Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Secret Spring Circles



Μέσα και γύρω από κύκλους κινηθήκαμε αυτή την άνοιξη.
Έτσι θέλησε η αγαπημένη μας Woman in Blogs από το abuttononthemoon κι έτσι έγινε.
Μια μυστική ανταλλαγή κάνει ακόμα κύκλους, ενώ ο δικός μου σχεδόν ολοκληρώθηκε, μια κι έλαβα τα δικά μου πανέμορφα δώρα!




Το μυστικό μου ταίρι ήταν η πολύ ταλαντούχα Νικόλ από το dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr και φανερά τυχερή εγώ που θαύμασα από κοντά την τέχνη της, πρώτα στην εξαιρετικά πρωτότυπη και καλόγουστη κάρτα που μου έστειλε και στη συνέχεια στο υπέροχο μενταγιόν, αλλά και τα πανέμορφα βραχιολάκια για την κόρη μου!
Νικόλ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα δώρα σου.
Κι ευχαριστώ πολύ και την Αλεξάνδρα που ήταν η αιτία να κάνουμε αυτούς τους όμορφους κύκλους.



Και μην ξεχνάτε:
Το "Παίζοντας με τις λέξεις" περιμένει τις δημιουργίες σας στο almikr@gmail.com μέχρι και τις 8/5/2015 στις 8 το βράδυ! 


36 σχόλια:

  1. Τα χεράκια και η ψυχή της Νικόλ μας είναι εγγύηση!!! Θησαυρός σε όλα της!!
    Είναι ειλικρινά πανέμορφα, Μαρία μου! Μπράβο και στο κορίτσι που πετάει κουμπιά στο φεγγάρι και σκάνε κάτι ιδέες άλλο πράγμα!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ & ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ & ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ σε όλες σας!
    Καλό βραδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο της Νικολίτσας μας , να τα χαρείς Μαρία μου!
    Υπέροχα και τα δικά σου (έρχομαι από της Έλλης, υπέροχα και τα δικά της )
    Αχ αυτοί οι κύκλοι!

    Φιλιά πολλά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια δικά μου?...τι έχασα?...ποια είμαι?...από που ήρθα?....χαχα!!

      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Α, εσύ πήρες δωράκια για όλη την οικογένεια!!!! Καλοφόρετα! Να περικυκλώσουν την τύχη και τη δημιουργικότητα!!!!
    Εντωμεταξύ, η κάρτα κλέβει τις εντυπώσεις αμέσως! Νικόλ, λίγο καιρό γνωριζόμαστε, σιγά-σιγά σε ανακαλύπτω και σε θαυμάζω!
    Το πρώτο δώρο αποκαλύφθηκε -αν δεν έχω χάσει καμιά ανάρτηση!!!- και είμαι πολύ χαρούμενη!
    Σ' ευχαριστώ, Μαρία!!! Που πήρες μέρος, που με ανέχτηκες στα mail, που έγινες η αιτία, με τα υπέροχα κείμενα που συνοδεύουν τις φωτογραφίες σου, να αρχίσω να φωτογραφίζω ξανά, που διοργανώνεις το αγαπημένο μου παιχνίδι με τις λέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα..σχεδόν!!
      Η κάρτα υπέροχη...έργο τέχνης από μόνο της...και το μενταγιόν φορεμένο είναι το κάτι άλλο πραγματικά!
      Να μην πω για τα βραχιολάκια δηλαδή!
      Εγώ σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου για όλα!!...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα τα δώρα σου Μαράκι μου και εύχομαι να παίρνεις πολλά δώρα πάντα!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα δώρα σου Μαρία μου! Να τα χαρείς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαράκι
    Να τα χαρείτε τα δωράκια ....υπέροχα!!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απιθανα τα δωρα αποτο μυστικο σου ταιρι !!!!!!! καλοφορετα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α ρε Νικολίτσα, είσαι αστέρι βρε μανίτσα! (ποίημα είναι αυτό, δεν πιστεύω να έχει κανείς αντίρρηση!) Εγώ δε λέω φυσικά ποιο είναι το μυστικό μου ταίρι, αλλά δεν ξέρω να κάνω τίποτα κι έτσι είναι αγοραστό το δώρο μου :( Αλλά με αγάπη, όπως και το δικό σου άλλωστε! Με γεια και πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστέρι μεγάλο είναι!! ΄
      "Κι αντίρρηση
      για το ποίημα
      δεν έχω καμία"
      Απάντησα με ένα παραλίγο χαϊκού!
      Είμαι σίγουρη πως και ο δικός σου κύκλος, όποια αλυσίδα κι αν έχει, θα είναι υπέροχος!!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα Μαρία!!!να τα χαρείς τα δωράκια σου!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. καλο βραδυ Μαρια μου .....
    Πολύ όμορφα τα δωράκια της Νικολ......
    καλοφορετο .....καλό Σαββατοκυριακο ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Α!! Φανταστικα τα δωρα σου Μαρια μου!!! Καλοφορετα!! Να τα χαρεις!! Ειναι αστερι η Νικολιτσα μας!!
    Φιλακια και καλο σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!...και φυσικά συμφωνώ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Εξαιρετικές και λεπτές δημιουργίες Μαρία.......! πάρα πολύ όμορφες. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ομορφιές!! Με γεια, να χαρείτε (μαμά και κόρη) τα υπέροχα δωράκια σας!
    Πολλά μπράβο στη δημιουργό τους, την αγαπημένη μας Νικόλ!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο (όσο έμεινε)!

      Διαγραφή
  14. Είχα καιρό να σ' επισκεφτώ Μαρία μου, βλέπεις βγήκε για λίγο ο ήλιος και έτρεξα στα κηπευτικά της ζούγκλας μου! ;-)
    Ξέρω πως θα τα χαρείτε τα δωράκια σας γιατί είναι δώρα καρδιάς και τα αξίζεις!!!

    Πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω και να έχεις ένα χαμογελαστό Σαββατοκύριακο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προστάζει η εποχή Στεφανία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο επίσης!

      Διαγραφή
  15. Να και κάτι άλλο που έχασα!
    Να χαίρεσαι τα υπέροχα δωράκια σου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εεεεε θα το έχεις εμπαιδώσει πια Μαρια μου πως είμαι η πιο καθυερημενη σου επισκεπρια.. αλλα ουχί απουσα.... καλιο αργα παρα ποτε .. ηρθα να σου αφήσω και τις δικες μου ευχες για τα δωρακια σου... και ο κυκλος συνεχιζεται με χαμόγελα...να τα χαρείς..να τα απολαυσεις φιλακιαααααααα....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!!
      Πραγματικά αυτός ο κύκλος μας έχει γεμίσει χαμόγελα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Εέιπα Μαρία μου και τώρα που γύρισα είδα ότι παρέλαβε το πακετάκι μου και χαίρομαι που σου αρέσουν !!! Προσπάθησα να φτιάξω κάτι που να σου ταιριάζει αν και δεν σε γνωρίζω !! Ομως ο κύκλος που κλείνει το δέντρο με την κούνια μου φάνηκε ιδιαίτερο !!!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ήταν πολύ ιδιαίτερο και το λάτρεψα μια και λατρεύω τις κούνιες!...σαν να με ήξερες!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...για το μενταγιόν που με ξετρέλανε στα αλήθεια θα ασχοληθώ πάλι σύντομα με το θέμα που έχω στο photo a day μεθαύριο...οπότε θα το ξαναδούμε!!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή