Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Μαθήματα...

Μαθήματα βοτανολογίας, φυτολογίας, ανθοκομικής (όπως και να τα πείτε, τίποτα δε θα μάθετε, ούτε θα πάθετε όμως), έρχονται αβίαστα στο χώρο σας, ξεπηδώντας μέσα από την οθόνη και σας χτυπούν αλύπητα με γνώση!
Αδράξτε την ευκαιρία, αδράξτε τη μέρα, αλλά μην αδράξετε κανένα ξύλο να με κυνηγάτε, γιατί σας προειδοποιώ πως θα ακολουθήσει σφοδρή παραπληροφόρηση!
Άλλωστε στο παρελθόν είχα κάνει ένα ανάλογο μάθημα με τεράστια επιτυχία και οι "μαθητές" μου πέρασαν όλα τα τεστ αντοχής για να με διαβάσουν!


Ξεκινάμε το μάθημα με τις Ίριδες που έτρεξαν πρώτες πρώτες να προλάβουν.
Είναι αυτές οι αυθάδεις νεαρές που μας βγάζουν τη γλώσσα τους όποτε και να τις κοιτάξουμε.
Τη δικαιολογία έτοιμη την έχουν. Λένε πως βοηθάνε τα έντομα στην προσγείωση.
Δηλαδή αγαπητές μου Ίριδες τα άλλα λουλουδάκια που δεν έχουν διάδρομο προσγείωσης δεν τα επισκέπτονται τα ζουζούνια;
Μια χαρά ζουζουνίζουν κι εκεί, γι΄αυτό αφήστε τις δικαιολογίες και μαζέψτε τις γλώσσες σας!


"Παρ' το στεφάνι μας, παρ' το γεράνι μας" έλεγε ένα τραγούδι, πήρα κι εγώ το γεράνι και το φωτογράφισα.
Μες στη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση τούτο το άνθος, μια και ξέρει καλά, πως ό, τι κι αν γίνει δε θα μείνει μοναχό.
Θα αμπαλάρεται μαζί με το στεφάνι (ας είναι και πρωτομαγιάτικο) και θα αλλάζει παραστάσεις.


Το ζουμπούλι, ή υάκινθος ό, τι άνθισε άνθισε. Τα τίναξε πια τα πέταλα.
Κανονικά εδώ θα έπρεπε να έχω φωτογραφίες από τουλίπες, αλλά για κάποιο λόγο δεν ξεμύτισαν από το χώμα.
Μόνο μία έριξε μια ματιά στο μάταιο τούτο κόσμο, αποφάσισε πως δεν της αρέσει και αυτοκτόνησε όταν είχα άδεια.
Μπορεί και να δίψασε, ποιος ξέρει.
 Με τύλιξε η απογοήτευση, είχα και την ανυπομονησία να με σκουντάει κι άρχισα τις ανασκαφές.
Και τι βρήκα;


Όχι, δε βρήκα τον τάφο του Μέγα Αλέξανδρου.
 Τους βολβούς σάπιους βρήκα.
Και το μυστήριο της τουλίπας θα αιωρείται στην ατμόσφαιρα, να με βασανίζει, ενώ εσείς θα θαυμάζετε το ζουμπούλι σε μια έκτακτη παλιότερη εμφάνιση.
Όπως καταλάβατε δεν μπορώ να σας πω τα μυστικά για να αποκτήσετε όμορφες τουλίπες.
Αν σας τα πω μπορεί να μην αποκτήσετε ποτέ.


Θα μείνω στα μωβ και στο πρόσφατο παρελθόν που έζησαν και οι κρόκοι και δεν εννοώ εκείνους των αυγών, αλλά τα λουλούδια!
Κι εδώ σας έχω καυτό κουτσομπολιό.
Οι κρόκοι βαριούνται τόσο πολύ, που δεν παράγουν τίποτα. Ούτε καν σπόρους.


Μπορεί και να συγγενεύουν με τον κρόκο της Κοζάνης, που αδιαμφισβήτητα είναι πιο εργατικός αφού παράγει το γνωστό σε όλους μας σαφράν, αλλά σας ορκίζομαι, δεν τους φωτογράφισα εκεί!
Αυτοί εδώ ήταν τεμπέληδες!


Αλλά να μη σας κουράζω άλλο.
Το μάθημα έλαβε τέλος!
Βγάλτε μια κόλλα χαρτί, γιατί ακολουθεί τεστ.


Όποιος μας πει ποιο είναι αυτό το λουλούδι παίρνει άριστα!
Δεν είναι ότι δεν ξέρω (που δεν ξέρω και θέλω να μάθω), αλλά για να δω αν ξέρετε εσείς!!


Δώστε κι εσείς ένα μάθημα...μπορείτε!
Αν δε θέλετε να μας "διδάξετε", καταθέστε στην τράπεζα θεμάτων μας ό, τι αγαπάτε, γιατί ξεκινάει το Life Images #15!







72 σχόλια:

  1. Hello Maria, gorgeous flowers and images..Happy Sunday and have a great new week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απαπα δύσκολο το μάθημά σου!
    Και ήδη έμεινα!
    Δεν το ξέρω το φυτό σου αν και φυτό στα σχολικά μου χρόνια! ☺

    και τι να σας διδάξω εγώ; Κρακελέ;

    φιλί♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν το ήξερες...θα το μάθαινα κι εγώ!!
      Ό, τι θες δίδαξέ μας!!...τα παίρνουμε τα γράμματα...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. How nice to see these beautiful flowers !! Great pictures !!
    Have a happy Sunday !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία καλησπέρα, με τα όμορφα λουλούδια σου το έφτιαξα το μπουκέτο της Κυριακής και ήδη στολίζει το βάζο μας.... Όσο για το τελευταίο πανέμορφο κίτρινο, όχι δεν το ξέρω......!
    Πολύ όμορφη η έφεσή σου στη φύση κοπέλα μου, όμορφη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη!
      Ας είναι γεμάτα μπουκέτα κι ομορφιά τα σπίτια μας πάντα!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου τι περιγραφή!!1
    Αποδεικνύεσαι Άριστη σαν Δασκάλα!!!
    Εμείς να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε
    δύσκολα!!..κι αυτό το δείχνει που δεν
    έχω καμιά απάντηση για το φυτό ;;;;;;;

    φιλάκι κυρία μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για την ανεκτικότητά σου...χαχα!
      Μην ανησυχείς, για το φυτό εκείνο μάλλον κανείς μας δεν έχει απάντηση!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Αγαπητή μου Μαρία καλή σου μέρα.
    Δυστυχώς μένω στην ίδια τάξη.
    Λατρεύω τα λουλούδια αλλά ελάχιστα γνωρίζω γι΄αυτά.
    Όμως βάζω άριστα στις υπέροχες φωτογραφίες σου.
    Την καλημέρα μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Ντένη μου!
      Όλοι στην ίδια τάξη θα μείνουμε μάλλον, γιατί παραμένει άγνωστο και το φυτό!
      Κανείς μας δεν το ξέρει τελικά!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστούμε για τις όμορφες φώτο και τις περιγραφές. Απολαυστικότατες.
    Δεν έχω ιδέα ποιο είναι αυτό το όμορφο λουλούδι, αν και η μητέρα μου έχει πλειάδα λουλουδιών και τα έχε λατρεία, εγώ αρέσκομαι μόνο να τα θαυμάζω για την ομορφιά τους και να τα ποτίζω, δεν έχω ιδέα για ονομασίες, τι φυτά είναι κτλ
    Καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Ευτυχώς που δε χρειάζεται να ξέρουμε το όνομά τους για να τα απολαύσουμε...κι αυτό είναι που μετράει...η χαρά που μας δίνουν!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω πως το λένε αυτό το λουλούδι, γενικώς δεν ξέρω πολλά από λουλούδια (μόνο από φυτά! χαχα!) Επίσης λες να είμαι...κρόκος; Διότι κι εγώ βαριέμαι (εύκολα). Φωτό τέλειες όπως πάντα! Στοπ. Καλό απόγευμα και πολλά φιλιά. Στοπ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eδώ δεν ήξερα τα αποπάνω, το κιτρινάκι θα ξέρω;
    Δεν καίγομαι να μάθω το όνομά του, μου αρκεί που το γνώρισα μέσα απ' τις φωτογραφίες σου.
    Μαζί με όλο τον υπέροχο ανθόκηπο σου :-)
    Kαλή νέα εβοδμάδα να έχεις Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ φοβάμαι μην ξενερώσω αν μάθω το όνομά του...μπορεί να έχει κανένα παράξενο, ενώ προτιμώ να το φαντάζομαι με ονόματα αέρινα, αν υπάρχουν τέτοια...χαχα!!
      Π.χ. και ξέχασα να το γράψω παραπάνω, γιατί θα είχε γέλιο, αλλά που μυαλό, το γεράνι το λένε και βρωμοσαρδέλα...(έμεινες άφωνη?..χαχα)
      Να είσαι καλά Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη ανάρτηση! Την απολαύσαμε. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες φωτό και εκεί θα μείνω... σιγά μη ψάξω να βρω πως το λένε το κιτρινάκι που μοιάζει με τις χιονόμπαλες!
    Α! βασικά θα κλέψω την πρώτη φωτό για την επιφάνεια εργασίας μου, μια και μου μαράθηκε η προηγούμενη!
    ΑΦιλάκια τρυφερά και μυρωδάτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Χαχα...κλέψε ελεύθερα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Τί όμορφες εικόνες! Τί όμορφο μάθημα!!
    ;-)
    Δυστυχώς, εκτός από το ότι μου θυμίζει φούλι το φυτό στο τέλος (που δεν είναι βέβαια), δεν ξέρω τί είναι!
    Ρώτησα και τη μαμά μου (ως flowers-maniac!) και μου είπε πως μοιάζει με ένα που είχαν παλιά στο πατρικό της (θεσπρωτία) και γίνεται δέντρο αλλά δυστυχώς δεν θυμάται όνομα...
    Ελπίζω τουλάχιστον να εκτιμήσεις την προσπάθεια και να μη με αφήσεις στην ίδια τάξη!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Μαράκι!
    (Αν μάθεις όνομα, πες το!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σε ευχαριστώ πολύ!!
      Η καλύτερη μαθήτρια μου, είσαι!!, (τι θυμήθηκα τώρα, μου το έλεγε ο δάσκαλος της γιόγκα συνέχεια, αλλά το έλεγε και σε όλους τους άλλους, οπότε..)...μήλο μου έφερες?..χαχα!
      Πέρασα πάλι σήμερα από το σπίτι που το έχει στον κήπο του (κι επειδή είναι φουντωτό και κρύβει, μπορώ να φωτογραφίσω...χαχα) και ναι, έχεις δίκιο..αλλά με την απορία θα μείνουμε!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  13. Ωχ!!! καταλαβα θα μεινουμε Μαρία .. στο μαθημα της βοτανολογιας σίγουρα.. και δεν επιτρεται να μην ξερω... αλλα τι φταίμε που έχεις τοσο όμορφα λουλουδια ; για τα κιτρινακια λεμε έ; και δεν ξερουμε πως τα λένε......αν καμια το ξερει πως τα λενε θα της κανουμε αγαλμα μαλλον γιατι τα ζουμπουλακια σου ..ειναι σαν τα δικα μου φετος.. πνεουν τα λισθια ..χι.χι..ενω οι Ιριδες ...!!!!! ολα τα λουλουδια..... οπως λεμε όλα τα λεφτα...Μαρακι μου..........οσο για τις παπαρουνες στην προυγουμενη αναρτηση σου ... τα είπες όλα... φιλη μου.... να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι όλα δικά μου...τα κιτρινάκια δε, τα φωτογραφίζω στα κλεφτά, περνώντας από το σπίτι που τα έχει!...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου...να περνάς κι εσύ όμορφα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Τι φωτογραφιες ! γεμισε χρωμα η οθονη μου ...τωρα αυτα τα τελεια κιτρινα τι ειναι? δεν το ξερω , μοιαζουν λιγο με τριανταφυλλα αλλα μεχρι εκει, Μαρια μου μπηκε η Ανοιξη με τοσα λουλουδια , να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Τα κιτρινάκα αν δεν βρεθεί κάποιος που τα ξέρει να μας πει, θα μείνουμε όλοι με ερωτηματικό!!
      Κι εσύ να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. xaxaxa απολαυστικότατο το μάθημά σου!Δεν πας σε κανένα φυτώριο να ρωτήσεις να μας λυθεί κι εμάς η απορία?!!!Η Εκθεση Ιδεών είναι ελεύθερη δηλαδή??!Θέλω κι εγώ!!!Οπου γάμος και χαρά...Αφού είναι και του Κουτρούλη...!Αντώνια από topaiziko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χμμ...αν πάω θα πρέπει να πάω με τη φωτογραφία, γιατί το λουλούδι είναι ξένο και δεν μπορώ να κόψω...εδώ στα κλεφτά το φωτογραφίζω...χαχα!
      Πάντως ελπίζω να το ξέρει κάποιος, για να μην αναγκαστώ να τρέχω!
      Ναι, καλέ...ελεύθερη ανάρτηση...με μεγάλη μου χαρά θα δω και δική σου...

      Διαγραφή
  16. Μας γέμισες χρώματα, εφτασε εδώ το άρωμα του ζουμπουλιού ενώ οι ίριδες μας έβγαλαν κοροϊδευτικά την γλώσσα σε όλεςμας μέχρι στγμής που δεν ξέρουμε το κιτρινάκι! Το γνωρίζω σαν λουλούδι ποτέ όμως δεν ενδιαφέρθηκα να μάιθω το όνομά του1 Καλά να πάθω1 Τώρα φαντάζομαι απλώνει τα κλαδιά του και κιτρινίζει από την χαρά του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπέστο...μας κοροϊδεύουν οι ίριδες που δεν ξέρουμε!...χαχα!
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  17. Το εχω χρονια και απεναντι και διπλα μου αυτο το λουλουδι στη γειτονια,και τωρα τελευταια επιχειρησα να το φυτεψω κι εγω ,δεν ξερω πως το λενε,αλλα μοιαζει σαν αγρια τριανταφυλλια και σιγουρα ειναι αυτης της οικογενειας,θα χαρω να μαθω ομως τι ειναι ,τι κερδιζω αν ψαξω να το βρω? χαχαχαχαα,καλο βραδυ και καλη εβδομαδα Μαρια μου ,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το εχω χρονια και απεναντι και διπλα μου αυτο το λουλουδι στη γειτονια,και τωρα τελευταια επιχειρησα να το φυτεψω κι εγω ,δεν ξερω πως το λενε,αλλα μοιαζει σαν αγρια τριανταφυλλια και σιγουρα ειναι αυτης της οικογενειας,θα χαρω να μαθω ομως τι ειναι ,τι κερδιζω αν ψαξω να το βρω? χαχαχαχαα,καλο βραδυ και καλη εβδομαδα Μαρια μου ,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερδίζεις την ευγνωμοσύνη μου και την αγάπη μου....χαχα!!!
      Ελπίζω να το μάθεις για να μάθουμε κι εμείς!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Μαρία μου πολύ μου άρεσε το μάθημα!
    Είμαι εντελώς άσχετη αλλά θα σου πω ότι ήταν καταπληκτικό μάθημα και δεν θα κάνω ποτέ κοπάνα στο μάθημά σου!
    Χαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ιδιαίτερα που απόλαυσες το μάθημα!!
      Λέω να σε κάνω απουσιολόγο μια και θα είσαι πάντα εδώ...χαχα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  20. μια χαρα δασκαλα σε βρισκω, κατι εμαθα ή μαλλον πολλα! να σε βάλω στο αρωματοπαιζω! maria by beautyharmonyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη ανάρτηση που μας έφερες ως εδώ!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  21. Θαυμάσια λουλουδάκια, έφτασε μέχρι εδώ η μυρωδιά τους! Έκανα σκονάκι στη google αλλά δεν έπιασε. Μοιάζει αρκετά με το marigold (http://2.bp.blogspot.com/-nmZ4Uss1tKQ/VTzEPkLRgyI/AAAAAAAAR6U/KZjeBGiIWmE/s1600/001%CE%B1.jpg) αλλά μάλλον έχει διαφορές. Δες και μόνη σου που ξέρεις καλύτερα. Του χρόνου πάλι στην ίδια τάξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζάμπα χάρηκα...δεν είναι αυτό!
      Το έψαξα, αλλά έχουν διαφορές και στα άνθη και στα φύλλα...ετούτο γίνεται δέντρο που λέει και η Γιάννα παραπάνω!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. λατρευω τα λουλουδια! και τα χρωματα!
    καλη εβδομαδα αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το ξερω αυτο το λουλουδι.
    Λεγεται "φύτους με μπολικους ασπρους λουλούδους πανω τους"
    της οικογενειας fitous-asprous του λατινικου
    makari-ous kai na xerame-ous.
    Αϊντε πια....ολα εγω θα σας τα μαθαινω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...είχα την υποψία πως μπορεί να είναι αυτό ακριβώς!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  24. Μαρία μου στην ίδια τάξη θα μείνω και εγώ. Χαλάλι του όμως γιατί είναι τόσο όμορφο λελουδικό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μαζί θα είμαστε πάλι Ελένη μου!...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Μαρία μου!!!!! Εγώ δεν το ξέρω το φυτό - εδώ δεν ξέρω άλλα πιο εύκολα και γνωστά - γιαυτό άφησέ με στην ίδια τάξη.... θα μείνω να κοιτάζω τις υπέροχες φωτογραφίες σου να θαυμάζω τα όμορφα λουλούδια, όπως και αν τα λένε, και να εισπνέω το άρωμα τους που κατάφερες να στείλεις μέχρι εδώ!!!! Καλή και ευωδιαστή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!
      Όλοι μαζί θα μείνουμε, γιατί το λουλούδι αποδείχθηκε δύσκολο "θέμα"...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  26. Υπέροχο το μάθημα! Μόνο έτσι μπορώ να μάθω κάτι εγώ, με τσαχπινιά και ενδιαφέρον κείμενο και το δικό σου, πάλι, με ξεσήκωσε!!!!
    Ούτε εγώ το ξέρω το φυτό. Είναι πολύ ωραίο! Μα, πολύ ωραίο! Θάμνος είναι; Αλλά κι ο κρόκος με ενθουσίασε με την προσωπικότητά του!
    (Σ' ευχαριστώ που έβαλες την ξεχασμένη μου συμμετοχή!!!!)
    καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!...
      Μαθαίνουμε, παίζοντας εμείς τα μικρούλια...χαχα!!!
      Τελικά κανείς μας δεν το ξέρει...πάντως γίνεται σχεδόν δέντρο!!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  27. Κυρία,κυρία!
    Εγώ το μόνο που γνώρισα είναι το γεράνι ως εκ τούτου δεν υπάρχει λόγος να ψάξω για το φυτό που πρώτη φορά αντικρίζουν τα μπιρμπιλοτά ματάκια μου!
    Τις φιλούρες μου


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε καν το ζουμπούλι δε γνώρισες?
      Εντάξει, δεν ήταν και στα καλύτερά του, μας βγήκε λίγο μαδημένο το έρμο, αλλά δε το μύρισες?...χμμμ...όρθια στη γωνία μέχρι να ξαναανθίσει...χαχα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  28. Να πάρει η ευχή...ζηλιάρα δεν είμαι..μα μου έχετε κάνει τσατάλια τα νεύρα από τη ζήλια μου για τις υπέροχες φωτογραφίες λουλουδιών.Ανοίγω το μπλοκόσπιτο σου και είμαι φάτσα κάρτα με τις λατρεμένες μου ίριδες που αυτό το καιρό έχω φάει το κεφάλι του άνδρα μου να βάλουμε μα μου λέει ότι ανθίζουν για λίγο μόνο!Υπέροχα όλα γλυκιά μου μα οι..Ίριδες με μάγεψαν.Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έχει δίκιο...πολύ λίγο κρατάνε ανθισμένες, αλλά είναι όμορφες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Πες ότι όλα αυτά τα υπέροχα λουλούδια βρίσκονται όλα στον κήπο σου να σκάσω απ τη ζήλια;; Το τελευταίο λουλούδι .. δεν το ξέρω :'( πες πες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σκάσεις...δικά μου είναι μόνο οι ίριδες και το γεράνι...χαχα!!
      Τα ζουμπούλια και οι κρόκοι μιας φίλης μου και το κίτρινο το βρήκα σε ξένη αυλή!
      Και να ήθελα να σου πω πως το λένε, δεν μπορώ, γιατί κι εγώ δεν το ξέρω!!
      Ας ελπίσουμε να μάθουμε!

      Διαγραφή
  30. γλυκεια μου μαγισσα τρεχω να προλαβω δεν θα σου χαρισω τα χρωματα του ουρανιου τοξου που μας χαρισες αλλα κατι θα καμω σε γύκοφιλω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γνωρίζω πολλά από λουλούδια Μαρια μου,όπως τίς ίριδες τά ζουμπούλια τούς κρόκους,αλλά τό τελευταίο δέν τό ξέρω!!
    Καταπληκτικές οι λήψεις σου!!Γέμισε η οθόνη μου μέ πανέμορφα χρώματα!!Καλό βράδυ!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  32. Χιχι!! Ειμαι λιγο σκραπας σε αυτα!! Δεν τα ξερω καθολου Μαρια μου!! Αλλα ειναι τοσο ομορφα!! Τι χρωματα!!
    Κι απο μυρωδιες θα σκιζουν,ε;; Γητευτρα εισαι!!!
    Φιλακια και καλο βραδυ Μαρακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαριλένα μου!
      Το ζουμπούλι ξελογιάζει με τη μυρωδιά του!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  33. Πάντα μου αρέσει να ψάχνω τα ονόματα των λουλουδιών και έχω αρκετά βιβλία κηπουρικής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα καταφέρνω κάθε φορά. Το όμορφο αναρριχώμενο το έχω δεί σε κάποιο σπίτι πριν από χρόνια και μου είπαν ότι είναι μιά ποικιλία τριανταφυλλιάς, χωρίς να ξέρουν το όνομά της. Εάν το βρώ θα σου το πώ!!!
    Στην δική μου συμμετοχή, θα βρείς κάποια, αν και πρόκειται για συνηθισμένα φυτά.
    Φιλάκια πολλά, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν αποκλείεται να είναι ποικιλία τριανταφυλλιάς!!
      Δεν πάει κι αλλού το μυαλό μου!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάννα μου για τη συμμετοχή σου!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  34. Σχεδόν τα μύρισα τα λουλούδια σου! Τι όμορφες φωτογραφίες και πόση ανοιξιάτικη διάθεση - απόλυτα ταιριαστή με την παραμονή της Πρωτομαγιάς.

    Τα φιλιά μου
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Λυπήθηκα με την τουλίπα σου..κρίμα.Κάποιες φορές τα πιάνει το πείσμα τους και δεν θέλουν να μας κάνουν τη χάρη να μας χαρίσουν την ομορφιά τους.Όμως έχεις τόσα άλλα πολλά να χαρείς που είναι πανέμορφα,άψογα φωτογραφισμένα και συνοδευμένα με τόσο όμορφα κείμενα.
    Σκράπας κι εγώ, δασκάλα μου.Δεν το γνωρίζω το λουλούδι, μοιάζει με το φούλι αλλά δεν είναι.Οπότε με μηδενίζεις.Πολλά φιλιά και καλή Πρωτομαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι τίποτα άλλο, ανυπομονούσα κιόλας γι΄αυτές τις τουλίπες...ήταν η πρώτη φορά μετά από χρόνια που θυμήθηκα να φυτέψω εγκαίρως τους βολβούς και το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό!
      Όλοι σκράπες είμαστε...μάλλον δεν έχουμε καλή δασκάλα...χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή Πρωτομαγιά επίσης!

      Διαγραφή
  36. Κανένας Ολλανδός να μας μιλήσει για την καλλιέργεια της τουλίπας ;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή