Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Άλλος Με Τη Βάρκα Μααααας!...(Σαν βάρκα)


Σαν βάρκα

Προσάραξες στο βούρκο των ονείρων,
 δέθηκες το σκοινί της πραγματικότητας
κι έμεινες ασάλευτη να σε καίει ένας ήλιος σκληρός.
Φθαρμένη από τα χρόνια,
με αμέτρητα σημάδια να χαράσσουν το σκαρί σου,
στέκεσαι φορτωμένη την αγωνία της επιβίωσης.
Τα σύνορα πάντα περιορισμένα.
Μονάχα μια υποψία πελάγους σου τυραννάει το νου
όταν φυσάει από τα ανοιχτά.
Ξεγελιέσαι για λίγο.
Μόνη στη μέση του πουθενά,
συμφιλιωμένη με το τίποτα,
 ανασαίνεις σαν να αναστενάζεις
κάθε φορά που σε ξυπνάει το νερό.
Κι είναι κι αυτό ακύμαντο σήμερα.

Πηγή εδώ


Κι αν πατήσατε στο εκεί θα είδατε πως ήμουν η πηγή. 
Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει δηλαδή!
Με κάτι δικό μου, αγαπημένο, απαντώ για την ώρα στην πρόταση της Πέτρας "άλλος με τη βάρκα μας!" από το blog "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου".

Κι επειδή όταν τα σύνορα είναι περιορισμένα, το μόνο που θέλουμε είναι να φύγουμε...να ξεφύγουμε...σαλπάρουμε... 
Επειδή στα ανοιχτά φυσάει πάντα άνεμος....sail away...



...
Carry me on the waves to the lands I've never been,
Carry me on the waves to the lands I've never seen

...

49 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο Μαρία μου και πολύ μου αρέσει αυτός ο διαγωνισμός της πετρούλας!
    Θυμίζει καλοκαιράκι!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Εγώ θα πω: πώς είχα χάσει εκείνη τη δημοσίευση ε; Έσκασα! Τι υπέροχο ποίημα !
    Μπράβο Μαρία μου! Ευτυχώς που ήρθε το νέο δρώμενο και το διάβασα!
    (κι εγώ έτσι θα τη βγάλω! Έχω κι εγώ ποίημα με βάρκα, από το 12 - μα και σε αυτό ταιριάζουμε; αχαχα!)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Ανυπομονώ να διαβάσω το δικό σου!
      Χρόνια πολλά κι από δω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαράκι
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου
    κι η πρόταση της Πέτρας υπέροχη!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Η πρόταση της Πέτρας πραγματικά υπέροχη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/06/blog-post_956.html

    Μαρία, επειδή χρειάστηκε να προσθέσω κι άλλα ονόματα, δεν ισχύει το λινκ που έχεις παραθέσει και σου έγραψα το καινούργιο.

    Δεν σου κρύβω πως η φωτογραφία στην αρχική της μορφή ήταν μαγευτική! Εξάλλου, στο σχόλιο που σου είχα γράψει τότε, είχα θαυμάσει το πόσο ταίριαζε χρωματικά η βάρκα με την θάλασσα. Απίθανη Μαρία μου και εξακολουθεί να ισχύει το παλιό μου σχόλιο και σε ο,τι αφορά και το ποίημα! Σε ευχαριστώ πολύ και καλή σου μέρα! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουφ!
      Μαρία, άλλαξα ΚΑΙ ΠΑΛΙ το λινκ γιατί ήρθαν κι άλλοι φίλοι:
      http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/06/blog-post_4998.html

      Τι βλακεία σύστημα είναι αυτό, που κάθε φορά αλλάζει το λινκ, δεν το έκαναν καλά οι ειδικοί! Χαχα!

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω να μην άλλαξε πάλι το λινκ...πάντως όταν το είδα εγώ χτες, είχες προσθέσει ήδη το καινούριο, οπότε δεν ταλαιπωρήθηκα...
      Εγώ σε ευχαριστώ...όσο για τη φωτογραφία σκέφτηκα αφού υπάρχει ήδη στο κανονικό της, να της...αλλάξω λίγο τα φώτα (και τα χρώματα)...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μαρακι οσο πας και πιο γλυκα μας ταξιδευεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello Maria, lovely poem! Beautiful image of the boat! Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nice post!!! I love the poem!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για τη βάρκα σου... για τη θάλασσα και τον ουρανό που τη λούζει... γιατί αντέχει στο χρόνο και στο κύμα...
    σου είχα γράψει τότε. το ίδιο ακριβώς θα σου έγραφα και σήμερα.
    σε φιλώ Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει πολύ κι η ασπρόμαυρη εκδοχή της βάρκας σου Μαρία μου!!! Υπέροχο ποίημα, νοσταλγικό, εξομολογητικό...
    Θαυμάσια η συμμετοχή σου!!!
    Φιλάκια καρδιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θαυμάσιο το ποίημά σου Μαρία, κάθε στίχος και μία εικόνα πανέμορφη και σαγηνευτική , η φωτογραφία πολύ ταιριαστή όπως και το τραγούδι.....Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η εικόνα σου είναι εξαιρετική! -Που βρίσκεται αυτή η βάρκα;-
    Το ποίημά σου απογειώνει με το νόημά του την εικόνα! :)
    Όμορφη η συμμετοχή σου στην καταπληκτική ιδέα της Πετρούλας!
    Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!
      Η βάρκα ήταν στην περιοχή του Λούρου Μεσολογγίου....
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Να ΄ναι καλά η Πέτρα, που σε γύρισε πίσω και διάβασα μιαν ανάρτηση υπέροχη! Το ποίημα μοναδικό Μαρία μου! Η φωτογραφία, μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά λίγο περισσότερο στην χρωματιστή βερσιόν της :)) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι!
      Να είναι καλά...πολύ τη χάρηκα αυτή την ανάρτηση, κι ας ήταν εύκολη, μια και ήταν έτοιμη!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφη η ασπρόμαυρη φωτό σου αλλά καί υπέροχο τό ποιήμα πού διάλεξες νά τήν συνοδεύσει Μαρία μου!!
    Πολύ καλή η συμμετοχή σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι παροπλισμένες βάρκες μου δημιουργούν ένα αίσθημα πόνου.
    Μου θυμίζουν ανθρώπινες διαδρομές, με μπουνάτσες και φουρτούνες και που μοιραία καταλήγουν στην "προσάραξη".
    Υπέροχες οι εικόνες σου Μαρία. Του λόγου και της φωτογραφίας σου.
    Φιλιά πολλά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου δημιουργούν το ίδιο αίσθημα...γι΄αυτό και γεννήθηκαν αυτές οι σκέψεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πολυ ομορφο το ποιημα σου Μαρια μου και μπραβο σου! φιλια πολλα και μπαινουμε στη βαρκα σου για βολτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα βγούμε στο πέλαγος, ναι?
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Το ασπρόμαυρο της εικόνας ταιριάζει τόσο με τη μελαγχολική "υποψία πελάγους"...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η υποψία που τυραννάει το νου, ασπρόμαυρη είναι!
      Να είσαι καλά...καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Παρατηρω τη βαρκουλα.....
    Επιμενει να μου θυμιζει δελφινι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου θυμίζει δελφίνι...ένα δελφίνι που θα έπρεπε να είναι στα ανοιχτά, αλλά δεν είναι!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραίο το ποίημά σου, Μαρία μου!! Συγχαρητήρια και για το βραβείο που κέρδισε η όμορφη βάρκα σου!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημερα Μαρια μου!
    τη θυμαμαι αυτη την εικονα!!! :)
    και το ποιημα υπεροχο!

    μπραβο φιλη μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο το..δικο σου ποιημα αλλα και η φωτο Μαρια μου που θυμιζει και σε μενα Δελφινι.!
    Φιλια πολλα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες?..μοιάζει με δελφίνι!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. πολύ μου άρεσει αυτό που έγραψες αλλά και η φωτογραφία σου τέλεια...
    μια πολύ αλλιώτικη βαρκάδα!
    καλημέρα και καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφη συμμετοχή! Απουσίαζα στις ακρογιαλιές κι έτσι δεν πήρα χαμπάρι την πρόσκληση της Πέτρας, οπότε τρέχω να πάω να τη δω τώρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Είμαι σίγουρη πως θα έχεις μαζέψει μπόλικο υλικό εκεί στις ακρογιαλιές!!
      Οπότε περιμένω...!!

      Διαγραφή
  23. Ο Γιαννης που πίνει και κερνάει συγχρόνως,μας μέθυσε εικόνα και συναίσθημα Μαράκι!!!
    Φιλάκια πολλά και θαλασσινά,μόνο για σένα και τις ευαισθησίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή