Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Αναμέτρηση - Μιάου και Νιάου (Saturday's Critters #30)

Σήμερα φιλοξενώ με μεγάλη χαρά τον Μιάου και τον Νιάου!
Αλλά ας τους συστήσω πρώτα!

Ο Νιάου ζωηρός και αεικίνητος με τη σκανδαλιά να φωτίζει μόνιμα το γαλάζιο του βλέμμα, δεν έχει  ποτέ ησυχία!
Είναι ριψοκίνδυνος και κινδυνεύει συνεχώς να ποδοπατηθεί, αφού τρέχει χωρίς σκέψη στα πόδια των ανθρώπων.
Του προκαλούν βλέπετε μεγάλη περιέργεια τα δίποδα και προσπαθεί να σκαρφαλώσει πάνω τους, για να τα εξερευνήσει καλύτερα.
Καυχιέται δε, πως είναι μεγάλος κυνηγός και πως θα γίνει ακόμα μεγαλύτερος στο μέλλον!


Ο Μιάου είναι πιο σοβαρός και, όοοοσο πατάει η γάτα, νωθρός. Εκτιμά την καλή ζωή και την καλοπέραση και είναι μεγάλος γευσιγνώστης!
Ξέρει να διαλέγει τα καλύτερα φαγητά και ανάμεσα στα γεύματα, παίρνει πάντα έναν υπνάκο για να στρώνει επιδερμίδα.


Μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, από εκείνες που ο ήλιος κάνει ακόμα και τον Μιάου πιο τεμπέλη, όλα τριγύρω ησύχαζαν, εκτός από τα τζιτζίκια που οργίαζαν. 
Μόνο τα τζιτζίκια οργίαζαν;
Αμ δε!
Ο σκανδαλιάρης Νιάου έτρεχε εδώ κι εκεί. Πότε κυνηγούσε πεταλούδες, πότε σκαρφάλωνε και πότε σκέφτονταν τι άλλο να κάνει με τα μάτια του να σκορπούν πονηρές λάμψεις που τύφλωναν ακόμα και τον ήλιο.
Αποφάσισε πως μια επίθεση στον Μιάου θα έκανε τη μέρα πιο ενδιαφέρουσα.
Άρχισε λοιπόν να καταστρώνει το σχέδιό του.
Ο Μιάου τον κοίταξε παραξενεμένος, μα δεν έδωσε σημασία.


Ο Νιάου προετοίμαζε προσεκτικά τις κινήσεις του όσο ο Μιάου προσπαθούσε να βολευτεί ακόμα καλύτερα για να συνεχίσει τη σιέστα του.


Μελέτησε τη θέση του ήλιου, εντόπισε από που φυσάει ο άνεμος και όταν έκρινε πως όλα ήταν σωστά μισόκλεισε τα μάτια κι ετοιμάστηκε για την επίθεση!


Ο Μιάου κατάλαβε πως ετοιμάζονταν να του χαλάσει την ησυχία. Αναστέναξε όλο δυσφορία, ανασηκώθηκε αργά αργά και πριν προλάβει ο μεγάλος κυνηγός να επιτεθεί, τον εξουδετέρωσε με μια κίνηση.
Ο Νιάου τα χρειάστηκε και άρχισε να φωνάζει βοήθεια. Ακόμα προσπαθεί να καταλάβει τι πήγε στραβά και η επίθεση είχε τόσο άδοξο τέλος.
Δεν το βάζει όμως κάτω...ήδη καταστρώνει την επόμενη!


Κι επειδή τα όνειρα μπορούν να περιμένουν σήμερα συμμετέχω στο Saturday's Critters #30

44 σχόλια:

  1. All the kittens are so adorable and great shots of them. Have a wonderful weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello Maria, I am so happy to see you linking up with your kitty post. They are adorable kittens.. Wonderful photos!

    Thanks again for linking up to my critter party!
    Happy weekend to you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου,
    για ακόμα μια φορά.. υπέροχη γραφή συνοδευμένη με εξαιρετικές εικόνες!
    Τι όμορφα ματάκια που έχουν! Αχ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Είναι γλύκες και τα δυο τους!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  4. Τουλαχιστον....ειναι εξω στους αγρους....
    Εγω με 3 μεγαλα και 3 μικρα..
    τα μικρα να κρεμονται σαν κροσσια απ'το σορτς μου,
    μεσα στο σπιτι..κι εναν σκυλο...
    μου'ρχεται να παω να μεινω σε παγκακι....

    Δεν θελει κοπο...θελει τροπο.
    Ευγε Μιαου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....ναι, αυτά είναι έξω...βρίσκονται εκεί που δουλεύω κι έχουν μεγάλη άπλα, ενώ ταυτόχρονα είναι και ασφαλή....ποιος τη χάρη τους δηλαδή!

      Σίγουρα θέλει τρόπο...τι κατάφερε δα κι ο Νιάου που τα υπολόγιζε όλα και κόπιασε και τόσο?

      Διαγραφή
  5. Παναγιά μου, τι κουκλάκια που είναι!!! Απίθανες φωτογραφίες Μαρία μου, με απολαυστικότατο κείμενο:)))) Τα λάτρεψα τα γατόνια σου, λίγο παραπάνω τον Μιάου γιατί είναι πιο κοντά στην ιδιοσυγκρασία μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Χαχα....δεν ξέρω αν είναι κοντά στην ιδιοσυγκρασία σου, αλλά είναι πανέξυπνος!!...οπότε ίσως να είναι...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ γλυκά τα γατουλίνια σου, Μαρία μου!!!!! Κάθε χρόνο, με τα γατάκια κάνω χάζι και τραβάω αμέτρητες φωτογραφίες...κοντεύει να γεμίσει ο δίσκος μου!!!! Και η Κουτσούλα μου είναι ετοιμόγεννη....ανυπομονώ σε λίγο καιρό να τα βλέπω να κάνουν τσαχπινιές!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Μα είναι απόλαυση να τα βλέπεις...όλο τρέλες και παιχνίδια!
      Με το καλό να γεννήσει και η Κουτσούλα σας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Βρε τα ψιψινέλια! Φέρτα μου να τα δαγκώσω! Το Saturday's Critters ακόμα δεν κατάλαβα τί είναι, πώς δουλεύει το σύστημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...είναι για δάγκωμα!
      Το Saturday's Critters το διοργανώνει η φίλη μου η Eileen
      http://viewingnaturewitheileen.blogspot.gr/2014/06/saturdays-critters-30.html
      και απλά προσθέτεις το λινκ στην ανάρτησή της που να έχει βέβαια σχέση με το θέμα!

      Διαγραφή
  8. Απ΄ τον Νιάου και τον Μιάου, διαλέγω το γαλανομάτη, τσαχπινομάτη και πονηρούλη Νιάου.... και μήπως αυτοί είναι που στη ζωή συνήθως τη πατούν; χμ!
    Έχω χάσει τρις αναρτήσεις, με τις απίστευτες φωτό σου και τρέχω ν' αναπληρώσω!
    Όσο για το critter party... επέτρεψε μου να σου πω, πως η δική σου συμμετοχή, τους τσάκισε! χαχαχα!

    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πικρή διαπίστωση, μα συνήθως την πατούν....έτσι πιστεύω και ο Νιάου το επιβεβαίωσε...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  9. Καλά αυτή η φωτογραφία με το γαλανομάτικο στο τέλος, είναι μια ζωγραφιά!
    Πανέμορφες και τρυφερές οι φωτογραφίες σου. Δεν το ξέρω το δρώμενο που αναφέρεις, αλλά είμαι σίγουρη πως θα διέπρεψες.
    Φιλιά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Και για την ψήφο εμπιστοσύνης...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. So cute kittens.
    www.1sthappyfamily.com/2014/06/moms-and-babies.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. What adorable, tiny kittens! Your photos capture their playfulness and curiosity very well.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Awwww, so very VERY purrecious!!! I do so love cats/kittens

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι γλυκούτσικα που είναι!!!Κι εσύ τα συντρόφεψες
    μ' ένα υπέροχο κείμενο!!!!
    Το γαλανομάτικο κλέβει καρδιές ♥♥♥

    φιλάκια και να μου τα χαϊδέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ελένη μου!
      Άλλο που δε θέλουν από χάδια...το καλύτερό τους!...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλός είναι ο Νιάου αλλά ο γαλανομάτης Μιάου είναι όλα τα λεφτά!
    H ανάποδα;
    Μπερδεύτηκα!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι!!!!! :))) Τι όμορφα ματάκια και τι όμορφες πόζες, χαχαχα!
    Μόλις αποκτήσαμε κι εμείς 3 μωρογατάκια :)))
    Φιλάκια πολλά Μαράκι μου!!! :* :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παναγια μου κατι γατακια !
    Κουκλια απιστευτα ειναι !
    Ματαρες μου ομορφες,
    πολυ απολαυσα αυτη την αναρτηση Μαρια μου !
    Με εκανε και χαμογελασα :)
    Καλη Κυριακη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καλή Κυριακή και σε σένα!

      Διαγραφή
  17. Πολύ γλυκούτσικα τά γατάκια Μαρία μου!Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Εχθές,επιστρέφοντας σπίτι,έπαθα σόκ,βλέποντας δύο από τά τρία γατάκια μου,χτυπημένα καί νεκρά από κάποιον ανεύθυνο,οδηγό,πολύ φρίκη,στεναχωρέθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Πόσο κρίμα!!...καταλαβαίνω τη στενοχώρια σου!!

      Διαγραφή
  18. Ωραια γατοιστορια !!! σαν σε παραμυθι μας εβαλες να σε διαβαζουμε Μαρια μου !! καλη επιτυχια κια φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πού είσαι Μπρίκι να δεις σε τι σημείο έχει φτάσει αυτό το βλογ! Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά είκοσι μία πόζες γατιών... Βέβαια είναι όλες ωραίες, όμως αυτό δεν μειώνει την σοβαρότητα του πράγματος!
    Αααααχ Μπρίκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασε στο έσχατο σημείο!!
      Πιο κάτω δεν έχει...ή μήπως έχει?...χαχα!

      Διαγραφή
  20. Τι ματιές έπιασες Μαρία μου!!!
    Υπέροχα όλα! :)))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχαχαχα!! Εχω πετύχει κι εγώ τέτοιους γατοκαυγάδες!!! Νιάουυυυυυ!!!!
    Ειδικά η τελυταία φωτό είναι σούπερ ντούπερ!!! ε ρε φάγωμα!!! Χαχαχαχα!!
    Να τα χαρώ εγώ!! Σκέτη γλύκα!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν απίστευτη πλάκα τα παιχνίδια τους...είναι απόλαυση να τα παρακολουθείς!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Some like to enjoy life, some like to stir up excitement, that works for children too! The kittens are adorable with their big blue eyes, so funny!

    ΑπάντησηΔιαγραφή