Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Μια φάρσα η ζωή...

Wednesday 1: Lunch
Αντιπαθώ τις πρωταπριλιάτικες φάρσες!
Ειδικά εκείνες τις χοντροκομμένες που κάνουν το θύμα να φτάνει μισό βήμα από το εγκεφαλικό.
Ποτέ δε θα έκανα φάρσα σε κάποιον, για κάτι που αγαπά (ιερό), για κάτι που λαχταρά (σεβαστό), για κάτι που φοβάται (κατανοητό).
Για να το πω πιο απλά, δε θα πετούσα ποτέ σε άνθρωπο με αραχνοφοβία ταραντούλες, για να γελάσω με τις αντιδράσεις του.
Παρόλο λοιπόν που δεν αντέχω τις φάρσες, η ζωή τα έφερε να ζω μια συνεχόμενη και αρκούντως κακόγουστη φάρσα.

Tuesday 31: Two tone
Χρειάζεται να κοιτάξω το ημερολόγιο για να σιγουρευτώ, πως δε ζούμε στο μεσαίωνα, παρόλο που κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο, προσκυνώντας, κάτι παντόφλες...άντε ρε παιδιά, με το καλό και σε σωβρακοφανέλα σας εύχομαι.

Monday 30: On my table
Δε χρειάζεται να το ξανακοιτάξω όμως για να θυμηθώ πως πέρυσι, όταν γιορτάζαμε το Πάσχα, το ελληνικό, τη γιορτή της αγάπης, ένας σεβάσμιος γέροντας (συνταξιούχος, αλλά που πήγαινε για αρπαχτή στην επαρχία), κάθισε δίπλα μου σε ένα παγκάκι σε κάποιον σταθμό.
Παγκάκι και σταθμός θα μείνουν αγεωγράφητα για ευνόητους λόγους.
Φαίνονταν σεβάσμιος...και πίστεψα πως ήταν. Τον αντιμετώπισα λοιπόν με τον ανάλογο σεβασμό κι όταν σιγά σιγά ξετυλίχτηκε ο "σεβάσμιος" χαρακτήρας του, άρχισα να κουμπώνομαι και να απαντάω μονολεκτικά πια.
Κόμπαζε για τη μόρφωσή του(!), για την οικογένειά του, για το πόσο καλός άνθρωπος είναι. 
Μέχρι που κουβέντα στην κουβέντα στην αρχή και μονόλογο το μονόλογο στη συνέχεια, ήρθαμε και στην κρίση. Την οικονομική. Η άλλη κρίση ήρθε αργότερα! 
Εκεί πια κλαίγονταν που λόγω της οικονομικής πάντα κρίσης είχαν περιοριστεί κατά πολύ τα "τυχερά" όπως τα αποκαλούν γενικά και αόριστα.
Τυχερά είναι τα χρήματα που δίνουμε όταν θέλουμε να κάνουμε από αγιασμό, μέχρι τρισάγιο. Να μην πιάσουμε τα μυστήρια, γιατί εκεί είναι υπερτυχερά!
 Όλοι κάτι δίνουμε λοιπόν. Και είναι και αφορολόγητα και μαύρα και γι΄αυτό απολύτως τυχερά!
Κι αφού κλάφτηκε γι΄αυτά, πέρασε στα πιο σκληρά.
Ανατροπή της τότε κυβέρνησης οραματίζονταν, και θα μου πείτε σιγά τα ωά, το 80% του λαού το ίδιο ήθελε τότε. 
Το θέμα είναι το πως το ήθελε. Εμ, αυτός το ήθελε με γύψο και με πουλί!
Κι επειδή στο στοκ δεν υπήρχε, συμβιβάστηκε με μια κατάμαυρη αυγή. 
Να μην πιστεύω τίποτα, μου είπε, από όσα ακούω, (λες και δεν είχα κρίση, ή άποψη, παρά περίμενα τον κάθε τυχάρπαστο να μου ανοίξει τα μάτια). Αυτοί μόνο, είπε θα φέρουν την πραγματική αυγή, κι ας μην έχουν καθόλου πουλί (καλά αυτό με το πουλί εγώ το συμπλήρωσα).
Ήδη η ψυχραιμία μου στις αηδίες και η ανοχή μου στις ανοησίες με είχαν εγκαταλείψει και μάλλον είχαν πάει για καφέ οι κάργιες. Οπότε άφησα τα μονολεκτικά και η συζήτηση θέριεψε.
Προσπαθούσε να με νουθετήσει!! 
Να μου δείξει το σωστό,  αλλά το "σωστό" του ήταν ό, τι  πιο λάθος θα μπορούσε να πει.
Από κει και πέρα δεν άντεξα άλλο. Του είπα πόσο λυπάμαι που είναι παπάς και σηκώθηκα κι έφυγα.
Αυτός ο "ποιμένας" λοιπόν θα πήγαινε σε κάποιο χωριουδάκι και θα διέδιδε το μήνυμα της Αναστάσεως, (κι όλο και κάποιον αμνό θα ξεγελούσε) κατά πως ήθελε.
Την αγάπη για το συνάνθρωπο, όπως τον βόλευε.
Θα εκμεταλλεύονταν το Θεό μέχρι τέλους για να περάσει τις δικές του γελοίες απόψεις!
Ένα μικρό παράδειγμα έδωσα και προσωπικό βίωμα για να περάσω και στα όσα θαυμάσαμε  πριν λίγες μέρες στη συνέντευξη που έδωσε εκπρόσωπος της εκκλησίας σε γνωστό "καλόπαιδο"  της τηλεόρασης!
Είδαμε τι αγάπη κρύβεται συνήθως κάτω από τα μαύρα ράσα και πόσο άπλωσε τις φτερούγες του να αγκαλιάσει όλα τα τέκνα του Θεού.
Είδαμε και θαυμάσαμε εικόνα και ήχο!!!
Μαζί με τα κόμπλεξ, δώρο τα σύνδρομα. Πακέτο άλλωστε είναι όλα με τη φάρσα που μας πετάνε στα μούτρα.

Sunday 29: Zen
Και μετά τη χριστιανική αγάπη, έρχονται τα "αντρίκια" λόγια πρώην πρωθυπουργών.
Η απόλυτη φάρσα!
Τι να πω εδώ. Τα είπε όλα μονάχο του το δόλιο!
Ακόμα τα σέρνει...τα λόγια του!

Saturday 28: Give
Κι από φάρσα σε φάρσα, περνώντας ποτάμια και κανάλια περίεργα, κάνοντας ένα ανάρμοστο καγιάκ σε αφρίζουσες συνειδήσεις, και Γολγοθάδες (αλλωνών πάντα), βλέπουμε μπροστά μας ένα φούρνο.
Όχι έναν, πολλούς φούρνους, αλυσίδα ολόκληρη. 
Ψωμί δεν είχαν οι φούρνοι. Πουλούσαν ανθρώπους.
Και μάλλον έχουν ζήτηση οι άνθρωποι, τους αγοράζουν, λέει, κάτι υπάνθρωποι, γιατί η επιχείρηση ανθούσε.
Και το 'χε πει η κυρά μας η μαμή...θέλουμε ξεμάτιασμα!
Μάτι είναι, δεν εξηγούνται αλλιώς όλα αυτά τα παράλογα.
Ή μάτι, ή πιο σκληρή φάρσα που μπορεί να κάνει άνθρωπος σε άνθρωπο!


Ας έχουμε ένα καλό μήνα, χωρίς φάρσες!



Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού "Ανθρώπων Έργα".
Διαβάστε το εδώ!

Κι εδώ "πετάει" το "Life Images #14"

45 σχόλια:

  1. Όλα είναι φάρσα...
    Καλό βράδυ, καλό μήνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω όχι όλα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ...καλό μήνα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο συμφωνώ με όλα, δεν ξέρεις!
    Έχω κι έναν επιπλέον λόγο να μη συμπαθώ τις φάρσες. Όταν ήμουν στο λύκειο ένα μεσημέρι τηλεφώνησαν στο σπίτι και είπαν στην μητέρα μου ότι ο πατέρας μου είχε ένα πολύ σοβαρό τροχαίο.. Φαντάζεσαι το σοκ που πάθαμε μέχρι να επικοινωνήσουμε μαζί του.
    Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΥΓ: Μπορεί να σου έρθει διπλό σχόλιο, μου γράφει ότι γίνονται αλλαγές και μπλοκάρει η φόρμα σχολίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω...αν είναι δυνατόν!!!
      Δεν το πιστεύω που κάποιος σκέφτηκε να κάνει τέτοια φάρσα!
      Τι να πω, αδιανόητο!
      Να είσαι καλά Κατερίνα μου και να έχεις έναν όμορφο μήνα!

      Διαγραφή
  4. Μαράκι, να κάνω μια διορθωσούλα?
    Εκεί που γράφεις τη λέξη *ποιμένας*, νομίζω πως δεν χρειάζονται τα εισαγωγικά... Πολλούς τους έχει βολέψει να λένε ιστοριούλες στα προβατάκια τους για να περνάνε όμορφα οι ίδιοι... Και καλά... τα πρόβατα μεγάλης ηλικίας είναι αυτά που συνήθως κρέμονται από τα χείλη τους... Οπότε μάλλον έκανε την προσπάθειά του να προσεγγίζει και τη νεότερη γενιά, ε? Μάλλον θα σοκαρίστηκε που εσύ δεν ήσουν προβατάκι, ε?!
    Μαζί σου στο θέμα της φάρσας... Ποτέ δεν έκανα και δεν μου έχουν κάνει κιόλας... Το χιούμορ το δέχομαι (φαντάζεσαι να έλεγα το αντίθετο?!), τις φάρσες τις απεχθάνομαι...
    Οι φωτογραφίες σου είναι για μία ακόμη φορά εκπληκτικές, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως έχεις απόλυτο δίκιο!!
      Ήταν από εκείνους που προσεγγίζουν τους πάντες, μια και στην αρχή οι περισσότεροι δείχνουν τον ανάλογο σεβασμό (όπως κι εγώ)...γύρευε τώρα πόσοι καταλαβαίνουν τι παίζεται και πόσοι παραμυθιάζονται...
      Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενε τέτοια αντίδραση...βλέπεις η ψυχραιμία μου είχε κάνει ήδη φτερά και μας άκουσαν και οι γύρω...κι έμεινε αποσβολωμένος...όχι ράσα, φωτοστέφανο να φοράει ο άλλος, δεν του χαρίζομαι όταν χρειάζεται!
      Το χιούμορ μια χαρά είναι...χωρίς χιούμορ και σάτυρα δε βγαίνει η ζωή...οι φάρσες (σαν κι αυτή που περιγράφει η Κατερίνα παραπάνω) είναι εκτός από ανόητες και απάνθρωπες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Βάλσαμο σ' αυτή την ανάρτηση οι φωτό σου! (Γέλάω ακόμα με τη γάτα-ζεν!) Αγαπημένη, κατά άλλα ανάρτηση πρωταπριλιάς: πρωτότυπη, αληθινή, θα' θελα να την είχα γράψει εγώ, Μαρία μου, και να πω ό,τι ακριβώς λές.
    Καλό μήνα, με όσο λιγότερες φάρσες είναι δυνατόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και παραλίγο να μην τις βάλω, αλλά σκέφτηκα μετά πως θα "αποφορτίσουν" λίγο το κείμενο και άλλαξα γνώμη!
      Η γάτα zen ούτε παραγγελία να ήταν...χαχα!!!...
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Μαράκι!
    Όχι άλλες φάρσες, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αρκετή φαρσο-τραγωδία βιώνουμε, όχι άλλο!
    Όσο για τον παπά που ορέγεται πουλιά και γύψους, καλά του έκανες! Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά και στη συγκεκριμένη περίπτωση, ρεζιλεύει το ράσο που φοράει και το ρόλο του. Ντροπή του!

    Υ.Γ. Οι φωτογραφίες σου... ζωγραφιές σκέτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστεύω κι εγώ Μαρία μου...πως ρεζιλεύουν αυτός και οι όμοιοί του το ράσο τους και το ρόλο τους!
      Οι φάρσες οι άγριες και οι χοντροκομμένες μακριά από μας!!
      Και μακάρι να λιγόστευαν και οι άλλες που ζούμε καθημερινά έστω και σαν θεατές...
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Μαράκι!
    Μακριά από φάρσες... Και εγώ τις αντιπαθώ πλήρως!
    Δυστυχώς είναι πολλοί εκείνοι που εκμεταλλεύονται τη θέση τους για να "νουθετήσουν" για αυτό και πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι και παιδευμένοι για να καταλαβαίνουμε και να αποφεύγουμε...
    Να είσαι καλά, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολλοί..ξεκινώντας από κάποιους εκπροσώπους του Θεού, φτάνουμε σε κάποιους δασκάλους, καθηγητές και όσους τέλους πάντων έχουν μια επιρροή και την εκμεταλλεύονται για άλλο σκοπό από αυτόν που πρέπει...
      Να είσαι καλά Κατερίνα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Βλάσφημος ανάρτησις!
    Διότι:
    Πας Ποιμήν καλός κ’ αγαθός.
    Προσέτι δε αγαθότερος, εάν νοσταλγεί εποχάς επταετούς κλέους και του Φοίνικος ενυπνιάζει την εκ της τέφρας αναγέννησιν αυτού.

    Και του χρόνου την πρωταπριλιά, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...ναι, είναι βλάσφημος...θα πάει στην κόλαση!!!
      Αυτή την "καλοσύνη" τους και την "αγαθότητά" τους φοβόμαστε όλοι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Άρη...και του χρόνου με υγεία!!

      Διαγραφή
  9. καλήμερα Μαρια μου ..και κάλο μηνά !!!
    ωραία ανάρτηση και όμορφες φωτογραφίες
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  10. Δυστυχώς Μαράκι μου, υπάρχουν πολλοί τέτοιοι...και δεν είναι φάρσα... Ευτυχώς από την άλλη, υπάρχουν και πολύ καλοί, με πραγματική ηθική..
    Συμφωνώ σε όσα λες πάντως, κι εμένα δε μου αρέσουν οι τραβηγμένες φάρσες και ειδικά για πράγματα/ανθρώπους που αγαπάς ή φοβάσαι..
    Καλό μήνα με υγεία Μαρία μου, καλό Πάσχα να έχουμε!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους περισσότερους δεν αρέσουν πιστεύω οι τραβηγμένες φάρσες....
      Ω, ναι, υπάρχουν και οι καλοί, αλλά οι κακοί δυστυχώς κι αυτοί που έχουν χάσει προ πολλού το νόημα της αγάπης είναι αυτοί που συναντάμε συχνότερα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μαράκι μου καλό καλό μήνα και εννοείται μακρυά από φάρσες!
    Θέλω να σου πω ότι συμφωνώ μαζί τόσο μα τόσο πολύ.
    Κάτι τέτοιοι παπάδες και παπαδαριά να λείπουν από την ζωή μας και την εκκλησία γιατί είναι εγκληματίες!
    Ποιος Θεός του καθοδηγεί και λένε τόσες, άντε να μην πω τώρα!
    Αλλά το ξέρουμε όλοι ότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι πάντα!
    Κρατάω τις τέλειες μαργαρίτες σου που τις λατρεύω και τις έχω πάντα στην καρδιά μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχουν απλά το Θεό τους όλοι αυτοί!!
      Κοροϊδεύουν τον κόσμο και το μόνο που τους νοιάζει στην ουσία είναι η τσέπη τους...
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Καλέ ναι! Μάτι είναι!
    Να σου ρίξω ένα ξεμάτιασμα να γλιτώσεις από δαύτους;☺
    Καλό μήνα Μαρία μου ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην κρατάς κανένα πιρούνι για το ξεμάτιασμα...χαχα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  13. Μια φάρσα είναι γενικώς η ζωή, στην Ελλάδα βέβαια δεν είναι απλώς μια φάρσα. Φαρσοκωμωδία σκέτη είναι, ακόμα και "αν έχεις τύχη διάβαινε", έχει εξελιχθεί η κατάσταση. Θέλω να σου κλέψω τη γάτα, μπορώ;; Όχι τη φωτογραφία, την ίδια τη γάτα! :)) Επίσης, λόγω βλάβης (του υπολογιστή μου ντε, δεν πιστεύω να σκέφτηκες κάτι άλλο!), έχασα πολλές αναρτήσεις σας, ωστόσο σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη φιλοξενία στο παιχνίδι των λέξεων και φυσικά θερμά συγχαρητήρια στη Κανελλάκη, που "πρωτοτύπησε" και χτύπησε πρωτιά! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαρσοκωμωδία...θα συμφωνήσω απόλυτα!!!
      Κλέψε ελεύθερα, έτσι κι αλλιώς δεν είναι δική μου...η γάτα, όχι η φωτογραφία...απλά τη "δανείζομαι" ως μοντέλο, είναι και βολική!
      Εγώ σε ευχαριστώ για όλα...και ναι!! Η Μαρία πρωτοτύπησε...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Θα αποφύγω να πω την πλήρη γνώμη μου περί των θρησκευτικών θεμάτων που αναφέρεις, γιατί θα παρασυρθώ και θα γεμίσω το χώρο σου!! Οπότε, αφήνω να την καταλάβεις από τα συμφραζόμενα...
    Θα σου πω μόνο πως συμφωνώ μαζί σου. Κι επειδή όλα αυτά μου τη δίνουν αγρίως, όλο κάτι τέτοια ευτράπελα μου τυχαίνουν, σαν τον σεβάσμιο γέροντα της ιστορίας σου! Πρέπει να είναι νόμος του Μέρφυ αυτός, δεν εξηγείται αλλιώς... (π.χ. μεθυσμένος-τύφλα παπάς πάνω από μνήμα να ψέλνει μνημόσυνο της γιαγιάς μου και να κρατιέται από το σταυρό για να μην πέσει, κάνοντας το σταυρό του μπερδεμένα. Κρόσσια είχαν γίνει τα νεύρα μου!!)
    Όσον αφορά τις φάρσες, η χειρότερη που μου έχουν κάνει (και δεν την ξέχασα ποτέ) ήταν με... καφέ! Εξηγούμαι: το πρωί γενικότερα σέρνομαι, κατεβαίνω από το κρεβάτι με τα μούτρα, γιατί δεν είμαι πρωινός τύπος. Για να συνέρθω, θέλω ΚΑΦΕ. Με αρκετή ζάχαρη! Και κάποιος, κάπου, κάποτε, είχε τη φαεινή ιδέα να μου φτιάξει καφέ με τρεις κουταλιές αλάτι... :))) Ειλικρινά, δεν έχω γευτεί χειρότερο πράγμα (και μάλιστα με την τσίμπλα στο μάτι!!)
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις!
    Υ.Γ. Η πρώτη φωτογραφία σου, θεϊκή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά! είναι να μη σου τύχει!!...να έχεις τον πόνο σου και ο άλλος να είναι τύφλα λες και είναι σε μπαρ...και μετά σου λένε διάφορα κι από πάνω...έχουμε περιστατικά να φάνε και οι κότες.
      Απορώ όμως που όλους αυτούς δεν τους τιμωρούν...αντίθετα οι περισσότεροι επιβραβεύονται κιόλας (μέσον το λένε) παίρνοντας πλούσιες εκκλησίες κι ενορίες (τα λεφτά πάνω από όλα), ενώ διώκονται συνήθως οι πραγματικοί άνθρωποι του Θεού που προσφέρουν (αυτοί πάνε στις φτωχές)!!
      Έχουμε να λέμε για χίλια χρόνια...
      Χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου θα σου ευχηθώ μόνο καλό μήνα, γιατί άμα πιάσω αυτά με τους "σεβάσμιους γέροντες" άστα...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σου πω εγώ να φρίξεις με αυτού του είδους τους σεβάσμιους..... που κάνουν επάγγελμα την "αγιοσύνη " αλλά δεν χαλώ την ζαχαρένια μου και τον χρόνο μου προτιμώ τις ελέυθερες επισκέψεις μου στα μπλοκοσπιτάκια της γειτονιάς ..Σου ευχομαι να περάσεις όμορφα τις ημέρες του Πάσχα με τους ανθρώπους που αγαπάς.. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα όλοι έχουμε άπειρα περιστατικά!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Να περάσεις κι εσύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Αντιπαθώ κι εγώ φάρσες, πλάκες, και τα συναφή! Ο τραγόπαπας Μαρία μου, μου είναι αναγνωρίσιμος :))) Θέλω να πιστεύω, παρόλα αυτά, πως δεν είναι όλα μια φάρσα, υπάρχει φως... Οι φωτογραφίες σου (ω θα πρωτοτυπήσω) ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!! Καλό μήνα, σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ αναγνωρίσιμος σε όλους μας είναι!
      Κι εγώ αυτό θέλω να πιστεύω Ειρήνη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα Μαρία μου!!Δέν μού αρέσουν καθόλου οι φάρσες!!!
    Ωωω,τί νά πω γιά τόν παπά!!!!Αυτός μάς έλειπε!!!!Χα χααααα!!
    Απόλαυσα τό υπέροχο κείμενό σου καί τίς πανέμορφες φωτογραφίες σου!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μόνο αυτός μας έλειπε, να ΄ρθει να δέσει το "γλυκό"...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλό Μήνα Μαρία εύχομαι. Διάβασα με προσοχή το βίωμά σου με τον ...γέροντα σεβάσμιο.......... τι να σχολιάσεις...
    Κάθε ευχή για σένα καλύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πρωτοσχολιάσεις...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  20. Και νά'ταν ο μόνος που πιστεύει και λέει τέτοια....Μαρία μου!!!!!! Δυστυχώς, πάντα θα υπάρχουν τέτοιοι!!!!!!
    Υπέροχη η μελισσούλα στο λουλούδι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα να έχεις! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολλοί δυστυχώς!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Ζουν ανάμεσά μας... κι αυτοί οι παππούλιδες. Εγώ κλείνω τα αυτιά μου και κοιτάω τη δουλειά μου. Μια φορά έκανα το λάθος κι έχασα την πίστη μου εξαιτίας τους, πλέον δεν την ξαναπατάω. Το κρίμα έτσι κι αλλιώς είναι δικό τους.

    Εμείς επιμένουμε αγαπητικά και φωτογραφικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ζουν ανάμεσά μας... κι αυτοί οι παππούλιδες. Εγώ κλείνω τα αυτιά μου και κοιτάω τη δουλειά μου. Μια φορά έκανα το λάθος κι έχασα την πίστη μου εξαιτίας τους, πλέον δεν την ξαναπατάω. Το κρίμα έτσι κι αλλιώς είναι δικό τους.

    Εμείς επιμένουμε αγαπητικά και φωτογραφικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μια φορά έκανα το λάθος κι από κάτι τέτοιους είχα χάσει την πίστη μου, τώρα δεν την ξαναπατάω.

    Μια φορά το κρίμα είναι στο λαιμό τους.

    Εμείς επιμένουμε αγαπητικά και φωτογραφικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου η πίστη είναι πάνω από παπάδες κι εκκλησίες κι ευτυχώς...αυτοί εμπλέκονται μόνο με τα ανθρώπινα πάθη τους με μεγαλύτερο εκείνο της απληστίας και της συσσώρευσης πλούτου!..τουλάχιστον οι περισσότεροι!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή