Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Μικροί ήλιοι, μεγάλα ταξίδια (Η στιγμή σου σ' ένα ποίημα)


Μικροί ήλιοι, μεγάλα ταξίδια

Μικροί ήλιοι, αμέτρητοι, στο θεό τα πρόσωπά τους στρέφουν
μοιράζουν γύρω τους το φως που αχόρταγα ανασαίνουν.
Είναι η εποχή που τα ηλιοτρόπια ανθίζουν.

Το πράσινο χρυσό γίνεται και λιώνει στου θέρους το λιοπύρι.
Της άνοιξης οι νύφες με χρώματα ξελογιάζουν τώρα τη φύση.
Είναι η εποχή που όλα στενάζουν κι από πάθος φλέγονται.

Του γιασεμιού τα αρώματα στης πόλης τα βράδια βασιλεύουν.
Αναρριχώνται άπληστα και μνήμες ανασκαλεύουν.
Είναι η εποχή που περασμένα καλοκαίρια ψηλαφίζονται.

Της θάλασσας η αύρα για μακρινά ταξίδια ξεσηκώνει.
Να το δαμάσεις σε καλεί το κύμα και γελά όπως σε σπρώχνει.
Είναι η εποχή που οι τέσσερις τοίχοι φυλακή γίνονται.

Το σώμα δένεται με σκοινιά σε αόρατο κατάρτι
και το καράβι σου ακίνητο τρίζει στο λιμάνι.
Είναι η εποχή που μυαλό και ψυχή αράδα κάβους λύνουν.


Με κάτι δικό μου συμμετέχω στο "Η στιγμή σου σ' ένα ποίημα"
που εμπνεύστηκε η Μαρία Νι από το blog "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά".
Συντροφιά μου ο  Αλκίνοος Ιωαννίδης!


43 σχόλια:

  1. Εξαιρετική η συμμετοχή μου, Μαρία μου!
    Όμορφη η γραφή και σπουδαία τα νοήματα σου.
    "Είναι η εποχή που μυαλό και ψυχή αράδα κάβους λύνουν."
    Μου φάνηκε πολύ αισιόδοξο το κλείσιμο του ποιήματος!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Καλά, σε ξαναβάφτισα...χαχα!!
      Χίλια συγνώμη, αλλά μάλλον είμαι ζαλισμένη!

      Διαγραφή
  2. Μαρία το ποίημα σου έφερε το καλοκαίρι για τα καλά!!Πόσο μας εμπνέει αυτή η εποχή!!
    Και φυσικά έβαλες κι ένα υπέροχο τραγούδι!!Από τα πιο φιλοσοφημένα θα έλεγα!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η ματιά σου
    κι ο τελευταίος στίχος λύνει
    τα πανιά του νου!!

    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία καλημέρα
    Το ποίημα σου κάθε του στροφή είναι και μία εικόνα. Στους στίχους συνυπάρχουν η νοσταλγία, οι θύμησες και οι ευσεβείς πόθοι για ταξίδια μακρινά. Υπέροχο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ελένη μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Είναι τόσο δροσιστικά υπέροχο και με μια αίσθηση φυγής, δικαιολογημένης λόγω καλοκαιριού άλλωστε! Νομίζω πως και η Μαρία Νι έχει Αλκίνοο σήμερα! Φιλιά και καλή Κυριακή :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Πέτρα μου!
      Ελπίζω να προλάβω απόψε να πεταχτώ και στη Μαρία...λατρεύω Αλκίνοο!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλοκαιρινό, μυρωδάτο και ανάλαφρο.
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τόσο καταπληκτικό το ποίημα!
    Και τόσο αληθινό, τόσο καλοκαίρι!!
    Ορισμός!
    Και ο Αλκίνοος τέλειος!
    Πολλά φιλιά καταπληκτική συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Έλενά μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει κι ο Αλκίνοος!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Είναι τόσο γαλήνιο το όλο σύνολο της ανάρτησης Μαρία μου!!
    Οι λέξεις σου, η φωνή του Ιωαννίδη, οι φωτό σου.. Και λίγο πριν το τέλος μια μικρή αναβολή, μια ανάσα πριν γεννηθεί αυτή η θάλασσα που θα μας ταξιδέψει!!! Και όμως ναι μπορεί και το μυαλό κι η ψυχή να ταξιδέψουν, ακόμα κι έτσι!!!
    Σε φιλώ Μαράκι μου!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορούν να ταξιδέψουν ακόμα κι έτσι κι ευτυχώς, γιατί οι περισσότεροι και φέτος μόνο έτσι θα ταξιδέψουμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Όμορφο πολύ, το ποίημα Μαρία! Δεμένο με το υπέροχο τραγούδι, του αγαπημένου Αλκίνοου! Μία ανάρτηση να την πιεις στο ποτήρι, με μια κουταλιά βανίλια, σαν υποβρύχιο :)) Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ειρήνη μου!
      Πόσο θα ήθελα πάντως τώρα ένα υποβρύχιο, δε λέγεται!!...
      Να είσαι καλά!...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο το ποίημα σου Μαρία μου!
    Ωραία η ιδέα της άλλης Μαρίας!!!!!!
    Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ρένα μου!
      Πραγματικά η ιδέα της Μαρίας είναι ωραία!
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου υπεροχο ποιημα... και πανεμορφες οι φωτογραφίες που το συνοδευουν!!!
    Πολλά μπραβο για την συμμετοχή σου!!! Φιλσκιαααα :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Φωτεινή μου!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφο τό ποιήμα σου Μαρία μου!!Εξαιρετική η συμμετοχή σου!!
    Καί οι φωτογραφίες σου ακρως καλοκαιρινές!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το ποίημα που διάλεξες Μαρία .Καλή εβδομάδα να έχεις, γλυκιά και όμορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεύω τους ήλιους- λουλούδια και ότι σχετίζεται με το καλοκαίρι που όμως μας εμπαίζει και δεν λέει να έρθει!
    Το ποίημα σου μου άρεσε πολύ γιατί πέτυχε να δώσει αυτή την αίσθηση φυγής που μας πιάνει όλους τέτοια εποχή!
    ΑΦιλάκια και καλή βδομάδα από αύριο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω τα ηλιοτρόπια!!...είναι πανέμορφα, άκρως καλοκαιρινά!!
      Μια χαρά ήταν μέχρι τώρα το καλοκαίρι...τώρα χαλάει που θα κάνει και τον πρώτο καύσωνα....το προτιμώ δροσερούλη βλέπεις...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου άρεσε πολύ! Μα πάρα πολύ!
    Στην αρχή ψαχνόμουν, αναρωτιόμουν για τον ποιητή( μέχρι να φτάσω κάτω) και ω! Η ποιήτρια ήσουν εσύ! Τι όμορφη έκπληξη!
    Όμορφες και οι επιλογές ήχου και εικόνας!
    Σε φιλώ γλυκά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αριστέα μου!
      Τα λόγια σου μεγάλη τιμή...δε με βλέπεις, μα ψήλωσα νομίζω λίγο..χαχα!!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ μου άρεσε η συμμετοχή σου! Τελικά νομίζω ότι η ιδέα αυτή της Μαρίας είχε ως αποτέλεσμα να δούμε όμορφα πράγματα!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιώργο!
      Να έχεις κι εσύ μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. το ποίημα σου, η φωτογραφία σου κι ο Αλκίνοος σ' ένα ταξίδι στο φως και την ελπίδα μας πήγανε... με τα πανιά φουσκωμένα και τον ήλιο να καίει τις μέρες μας...
    καλή σου νύχτα Μαρία μου υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου για τις όμορφες εικόνες που μου χάρισες μόλις!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. me(maria) μου, διάβασα μονορούφι τις τελευταίες σου αναρτήσεις.Πόσο σας θαυμάζω που μπορείτε και εκφράζεστε τόσο όμορφα μέσα πο λέξεις!(ο πληθυντικός αφορά όλες τις φίλες που έχετε το χάρισμα).
    Μου άρεσε και το μικρό σου μυστικό με την αγαπημένη σου πόλη! και στην πορεία θα διαβάσουμε περισσότερα.Και η πανέμορφη Πάργα, μου θυμίζει και μένα πως κάποτε,,,πηγαίναμε διακοπές.Τώρα είναι η εποχή που οι 4 τοίχοι φυλακή γίνονται,απαντώ με τους στίχους σου...
    Καλό καλοκαίρι!πολλά φιλιά! συγχαρητήρια- είναι μια φτωχή λέξη για όσα πήρα, διαβάζοντάς σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι επίσης!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφη και η δική σου συμμετοχή, Μαράκι. Τελικά μαζέψαμε συμμετοχές διαμάντια κι αυτή τη φορά! Να πω ότι δεν το περίμενα; Έχουμε πολλές και δυνατές πένες εδώ στη μπλογκογειτονιά μας! Νοερές αγκαλιές από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγριμιώ μου...μακάρι να προλάβω αύριο να τις απολαύσω όλες κι εγώ, γιατί ακόμα δεν πρόλαβα κι απόψε δε νομίζω να τα καταφέρω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μαρία μου καλημέρα!
    Εξαιρετικό το ποίημά σου!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή