Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

"Παίζοντας με τις λέξεις"...Bράβευση και αποτελέσματα 13ου παιχνιδιού


Το 13ο παιχνίδι μας έκλεισε μέσα του το άρωμα του ζουμπουλιού κι έκανε τον γύρο του, για να κλείσει θριαμβευτικά σήμερα με την ανακοίνωση της βαθμολογίας και τη βράβευση της νικήτριας συμμετοχής. 
Ήταν ένα όμορφο παιχνίδι που το κέφι και τη σάτιρα διαδέχονταν η συγκίνηση και ο προβληματισμός. 
Οι λέξεις: επιστολή, γυρολόγος, ζουμπούλια, δασκάλα, μπαλκόνι, πήραν πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις για να καταλήξουν στο σωστό προορισμό!
Χάρη σε σας, το παιχνίδι μας συνεχίζει την πορεία του και θέλω να σας ευχαριστήσω που η φαντασία σας του δίνει φτερά και οι δημιουργίες σας πνοή.
Ευχαριστώ επίσης κι όσους διάβασαν τις συμμετοχές και βαθμολόγησαν.
Μπορεί η βαθμολογία να είναι το άχαρο κομμάτι του παιχνιδιού, αλλά είναι αυτή που το κάνει παιχνίδι!
Κι αυτή τη φορά η βαθμολογία ήταν, αν μη τι άλλο, συναρπαστική!
Λίγο πριν το τέλος 3 συμμετοχές διεκδικούσαν την πρώτη θέση κι αυτό δε γίνεται συχνά. Για την ακρίβεια, δεν έχει ξαναγίνει.
Μέχρι δύο είχαμε φτάσει.
Τελικά, τυπικά έχουμε μία νικήτρια, αλλά για μένα νικητές είναι όλοι όσοι δημιούργησαν!

Μέσα από την ομίχλη όμως ξεπρόβαλε η σκάλα που σκαλοπάτι το σκαλοπάτι έφερε τη Lysippe στην κορυφή της βαθμολογίας.
Lysippe μου, αφού σε συγχαρώ για τη νίκη σου, θα σε πάρω να ανέβουμε άλλη μια φορά μαζί τα σκαλιά!


Στα σκαλιά

Πρόλογος

Νιώθω ένα ελαφρύ αεράκι στο πρόσωπό μου. Ήχους φέρνει στ' αυτιά μου· όχι τους συνηθισμένους, όχι. Συλλαβίζει τα ονόματα όσων πέρασαν απ' τη ζωή μου, ή, αν θες, αυτών που πέρασα εγώ απ' τη δική τους.Γυρολόγοι σε αμοιβαία επικερδές αλισβερίσι. Τριγύρω μου είν' έντονα τα χρώματα, κυρίως όμως του λευκού, που βλέπω να σχηματίζει συμπαγείς μάζες, σα σύννεφα, γύρω απ' τα ξυπόλητα πόδια μου. 

Σκηνή Πρώτη

Η πυκνή ομίχλη αρχίζει να ξεθωριάζει σιγά-σιγά, αφήνοντας να εμφανιστεί μία σκάλα. Λουλούδια τη πλαισιώνουν δεξιά κι αριστερά. «Ϊσως να 'ναι ζουμπούλια» σκέφτομαι. Τα σκαλοπάτια της είναι δυσανάλογα για τ' ανθρώπινο ύψος. Όμως, ακούω μια πράα φωνή να με παρακινεί να της δώσω το χέρι μου. Η φωνή έχει αφοπλιστικές επιδράσεις πάνω μου, μου βγάζει εμπιστοσύνη. Τείνω το χέρι μου. Το πιάνει σφιχτά και με τραβάει πάνω, λέγοντάς μου να προσέχω. Καθώς με τραβάει, τα μάτια μου προλαβαίνουν και διαβάζουν την επιγραφή τού μεεγάλου σκαλοπατιού: «ΦΙΛΙΑ».

Σκηνή Δεύτερη

Βρίσκομαι στο πρώτο σκαλοπάτι και νιώθω να βρίσκομαι σε μπαλκόνι· τόσο ψηλά. Η παρουσία έχει εξαφανιστεί, είμαι πάλι μόνη μου. Το δεύτερο σκαλοπάτι με προσκαλεί να τ' ανέβω. Είναι τόσο χαμηλό που δεν χρειάζεται καμιά προσπάθεια από μέρους μου. Το ανεβαίνω, και πριν προλάβουν τα πόδια μου ν' ακουμπήσουν κάτω, νιώθω να με κατακλύζει το αίσθημα της ευφορίας. «ΧΑΡΑ» νομίζω πως γράφει κάτω. 

Σκηνή Τρίτη

Μπροστά στα πόδια μου βρίσκεται το τρίτο σκαλοπάτι. Δεν είναι σαν το δεύτερο. Αυτό έχει κοφτερές προεξοχές στην επιφάνειά του. Πατάω προσεκτικά στις προεξοχές κι αφήνω το σώμα μου ν' αφεθεί στην ώθηση του κορμιού μου, για ν' ανέβω. Ο αέρας τώρα λυσσομανά, σα τη φωνή δασκάλας που προσπαθεί να επιβάλει την ησυχία. Αρχίζω να νιώθω διαφορετικά. Οι παλμοί μου ανεβαίνουν και νιώθω πως θέλω να βάλω τις φωνές ή να σπάσω κάτι πάνω στο ξέσπασμά μου. Χάνω τον έλεγχο, ενώ νιώθω κάτι να γρατζουνάει τις πατούσες μου. Η ματιά μου πέφτει χαμηλά, και διαβάζω απ' άκρη σ' άκρη: «ΘΥΜΟΣ».

Σκηνή Τέταρτη

Μ' ένα σάλτο βρίσκομαι στο τέταρτο σκαλοπάτι. Τα μάτια μου γεμίζουν απ' το κόκκινο και νιώθω το κορμί μου να ιδρώνει. Ακούγονται ξέπνοοι ψίθυροι, σαν αναστεναγμοί. Σκιές διαγράφονται μπροστά μου, που ενώνονται σε μία, και νιώθω ασυγκράτητη ηδονή. «ΠΑΘΟΣ» διαβάζω. 

Επίλογος

Η ανάβαση κάπου εδώ τελειώνει. Οι περίεργοι μπορούν ν' ανέβουν κι αυτοί τη σκάλα, κι ίσως συναντηθούμε σε κάποιο σκαλοπάτι - γιατί επιστολές, που εξιστορούν τη συνέχεια, δεν στέλνω. 


Ήρθε η ώρα να δούμε ποιος κρύβεται πίσω από κάθε συμμετοχή και τη βαθμολογία που συγκέντρωσε!
Συγχαρητήρια σε όλους!

1. Μυστήριο με το κορίτσι του μπαλκονιού (ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ) 2
2. Το ποίημα της φτωχολογιάς (Lysippe) 1
3. Ματωμένα Ζουμπούλια (Marina Tsardakli) 4
4. Στα σκαλιά (Lysippe) 20
5. Ένα όνειρο στο μπαλκόνι  (Woman in Blogs) 5
6. Το ρόδι (1960) (Mia) 6
7. Αγαπητή Μαρία..  (Τάσος Γ. Κάβουρας) 16
8. Το Ρέκβιεμ του φτερωτού τενόρου (Maria Kanellaki) 18
9. Προθανάτια επιστολή. (airis) 18
10. Η εκδίκηση μιας λέξης (Woman in Blogs) 1
11. “Ντάμα Κούπα στο Σκοτάδι” (Giannis Pit) 5
12. “Η Σέλφι με το Καπέλο” (Giannis Pit) 5
13. Η δασκάλα (ANNA Flo) 9
14. Γυρολόγοι…… (Κλαυδία) 1
15. Ο αρχαιολόγος  (Κλαυδία) 12
16. Ο αετός (Memaria) 8
17. Τα πλην της ταυτότητας (ποιώ - ελένη) 18
18. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ  (Σμαραγδάκι Ρούλα) 2
19. Οι νότες της αγάπης! (Mary Pertax) 2
20. Δύσκολη απόφαση (Mary Pertax) 12
21. Ο Καραγκιόζης γυρολόγος! (airis) 11


Το επόμενο παιχνίδι μας θα το βρει η άνοιξη μια και θα ξεκινήσει 2 Μαρτίου!
Ελπίζω να μην έκανα κάποιο λάθος. Αν παρόλα αυτά βρείτε ανακολουθία αρχίστε τις φωνές για να ακούσω, ή γράψτε το στα σχόλια!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους!


32 σχόλια:

  1. Υπέροχα!!!
    Επιτέλους! Η στιγμή και του Λυσιππακίου έφθασε!
    Πόσο χαίρομαι! Γιατί ξέρω πώς και το Λυσιππάκι μας θα χαρεί πολύ!
    Την ξεχώρισα την ιστορία της! Άξια λοιπόν!
    Και πάντα τέτοια!

    Μπράβο σε όλους μας.
    Το γεγονός ότι αυτή τη φορά δεν υπήρξαν μεγάλες διαφορές, καταδεικνύει ότι το επίπεδο έχει ανέβει.
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα στη γειτονιά μας και σε σενα Μαρία
    Συγχαρητήρια στη νικήτρια και σε όλες τις συμμετοχές και σε σένα Μαρία που βγάζεις εις πέρας το παιχνίδι Πολύ χαίρομαι που μετά την απουσία μου τόσα χρόνια ,συμμετείχα και πάλι
    Ειμαι πολύ χαρούμενη που η ταπεινή μου ιστοριούλα πήρε 2 βαθμούς, ευχαριστώ πολύ το άτομο που ψήφισε την ιστορία μου αλλά και όλους όσους την διάβασαν

    όπως και όλες τις ιστορίες φυσικά πολύ καλές όλες

    Ειδα και τις συμμετοχές τώρα που έδωσα τους βαθμούς μου ποιοι είναι οι συγγραφείς τους

    Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στη Lysippe για τη νίκη της. Άξια. Ήταν εξάλλου στις επιλογές των περισσότερων. Συγχαρητήρια σε όλους. Σ'ευχαριστούμε Μαρία μου για την ζεστή σου φιλοξενία και την όμορφη διοργάνωση.Το ξέρεις ότι το παιχνίδι αυτό το έχουμε αγαπήσει όλοι.
    Να είστε όλοι καλά
    Καλό Σ/Κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο πολλά μπράβο στη Lysippe για τη νίκη της και πολλά μπράβο σε σένα Μαρία μου για άλλο ένα ΄΄Παίζοντας με τις λέξεις΄΄. Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία περάσαμε πολύ όμορφα! Συγχαρητήρια σε όλους και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια πολλά – πολλά στη νικήτρια..!!
    Αγαπητή Μαρία , ρωτάει η οικογένεια «κέρδισες..; Όχι, ε..» !
    Μαρία η εδώ πρωτοπαρουσία μου είχε στόχευση τους 16 βαθμούς (το έχεις και καταγεγραμμένο , αλήθεια λέω..) ..πιο κάτω «γυρολόγος» , πιο πάνω σημαίνει αποδοχή και επανέρχομαι ίσως και με χρονογράφημα. Το αστείο είναι ότι η μπίλια κάθισε στο 16 και αυτό με μπερδεύει λίγο..!
    Μαρία το χρονογράφημα είναι της πρώτης ανάγνωσης και δοσμένο για ευθυμία.. Αυτό φάνηκε και εδώ καθαρά γιατί οι πρώτες βαθμολογήσεις ήταν εκκωφαντικές.. Πιστεύω όλοι έχουμε διαβάσει Νίκο Τσιφόρο , και εκείνο το περίφημο μπουκάλι δώρου με την αφιέρωση που είχε χωθεί κάτω από το μπουκάλι και μετά από την περιήγηση του σε πολλά σπίτια επανήλθε στον πρώτο και «διάβαζε» ο άνθρωπος την αφιέρωση του..!
    Να είστε καλά όλοι , πέρασα καλά...
    Τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο χάρηκα για το Λυσιππάκι το όμορφο. Μπράβο της, ήταν υπέροχη η συμμετοχή της! Και μπράβο σε όλους, που βρίσκουμε χρόνο και διάθεση να εκφραζόμαστε και να συμμετέχουμε στα όμορφα δρώμενα μας.
    Σε ευχαριστούμε Μαρία, που για ακόμα μια φορά τόσο όμορφα μας φιλοξένησες.
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στο Λυσιππάκη μας
    όπως και σε όλους τους συμμετέχοντες
    Χάρηκα πολύ το παιχνίδι για τα κείμενα που έβγαλε!!!!!!
    Μπράβο στην διοργανώτρια μας!!!!

    φιλάκια πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πρόβλημα με το σκυλί μου σοβαρό
      γι αυτό κι είμαι λακωνική

      Διαγραφή
    2. Αφουγκράζομαι τι λες Ελένη μου και εύχομαι όλα να πάνε καλά.

      Διαγραφή
    3. Ελένη μου καλή δύναμη και κουράγιο..

      Διαγραφή
    4. Ελένη μου, εύχομαι ολόψυχα να είναι όλα περαστικά με τη Βάνα σας.
      Ξέρω το δέσιμο σου και σε συμμερίζομαι.
      Καλή δύναμη!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
    5. Αχ Ελένη μου εύχομαι τα καλύτερα με το σκυλάκι σου...σε καταλαβαίνω απόλυτα.

      Διαγραφή
  8. Θερμά συγχαρητήρια στην Αναστασία μας για την πανάξια διάκρισή της (δεν την περίμενα πίσω απ' αυτή την ιστορία και ενθουσιάστηκα με τις αποκαλύψεις). Όπως χάρηκα πολύ και την ισοβαθμία μας με δύο αγαπημένες φίλες. Οι λέξεις της Ελένης ήταν πάντως γόνιμες και ευφάνταστες και την ευχαριστούμε πολύ, όπως και σένα ρε Μαράκι που μας φροντίζεις τόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλές οι εκπλήξεις πάλι για μένα με την αποκάλυψη! Αυτή τη φορά διασκέδασα απίστευτα με τις λέξεις και απλά ανυπομονώ για το επόμενο! Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη φιλοξενία! Μπράβο στους πρώτους και σε όλους τους συμμετέχοντες, όπως γράφεις κι εσύ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να λοιπόν και το κλείσιμο με το τράβηγμα της κουρτίνας και την βαθμολογία.
    Ένα ακόμα παιχνιδι-δρώμενο, για μένα αγαπημένο, έφτασε στο τέλος του Μαρία μου.
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην Lysippe για το διήγημά της. Θερμά συγχαρητήρια σε ΟΛΟΥΣ όσους συμμετείχαν. Επίσης ξεχωριστά Συγχαρητήρια στον φίλο μας Τάσο Κάβουρα, που άντε ντε, αύξησε την αντρική συμμετοχή στο δρώμενο σώζοντας την ...τιμή μας με ένα εξαίρετο δημιούργημα.
    Επίσης Μαρία μου, επαναλαμβάνω τα θερμά μου συγχαρητήρια και σε σένα που κρατάς ψηλά τη σημαία αυτού του δρώμενου που τόσο το αγαπήσαμε.
    Μπράβο σε όλους.
    Λεπτομέρειες σε κάθε έναν ξεχωριστά τώρα.
    Καλή συνέχεια παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, σε ευχαριστώ που το σκέφτηκες και με καλοδέχτηκες..!!
      Έχεις δίκιο για την αντρική παροικία , να ξέρεις ότι η ντάμα κούπα στο σκοτάδι μου έφερε αναμνήσεις και το σχολίασα όταν το ψήφισα..
      Γιάννη προτρέπει η οικογένεια «τόσο ευγενικό εκ μέρους του , να του στείλεις ζουμπούλια !!»
      «Όχι, ε..».

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες και ειδικά σε σένα, Μαρία μου για την όμορφη διοργάνωση και τη Lysippe για την πρωτιά της. Πολλά φιλιά και περιμένω το επόμενο παιχνίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες εκπλήξεις είναι αυτές!! Συγχαρητήρια σε όλους!!
    Και για το Λυσιππάκι μας δεν θα πω πολλά.. δεν θα μαι αντικειμενική μιας και την γνωρίζω από κοντά και είναι εξαιρετικό πλάσμα!! Ήταν μεγάλη έκπληξη και χαίρομαι διπλά!

    Καλή συνέχεια σε όλους, καλό σαββατοκύριακο Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το αγαπημένο παιχνίδι μας συγκίνησε, μας ενθουσίασε , μας ικανοποίησε γιά μία ακόμη φορά !!! Τα σκαλιά της Lysippe την ανέβασαν, δικαίως, στο βάθρο του νικητή και τη συγχαίρω όπως και όλους τους τους συμμετέχοντες. Περιμένω ανυπόμονα το επόμενο παιχνίδι....Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου δίνει μεγάλη χαρά το να συμμετέχω κι ως δημιουργός στα δρώμενά μας, μιας και πάει καιρός από τότε που έκλεισα το δικό μου blog, οπότε είναι σα να ζω ξανά αυτή τη "συνήθεια"; "καθημερινότητα"; αυτό το δούναι και λαβείν αναμεταξύ μας. Κι αυτή τη φορά μού δώσατε ακόμη μεγαλύτερη χαρά με την αγκαλιά σας - που ανεβήκαμε παρέα αυτή τη σκάλα. Σας ευχαριστώ πολύ για τη προτίμηση και τα καλά σας λόγια.

    Όλες οι συμμετοχές ήταν άξιες, όμως. Θερμά μπράβο σε όλους κι ένα τσικ παραπάνω στην Αριστέα, τη Μαρία και την Ελένη, που λίγο-πολύ είναι σα να μοιραζόμαστε τη πρώτη θέση - φυσικά, ένα μεγαλύτερο στη Μαρία μας, που μας δίνει την ευκαιρία να δημιουργούμε και να μοιραζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχει ανέβει πολύ ο πήχης.
    Τα συγχαρητήρια μου στην Lysippe και σε όλους τους/τις συμμετέχοντες.
    Μας δίνετε τη χαρά να διαβάζουμε πολύ αξιόλογα λογοτεχνικά κείμενα!

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετική οργάνωση, εξαιρετική η προτροπή για δημιουργία, με εξαιρετικά αποτελέσματα!
    Μπράβο Μαρία μου, μπράβο στη Lysippe και εύχομαι αυτή της η πρωτιά, να την σπρώξει ν' ανοίξει το blog της!
    Μπράβο σε όλους, είσαστε όλοι νικητές!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και απο μενα πολλά συγχαρητηρια στην νικήτρια του διαγωνισμού.. μπραβο Λισυππάκι...θα σε αποκαλεσω και εγω ετσι που σε λενε αγαπημενες φιλες.. και χαιρομαι καθε φορα που γινονται τα αποκαλυπτηρια..χαιρομαι ακομα που ανεβηκα και εγω την σκάλα σου.. ηταν πολύ εξυπνη η ιστορία σου και δικαια πηρε την πρωτιά... και σε αλλες με το καλό..
    Τα συγχαρητηρια μου σε όλους και για τις επομενες θεσεις την καθε μια χωριστα..για την συμμετοχή και την προσπαθεια όων να δωσουν τον καλύτερο τους ευατό οπως ο καθενας μπορουσε... γραφτηκαν ομορφιες!!!
    Μαρία μου συγχαρητηρια και σε σένα για την άψογη καθε φορα διοργανωση του παιχνιδιού....μεχρι την επόμενη φορα να ειστε όλοι καλά.. καλο μηνα σε όλους ..φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εύγε στη Λυσίππη, μα και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Και στην διοργανώτρια φυσικά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. such a beautiful write up...

    Please visit: http://from-a-girls-mind.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังบู๊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο στην Λυσίππη για την πρωτιά και σε σένα για την διοργάνωση Μαρία μου.
    Όλα οι ιστορίες ήταν υπέροχες.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια σε όλους!
    Κατάφερα να διαβάσω μερικές συμμετοχές ακόμη, και ήταν όλες εξαιρετικές!

    Μπράβο για τη διοργάνωση, και φυσικά μπράβο στη νικήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια πολλά σε όλους
    και από εμένα!!
    Το έχασα,Μαρία μου,μου έλειψε..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ πολύ και συγχαίρω όλους τους συμμετέχοντες!
    Να είστε πάντα καλά και να έχετε όμορφες εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή