Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Ας πούμε για μια ανθισμένη αμυγδαλιά...

Ας μιλήσουμε για ανθισμένες αμυγδαλιές.
Ας πούμε για τον ήλιο, τον τόσο ακριβοθώρητο τον χειμώνα και γι΄αυτό τόσο επιθυμητό, που βγήκε επιτέλους να στεγνώσει τη βρεγμένη γη. 

Ας σταθούμε μαγεμένοι κάτω από την ανθισμένη αμυγδαλιά να αναπνεύσουμε τη διακριτική, φίνα ευωδιά των ανθών της. 
Ας θαυμάσουμε την ντελικάτη ομορφιά έτσι όπως τη στεφανώνει ο πρωινός ήλιος και ας την αφήσουμε να ξυπνήσει όλες τις αισθήσεις.  
Και που ξέρεις;
Μπορεί μια άστοχη κίνηση να φέρει λίγη από αυτή την ομορφιά στην αγκαλιά μας και η Μυγδαλιά του Δροσίνη να γίνει όλες οι αμυγδαλιές της γης, να γίνει αυτή εδώ η αμυγδαλιά

Ίσως πάλι να μην πούμε τίποτα και να αφήσουμε την ίδια την αμυγδαλιά να μας μιλήσει!










32 σχόλια:

  1. μας έφερες τον ηλιο μεσα στο σπιτι ,γιατι εχουμε συννεφια σημερα...ελπιζω να καλυτερεψει ο καιρος ,να βγουμε ,γιατι εχω βαλει μια αμυγδαλια στο ματι και θα την τσουρομαδησω λιγουλακι!
    Φιλάκια και καλή Καθαρη Δευτερα Μαρακι!Νασια(βαριεμαι να συνδεθω χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο χαρήκαμε χαρήκαμε τη λιακάδα, γιατί σήμερα κι εδώ συννεφιά έχει! Και για αύριο είπαν βροχές...μα φέτος μας έπνιξε στη βροχή!
      Τι να πω!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή Καθαρή Δευτέρα επίσης!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Μου μίλησε η αμυγδαλιά σου! Μου ζέστανε την ψυχή. Μου φώναξε ότι έρχεται η Άνοιξη. Ακόμη και το άρωμά της νομίζω ότι έφτασε ως εμένα.
    Υπέροχο ηλιόλουστο ανοιξιάτικο πρωινό μου χάρισες
    Ευχαριστώ
    Φιλιά πολλά και ευχές για καλά Κούλουμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεμένο θέμα φωτογράφισης.
    Όταν έρχεται σιγά σιγά η άνοιξη όλα γίνονται πιο όμορφα, ειδικά όταν την απαθανατίζεις με ένα κλικ.
    Καλημέρα Μαρία μου.
    Καλά Κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, όπως πάντα! Ιδιαίτερα μου άρεσαν οι τέσσερεις πρώτες.
    Να έχεις μια όμορφη Καθαρά Δευτέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν βλέπω αμυγδαλιές ανθισμένες αναπτερώνεται τι ηθικό μου, γιατί ξέρω ότι ο Χειμώνας όπου να 'ναι τελειώνει.
    Καλά Κούλουμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια γλύκα μας έφεραν οι φωτό σου Μαρία μου και αυτό μες το κρύο και τη βροχή... να είσαι καλά!
    Διάβασες και το πολύ ενδιαφέρον για την αμυγδαλιά;

    "Η αμυγδαλιά λοιπόν, ανθίζει νωρίτερα, επειδή σε σχέση με τα άλλα φυτά έχει «ατελή» άνθη. Αυτό δημιουργεί προβλήματα με την απαραίτητη παρουσία των εντόμων που θα μεταφέρουν τη γύρη από το αρσενικό λουλούδι στο ωάριο του θηλυκού λουλουδιού, για να γίνει η γονιμοποίηση.
    Αν, λοιπόν, η αμυγδαλιά άνθιζε αργότερα, μαζί με τα άλλα φυτά, υπήρχε ο κίνδυνος τα έντομα που τη γονιμοποιούν να προτιμούσαν τα άλλα λουλούδια. Έτσι, ανθίζοντας νωρίς και μόνη της διασφαλίζει την παρέμβαση των εντόμων που είναι αναγκασμένα, θέλοντας και μη να την προτιμήσουν.

    ΑΦιλάκια πολλά και μοιρωδάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα την πονηρούλα!! ευχαριστούμε για τις πληροφορίες Αϊναφετς μου!!

      Διαγραφή
    2. Όλα έχουν μια λογική εξήγηση!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!! :) :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ας την αφήσουμε να μιλήσει Μαρία μου....! μέσα από τις εικόνες σου...! μέσα από τις δικές σου επιλογές. Με ένα μαγικό λαμπερό τρόπο.
    Εξαιρετικές σαν πριγκηποπούλες.
    Σε ευχαριστούμε.
    Ευχές για Καλή Αποκριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες σου με την όμορφη αμυγδαλιά
    και δω γέμισε ο τόπος με άσπρες και ροζ νυφούλες της άνοιξης
    [ήρταν πιο γρήγορα ,αλλά δε πειράζει]
    η πρωτελευταία σου φωτογραφία με τον ήλιο ανάμεσα της αμυγδαλιάς πολύ όμορφη
    Καλή Καθαρή Δευτέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα Μαρια μου!
    Ποσο όμορφα αποτύπωσε ο φακός σου τις ανθισμένες αμυγδαλιές!
    Υπέροχες φωτογραφίες!!!Και εδω ειναι όλες ανθισμένες και χαίρομαι να τις βλέπω!!
    Καλα Κούλουμα και Καλη Σαρακοστή!!Πολλα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρώτησα δυο αμυγδαλιές
    γιατί ’ναι τόσο βιαστικές.
    Και μού ’παν:

    Η νεότερη:
    «Πρώτη εγώ να ξεχωρίζω,
    να με λεν μοναδική,
    και να με θαυμάζουν όλοι
    είτε φίλοι είτ’ εχθροί».

    Η παλιότερη:
    «Να σπρώξω πάσχω το χειμώνα,
    νωρίς η άνοιξη να ρθει,
    να ξεθωριάσει η στεναχώρια
    και το χαμόγελο ν’ ανθεί».

    Από δύο παλιές μου αναρτήσεις («Αμυγδαλιά 1 και 2),
    που μου τις θύμισες, Μαρία, με τις φωνασκούσες
    φωτογραφίες και το περιεκτικό συνοδευτικό κείμενό σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Φωνασκούσες" που λέει κι ο Άρης, και κραυγάζουσες θα έλεγα εγώ, οι ολάνθιστες φωτογραφίες σου Μαράκι!
    Και καλά που υπάρχουν κι αυτές οι αμυγδαλιές ακόμα, να προμηνύουν τον ερχομό της άνοιξης.
    Τέλειες λήψεις Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωωωω! Έρχεται η άνοιξη Μαρία μου.
    Μας την έφερες εσύ με τις ωραίες σου φωτογραφίες .
    Καλή Σαρακοστή και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόση αισιοδοξία μας δίνουν αυτα τα ευθραυστα ανθάκια, τα τόσο θαρραλέα που αψηφούν το χειμώνα!!
    Υπέροχες εικόνες!
    Καλή Σαρακοστη να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πως να μην γεμίζεις χαρα και αισιοδοξία Μαρία μου.. οταν βλέπεις τέτοια ομορφια από την φύση..και με τις φωτογραφίες σου γινονται θαρρείς... οι αμυγδαλιες ακομα ωραιότερες... να πουμε και καλή Ανοιξη ε;.. οπου να ναι..Καλή Σαρακοστή να έχεις .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πώς γίνεται μια χούφτα άνθη όχι μόνο να προμηνύει την Άνοιξη, μα να κάνει μεμιάς και το μέσα σου να λουλουδιάζει, εξαφανίζοντας τη παγωνιά τής ακεφιάς και λοιπών προβλημάτων; Όσο για τις φωτογραφίες σου, τι να πούμε; Ξέρεις πως είμαι μεγάλη fan.

    Σ' ευχαριστούμε για το τρατάρισμα αισιοδοξίας, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν μπορώ να μη θαυμάσω τις όμορφες ολοζώντανες αμυγδαλιές σου Μαρία !! Δεν μπορώ να μη σου πω πόση χαρά δίνει σε όλους μας η ανθοφορία τους !!Μαζί το λευκό το υπόλευκο και το ροζ χρώμα ανθίζουν το μέσα μας !!
    Καλή Σαρακοστή Μαρία μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ανθισμένη αμυγδαλιά φώτισε από το ανοιχτό παράθυρο το σπιτάκι σου και του έδωσε ζεστασιά και θαλπωρή αναγγέλοντας τον ερχομό της άνοιξης!!!
    Καλή και Ευλογημένη Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες φωτογραφίες, Μαρία μου. Αγαπώ τις ανθισμένες αμυγδαλιές! Καλή Σαρακοστή, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ δεν έχω ανθισμένη αμυγδαλιά κοντά μου, οπότε χόρτασα απ' τις φωτογραφίες σου.
    Σαν teaser από την Άνοιξη! Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου.
    Καλή Σαρακοστή Μαρία μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαζεύω κι εγώ τις μυγδαλιές, ξυπνούν πάντα συναισθήματα! Όπως και οι φωτογραφίες σου!
    Να περνάς καλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο αγαπώ τις αμυγδαλιές...
    πόσο μας ζέστανες την ψυχή!

    να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συνδυάζεις με απόλυτη επιτυχία το λόγο με την εικόνα!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πότε πρόλαβε κιόλας!
    Ω, πολύ βιαστική την κόβω!
    Τη δικιά μου, μαζί με τις βερυκοκιές τις έκοψαν κι έχω σκάσει!
    :(
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να πεις για μια ανθισμένη αμυγδαλιά; Φτωχά τα λόγια. Μιλάει καλύτερα μόνη της! Ένα από τα ωραιότερα δένδρα! Πανέμορφες μυρωδάτες φωτο Μαρία μου πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφες φωτος
    Καλη Σαρακοστή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προβάλλουμε το θέμα σου στη γνωστή στήλη ΕΜΦΑΣΗ του "Ευρυτάνα ιχνηλάτη" (βρίσκεται στην κάθετη δεξιά μπάρα του blog μας - με το χαρακτηριστικό σκίτσο με τον πιτσιρικά που μοιράζει εφημερίδες). Εκεί με ένα "κλικ" ο αναγνώστης μεταφέρεται απευθείας στη δική σας ιστοσελίδα.
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απίστευτη ομορφιά Μαράκι!
    Ευτυχώς που την συναντώ καθημερινά στο δρόμο
    αλλιώς δεν θα παρηγοριόμουν με τίποτα!
    Εξακολουθείς να ζωγραφίζεις φωτογραφίζοντας!
    Καλό μήνα πολλά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή