Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Μια ευκαιρία

Το πλοίο γλιστράει στα νερά αφήνοντας πίσω του το παρελθόν.
Όσο απομακρύνεται, τόσο η απόσταση που μπαίνει ανάμεσα σε εκείνον και την Κλειώ μεγαλώνει.
Αν είναι δυνατόν δηλαδή να μεγαλώσει άλλο η απόσταση που είχε δημιουργηθεί ανάμεσά τους τον τελευταίο χρόνο.
Ο Μιχάλης ανάβει τσιγάρο κοιτάζοντας μπροστά. Ούτε μια ματιά δεν έριξε πίσω του από τη στιγμή που μπήκε στο καράβι.
Τις σκέψεις του διακόπτει ένας ξαφνικός παφλασμός. Δελφίνι σκέφτεται, μα ξέρει βαθιά μέσα του πως δεν είναι. 
Σκύβει να δει καλύτερα και χάνει την ισορροπία του.
Ο παφλασμός που κάνει το δικό του σώμα πέφτοντας στο νερό περνάει απαρατήρητος. Το πλοίο συνεχίζει την πορεία του.

Όλα μοιάζουν τόσο γαλήνια το πρωί.
Τίποτα δεν έχει αρχίσει ακόμα και ό, τι δεν έχει τελειώσει από χτες, μπορεί να περιμένει.
Ξεγελάει το εαυτό της που το παίζει ανέμελος, ενώ καθόλου δεν είναι, πως όλα μπορούν να περιμένουν κι αφήνει το κύμα που έρχεται αφρίζοντας να της βρέξει τα πόδια.
Ο ήλιος έχει αρχίσει να καίει και ξέρει πως πρέπει να επιστρέψει. Θα την ψάχνουν οι άλλοι.
Η Αθηνά ακόμα δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί πείστηκε να τους ακολουθήσει σε αυτό το ταξίδι.
Ίσως γιατί εδώ και καιρό ήθελε να φύγει. Να ξεφύγει από την καθημερινότητα έστω και για λίγες μέρες.
Τουλάχιστον έχει δικά της τα πρωινά και ο περίπατος στη θάλασσα την αναζωογονεί.
Σε λίγο θα μαζευτούν όλοι για το πρωινό και αργότερα θα γεμίσει κόσμο η παραλία.
Κι εκείνη θα αναρωτιέται για άλλη μια φορά, τι θέλει ανάμεσά τους.
Ξαφνικά μια κίνηση τραβάει την προσοχή της. Τα μάτια της γουρλώνουν καθώς συνειδητοποιεί τι είναι αυτό που βλέπει.
Χωρίς δεύτερη σκέψη βουτάει και κολυμπάει σαν τρελή.

Μια στιγμή μόνο χρειάζεται για να αλλάξει η ζωή.
Η γοργόνα εδώ κι αιώνες το γνωρίζει αυτό.
Και σήμερα είχε όρεξη για παιχνίδια. Ήθελε να αλλάξει τις ζωές του Μιχάλη και της Αθηνάς.
Να τους δώσει την ευκαιρία να γνωριστούν. Δεν ήταν μάγισσα, μα μπορούσε να κάνει μαγικά αν ήθελε.
Μπορούσε να κάνει τον Μιχάλη να πέσει από το πλοίο κοντά στην παραλία που έκανε τη βόλτα της η Αθηνά και να τον βγάλει από τα ανοιχτά κοντά της.
Ούτε που θα καταλάβαιναν πως αυτή είχε βάλει την ουρά της. Ίσως τελικά να ήταν και λίγο μάγισσα.
Μια φορά, αυτή έκανε ό, τι περνούσε από το χέρι της για να τους σμίξει.
Αν η σχέση αυτή εξελίσσονταν σε ευλογία, ή κατάρα, ήταν πια αποκλειστικά στα δικά τους χέρια.
Έριξε μια τελευταία ματιά για να βεβαιωθεί πως όλα πήγαν καλά και με έναν τελευταίο παφλασμό εξαφανίστηκε στα βάθη της θάλασσας.



Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο "Παίζοντας με τις λέξεις" του TEXNIS STORIES.
Μια ιστορία που για αλλού ξεκίνησε κι αλλού η ζωή την πήγε...και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες. Στην ουσία είναι η περίληψη από μια ιστορία μεγαλύτερη.
Το παιχνίδι κάνει τις θερινές του διακοπές πια και θα είναι μαζί μας -κι εμείς μαζί του- το Σεπτέμβρη.
Ευχαριστώ πολύ τη Φλώρα για όλα τα ταξίδια που μας χάρισε, μα και όλους τους φίλους που διάβασαν, βαθμολόγησαν, ή ξεχώρισαν τις δικές μου συμμετοχές.

46 σχόλια:

  1. υπεροχη και η δικη σου συμμετοχη Μαρια μου!
    συγχαρητηρια!

    καλημερα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Μαρία
    Όλες οι συμμετοχές ήταν υπέροχες και όλες
    είχαν κάτι ξεχωριστό να πουν!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου η ιστορία σου μου άρεσε πολύ και την βαθμολόγησα, είναι ένα παραμύθι για μεγάλα παιδιά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ω! Τι ρομαντική συμμετοχή! Με τίποτα δεν σε φαντάστηκα εδώ !
    Μαρία μου μπράβο .Μπράβο για όλες τις συμμετοχές σου. Χάρηκα που κι αυτή τη χρονιά ήμασταν μαζί σε όλη τη διαδρομή του Παιχνιδιού!
    Δεν λείψαμε ούτε στιγμή ;-)
    Φιλάκια καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλους τους μήνες εκεί!!
      Και ήταν όλοι όμορφοι!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία! Θα μου άρεσε να την συνεχίσεις πάντως..
    Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο διαφορετική η κανονική...η γοργόνα επιστρατεύτηκε για να την συντομέψει..χαχα!
      Μπορεί να τη βάλω κάποια στιγμή στην κανονική της μορφή...να είσαι καλά Κατερίνα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ρομαντική ιστορία Μαρία μου!
    Το παιχνίδι της Φλώρας είναι πολύ όμορφο και βγαίνουν πραγματικά διαμάντια!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παιχνίδι της Φλώρας το απολαμβάνουμε όλοι!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Βρε, τη γοργόνα την προξενητρα!!! Πολύ πρωτοτυπη ιστορία Μαρία μου!!! Μου αρεσε απιστευτα... συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!! Φιλιά πολλαααααα :****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κι αν ήταν προξενιό..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. με κανεις καθε φορα να θέλω να ζησω κι εγω το παραμύθι !
    Πάω να βρω πλοίο........χαχχχαχαχα
    φιλάκιαααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...πλοίο θα βρεις σίγουρα, γοργόνα δεν ξέρω αν θα βρεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μια στάλα ρομαντισμού περιπλανιέται γύρω μου!
    τι όμορφη συμμετοχή!
    η αλήεθεια είναι πως είναι η πρώτη που διάβασα αλλά είμαι εντυπωσιασμένη...
    μας πήγες σε μια άλλη πραγματικότητα,ταξιδιάρικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ πολύ όμορφο, αλλά να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους. Αυτή η Αθηνά, είναι μια άλλη Αθηνά και δεν είμαι εγώ και ποτέ δεν ψάρεψα Μιχάλη από τη θάλασσα! Εντάξει; Είναι απλή συνωνυμία! Όχι το λέω, μην τυχόν και το διαβάσει ο κ. Μήτσος και μπερδευτεί κι έχουμε δράματα! Χο χο χο χο!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, καλά κάνεις και τα ξεκαθαρίζεις τα πράγματα!
      Αυτό έλειπε να γίνει καμιά παρεξήγηση!..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλή η απόδοση, μα ακόμη περισσότερο πολύ καλή η σκέψη.
    Που το σκέφτηκες βρε θηρίο; Και τι εννοείς "είναι περίληψη από μια ιστορία μεγαλύτερη";
    Μου εξάπτεις τη φαντασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα γράψει μια ιστορία, που λόγω όγκου δεν μπορούσε να μπει στο παιχνίδι...οπότε έγραψα κάτι σαν περίληψη, βάζοντας και τη γοργόνα στο κόλπο, που δεν υπήρχε στην πρώτη ιστορία!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Μαρία μου!!!Πολύ όμορφο κείμενο!!Μέ ταξίδεψαν τά υπέροχα λόγια σου!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Μαράκι συγχαρητήρια για την ταξιδιάρικη ιστορία σου!
    Πολύ εμπνευσμένη η ιδέα σου και θα άξιζε να διαβάσουμε ολόκληρη την ιστορία.
    Αν το θέλεις κι εσύ βέβαια.
    Φιλιά πολλά και καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο μεγάλη η ιστορία στην κανονική της μορφή...αλλά μπορεί έστω και σε συνέχειες να τη δούμε...!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. η μικρή αυτή δόση μαγείας με κάνει να θέλω να διαβάσω την μεγαλύτερη εκδοχή της. μακάρι και συ Μαράκι μου να θέλεις να τη δημοσιοποιήσεις!
    φιλιά κι ευχές για ένα όμορφο ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μεγαλύτερη εκδοχή φοβάμαι πως δεν έχει την ίδια μαγεία, μια και δεν υπάρχει εκεί γοργόνα...υπάρχει όμως μια κάποια μαγεία και χωρίς αυτή!
      Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πολύ μου άρεσε η συμμετοχή σου, μπράβο!

    Αυτή την ευκαιρία περιμένουμε όλοι, ή οχι;

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Σίγουρα όλοι περιμένουμε την ευκαιρία...άλλη την αρπάζουν αμέσως μόλις τη βρουν, άλλοι τη χάνουν, μα η ευκαιρία δίνεται σε όλους πιστεύω!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Μαράκι μου εννοείς μεγαλύτερη γραπτή ιστορία σε έκταση ή ιστορία ζωής??
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στον διαγωνισμό!!!
    Πολύ πρωτότυπη η σκέψη σου η γοργόνα σε ρόλο τύπου προξενήτρας!! Ο Ερωτας αντί για βέλη είχε ψαρίσια ουρά!!!
    Σε φιλώ γλυκά Μαρία μου και να χεις ένα όμορφο σ-κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλύτερη σε έκταση εννοώ Μαριλένα μου!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Ο έρωτας με την ψαρίσια ουρά επιστρατεύτηκε εκτάκτως για λόγους συντομίας...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Υπεροχη συμμετοχη Μαρια μου..
    Εγραψες τοσο ομορφα.
    Καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά, αποκάλυψε μας τώρα και το παρακάτω, κι άστα αυτά! Άντε, φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...λέγε λέγε το κοπέλι κάνει την γριά και θέλει....όπου κοπέλι εσείς και γριά εγώ...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίο!!!!!!!!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου, Μαρία μου!!!!!!!!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Φοβερό κείμενο! Πολύ μου άρεσε η γενικότερη ιδέα! Κι εγώ θα ήθελα να το δω να εξελίσσεται...
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Μαρία μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή