Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Στην Αγιά Μαρίνα

Στα Βορειοανατολικά του Αγρινίου βρίσκεται η Καμαρούλα.
Στην Καμαρούλα είναι η Αγία Μαρίνα.
Ε, στην Αγία Μαρίνα βρέθηκα κι εγώ πριν ένα μήνα περίπου, για να ανταποκριθώ στην πρόκληση που ζητούσε ξωκλήσια.
Ιδού τι κατάφερα.  

Αγία Μαρίνα (Καμαρούλα Αγρίνιο)








Με την τελευταία φωτογραφία πήρα μέρος στο "Φωτογραφίζειν" που διοργανώνει η Μαρία Νι από το "Μια ματιά τον ήλιο με γιορτινά"
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Μαρία για όλα κι εύχομαι από Σεπτέμβρη να δούμε πολλές, ακόμα πιο όμορφες φωτογραφίες!

33 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Η εκκλησιαστική τέχνη έχει παρα πολλά δώσει απλόχερα στην ελληνική ομορφιά! Όταν μάλιστα το μάτι κάποιου μπορεί να αποδώσει και "στο χαρτί" αυτήν την ομορφιά τότε τι να πει κανείς!!!! Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα Μαρια μου!
    υπεροχες οι φωτο σου!
    αγαπω τα εξωκκλησια!
    μαγικο τοπιο!

    φιλακια πολλα! συγχαρητηρια για τη συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο ξωκλήσι Μαρία!
    Οι φωτογραφίες σου κανονικό ρεπορτάζ όπως πάντα!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες για ένα πανέμορφο εξωκκλήσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. την πρώτη σου τη λάτρεψα! όχι, βέβαια, πως οι υπόλοιπες πάνε πίσω...
    καλημέρα μ' ένα φιλί Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί όμορφο τό πέτρόχτιστο εκκλησάκι Μαρία μου!!Καί πόσο υπέροχα ανέδειξαν τήν ομορφιά του,οι φωτογραφίες σου!!Μπράβο γιά τήν συμμετοχή σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου και το δικό σου ξωκκλήσι πολύ όμορφο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά λατρεύω τα ξωκκλήσια και είχα δίκιο που έδωσα αυτό το θέμα !!! Ετσι είδαμε μοναδικής ομορφιάς εκκλησάκια από πολλά μέρη της Ελλάδος!!Ο δικός σου φακός έπιασε την λεπτομέρεια του υπέροχα!!!! Εγώ δυστυχώς ξεχάστηκα , αλλά από Σεπτέμβρη πάλι !!!
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν την είδα, σκέφτηκα πως θα προτιμούσα να έβλεπα ολόκληρο το εκκλησάκι, γιατί είναι πέτρινο και μου αρέσουν πολύ τα πέτρινα εκκλησάκια. Κι έχει πολύ ωραία σκεπή. Καλό μεσημέρι κι από Σεπτέμβρη, θα δούμε κι άλλες ωραίες φωτογραφίες στη Μαρία Νι. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η Αγία Μαρίνα, Μαρία μου. Συγχαρητήρια για την ωραία συμμετοχή σου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο το εκκλησάκι, μέσα από την ματιά σου, Μαρία μου!!!! Εξαιρετική η συμμετοχή σου!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι τόσο όμορφο το ξωκλησσάκι Μαρία μου!! Του χεις τραβήξει και πολύ ωραίες λήψεις φυσικά!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!! :))
    Λάτρεψα λίγο παραπάνω την πρώτη φωτό!!!
    Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο για τη συμμετοχή! Όμορφες φώτο!

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι φωτογραφίες σου, άριστες!
    Εντυπωσιάστηκα όμως και από το θέμα τους. Είναι τόσο όμορφη αυτή η εκκλησία που σκέφτομαι να τραβήξω ένα διαζύγιο στον κ. Μήτσο και να τον ξαναπαντρευτώ εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με τέτοιες εικόνες, νιώθω πως ήρθα, προσκύνησα και φεύγω γαληνεμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου! Τι όμορφο ξωκλήσι...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή καλή μου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν είχες στείλει την 1η θα μου είχε κλέψει την καρδιά!
    Καλημέρα Μαρία μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια!Με σημασία στη λεπτομέρεια!Αν και δεν πέρασα να ψηφίσω από τη Μαρία Νι(sorry!!), χαίρομαι που τις απόλαυσα στο χώρο σου!Φιλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα πέτρινα κτίσματα με ενθουσιάζουν
    και με συγκινούν γιατί κρύβουν μόχθο και τέχνη!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Και αυτή που διάλεξες για το διαγωνισμό θαυμάσια
    Καλησπέρα Μαρία Αργώ αλλά δεν ξεχνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και αυτες αλλα και η προηγουμενη αναρτηση σου ειναι οπως παντα πανεμορφες! Μου αρεσει που ειναι ολο πετρινο το ξωκλησσι. Ευχαριστουμε για τη βολτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας...να είστε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφο και ειδιαλλιακό το μερος και τόσο ομορφα φωτογραφημενο μοναδικα απο σενα,τα φιλια μου καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειο, τέλειο, τέλειο, πιο Ελλάδα πεθαίνεις! Πέτρα, πεύκα κι αστραφτερός ουρανός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποσο υπεροχες ληψεις !
    Ποσο ομορφο εκκλησακι!!
    Φανταστικο δεσιμο με την φυση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή