Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Yay!

Δελτίο καιρού

Σήμερα Κυριακή ο καιρός θα είναι απροβλημάτιστος έως αδιάφορος.
Ο ουρανός βαρετά γαλανός και ο ήλιος ίσως φτάσει να γίνει ενοχλητικός.
Για αλλού ταξίδεψαν οι αραιές νεφώσεις κι ο άνεμος άφησε χτες βράδυ την τελευταία του πνοή. 

Στη γη τα ηλιοτρόπια ανθίζουν κατά τόπους και τα βράδια ακούραστα κουβαλάνε μυρωδιές από γιασεμί χωρίς να γίνονται αδιανόητα καυτά.

Τις επόμενες μέρες, πανέμορφοι ήλιοι που δεν καίνε θα συνεχίζουν να ανθίζουν και οι νύχτες με άπειρη κατανόηση θα μας νανουρίζουν γλυκά!


Καλή Κυριακή, ό, τι κι αν κάνετε!

Day 17...peaceful
Day 18...quirky
Day 19...habit
Day 20...Yay!
Day 21...here I am
Day 22...growing

54 σχόλια:

  1. η 2η φωτο υπάρχει στ'αλήθεια; Ειναι ζωγραφισμενος ο τοίχος;

    Μπανάκι ολημερίς σήμερα Μαράκι!
    Καλημέραααααααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει στα αλήθεια!! είναι όπως ακριβώς τον βλέπεις!
      Καλές βουτιές και μην ξεχάσεις να κάνεις μερικές και για μένα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Κι επειδή μια μέρα και κάποιες ώρες μετά από την πρώτη απάντηση θυμήθηκα και τι ρώτησες...ναι, είναι ζωγραφισμένος!!
      Χαχα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου
    Πίνω το καφεδάκι μου και θαυμάζω τις όμορφες φωτογραφίες σου. Όλες φανταστικές, ιδίως η δεύτερη.
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα μαρία μου φοβερή πρωινή παρότρυνση και καλά να περάσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πέρασες μια όμορφη Κυριακή και να έχεις μια ομορφότερη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Καλή Κυριακή
    με το Θέρος κυρίαρχο!!!
    Οι φωτογραφίες η μια καλύτερη απ' την άλλη!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Κυριακή
    με το Θέρος κυρίαρχο!!!
    Οι φωτογραφίες η μια καλύτερη απ' την άλλη!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Τι φοβερός τοίχος είναι αυτός στη δεύτερη φωτογραφία! Καλλιτέχνης όποιος τον έφτιαξε!
    Γουδμόρνινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικός καλλιτέχνης όμως!!....μερικά γκράφιτι είναι έργα τέχνης!
      Καλή εβδομάδα Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  7. Την τρίτη φωτογραφία την λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που την είδα στην σελίδα της chantelle!! :) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ουρανός δεν έχει το μονότονο γαλάζιο αλλά το μουντό της βροχής που πέφτει καταρρακτωδώς!!!
    Στις φωτογραφίες σου Μαρία μου βάζεις κομμάτια της ψυχής σου !!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβρεξε εκεί?
      Εδώ σταγόνα και ξέρω πως κάποιοι παρακαλάνε για βροχή...(καλλιέργειες)
      Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλή Κυριακή! Ο τοίχος εξαιρετικός, και το γατόνι της 3ης φωτογραφίας μου έκλεψε την καρδιά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρία μου!!Τόν "ήλιο" σου τόν λάτρεψα!!Ο τοίχος.εξαιρτική λήψη!!!Αλλά καί τό γατόνι,σκέτη γλύκα!!
    Πολύ ζέστη!!!Φεύγω γιά μπανάκι απογευματινό!!!Φιλάκια!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να απόλαυσες το μπανάκι σου!!
      Απόψε παρά την πρόγνωση που έκανε χτες χαχα! η θερμοκρασία είναι αισθητά ανεβασμένη!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Το ωραιότερο δελτίο καιρού έβερ!!!
    Καλή βδομάδα να έχεις Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  12. Η πέμπτη φωτογραφία, στην καρδιά με χτύπησε!!! Καλά, και τα γατούλια είναι απίθανα!!!! Υπέροχες και πάλι όλες :)) Εν τω μεταξύ, από την ώρα που είδα τη διεύθυνση που με παρέπεμψες, τρελάθηκα!!! Παίζω με τις φωτογραφίες μου, αβέρτα :))))))) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε η πέμπτη!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Να σου δώσω άλλες δυο που έχω να παίζεις...χαχα!
      http://photomania.net/
      http://www130.lunapic.com
      Ελπίζω να τις χαρείς κι αυτές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ελπίζω να πέρασες ένα όμορφο Κυριακάτικο πρωινό, έτσι όπως εσύ το επιθυμούσες Μαρία μου!
    Διάβασα και το ποίημα σου στη προηγούμενη σου ανάρτηση και πολύ μου άρεσε...για μια άλλη φορά θαύμασα όσους λαμβάνουν μέρος στα συμπόσια ποίησης... όσο για τις φωτογραφίες σου, νομίζω πως αυτό που βγαίνει από τη καρδιά μας, είναι πέρα από τεχνικές και μηχανές!
    ΑΦιλάκια και καλό υπόλοιπο Κυριακής! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές όπως πάντα, ο καιρός αστα να πάει όλο τσαλίμια είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ο καιρός καύσωνα να μην κάνει μοναχά...χαχα!

      Διαγραφή
  15. Καλέ τι γατάκια είναι αυτά; Τα λάτρεψα!
    Κάτι άκουσα ότι έρχεται μίνι καύσωνας ...λυσσάξανε ότι δεν έχουμε καλοκαίρι....
    Εμείς καταλαβαινόμαστε πάντως! :))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε...καλοκαίρι έχουμε...αν βγεις μεσημέρι έξω έλιωσες!!..χαχα!
      Σίγουρα καταλαβαινόμαστε, αν κι ο καιρός θα μας τα χαλάσει και θα "μας χαλάσει" αν έρθει καύσωνας!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Λιώνω με τα γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Όσο για τον καιρό;; Εχει τα ψυχολογικα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έρθει καύσωνας πάντως πολύ φοβάμαι πως θα αποκτήσω εγώ ψυχολογικά...χαχα!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Hello maria, on this Sunday evening I am enjoying your photos.. Cute kitty and A Lovely post! Have a happy new week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και καλώς σε βρίσκω Μαρία! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και ειδικά αυτή με το ηλιοτρόπιο μου έκλεψε την καρδιά! Αλλά η ζωγραφική στο παλιό σπίτι είναι απλά φοβερή!!!
    Καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσα οι φωτογραφίες!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  19. Τι ομορφες που ειναι ολες!
    Μπραβο Μαρακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πω πω, έπαθα την πλακα μου ως συνήθως, αλλά το γκράφιτι όλα τα λεφτά! Εδώ σε μας χθες έριξε καρέκλες! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά το γκράφιτι είναι τέλειο!
      Εδώ πάλι, ούτε μια καρέκλα δε στείλατε...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. 2, 3 και 4 καταπληκτικές.
    Τελικά πόσα μπορείς να πεις με ένα γκράφιτι!
    Οι άνθρωποι είναι καλλιτέχνες. Μπορούν και περνούν μηνύματα σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους και μάλιστα χωρίς να τους "αγοράζει" κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρο!
      Δε θα διαφωνήσω καθόλου για τα γκράφιτι...ίσα ίσα!!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  22. Καλή εβδομάδα, Μαρία μου!! Υπέροχος ο quirky τοίχος!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  23. Το μοναδικο δελτιο καιρου
    που προσεξα ενα προς ενα
    τα φαινομενα του
    μεχρι τωρα στη ζωη μου.
    Τυχαιο?

    Καλησπερα απο καρδιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην είναι τόσο τυχαίο τελικά!
      Καλησπέρα σου και καλή εβδομάδα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Καλα ! λατρεψα γατι και ηλιοτροπιο !
    Τι να λεμε τωρα
    Respect απλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα γιατί την έχασα αυτήν την ανάρτηση;;; Ζωγράφισες πάλι με την κάμερά σου Μαρία μου!!! Αδυναμία τα γατάκια!!!! ♥
    Αλλά και το γκράφιτι είναι εξαίσιο!!! Μοναδικές οι φωτός σου όπως πάντα!!!
    Φιλάκια πολλά!!! Α!! Σήμερα πολύ ζέστη...Λιώσαμε εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαριλένα μου!
      Κι εδώ άρχισε η ζέστη...δηλαδή πάει, χάλασε ο καιρός...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή