...
    Έχω κρατήσει μια συνταγή (από την Κική νομίζω), αλλά δεν έχω τολμήσει να την κάνω...Τώρα πιυ είδα τα δικά σου, μπήκα πάλι στην πρίζα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε ρε κορίτσια.....! άντε ντε....! όχι μονάχα ...ανάρτηση συνταγής. Φτιάχτε και τίποτα και στείλτε κατά δω λέμε. Να στείλω διεύθυνση αν είναι.
    Φιλιά λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...είναι που δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στα ταχυδρομεία, αλλιώς θα λάβαινες και σταφιδόψωμα!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία

    Αν δει ο αντρούλλης μου τούτη την ανάρτηση πεεεεε
    μην δεί σταφίδα ,μόνο να την δει ,κάτι παθαίνει

    τα καπκεικς μου αρέσουν πολύ
    με σταφίδα πρώτη φορά ακούω
    φαίνονται ωραία στις φωτογραφίες σου

    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις που αυτή η συνταγή θα γίνει η αγαπημένη του με τόση σταφίδα!
      Είναι πραγματικά πολύ νόστιμα!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Τα είδα..τα λιγουρευτηκα και στρίβω αλλά γαλικά που λενε Μαρία μου..γιατί αυτον τον καιρό κανω αποχη απο τα γλυκά..χα..χα.. ομως ειναι πολύ ωραία η συνταγή σου και την αποθυκευω...για αργότερα ναι; φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....στρίβειν δια της αποθήκευσης!
      Φιλιά πολλά Ρούλα μου και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Φαίνονται υπέροχα. Τη συνταγή την πήρα ...και θα τα δοκιμάσω.
    Καλό μήνα Μαρία μου
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι!
      Αν τα φτιάξεις πες μου πως σου φάνηκαν!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Τα ζήλεψα!!!!Υπεροχη συνταγή!!
    Καλο μηνα!!
    Πολλα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα δοκιμάσω τη συνταγή σίγουρα !!! Τέλειο συνοδευτικό και για το καφεδάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με το καφεδάκι ταιριάζουν μια χαρά!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Ω τι τέλεια, μπορώ να τα φάω κι εγώ που έχω δυσανεξία αφού έχουν μόνο λάδι.
    Φαίνονται πεντανόστιμα Μαρία μου. Μπράβο και ευχαριστούμε που μοιράστηκες τη συνταγή μαζί μας! :)
    Καλημέρα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι πεντανόστιμα!
      Χαίρομαι που μπορείς να τα δοκιμάσεις άφοβα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  9. Έψαχνα κι εγώ να βρω την καλύτερη συνταγή για σταφιδόψωμα και αν είναι αυτή τελικά θα την κρατήσω!!Ευχαριστούμε που την μοιράστηκες,θα την δοκιμάσω και θα σου πω γιατί κι εγώ τα λατρεύω!!Μόλις σε βρήκα και στο instagram!Θα σε κάνω tag εκεί όταν τα φτιάξω!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει! Ελπίζω να σε καλύψει κι εσένα!
      Ευχαριστώ και για το instagram...προς το παρόν δεν το χρησιμοποιώ επειδή δεν έχω έξυπνο κινητό, αλλά ευελπιστώ να αρχίσω να το χρησιμοποιώ στο μέλλον!
      Καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  10. Τρελαίνομαι για σταφιδόψωμα! Ευχαριστούμε για τη συνταγή! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μμμμμμμμμ σαν να τα μυρίζω!!
    Θα την δοκιμάσω την συνταγή!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ μια φορά σου 'χω τυφλή εμπιστοσύνη, έπειτα απ' τις χιονόμπαλες καρύδας που μας είχες προτείνει, τις οποίες έφτιαξα και δοκίμασα. Αποθηκεύω τη συνταγή για μελλοντική χρήση, αρπάζω τη σφουγγαρίστρα να πάρω λίγο τα σάλια που μου έτρεξαν και σου αφήνω πολλά φιλιά, Μαρία μου. (Μας ξελίγωσες μ' αυτές τις ολοζώντανες φωτογραφίες σου, βρε πουλάκι μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!
      Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  13. Θα την κρατήσω τη συνταγή, αλλά εάν τα φτιάξω θα είναι μετά τον Ιούνιο!
    Εν τω μεταξύ, φεύγω γρήγορα γιατί τα βλέπω και υποφέρω που δεν κάνει να φάω!
    Καλό μήνα Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά τον Ιούνιο τρώγονται μια χαρά!
      Ποτέ δεν είναι αργά!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  14. Τι μας κάνεις βραδιάτικα Μαρία μου και μου αρέσει τόσο το σταφιδοψωμο
    Βλέπω να το φτιάχνω πρωί πρωί.
    Έχω την ίδια συνταγή μόνο που δεν βγάζω τα υλικά.
    Θα το κάνω όπως λες και θα σου πω τη διαφορά.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α θα με ενδιέφερε πολύ να δω αν έχει διαφορά!
      Δεν ήξερα ότι γίνεται και χωρίς βράσιμο!
      Σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλό μήνα επίσης!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Εντάξει αγαπώ τα σταφιδόψωμα! Αν είναι και μαλακά, αφράτα, και νόστιμα όσο δεν πάει, τότε είναι ότι καλύτερο για μένα.
    Σημειώνω την συνταγή και τα φτιάχνω με την πρώτη ευκαιρία.
    Θα σου γράψω και τις εντυπώσιες μου.
    Φιλιά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังบู๊

    ΑπάντησηΔιαγραφή