Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Ανθρώπων Έργα & φωτογραφίες

Σίγουρα τώρα πια θα γνωρίζετε πως κυκλοφόρησε το 5=ο τεύχος του περιοδικού "Ανθρώπων Έργα". 
Φυσικά θα ξέρετε πως έχει και τη συνέχεια της ιστορίας μας  "Δεκαπέντε συν ένας μπλόγκερς ...- Μια ιστορία αγάπης!".
Αυτό που ίσως δεν ξέρετε, είναι πως ο Σάββας Τριανταφυλλίδης μου έδωσε άλλη μια χαρά, επιλέγοντας να βάλει στις σελίδες του κι ένα δικό μου φωτογραφικό ταξίδι.
Τον ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου έκανε!
Αν πάλι χαμπάρι δεν πήρατε, μπορείτε να πατήσετε εδώ να διαβάσετε, αλλά και να απολαύσετε το περιοδικό! 

Κι εδώ (ακριβώς εδώ που είστε δηλαδή) μπορείτε να δείτε τις φωτογραφίες από τις 8 του Ιούνη έως και σήμερα 16 του ίδιου μήνα.
Επειδή είχα βάλει τις φωτογραφίες των ημερών 8 κι 9 σε άλλες (άσχετες, ή πιο σχετικές, ανάλογα πως θα το δει κανείς) αναρτήσεις, τις έχω τελευταίες και μικρότερες και ξεκινάω με την πεταλούδα που πριν καθίσει να ξεκουραστεί, πετούσε!
Κι αν δε με πιστεύετε ακολουθεί ντοκουμέντο φωτιά για του λόγου το αληθές!
Συνεχίζω με το χρυσάφι του καλοκαιριού που είναι μπόλικο, για να περάσω σε μια πιο παστέλ απόχρωση και κάτι πολύ απλό, όσο ένα κουκουνάρι.
Τη μέρα που η πρόκληση ζητούσε σταυρό ήμουν στην Αθήνα και το εκκλησάκι της Αγίας Κυριακής, ήταν μπροστά μου.Έτσι το φωτογράφισα και είναι πριν το τριαντάφυλλο με τις σταγόνες της βροχής και τον περίπατο στις σκιές της νύχτας.
Κι αυτές ήταν οι μέρες που πέρασαν!
Day 10...flying

Day 11...the beginning (of summer)
Day 12...pastel
Day 13...simply
Day 14...cross
Day 15...lovely
Day 16...in the shadows
Day 9...we live here (well, in the town down there)
Day 8...T is for...together

19 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία μου!
    Όμορφες οι μέρες σου και ακόμη ομορφότερες οι εικόνες σου! Συγχαρητήρια για τη καταχώρηση στο Ανθρώπων Έργα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα Μαρία μου!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Συγχαρητήρια για την καταχώρηση σε αυτό το όμορφο ηλεκτρονικό περιοδικό!
    Παντα τετοια ευχομαι!
    Φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου Μαράκι μου!
    Οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες και θα μπορούσαν να είναι μια καλογραμμένη ιστορία!
    Συγχαρητήρια για την καταχώρηση το αξίζεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω το τριαντάφυλλο που στάζει....με μάγεψε!
    Kαλημέρα Μαρία μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πεταλούδα μάς έκανε το μεγαλύτερο δώρο κι έκατσε και τη φωτογράφησες. Αν η φωτό σου με την εκκλησία ήταν στον διαγωνισμό της άλλης Μαρίας, θα σου είχα δώσει 4 με τόνο! Καλημερούδια και φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαρία μου
    Κατενθουσιάστηκα με τις φωτό σου
    ειδικά η πρώτη με τη πεταλούδα ξεχωριστή!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου αλλά καί πολύ ωραίες εικονές!!Τυχερούλα!!Τήν τσάκωσες τήν πεταλούδα!!!Πολύ δύσκολο!!!
    Μπράβο γιά τήν συμμετοχή σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παστέλ τριανταφυλλάκι και ξεροκόμματο!!!! Σαν ζωγραφιά!! Οπως πάντα μοναδικές οι λήψεις σου Μαρία μου!! Συγχαρητήρια για την δημοσίευση , το ξεφύλλισα χθες το περιοδικό!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και να χεις μια όμορφη βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξερω ποια να πρωτοθαυμασω αυτη την φορα....
    Απιστευτες ολες αν και νομιζω πως η πεταλουδα κλεβει την παρασταση!!
    Μπραβο μπραβο για την επιλογη του Σαββα Μαρια μου.
    Καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλες οι φωτογραφίες σου πεντακάθαρες, αλλά το τριαντάφυλλο pastel με μάγεψε ιδιαίτερα και θα το θεωρούσα άδικο για τον εμπνευστή του να μην το σχολιάσω!
    Οι υπέροχες φωτογραφίες(σαν καρτ ποστάλ) που βγάζεις, δεν άφησαν φυσικά ασυγκίνητο τον καλό μας φίλο Σάββα!Συγχαρητήρια θερμά γι' αυτήν την επιλογή... να ντύσει τις σελίδες αυτού του εξαιρετικού περιοδικού.
    Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη εβδομάδα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με μάγεψες και πάλι με τα υπέροχα "κλικ" σου...
    Συγχαρητήρια για την καταχώρηση!! ΄Αξια!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ερωτεύτηκα το ροζ τριαντάφυλλο!!! Απίθανες όλες, για ακόμη μια φορά Μαρία μου!!! Συγχαρητήρια για την δημοσίευση σου, στο "Ανθρώπων έργα"!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια, Μαρία μου, για την δημοσίευση! Το αξίζεις!!!! Οι φωτογραφίες σου είναι όλες υπέροχες, η δε πεταλούδα τέλεια!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ μου άρεσαν οι φωτογραφίες και μπράβο για τη δημοσίευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει... κάθε φωτογραφία σου με μαγεύει!!
    Συγχαρητήρια για την δημοσίευση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλά πολλά συγχαρητήρια! Καλές καλοκαιρινές φωτογραφίσεις Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή