Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Η εποχή της παπαρούνας...

Tuesday 21: Season
Οι παπαρούνες κόκκινες κόκκινες, δραπέτευσαν κι ανέβηκαν στην κορυφή, αφού τώρα είναι η εποχή τους.
Κι όσο το παγωτό λιώνει στον ανοιξιάτικο ήλιο, συνειδητοποιώ πως είμαι κακός άνθρωπος.
Ο πιο κακός άνθρωπος που πέρασε από τη γη.

Friday 17: An ordinary moment
 Βαθιά μέσα μου, όχι ακριβώς στα έγκατα, εκεί συνήθως κρύβονται τα πολύτιμα, λίγο πιο επιφανειακά εύχομαι να ψοφήσουν οι κατσίκες κάποιων κατσικών που προσπαθούν να κάνουν λιτό βίο (αλλά είναι δύσκολο), ή που έχουν παίξει με επιτυχία τις πτωχές, πλην τίμιες!
Μπορεί να είναι η εποχή της παπαρούνας, αλλά έπαψε να είναι η εποχή της κατσίκας, και όχι δεν αναφέρομαι στο συμπαθές τετράποδο, αλλά σε πολύ συγκεκριμένα αντιπαθητικά δίποδα, που προωθούνται συνεχώς!

Monday 20: This happened
Βαθιά ανάσα και βόλτα για να σβήσω από τα αυτιά μου τις μανιασμένες κραυγές μιας σάπιας αντιπολίτευσης που καταλογίζει πάσης φύσεως ευθύνες στη νέα κυβέρνηση.
Βρε τι καλοί και σωστοί άνθρωποι μας έσωζαν τόσον καιρό κι εμείς οι αχάριστοι δεν το εκτιμήσαμε;
Επειδή δηλαδή οι άνθρωποι έβαζαν το δάχτυλό τους στο μέλι και το έγλειφαν (ολόκληροι στο βάζο, είχαν μπει, αλλά τέλος πάντων), δεν έπρεπε εμείς να εκτιμήσουμε τα όσα έκαναν για μας;

Sunday 19: Together
Μα αφού το λένε όλοι!
Η κρίση δεν είναι οικονομική.
Κρίση αξιών ήταν!
Χάρη σε αυτούς γίναμε καλύτεροι άνθρωποι. 

Thursday 23: Mess
Βοηθήσαμε ο ένας τον άλλον. Κάναμε φιλανθρωπίες, Δεχτήκαμε ελεημοσύνες. Δείξαμε ταπεινοφροσύνη, ήρθαμε κοντύτερα στο Θεό βρε αδερφέ! 
Για την ψυχή μας φρόντιζαν όλοι αυτοί.
Θυσιάστηκαν με μεγαλείο ψυχής στον επίγειο παράδεισό τους για να αποκτήσουμε εμείς εκείνον τον άλλον παράδεισο!
Λίγο είναι αυτό;

Saturday 18: Fluffy
Κι αν αυτοί οι καλοί άνθρωποι συνεχίζουν να μη νιώθουν καμιά λύπηση, καμιά συμπόνοια, για κανέναν άλλον παρά για τα τίμια δίκια των μεγαλοκαρχαριών και σηκώνουν με περισσή αθωότητα τους ώμους στη φρίκη που συντελείται στις θάλασσες της Μεσογείου καθημερινά και στο δράμα των προσφύγων, δεν είναι γιατί δεν έχουν καρδιά.
Είναι γιατί η δική τους η καρδιά δε χωράει πολλούς. Δεν το λέει και το τραγουδάκι;
Καφενείο θα την κάνουν την καρδιά τους οι άνθρωποι;
Πριβέ καρδιά έχουν.
Χωράει λίγους κι εκλεκτούς τραπεζικούς λογαριασμούς.
Thursday 23: Snack
Δεν μας προτρέπουν όλοι αυτοί, εμάς τους άκαρδους να πάρουμε έναν πρόσφυγα σπίτι μας;
Δεν είναι αυτή θεάρεστη πράξη;
Αν δεν μας το έλεγαν θα το σκεφτόμασταν ποτέ;
Εμείς σαν μονοκύτταροι οργανισμοί, μόνο την αξία της ανθρώπινης ζωής και την αξιοπρέπεια σκεφτόμαστε.
Θα μπορούσαμε ποτέ, να ακολουθήσουμε από μόνοι μας, χωρίς έναν τσοπάνη να μας καθοδηγεί, τόσο περίπλοκα μονοπάτια σκέψης;

Friday 24: Fill the frame
Και κάθομαι και σκέφτομαι πως όλα είναι ατμός.
Να δεις που κάποιος φιλόσοφος θα το είπε κι αυτό, αλλά το μυαλό μου δεν πιάνει τα σήματα αυτή τη στιγμή.
Χάθηκε σε ένα βενζινάδικο, συγκεντρώθηκε σε ένα υψωμένο δάχτυλο και πέφτει σε αφασία με τους εργατικούς αγώνες σε διαδηλώσεις με χορηγούς.
Και μπροστά μπροστά να μάχεται, εκείνος που έκανε την υγεία να καταρρεύσει κι απέλυε κόσμο για προσωπική ευχαρίστηση!!
Μονοκύτταρος οργανισμός είμαι, μη μου ζητάτε και πολλά!

Saturday 25: I sat here

36 σχόλια:

  1. Such lovely photos !!! What a beautiful picture with the face of a cat ! I love it !
    Have a happy weekend !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία
    Σ' αυτό το παγκάκι θα σταθώ
    να τακτοποιήσω όσα με δυσαρεστούν
    Λίγο αέρα καθαρό ζητάω να οξυγονωθεί
    η καρδιά που είδε πολλά κι έπαθε

    γλυκό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολύ καθαρό αέρα εκεί!!
      Θα σταθώ δίπλα σου κι εγώ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Θέλω να ζουλήσω αυτή τη γατομουσουδίτσα στο τέλος!!! Θέλω! Θέλω! Θέλω!
    Και παγωτάκι και oreo??? Σε τί μαρτύρια θα με υποβάλετε ακόμα?!
    Εκπληκτικές φωτογραφίες, Μαράκι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά από ένα άνθρωπο εξίσου ΚΑΚΟ με εσένα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζούλα τη καλέ!!...χαχα!
      Έλα πάρε ένα μπισκοτάκι κακέ μου άνθρωπε!!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Πόσο μα πόσο όμορφες φωτο... για μια ακόμη φορά.
    Τι φατσόνι η γάτα; Τι ομορφιές είναι αυτές της φύσης;
    Κια το παγκάκι... κάτι εμένα μου λέει... από τα παλιά ...ένα παγκάκι.
    Να εδώ ένας ΚΑΚΟΣ άνθρωπος... μαζί σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Πάντα τα παγκάκια κάτι μας λένε...όλοι έχουμε μια ιστορία, ή και παραπάνω να πούμε, οπότε σε νιώθω απόλυτα!
      Ωραία, είμαστε πολλοί οι κακοί...νιώθω καλύτερα...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. πάλι με ταξίδεψες υπέροχα με τις φωτογραφίες σου ..
    επ' ευκαιρία βάλε με κι εμένα στο κλαμπ των κακών... πολύ κακών όμως, ανθρώπων!
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τζίνα μου!
      Α, ωραία, χαίρομαι ιδιαίτερα που θα είμαστε στο ίδιο κλαμπ!!...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. ξεκίνησα δίαιτα ,αλλά πόσο ν'αντεξω;;;;;;;; Αυτό το παγωτο θα το φάω σήμερα!
    Εγω είμαι γνωστη για την κακία μου ,οπότε στην κόλαση όλοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Θέλω να ''πνίξω'' κι αυτη τη γατούλα,προσπαθω και απο το λάπτοπ ,τόση κακία εχω μαζεμένη!
    Και η Αριστέα ,να ξέρεις ,σε κουτσομπολευει πολύ ,κόψε την παρεα μαζί της!
    Παω βολτουλα ,θα επανερθω με περισσότερες κακίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχα δε σε πιστεύω!
      Εγώ μόνο το καλό της λόγο είχα! αχαχα
      Είσαι ,μα τι είσαι αχαχαχαχα!

      Μαρίαααα μην την ακούς! αχαχαχα
      (είχαμε βγει για καφέ χτες... περάσαμε μούρλια για άλλη μία φορά)

      Διαγραφή
    2. Νάσια, αυτό το παγωτό, το συγκεκριμένο όμως, να το φας ελεύθερα...δεν έχει καμιά θερμίδα!!...να σε δω τώρα να γλείφεις και την οθόνη και τι στον κόσμο...χαχα!!!
      Λες ε?...για πες πες...ή μάλλον όχι...μην πεις, γράφε τα να μην τα ξεχνάς και δε θα πιούμε κανέναν καφέ μαζί?...εκεί να δεις πόσα έχω να της σούρω..

      Αριστέα μου κι εσύ εδώ?...τι λέγαμε?
      χαχα!!

      Διαγραφή
  7. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Μαρία.
    Κάπου συμφωνώ, κάπου διαφωνώ - αν επιτρέπεται - όμως με μάγεψαν οι φωτογραφίες σου.
    Καλό σου Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο, φυσικά κι επιτρέπεται!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ντένη!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Η φωτό με τη γάτα και τη χελώνα είναι ολοζώντανη!
    Κι αυτό το μονοπάτι μέσα στο πράσινο...
    Κι έχω λατρέψει φέτος τις παπαρούνες.
    Αυτό το κόκκινο με βγάζει από το καβούκι μου... Με ξυπνάει όσο ποτέ!
    Φιλιά πολλά,
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω, γιατί κάθε φορά που βλέπω παπαρούνες, νιώθω κάπως έτσι!
      Σαν να δέχομαι επίθεση ζωής!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο επίσης!

      Διαγραφή
  9. Φοβερές οι φωτογραφίες σου! Η μια καλύτερη από την άλλη! Το γατόνι όνειρο!! "Γεμίσαμε κακούς" αλλά δεν ιδρώνει τ΄αυτί τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Όχι δεν ιδρώνει!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου Μαρία μου.
    Κλείσε στα αυτιά σου στις γελοιότητες που μας περιβάλουν και κάνε την δουλειά που ξέρεις με τις φωτογραφίες σου να ευχαριστιόμαστε και εμείς λιγάκι!
    Αυτή την μουσούδα στο τέλος θέλω και εγώ να την ζουλίξω που λεει και η syros2js
    Χαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενά μου!
      Άμα κλείσω τα αυτιά, δε θα ακούω και τις κόρνες εκτός από τις "σειρήνες" και θα με φάνε λάχανο...χαχα!!
      Ζούλα κι εσύ ελεύθερα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μακάρι να σκεφτόταν όλη σαν εσένα ..δεν θα είχαμε κακούς Μαρια μου ...
    Τελεία η φωτογραφίες ... και εγώ σε εκείνο το πάγκακη θα μπορούσα
    να καθίσω ώρες ...και ένα παγωτακι στο χέρι ( μονο Κρεμα ) ..
    καλό Σαββατόβραδο ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη μου...
      Παραγγέλνω παγωτό κρέμα και σε περιμένω!!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  12. Α ρε Μαράκι... ζαλίστηκα.
    Τι να πρωτοχορτάσω;
    Λόγια μεστά με νόημα και ουσίες ή τις φωτογραφίες σου που με αποπλανούν στη μαγεία τους;
    Aυτός ο γάτης!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με παγωτό και μπισκοτάκια θα χορτάσουμε...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  13. εκπληκτικές ζωντανές οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!
    Έμεινα σε δυο, το παγωτό που μου τρέξαν τα σάλια και η τελευταία... τι μαγευτικό τοπίο!
    Λόγια και εικόνα σε έναν όμορφο συνδυασμό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπορώ να πάρω από έναν πρόσφυγα/μετανάστη σπίτι μου. Ας έρθει να πεινάμε μαζί. Μοναδική προϋπόθεση που βάζω είναι, αυτοί που το υποστηρίζουν να πάρουν από έναν φασίστα στο δικό τους.
    Έτσι ούτε μετανάστες θα κυκλοφορούν, ούτε μαλάκες.
    Δεν ξέρω τι λες εσύ, εγώ δεν φοβάμαι πως κινδυνεύω από τους μετανάστες αλλά από τους άλλους.

    Η φωτογραφία της γάτας με τη χελώνα, συνειρμικά (και ζητώ συγνώμη από τη χελωνίτσα) μου έφερε στο νου τη νέα και την προηγούμενη κατάσταση. Η ΓΑΤΑ της αριστεράς σε αντιδιαστολή με την χελώνα της δεξιάς που ξεκουμπίστηκε. Η πλάκα είναι που οι ζαβές χελώνες θέλουν να μετρηθούν στο τρέξιμο με τη γάτα.

    Θα σε παρακαλέσω μόνο να μη μιλάς με γρίφους. Αν σε διαβάσει κανένα από τα ζαβά που λέγαμε θα κάψει φλάντζα.

    Την καλημέρα και τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν μπορούν να πάρουν έναν φασίστα σπίτι τους, επειδή, πώς να στο πω...
      Ε να, θα μαζεύονταν πολλοί...και μη μου πεις πως μιλάω πάλι με γρίφους...χαχα!!

      Πραγματικά κρίμα η χελωνίτσα...τι ρόλος άσχημος της έλαχε...!!!!
      Ξεκάθαρη ήμουν σε όλα...όπου κυβέρνηση, εννοώ κυβέρνηση, όπου αντιπολίτευση, εννοώ αντιπολίτευση και όπου κατσίκες, κατσίκες...κάτι κυράτσες του λάιφ στάιλ που αργοπεθαίνει και που νομίζουν οι δόλιες πως η κρίση είναι μόδα!!
      Σαφέστατη ήμουν...χαχα!!!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφιά γεμίσανε τα μάτια μας από τις υπέροχες φωτογραφίες σου !!! Η φύση στα καλλίτερά της και ο κόσμος μας στα χειρότερα.....Ο γατούλης πολύ γλυκός και η χελώνα στον κόσο της.....ξέρεις ότι στην αρχαιότητα ήτανε σύμβολο της Αφροδίτης;;; (γιατί ανήκει στα ψυχρόαιμα) Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου!!
      Αυτός ο κόσμος θα ζει πάντα "στον κόσμο του" φοβάμαι!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Θα μείνω στις καταπληκτικές φωτογραφίες σου, τα λόγια δεν τα αντέχω αυτή την ώρα...
    Φιλιά, Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μείνε, μείνε...μπορεί η φύση να είναι στην καλύτερή της ώρα, αλλά ο άνθρωπος παραμένει στη χειρότερη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφες φωτογραφίες!! Και αυτή με τα μπισκότα, ό,τι πρέπει για διαφήμιση! (μήπως, λέω μήπως, πρέπει να έρθεις σε επαφή με την εταιρεία και να τους τη στείλεις;)
    Φιλιά, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή