Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Αναπόφευκτο


Αναπόφευκτο

Σε αφανέρωτα της ζωής μονοπάτια
νυχοπερπατά ακράτητο το αναπόφευκτο.
Κρύβει στον κόρφο της η νύχτα ένα κόκκινο
και μόνη της τ’ ανακαλεί μες στα σκοτάδια.

Πάει καιρός που το κόκκινο γυρεύω
μα όλο γλιστρά εκείνο, ξεμακραίνει
νιώθω την ψυχή άδεια, κενή να μένει.
Από τούτο το κρυφτό εγώ γιατί δε φεύγω;

Για χαρά, για λύπη, γιατί τάχα παλεύω;
Μην είναι η Άτροπος που κρύβεται από πίσω.
κι έγινε η νύχτα συνεργός, να μην  αναγνωρίσω;
Τι βιάζομαι τόσο να δω και δεν το αποφεύγω; 


Με το "21ο Συμπόσιο ποίησης" να τρέχει ήδη και να δέχεται συμμετοχές μέχρι και τις 24 Οκτωβρίου, θυμήθηκα τις δυο συμμετοχές μου από το "20ο Συμπόσιο ποίησης" . 
Κάλλιο αργά, παρά ποτέ!

Με ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αριστέα που το διοργανώνει κι άλλο ένα σε όσους στάθηκαν σ' αυτή, τον εξής έναν δηλαδή, τον Γιάννη,  ξαναβάφω την παπαρούνα στο φυσικό της κόκκινο και την αφήνω να καθρεφτίζεται σε ψεύτικο νερό για να παρουσιάσει "αναπόφευκτα" την πρώτη!

25 σχόλια:

  1. Κάλιο αργά παρά ποτέ Μαρία μου
    Μπράβο!!!
    Η φωτό σου εξαιρετικότατη!!!!

    Σε φιλώ και σε καλημερίζω ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου!
    Συγχαρητηρια για την συμμετοχή σου στο δρώμενο!
    Υπεροχο ποίημα και πανέμορφες οι φωτογραφίες που το συνοδεύουν!
    Καλο Σ/Κ! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να που το κόκκινο που γυρεύεις, ακόμα κι αν δεν καλοξέρεις τι είναι, το βρίσκεις σε μια παπαρούνα και του χαρίζεις έναν τρόπο να δει τον εαυτό του. Είναι ωραίο αυτά που κρύβει η νύχτα να τα ανακαλύπτουμε και να τα φωτίζουμε με το δικό μας φως. Κι ακόμα πιο ωραίο όταν αυτά τα προσφέρουμε.

    Καλημέρεεεεεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χι, χι!
    Συγχαρητήρια,Μαράκι μου (και στο Γιάννη😄) για την κόκκινη συμμετοχή σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο.😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία !!!!!
    αγάπησα πάρα πολύ το "Αναπόφευκτο". Δεν ξέρω γιατί αλλά μίλησε μέσα μου μια γλώσσα γεμάτη μυστήριο και ατμόσφαιρα.

    "Μην είναι η Άτροπος που κρύβεται από πίσω.
    κι έγινε η νύχτα συνεργός, να μην αναγνωρίσω;
    Τι βιάζομαι τόσο να δω και δεν το αποφεύγω; "

    Αυτά σου τα λόγια στο ποίημα, ειδικά αυτή τη τελευταία φράση "τι βιάζομαι τόσο να δω και δεν το αποφεύγω" είναι από αυτές που ξυπνάνε μέσα μου τις αδυναμίες μου ξέρεις.
    Το σκοτάδι, το μυστήριο, το ερωτηματικό, την αγωνία, το μοιραίο. Με λίγα λόγια το λογοτεχνικό Νουάρ.
    Δεν έχει σημασία Μαρία μου η κάθε βαθμοθηρία σε κάθε κείμενο. Αυτό αφορά όλους μας και μένα φυσικά.
    Πολλές φορές υπάρχουν δημιουργήματα που δεν μιλάνε μέσα μας με την πρώτη αίσθηση.
    Αυτό δεν αναιρεί την αξία τους.
    Θα σου πω ένα παράδειγμα. Την ταινία "Η Χιονάτη και τα επτά γεροντοπαλίκαρα" φυσικά την θυμάσαι. Σε ενημερώνω ότι είχε παταγώδη εισπρακτική αποτυχία Μαρία μου ! έριξε έξω την παραγωγή παρά το ότι έπαιζαν δέκα τεράστιοι ερμηνευτές.
    Φιλιά κορίτσι μου.

    "Από τούτο το κρυφτό εγώ γιατί δεν φεύγω ;"

    Να ξέρεις, ετοιμάζω την "ΕΛΟΥΖ" ...αναβαπτισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου χαίρομαι πολύ που το αγάπησες, γατί έτσι δεν έμεινε παραπονεμένο το "αναπόφευκτο"!
      Και σίγουρα δεν έχει σημασία η βαθμολογία, αλλά είπα να κάνω και λίγη πλάκα...στην αρχή πήγα να γράψω, ευχαριστώ όσους το ξεχώρισαν, αλλά θυμήθηκα εγκαίρως ότι μόνο εσύ το είχες βαθμολογήσει, οπότε έκανα την τσαχπινιά! χαχα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Όμορφο το ποίημα και ωραία η εικόνα. Τα συνδέεις αρμονικά. Καλή επιτυχία αν συμμετέχεις και στο 21ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το "αναπόφευκτο" κρύβει πολλές σκέψεις και μηνύματα. Μπράβο Μαρία μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mου άρεσε πολύ γιατί με άγγιξε βαθιά!
    Καλά έκανες και έβαλες το κόκκινο στην παπαρούνα.
    Έτσι κι αλλιώς δεν ξεφεύγουμε ποτέ από το κόκκινο αφού η ζωή είναι κόκκινη σαν αίμα.
    Kαλό βράδυ Μαρία μου.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  9. Εστω και αργα Μαρία μου πολύ καλά εκανες και μας το παρουσίασες να το απολαυσουμε και απο τον δικο σου χώρο.. η φωτογραφια σου επεξεργασμενη το εντυσε πολύ ομορφα..
    Να περνας καλά..καλο Σαββατοκυριακο φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Μαράκι μου, τί όμορφη συμμετοχή! Και η εικόνα με την αντανάκλαση είναι εξίσου υπέροχη!
    ;-)
    Μην ψάχνεις άλλο το κόκκινο: Να, σου αφήνω εδώ στην ακρούλα πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ κατακόκκινα και ολόγλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετική συμμετοχή!
    Αν δεν είχες βάλει την έγχρωμη εκδοχή, με τίποτα δεν θα έπιανα το μαυρόασπρο "αναπόφευκτο" σου!
    Εύχομαι και καλή επιτυχία σε αυτή που "τρέχει", αν φυσικά πήρες μέρος!
    ΑΦιλάκια και γλυκό Σαββατοκύριακο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή