Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Η πόλη μου, εγώ κι ένα σκοτεινό μυστικό!


Ελπίζω να θυμάστε οι παλιοί για να μαθαίνουν οι νεότεροι πότε γράφαμε οι της γενιάς μας τις πρώτες εκθέσεις στο δημοτικό.
Εγώ δε θυμάμαι, αλλά δεν το παλεύω κιόλας. Αφήνω το αλτσχάιμερ να κάνει αργά και βασανιστικά τη δουλειά του.
Ακόμα κι όταν ανοίγω το ψυγείο και ατενίζω τα βάθη του, αν αργήσω πάνω από λίγα δευτερόλεπτα να θυμηθώ γιατί το άνοιξα, το κλείνω.
Με το κλείσιμο έρχεται και η αναλαμπή, αλλά το ψυγείο όταν κλείσει δεν ανοίγει εύκολα και μέχρι να τα καταφέρω,  ξεχνάω πάλι τι ήθελα.



Το θέμα μου όμως είναι η πόλη μου και η έκθεση. 
Πώς κολλάνε αυτά;
Εύκολα με λίγη φαντασία.
Μια φαντασία που ποτέ δεν χρησιμοποίησα όταν μου ζητήθηκε σε εκείνη την έκθεση για την πόλη μου!
Η δασκάλα της τότε τάξης (που παραδόξως θυμάμαι ποια ήταν, άρα η τάξη πρέπει να ήταν ή η πρώτη, ή η δευτέρα) είχε συστήσει στους γονείς να μας πάρουν εκθεσολόγιο!
Όλα καλά μέχρι εδώ. Μου άρεσε πάντα το διάβασμα, οπότε το ξεπέταξα σε χρόνο ρεκόρ.



Κι έρχεται η αποφράδα μέρα που μας ζητάει η δασκάλα να γράψουμε τη συγκεκριμένη έκθεση!
Δεν έβρισκα κανένα ενδιαφέρον στην δική μου πόλη, εκτός από το πάρκο που πηγαίναμε τις Κυριακές που δεν είχαμε σχολείο, ή τις γραμμές του τρένου που κάναμε ισορροπία όταν παίζαμε, οπότε αποφάσισα να δανειστώ άλλη πόλη.
Άνοιξα το μαγικό βιβλίο με τις εκθέσεις delivery και είχε μια χαρά πόλη. 
Την Αθήνα. 
Αποφάσισα να μετακομίσω για τις ανάγκες της έκθεσης στην πόλη που είχε μια Ακρόπολη κι έναν Παρθενώνα, και ήταν και πρωτεύουσα, αντί να μείνω στη δική μου που είχε πάρκο και ράγες (χωρίς τρένα) και δεν ήταν πρωτεύουσα, αφού το Μεσολόγγι λόγω ιστορίας και ουχί πληθυσμού, την έφαγε στη στροφή και της πήρε τα πρωτεία.
Την αντέγραψα όλη (ούτε κόμμα δεν άλλαξα, κι αν ο συγγραφέας είχε κι όνομα, το δικό του θα είχα βάλει δεν το συζητώ), και την άλλη μέρα την έδωσα στη δασκάλα που μόλις την είδε άρχισε να βγάζει αφρούς και να γυρίζει το κεφάλι της σαν τη δαιμονισμένη στον εξορκιστή.
Τα χρειάστηκα και προσπάθησα, μάταια, να υπερασπιστώ την επιλογή της πόλης.



Τιμωρήθηκα, έκθεση για την πόλη μου ποτέ δεν έγραψα, και η μάνα μου όταν της το είπε η δασκάλα έσκασε στα γέλια. 
Ακόμα γελάνε όταν το θυμούνται με τον πατέρα μου κι αυτό είναι, ή μάλλον ήταν μέχρι σήμερα, το πιο σκοτεινό μου μυστικό.
Ο πατέρας μου, που είναι γνωστός για το χιούμορ του, ακόμα και τώρα αν ρωτήσει κάποιος κάτι για την πόλη, ή με οποιαδήποτε ευκαιρία εδώ που τα λέμε, λέει: 
-Α, μην τη ρωτάτε αυτή είναι Αθηναία, δεν ξέρει!
Κι άλλα τέτοια κρύα που δε με αφήνουν να ξεχάσω εκείνη τη μετακόμιση.
Ήρθε η ώρα λοιπόν να γράψω την έκθεση που χρωστάω.
Θα τη γράψω σαν παιδάκι των πρώτων τάξεων του δημοτικού, μια και δεν έχω πρόχειρο εκείνο το εκθεσολόγιο να τη γράψω σαν μεγάλος που κατοικεί στην Αθήνα.


Η πόλη μου.

Η πόλη μου είναι μεγάλη. (Μη φωνάζετε, τα παιδάκια όλα μεγάλα τα βλέπουν).
Έχει ένα μεγάλο πάρκο με πολλά μεγάλα δέντρα και στα μεγάλα δέντρα έχει μικρά (εντάξει δεν τα βλέπουν όλα μεγάλα) σκιουράκια που τρέχουν όλη μέρα και παίζουν με μεγάλη (ήρθαμε στα ίσια μας) χαρά.
Έχει πολλά μεγάλα σπίτια και μεγάλους δρόμους, που περνάνε μεγάλα αυτοκίνητα και φοβάμαι να κάνω ποδήλατο.
Το ποδήλατό μου είναι πορτοκαλί...(!!)... (Από δω και κάτω η κόκκινη μολυβιά θα ειδοποιούσε πως πέρασα σε άλλο θέμα και θα συνέχιζε αμείλικτη για να σβήσει και όλα τα υπόλοιπα, μια και αφού έπιασα το θέμα ποδήλατο πιστεύω πως με αυτό θα συνέχιζα).



Και με τούτα και με κείνα, είχατε την τιμή να διαβάσετε σε αποκλειστική πρώτη κάτι που έπρεπε να είχε γραφτεί τον περασμένο αιώνα, μη σας πω και την περασμένη χιλιετία.
Αυτό κι αν είναι πρωτοτυπία!
Για να σοβαρευτώ όμως, η πόλη μου έχει κι αυτή πολλά ωραία και ίσως σιγά σιγά τα δούμε και μαζί!

Στις φωτογραφίες η πόλη μου από ψηλά κι από την "καλή" κι από την "ανάποδη" και φυσικά ο Μπρίκι! (γιατί ο Μπρίκι είναι παντού).

57 σχόλια:

  1. χαχαχαχα
    γελαω βρε Μαρακι μου καλο γιατι εισαι υπεροχη!

    καταρχας ευχαριστουμε για την τιμη!
    εκθεση σε πρωτη μεταδοση! χιχιιχ
    η πολη σου ειναι πανεμορφη! δεν εχει τυχει να την επισκεφτω ακομη αλλα ολη την Ελλαδα μας την αγαπαμε και ολη ειναι πανεμορφη!

    γελασα με τη μαμα σου που γελασε και με τη δασκαλα που αφηνιασε.
    αμαν κι αυτη! ησουνα ενα ειλικρινες παιδακι! τι να κανουμε τωρα! εγραψες την πολη που ηθελες. σιγα. χιχιχιιχ

    καλημερα αγαπη! φιλακια πολλα και σε σενα και στον Μπρικακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ που μου κάνατε την τιμή να τη διαβάσετε!
      Να είσαι καλά Κική μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. φαινόσουν από μικρή!!!!!!!! χαχαχαχαχα
    Παρακαλώ τα παιδιά σου να έρθουν να σχολιάσουν ,αν αντέγραψαν ή αν τα μάλωσες ποτέ γιατί δεν σου άρεσε κάτι που έγραψαν!
    Αλίμονό σου! χαχαχαχαχα
    Ο Μπρίκι ,ζωή και κότα!
    Καλημέρααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα....αν θυμάμαι καλά, μάλλον είναι "αλίμονό μου" τελικά κι ελπίζω τα παιδιά να μη θυμούνται καλά!
      Ο Μπρίκι άρχοντας, δεν το συζητώ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Ο τρόπος που εκφράζεσαι πάντα με στέλνει αδιάβαστη Μαρία μου και άσε την κυρία της πρώτης να κατεβάζει τροπάρια!
    Οι δε φωτογραφίες σου αναδεικνύουν τόσο πολύ τον τόπο σου, που τι να τις κάνεις τις λέξεις,έρχονται δεύτερες!
    Καλημέρα αστεράκι μου!Τα φιλιά μου στο Μπρίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μιράντα μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Εσύ πολιτογραφήθηκες Αθηναία από μικρή!!
    Ευτυχώς το έσωσες τώρα με την υπέροχη έκθεσή σου!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα....όποια πόλη κι αν είχε το εκθεσολόγιο, σε εκείνη θα...έμενα, για τις ανάγκες της έκθεσης...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη αναρτηση κορίτσι!!
    Τρελαίνομαι για μπρίκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μικρό, γλυκό ζαβολιάρικο Μαράκι ήσουν και είσαι υπέροχη!
    ο Μπρίκι είναι ότι ήταν και ο Πέτρος για τη Μύκονο: η επίσημη μασκότ της όμορφης πόλης σου!
    καλή σου φωτεινή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να δει τέτοια μεγαλεία ο Μπρίκι?
      Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ νοσταλγικό.
    Περιμένω περιγραφή για το ποδήλατο. Ποια πόλη; Αφού έχεις πορτοκαλί ποδήλατο...χαχαχα! Τέλειο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε..θα αφήσουμε το ποδήλατο να πάμε για πουρνάρια?...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία βόλτα και ξενάγηση!Πολλά φιλιά στο Μπρικάκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχαχαχαχαχαχ! Μπραβο ρε Μαρακι! Αυτο ειναι το πιο σκοτεινο σου μυστικο;;; Μωρε μπραβο!!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το δικό μου αλτσχάϊμερ είναι φαίνεται πιό προχωρημένο, Μαρία μου, γιατί δεν θυμάμαι τίποτα απο τις εκθέσεις που έγραφα..δεν μου άρεσαν ποτέ οι εκθέσεις, μάλλον γι αυτό δεν τις θυμάμαι!!!! Με το πορτοκαλί σου ποδήλατο ανεβαίνεις στους καταπράσινους λόφους γύρω από την όμορφη πόλη σου και βγάζεις τις υπέροχες φωτογραφίες σου? Να μας την δείξεις περισσότερο...ανυπομονώ γιατί μόνο το κέντρο της έχω διασχίσει.
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αμυδρά θυμάμαι, μη νομίζεις, αλλά αυτή τη θυμάμαι επειδή δεν την έγραψα...χαχα!!
      Μακάρι να είχα τώρα ένα πορτοκαλί ποδήλατο...τώρα αν θα κατάφερνα να ανεβώ λόφο με αυτό είναι άλλη ιστορία!!
      Α, εσύ κάτι ξέρεις από την πόλη μου!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Χιχιχιχι.
    Να που την εγραψες την σωστη εκθεσουλα τελικα Μαρια μου.
    Με την συνοδεια των υπεροχων φωτογραφιων σου. Ελπιζω να μετρησουν στην βαθμολογηση. :p
    Καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και σε αυτή τη δεύτερη ευκαιρία που μου έδωσα, εκτός θέματος την έβγαλα την έκθεση...χαχα!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφη ανάρτηση!! Η πόλη σου Μαρία μου από τις φωτογραφίες φαίνεται υπέροχη και θα ήθελα πολύ να επισκεφτώ το Μεσολόγγι! Ο καλαδερφός μου θα έρθει να σπουδάσει τον Σεπτέμβρη εκεί!! Χεχεχε πολύ ωραίο το σκοτεινό σου μυστικό! Σε όλα τα παιδιά αρέσουν οι μεγάλες πόλεις- και εμένα θυμάμαι δε μου άρεσε καθόλου η πόλη μου που είναι πολύ μικρή...Καλή συνέχεια εύχομαι!!! Πολλά φιλούθκια στον Μπρίκι!! Είναι γλύκας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου!
      Μακάρι να καταφέρεις να έρθεις Μεσολόγγι...δεν είναι πολύ μακριά από το Αγρίνιο και που ξέρεις μπορεί να βρεθούμε!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Εϊχα το Laptop επάνω μου οριζοντιομένη ετοιμη να κοιμηθώ ... Διαβάζοντας την ανάρτηση σου από τις πρώτες σειρές *ζωντάνεψα ,χαλογέλασα πονηρά για το Αλτσχάιμερ που μας περιτριγυρίζει και εμείς σφυρίζουμε αδιάφορα και παρηγορήθηκα ......Οσο για την ζαβολιά της έκθεσης εγώ χάρηκα που το έκανες γιατί κι εγώ δεν μου αρέσει καθόλου,μα καθόλου η πόλη που με γέννησε, με μεγάλωσε και με κρατά *αιχμάλωτη* 64 ολόκληρα χρόνια!!! Φεύγω με ένα χαμόγελο τόοοοσο και ευχαριστημένη για την ευχάριστη ανάρτηση σου!! Καλό και απολαυστικό απόγευμα Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σε έκανα να χαμογελάσεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ...να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Kαλησπέρα Μαρία μου!Πάντα ευχάριστα διαβάζω τά υπέροχα κειμενά σου,καί θαυμάζω τίς πανέμορφες φωτογραφίες σου!!
    Μού αρέση η πόλη πού ζείς!!Καί όταν τήν προσπερνάω γιά Λευκάδα,αλλά καί έχοντας μείνει γιά λίγες ημέρες εκεί,βρήκα πολλά όμορφα καί ενδιαφέροντα σημεία!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Dimi μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει η πόλη μου...είναι αλήθεια πως έχει κάμποσες ομορφιές!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Κι εγώ ανοιγοκλείνω το ψυγείο!!! Χαχαχα!! Αλοίμονό μας Μαρία μου!!! :)))
    Μα το θέα είναι αυτή πανοραμική;;;; Τι απλωσιά!!!! Κι ο Μπρίκι κούκλος!!! :))
    Το μυστικό σου είναι ασφαλές μαζί μας!!! ;))) Μην σε νοιάζει!!! Χαχαχα!! Εύγε για την έκθεση!!
    Καλή βδομάδα Μαράκι μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...τι περνάνε όμως κι αυτά τα ψυγεία με εμάς!
      Να είσαι καλά Μαριλένα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. Μμμμμμμμμμμμμμμμμ, βλέπω κρύβεις σκοτεινό παρελθόν Μεμαρία! Εύγε! Τώρα σε συμπαθώ πιο πολύ!
    Θίγεις δυσάρεστο θέμα σήμερα. Ναι δυσάρεστο. Πώς αλλιώς να το χαρακτηρίσω η δυστυχής αφού τις περισσότερες φορές στην έκθεση ήμουν εκτός θέματος; Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή ήμουν... Όχι πως έχει αλλάξει κάτι μέχρι σήμερα, αλλά τέλος πάντων!
    Αυτό που ανοίγεις το ψυγείο και ξεχνάς τι ήθελες και το ξανακλείνεις, πώς το καταφέρνεις; Εγώ γιατί θυμάμαι πάντα τι θέλω από το ψυγείο και ιδιαιτέρως από την κατάψυξη (βλ. παγωτό);
    Τέλεια δείχνει η πόλη σου από το σημείο που την αγναντεύει ο Μπρίκι! Ξέρει τα καλύτερα αυτό!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρο κι άραχνο το παρελθόν μου...χαχα!
      Νομίζω πως αυτό το ότι του φανεί του Λωλοστεφανή είναι το καλύτερο και το πιο δημιουργικό!
      Όσο για το πως ξεχνάω, πανεύκολα!!...το θέμα είναι πως θα θυμάμαι!...ίσως πάλι να φταίει που δεν μου πολυαρέσουν τα παγωτά...λες να αρχίσω να τρώω μια και βοηθούν στη μνήμη?
      Α ο Μπρίκι ανακαλύπτει τα καλύτερα πάντα!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Καλιο αργά παρά ποτέ, έτσι δεν λένε; Έτσι την διαβάσαμε και εμείς! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είχες τα δίκια σου!
    Όχι, Μαρία μου, εγώ σε καταλαβαίνω. Μπρίκι είχε τότε η πόλη;;; Τότε τι να γράψεις; Για τους δρόμους (που δεν είχε) ή τις πλατείες (που δεν είχε). Τουλάχιστον τώρα η πόλη ομόρφυνε και γι' αυτό ευθύνεται ένα Μπρίκι.
    Γράψε παιδάκι μου τώρα την έκθεσή σου με αυτόν τον πανέμορφο πρωταγωνιστή και να την πας στην κυρά δασκάλα.
    Αν δεν της αρέσει να μετακομίσει αλλού.
    Ε μα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου θύμισες τώρα...κάποιον δήμαρχο να σκεφτείς δεν τον έλεγε κανένας με το όνομά του...Λακκούβα τον φώναζαν!...χαχα!
      Τώρα που το λες ο Μπρίκι θα μπορούσε να κατεβεί και για δήμαρχος!
      Το μόνο σίγουρο είναι πως δε θα κατέστρεφε το πάρκο όπως τόλμησε να κάνει ο απερχόμενος δήμαρχος!
      Όσο για τη δασκάλα...δεν έχεις κι άδικο...χαχα!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  19. Χαχα, εγώ γέλασα με τα πειράγματα του Πατέρα σου! Κάλλιο αργά παρά ποτέ λοιπον και όμορφες οι φωτογραφίες σου!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα πειράγματα ο πατέρας ου δεν έχει ταίρι!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Τώρα πάει το μυστικό σου.............το μάθαμε όλοι!!!!!! Φυσικά σαν παιδάκι δεν θα σου άρεσε η πόλη σου !!!!Εγώ που πάντα έμενα Αθήνα όταν ζητήθηκε να γράψουμε για την Αθήνα έγραψα ό,τι ..............(πού να θυμάμαι;;) έγραψα τέλος πάντων, αλλά το τέλος το θυμάμαι: έγραψα '' Δε μ'αρέσει η πόλη μου''!
    Πολύ μου άρεσε και η έκθεσή σου σαν πρωτάκι και οι φώτο σου και η εκμυστήρευση σου!
    Καληνύχτα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έκανα βούκινο το μυστικό!
      Δεν είναι πως δεν μου άρεσε η πόλη μου, αλλά ήθελα να γράψω καλή έκθεση και πήρα μια έτοιμη για σιγουριά...χαχα...έχω και μια δικαιολογία όμως...κανείς δεν μου είχε πει πως δεν πρέπει να το κάνουμε...μετά το έμαθα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  21. Το Αγρίνιο λοιπόν η πόλη σου Μαρία μου , να ξέρω που θα κοιτάω όταν σε σκέφτομαι !!!!! Τώρα μια Αθηναία πως βρέθηκε εκεί ...
    Η πραγματική έκθεση τώρα γράφεται και περιμένουμε τη συνέχεια!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα μεγάλη ιστορία...χαχα!!
      Να είσαι καλά Νικόλ μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Απολαυστικότατη για άλλη μια φορά Μαρία μου!!! Ο Μπρίκι μεγάλο μούτρο, φιλάκι στην μουσούδα του! Φιλιά γλυκά και για σένα Αθηναία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Δεν υπάρχει μεγαλύτερο μούτρο από τον Μπρίκι...χαχα!
      Φιλιά πολλά από μια...Αθηναία από το Αγρίνιο!

      Διαγραφή
  23. Η πόλη σου υπεροχη,οπως και εσυ παντα απολαυστικη ,οσο για τον Μπρικι ειναι και αυτος παντού? χμμμμμμμμ μηπως να το κοιταγες αυτο? Ο Τσακ Νόρρις μηπως έχασε κανενα σκύλο ? χαχαχαχαχ ...κρυο ε? αντε φιλακια πολλα πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Χαχα...πέθανα στο γέλιο!!...πολύ πετυχημένο!!
      Βρε λες να είναι του Τσακ το σκυλί?...χαχα!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  24. Το είχα υποψιαστεί να σου πω την αλήθεια μου ότι είσαι Αθηναία! Αχαχα! Πάντως, όταν μεγαλώσεις, να γίνεις φωτογράφος!! Φιλιά γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που έκανα τα αδύνατα δυνατά για να σε επιβεβαιώσω?..άλλο που δεν πέτυχε!
      Είσαι απίστευτη όμως!!..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Tώρα εδώ που τα λέμε Αθηναία μου .... για την πόλη σου εγώ θα έγραφα όχι μόνο έκθεση αλλά ολόκληρο τόμο.... όμως αυτό είναι μια άλλη ιστορία :-))

    φιλιά πολλά Μαράκι... δεν έχεις ανάγκη να γράφεις εσύ εκθέσεις πια... μιλάνε οι φωτογραφίες σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...έναν τόμο εσύ κι έναν τόμο εγώ, διάσημη θα την κάνουμε...!!
      Να είσαι καλά Λεβίνα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Οι εκθέσεις των παιδιών είναι πάντα οι πιο ωραίες!Κι εγώ διαβάζοντας παλιές μου εκθέσεις γελάω απίστευτα κυρίως για την τότε αφέλεια(μακάρι,να την είχαμε και τώρα!)
    Καλά έκανες τη δασκάλα και άφρισε μ' αυτά,που διάβασε!Ελευθερία του λόγου δεν έχουμε!Ε,λοιπόν εσύ ήθελες να γράψεις κάτι πιο φαντασμαγορικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκθέσεις μου από το δημοτικό δεν έχω δυστυχώς....πολύ θα ήθελα να δω τι ακριβώς έγραφα τότε...έχω κρατήσει των παιδιών μου όμως και πολύ διασκεδάζουμε καμιά φορά που τις διαβάζουμε!
      Κάτι έτοιμο ήθελα να γράψω...χαχα..άλλο που με πήραν χαμπάρι...γίνεται όμως να κρατήσεις κρυφή ολόκληρη μετακόμιση?
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  27. Αχαχαχαχαχα! Η καλύτερη ταξιδιωτική παρουσίαση ever!
    Άριστα Μεμαρία (που λέει και η Αθηνούλα) !
    Κυρίως για το πορτοκαλί ποδήλατο ;-)
    Φιλούρες!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Τι καλά...πήρα κι άριστα!!!....χοροπηδάω από τη χαρά μου που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου...χαχα!
      Να είσαι καλά Αριστέα μου που ξέρεις να εκτιμάς τα πορτοκαλιά ποδήλατα!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  28. Χαχα, πολύ γέλασα με το flash back!
    Τελικά την έγραψες την έκθεση... και ήταν και πολύ ωραία!
    Το ίδιο όμορφη φαίνεται και η πόλη σου, μέσα από τα δικά σου μάτια και από τις φωτογραφίες σου...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες?...την έγραψα τελικά!!..χαχα!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή