Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

Μια ολιγόλεκτη αγωνία κι ένας οδοδείκτης προς το φως... (φιλοξενία)

Η Άννα από την Πάρο δεν πρόλαβε το 16ο "Παίζοντας με τις λέξεις" για λίγο.
Πρόλαβε όμως να αποτυπώσει τις σκέψεις της και να τις σκαλίσει σ΄έναν οδοδείκτη. 

Ένας "Οδοδείκτης προς το φως" στήθηκε εδώ απόψε, μα πριν τον ακολουθήσουμε θα ζήσουμε σαν προοίμιό του μια αγωνία, αφού θα απολαύσουμε πρώτα τη συμμετοχή της Άννας στο  15ο "Παίζοντας με τις λέξεις" .

Άννα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή να σε φιλοξενώ!



ΟΛΙΓΟΛΕΚΤΗ ΑΓΩΝΙΑ

Στης σκοτεινής τσιμεντούπολης την άβυσσο
Καπνισμένοι φωταγωγοί, γίνονται μάρτυρες
Της αέναης μάχης ανθρώπων που δίχως φωνή
Την ψυχή τους στα δόντια κρατούν, κρεμασμένοι
Πάνω απ'του Δάντη τα Τάρταρα 
Δίχως δίχτυ ασφαλείας... 



Οδοδείκτης προς το Φως

Ενέχυρο άφησε στην νύχτα το σκοτάδι σου
Για να σ' αφήσει να περάσεις την ομίχλη
Και ν' αντικρύσεις την Δημιουργία 
Κάτω απ' το φως μιας λαμπερής
Ανατολής... 

20 σχόλια:

  1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ πολύ για την όμορφη παρουσίαση! Να είσαι πάντα καλά και να μας δίνεις κίνητρα δημιουργίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφη συμμετοχη - εκτός διαγωνισμού - αλλά τι σημασια εχει αλλωστε;
    σημασια εχει που μας δοθηκε η ευκαιρια να την απολαυσουμε
    πολλα πολλα συγχαρητηρια

    η αληθεια ειναι πως δεν καταφερα να παρακολουθησω τον δρωμενο στην ωρα του αλλα χαιρομαι που μπορω να καμαρωνω τις συμμετοχες, ειτε σε φιλοξενα μερη, ειτε στα σπιτακια τους

    περιμενω το επομενο λοιπον

    καλημερα Μαρία
    καλημέρα Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου!
      Έχεις απόλυτο δίκιο. Η ουσία δεν είναι ο διαγωνισμός Δρώμενα όπως αυτό, κινητοποιούν το μυαλό και την ψυχή μας και μας κρατούν "ζωντανούς" . Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα και τα δύο Άννα μου
    σαν αποφθέγματα που ζητούν να ακουστούν

    φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου. Γράφω (χμμ) "αποφθεγματικά", γιατί συνήθως με κυνηγάει ο χρόνος (ή τον κυνηγάω εγώ). Φιλάκια κι από μένα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ δύσκολο να εκφράζεσαι με τόσες λίγες λέξεις και μάλιστα να πρωταγωνιστούν οι λέξεις του παιχνιδιού. Άννα από την Πάρο, συγχαρητήρια!
    Καλημέρες και στις δυο! 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλεξάνδρα! Σημασία έχει να μπορούμε να εκφραζόμαστε. Αυτό είναι το ταξίδι . Οι λέξεις, είναι η διαδρομή που φτιάχνει ο καθένας μας... Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Υποκλίνομαι και πολλά συγχαρητήρια !!!! Καλημέρα σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως η Αννούλα δεν αποτελεί έκπληξη. Μας έχει συνηθίσει στη συμπυκνωμένη δυναμικότητά της, να εκφράζει συναισθήματα και νοήματα. Άννα μου, πάντοτε σε διαβάζω με μεγάλη μου χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλες οι αννούλες αποτελούν έκπληξη Λυσιππάκι ! Μηδεμιάς εξαιρουμένης!
      Πολύ όμορφο το ολιγόλεκτό σου Άννα, θετικό και αισιόδοξο, μπράβο

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα κορίτσια! Σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο...! ολιγόλεκτο, ουσιαστικό, όμορφο, λυρικό.
    Μπράβο στην Άννα για την δημιουργία της. Τυπικό είναι που δεν πρόλαβε την συμμετοχή στον διαγωνισμό. Η Ουσία μένει εδώ και αποτυπώνει τη δημιουργία της με όμορφο και ξεχωριστό τρόπο.
    Η Άννα από την Πάρο είναι ένα κομμάτι αυτής της γειτονιάς και της εύχομαι κάθε περαιτέρω δημιουργία.
    Τις καλησπέρες μου Κυρίες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη! Η Ουσία, είναι ότι μπορούμε να επικοινωνούμε. Είμαι πολύ τυχερή που βρέθηκα σε αυτήν την γειτονιά!

      Διαγραφή
  8. 1. Με πειστικά δραματικό τόνο αποτύπωση της αγωνίας τού ανθρώπου που δίνει τον αγώνα τής επιβίωσης μέσα στις αφιλόξενες πόλεις.
    2. Ν’ αφήσεις το σκοτάδι σου ενέχυρο στη νύχτα! Καταπληκτική σύλληψη! Ελπιδοφόρα παραίνεση.
    Επιβεβαιώνεις, Άννα, με τα λιτά σου γραπτά το αρχαίο ρητό «Ουκ εν τω πολλώ το εύ, αλλ’ εν τω εύ το πολύ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ, Άρη μου, για τα τιμητικά σου σχόλια. Δεν ξέρω αν πλησιάζω το "εύ". Ελπίζω να ακολουθώ τον σωστό...οδοδείκτη!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. "Λίγα και καλά" όπως έλεγε ο Σεφέρης!
    Μπράβο και στις δυο συμμετοχές!
    Και μπράβο και σε σένα που αναδεικνύεις τόση ποιότητα!

    Καλή μας Κυριακή με πολλά πολλά ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι καλά που εκανες Μαρια μου και φιλοξενησες την Αννα μας εδω... για να έχουμε την χαρα να απολαυσουμε τα όμορφα ολιγολρκτα της..
    Αννα μου .. πολύ ομορφα νοηματα και στους δυο σου οδοδείκτες!! να είσαι καλα Αννα μου ..ελπίζουμε την επομενη φορα να είσαι μεσα στο παιχνιδι..αν και αυτό δεν έχει σημασια οταν γραφονται τοσο ομορφα ολογολεκτα.!! αρκει να έχουμε την χαρα να τα διαβαζουμε!!!! καλη συνεχεια σε ότι κανεις.. φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Αννα μου για τα γραπτά σου!! Ολιγόλεκτες δημιουργίες μα έχουν τόσα να πουν και να δώσουν!!
    Καλές εμπνεύσεις και σε μελλοντικούς λεκτικούς προορισμούς!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ολη η ουσία συμπυκνωμένη σε λίγες λέξεις.....πόσο το θαυμάζω αυτό το ταλέντο, αυτήν την έμπνευση!!!Οντας ανοικονόμητη στις λέξεις, δεν έχω καταφέρει να συμπυκνώσω νοήματα, να εκφραστώ με ολιγόλεκτα.....είναι δύσκολο πραγματικά, γι΄αυτό τρέφω απέραντο θαυμασμό σ΄αυτούς που το καταφέρνουν και μάλιστα τόσο επιτυχημένα, όπως εσύ Αννα. Καταθέτω τα συγχαρητήρια και τον θαυμασμό μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή