Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Η μπαλάντα του Μπουμπούκου


Η μπαλάντα του Μπουμπούκου

Μπουμπούκια μου εαρινά και δέντρα εσείς του κάμπου
το χρώμα σας το χάνετε κι όλο κοιτάτε κάτου,
σα βλέπετε τον Άδωνη να ξεπροβάλλει εμπρός σας,
να ακκίζεται, να σφίγγεται και φεύγει το μυαλό σας!
Μπουμπούκι νιο και δροσερό, σαν άκανθος μεγάλο
παράστημα, απόστημα, και στο κεφάλι κάλο.
Όλα τα έχει πλούσια, εκτός απ' το μυαλό του
πολλά παλούκια πήδηξε κι έχασε τον ειρμό του.
Ξέχασε που έφτυνε, τι έσκουζε, ποιος ήταν
κι ένα με τον Αντουάν βρακί και κώλος γίναν.
Κι όσο η φωνή η τσιριχτή αντιλαλεί στη φύση
τρομάζουνε τα πρόβατα κι ο ήλιος πάει να δύσει.
Κι είναι το έαρ βροχερό, καθώς του τρέχουν σάλια 
για γλείψιμο, από έξαψη, ποιος ξέρει για ποια χάλια;
Στάλα δεν έχει φρόνηση τούτο το μπουκουκάκι
και στις φυλλάδες, στην τιβί, στα τουίτ, στάζει φαρμάκι.


Κι αυτή ήταν η δεύτερη συμμετοχή μου στο "Συμπόσιο ποίησης".


Μην ξεχνάτε το "Παίζοντας με τις λέξεις" που περιμένει τις συμμετοχές σας!


46 σχόλια:

  1. Καλημέρα είπαμε; δεν είπαμε!!!καλημέρα όλη μέρα φίλη μου και το ποιηματάκι άπαιχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα Μαράκι μου πολύ εμπνευσμένο και δυνατό.
    Αυτός ο διαγωνισμός ήταν απίστευτος και κάθε ξέρω φορά λέμε το ίδιο, αλλά τι να κάνουμε που είστε όλοι φοβεροί;;
    Χίλια μπράβο πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το δικό σου σατιρικό πολύ ευστοχο και επίκαιρο Μαρία μου, το κατέταξα σε πολύ υψηλή θέση μέσα στα διαμάντια αυτού του Συμποσίου, τον στόλισες κανονικά τον Μπουμπούκο !!! Μπράβο, συγχαρητήρια και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και είναι κάπως απάνθρωπο δευτεριάτικα, να βλέπουμε και να επαναφέρουμε στην σκέψη μας, τοιούτον μπουμπούκιον,
    δεν θα κρύψω ότι με έπιασε σπαστικός κλαυσίγελος εις τον στίχον:
    Μπουμπούκι νιο και δροσερό, σαν άκανθος μεγάλο
    παράστημα, απόστημα, και στο κεφάλι κάλο.

    Οποίος ρεαλισμός!! χαχα

    Σας ασπάζομαι εσάς και τους φίλους σας, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...όχι λίγο, πολύ απάνθρωπο ήταν, αλλά ελπίζω να με συγχωρήσετε!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Βρε, μην του δίνεις αφορμές να πιστεύει πως αποτελεί πηγή έμπνευσης!!!
    ;-)
    ("και στο κεφάλι κάλο!" χαχαχαχα!)
    Καλή εβδομάδα, Μαράκι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μας έλειπε...να το πάρει και πάνω του!..χαχα!
      Τον άκουσα να μιλάει και για εργατικό κίνημα τις προάλλες...ποιος! Ο Άδωνης!!!...τι άλλο θα ακούσουμε δηλαδή!...τώρα φταίω εγώ να ξαναγράψω?...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Η σατιρα εσκισε σε αυτο το Συμποσιο! Για μενα ειναι ενα πολυ δυσκολο πεδιο η σατιρα και θαυμαζω οποιον το κατεχει!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθεια έκανα, αν και βγήκε αβίαστα και σε χρόνο ρεκόρ αφού είχα τέτοιο μπουμπούκι να υμνήσω!!...χαχα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Άλλο ένα θαύμα!!!! όχι ο Άδωνις καλέ.... το σατυρικό ποίημα εννοούσα!!!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά και ευχές για καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  8. xaxaxaxaxa παναγία μου τι μούτρα !!! αλλά φοβερή συμμετοχή !!! χαχαχα να είσαι καλα΄και καλή επιτυχία με τον μπουμπουκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει άκλαυτος ο μπουμπούκος..ήταν η μοναδική συμμετοχή που κανένας δεν ψήφισε, ούτε σχολίασε!
      Απαρατήρητος πέρασε, αλλά ακόμα κι αυτό με κάνει να χαίρομαι...αυτό δείχνει πως είναι "συμπαθητικός" σε όλους...χαχα!...

      Διαγραφή
  9. Έχε χάρη που δεν υπήρχε αρνητική ψήφος, διότι με τέτοιο φωτογραφικό υλικό (!) μέχρι και να σε συλλάβει θα μπορούσε η αστυνομία, αλλά δεν υπάρχουν νόμοι παιδάκι μου, δεν υπάρχει κράτος! Πάει και τελείωσε, αφού! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...μα τέτοιο μπουμπούκι να πάρει αρνητική ψήφο?
      Μπορείς να μου εξηγήσεις για ποιο λόγο η φάτσα του (και όλα του) δεν είναι αποτρεπτικά για κάποιους άλλους ψηφοφόρους?
      Τι σόι άνθρωποι είναι εκείνοι και πόσο δυνατό στομάχι έχουν, ποτέ δε θα μάθουμε!!
      Μάλλον θα είναι μπουμπούκια κι εκείνα!

      Διαγραφή
  10. χαχαχα εισαι τρελλα φιλεναδα σκετη απολαυση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Μαρία μου!! Χριστός Ανέστη με υγεία και του χρόνου!!
    Καλέ, τρομάρα του, τιμή του κάνεις!! Ποίημα για την αφεντομουτσουνάρα του!! :)))
    Αχαχαχα!! Και πολύ καλά του τα γραψες!! Αλήθειες λέμε!! Η σάτυρα είχε δικαίως την τιμητική της και σε αυτό το συμπόσιο!! Μπράβο σου Μαρία μου!! Εγραψες!!
    Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαριλένα μου!
      Χρόνια πολλά και σε σένα!
      Και τι ποίημα όμως ε?...ύμνος εις το τίποτα!!...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Γέλασα, αλλά πικρά, αυτό το ον δεν αφήνει και πολλά περιθώρια...
    Καλή εβδομάδα, Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν αφήνει!...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  13. Α εμένα μου άρεσε!
    Το πλέξιμο των στίχων σου!
    Και είπα Μαρία ! Και δεν σου το΄χα!
    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέλασα πολύ όταν το έγραψα...αν σου πω πως το ήθελα κατά βάθος ακόμα πιο κακό?...χαχα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Σου εξήγησα για τις εντερικές διαταραχές που μου προκαλεί το άτομο.
    Είναι τόσο ασήμαντος που πολλές είναι οι φορές που τα βάζω και με τον εαυτό μου που με απασχολεί η μηδαμινότητά του.
    Καλή εβδομάδα Μαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε χρειάζεται να μου εξηγήσεις!...
      Αν δε μιλούσε (και να λέει αηδίες) σιγά μη μας απασχολούσε, αλλά το άτομο καταφέρνει να σπάει όλα τα νεύρα μας (και τα φρένα μας)!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. Χαχαχαχα εγώ πάλι γέλασα πολύ! Γειά σου Μαρία μου με τα ωραία σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία, θα έλεγα μια ανατρεπτική επιλογή στο ποίημά σου......! πέρα για πέρα αληθινό μα συνάμα σαν έμπνευση εξαίρετη.....! Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γιάννη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  17. "Κι όσο η φωνή η τσιριχτή αντιλαλεί στη φύση / τρομάζουνε τα πρόβατα κι ο ήλιος πάει να δύσει..." :-))))
    Ούτε που μου πήγε ο νους πως θα άφηνες τα ανθισμένα μπουμπούκια που έχεις τριγύρω σου και θα καταπιανόσουν με την "μαραμένη γλαδιόλα". Σε θαυμάσαμε και σ' αυτήν την εκδοχή σου Μαράκι. Ομολογώ πως το όνομά σου πίσω απ' αυτό το σατυρικό, ήταν μια έκπληξη για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για μένα ήταν έκπληξη, γιατί η έμπνευση ήρθε τόσο απότομα που το έγραψα και το έστειλα χωρίς καλά καλά να το καταλάβω....
      Να είσαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  18. Ωράια και πολύ πατυχημένη σάτυρα αγαπητή μου Μαρία που την χρειάζεται αυτό το υποκείμενο κάθε στιγμή.
    Ένας από τους σωτήρες της Ελλάδας κι΄αυτός.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη και καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι σωτήρας!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ντένη μου!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα! Μας έφτιαξες το κέφι!!!! Βρε, το Μπουμπούκο, σουξέ... Να δείς που θα τον φάει τον Τοτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον έχει φάει ήδη..νομίζω πως είναι μεγαλύτερο ανέκδοτο ετούτος από όλους!
      Να είσαι καλά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  20. Α πα πα πα Παναγία μου (και Χριστέ μου) με το άνθος του κακού σε μορφή μπουμπουκίου ! Ένα καλό πας να κάνεις, να του φτιάξεις τραγούδι και η όψη του σκορπά τους ψηφοφόρους ! :) Πέρα από την πλάκα, πάντως, έδωσες δυνατούς σατιρικούς στίχους. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άνθος του κακού πραγματικά!!
      Χαχα...ακόμα τρέχουν οι ψηφοφόροι Άννα μου! Απορίας άξιο, γιατί κάποιοι άλλοι όχι μόνο δεν τρέχουν, αλλά τον ψηφίζουν κιόλας!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά Μαρία μου, με υγεία κι ευλογία!
    Αυτός ο "άκανθος" αν και μας προκαλεί ερεθισμό (νεύρων), στόλισες με τέχνη κι ομορφιά το ταλέντο σου!
    Μπράβο σου, που έδωσες μ' έξυπνο χιούμορ το στίγμα του... "μπουμπούκου"!
    Να είσαι καλά και πάντα με σπουδαίες εμπνεύσεις!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το ειχα διαβάσει!! δες κάτι που είχα φτιάξει μιας και αναφέρθηκες στον Μουμπουκο..
    θα γελάσει ο κάθε πικραμένος :

    https://www.youtube.com/watch?v=bM2Z8lM4nRw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή ο Μπουμπούκος κατάλαβε πως κάποιοι θέλουν απολύσεις, γιατί δε συμπαθούν τον εργοδότη...
      Ξέρει να λέει ανακρίβειες όμως...σίγουρα θα είναι από εκείνους που ισχυρίζονται πως δεν υπάρχει και φυσική καταστροφή...αλλά τι τον νοιάζει αυτόν?

      Πραγματικά όμως στο ρόλο του πρωτεργάτη του εργατικού κινήματος έκανε ολόκληρη στροφή στην καριέρα του για να τον παίξει...τέτοια υποκριτική δεινότητα είχαμε χρόνια να δούμε.

      Διαγραφή