Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Επί χρόνου...κρεμάμενος


Επί χρόνου...κρεμάμενος

Σε ρωγμές αόρατες 
ο χρόνος χάνεται.
Τελειώνει.

Με παγωμένες ανάσες 
ο φόβος ξορκίζεται.
Μα δεν φεύγει!

Το όνειρο του χτες
κουφάρι του σήμερα γίνεται.
Κρύβεται.

Ρίζες βγάζει στο αύριο
αθόρυβα απλώνεται.
Επιμένει..

Μια μέρα γύρω σου τυλίγεται.
Δεν το αναγνωρίζεις.
Πνίγεσαι!


Η φωτογραφία με τον τίτλο "Επί χρόνου...κρεμάμενος" ήταν η συμμετοχή μου στο "Φωτογραφίζειν" που διοργανώνει η Μαρία Νι από το blog "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά" και μου έδωσε μεγάλη χαρά η βράβευσή της.
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ.


Ευχαριστώ τη Μαρία Νι για τη φιλοξενία της, αλλά και για το όμορφο βραχιόλι που μου έστειλε για τη βράβευση της φωτογραφίας του προηγούμενου διαγωνισμού!


Το παιχνίδι μας "Παίζοντας με τις λέξεις" περιμένει τις συμμετοχές σας, μέχρι και τις 8/5/2015 στις 8 το βράδυ στο almikr@gmail.com 
Σας θυμίζω πως το στοίχημα είναι να χρησιμοποιηθούν οι πέντε λέξεις μας: τζάμιφιλίβιβλίοκερίαγανάκτηση, σε ποιήματα ή πεζά που δε θα ξεπερνούν τις 500 λέξεις!
Μην ξεχνάτε πως από αυτό το παιχνίδι, οι δημιουργίες μας θα συνοδεύονται από φωτογραφίες.
Αν μπορούμε για φωτογραφίες που δεν είναι δικές μας, παραθέτουμε την πηγή τους.
Για παραπάνω πληροφορίες πατήστε εδώ!

48 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ,θαυμαζω την εμπνευσή σου ,αλλά κοντευω να πέσω απο τον 4ο !
    πάω να μετρησω την πίεσή μου ,αγχώθηκα ! χαχαχα
    φιλάκια Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στάσου μύγδαλα!!
      Ή μάλλον...στάσου μανταλάκια!!...χαχα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Δυνατή φωτογραφία. Λέει πολλά με τόσο λίγα.

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφη η φωτογραφία σου Μαρία μου αλλά και το ποίημα με το οποίο την ταίριαξες δίνει άλλη οπτική.
    Την ορίζει.
    Μπράβο σου για το βραβείο το άξιζες και μπράβο και για το όμορφο δωράκι σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενά μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Εικόνα και λέξεις απόλυτα ταιριασμένες !
    Εγώ δεν θα πέσω από το μπαλκόνι πάντως! ☺
    Είχε μελαγχολία η φωτό αλλά χαίρομαι που τη ψήφισα!
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου!
    Πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ...σιγά μην πέσουμε από το μπαλκόνι...το πολύ πολύ να βγούμε στο μπαλκόνι να απλώσουμε κανένα ρούχο...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ έξυπνη φωτογραφία...μπράβο για τον διαγωνισμό και τη νίκη σου Μαράκι! Υπέροχο το ποίημα σου! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγκλονιστική φωτογραφία Μαρία μου!!
    Και το ποίημα που την συνόδευσες επάξιό της! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ αυτη σου η φωτογραφια μιλησε μεσα μου εμοιζε ναναι δικη μου το μανταλακι και η κληματσιδα κυριολεκτικα επι ξυλου και χρονου κρεμαμενα συγχαρητηρια ψυχή μου και καλοφόρετο το βραχιολι σου σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη και ιδιαίτερη φωτογραφία... συγχαρητήρια! Με γεια και το δωράκι σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μένω στην πολιτική διάσταση των στίχων. Ανάγλυφη η περιγραφή τής ρευστής ιστορικής περιόδου που ζούμε. Μεγάλο προσόν τού ποιήματος ο μικρός του όγκος, χωρίς να χάνει το παραμικρό το περιεχόμενο.
    Η άλλη διάσταση, η προσωπική, μπορεί να προβληθεί στον αναγνώστη, ανάλογα με την κατάσταση που ζει.
    Η φωτογραφία ομιλούσα, με το φθαρμένο μανταλάκι, την επίμονη αντοχή τού στεγνού κλήματος και τον αριστοτεχνικό φωτισμό.
    Μια ξεχωριστή ανάρτηση, Μαρία. Εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Άρη!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα με όσα είδες στους λίγους στίχους μου, αλλά και στη φωτογραφία...
      Να είσαι καλά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη η φωτογραφία σου αγαπητή μου Μαρία.
    Και τα λόγια σου σοφά.
    Μια άψογη ανάρτηση.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ντένη για τα καλά σου λόγια!
      Κι εσύ να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Μαράκι εσύ δεν φωτογραφίζεις
    την καρδιά σου συνδέεις με τον φακό
    Συγχαρητήρια!!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Μαρία ....υπέροχη φωτογραφία !!!!
    όμορφο το βραχιόλι ,καλοφορετο ...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφη η φωτογραφία σου Μαρία μου!!Εξαιρετικό καί τό ποίημα πού τήν συνοδεύει!!
    Συγχαρητήρια καί καλοφόρετο τό δωράκι σου!
    Καλό βράδυ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απλά αφοπλιστική.
    Δικαίως διακρίθηκε.
    Σ΄ευχαριστώ για την αναφορά Μαρία μου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία μου για όλα!!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Απόλυτα συμβολική και το ασπρόμαυρο την κάνει εμβληματική. Μπράβο ρε Μαράκι!
    Εικόνα και λόγος που τσακίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφη φωτογραφία!! Συγχαρητήρια Μαρία μου! Να χαίρεσαι το δωράκι σου!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητηρια Μαρια μου! Εχεις μαγικο χερι στη φωτογραφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμείς ευχαριστούμε για τις συνεχείς ομορφιές που μας χαρίζουν οι δημιουργίες σου στο φακό Μαρία. Συγχαρητήρια για τις εμπνεύσεις. Καλή συνέχεια να έχεις σε όλες αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου για τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  19. Αχ Μαρια!! Τι φωτογραφιαρα ειναι!!! Την λατρεψα αμεσως!!! Μπραβο σου!! Παντα τετοια!! Να χαρεις και το πανεμορφο δωρο σου!! Καλοφορετο!! Ταυτιστηκα με τον στιχο σου, το ονειρο του χθες κουφαρι του σημερα!! Αναρτηση χαρμα οφθαλμων!!
    Σε φιλω και καληβδομαδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή Πρωτομαγιά!!

      Διαγραφή
  20. Και η εικόνα και το ποίημα εξαιρετικά!!
    Μπράβο για το βραβείο, να χαρείς το δώρο σου!!
    Καλημέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρίνα μου!
      Καλό βράδυ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο σου Μαρία μου...Υπέροχη φώτο και το ποίημα θαυμάσιο. Πρέπει να επισκεφθώ και το μπλογκ της φίλης σου που διοργανώνει τέτοιους διαγωνισμούς γιατί δεν το ξέρω!
    Καλή σου μέρα καλλιτέχνη φωτογράφε μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Ω, ναι να το επισκεφτείς, θα το λατρέψεις!!
      ΚΙ έχει κι ένα καινούριο δρώμενο στα σκαριά που σίγουρα θα σου αρέσει!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Εξαιρετική η φωτογραφία σου, Μαρία μου!!!!!!!!!!!! Συγχαρητήρια για την πρωτιά!!!!!!!!!!!!
    Αλλά και το δωράκι σου είναι πανέμορφο. Με γειά!!!!!
    Φιλάκια και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάννα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  23. "Το όνειρο του χτες
    κουφάρι του σήμερα γίνεται.
    Κρύβεται.

    Ρίζες βγάζει στο αύριο
    αθόρυβα απλώνεται.
    Επιμένει.."

    Δεν υπάρχεις!
    Καταπληκτική φωτογραφία με εξαιρετικά εμπνευσμένο τίτλο, αλλά και οι στίχοι εκπληκτικοί!
    Μαράκι μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχω λέμε...χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αλεξάνδρα μου!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή