Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

My Secret Santa 2015

Έγινε θεσμός τα τελευταία χρόνια η Μαριλένα από το marilenaspotofart να γίνεται βοηθός του Άη Βασίλη και να διοργανώνει τη μυστική ανταλλαγή δώρων!
Δεν είναι εύκολο αυτό που κάνει, καθώς πρέπει να συντονίζει τόσα πολλά, αλλά το κάνει με αγάπη και την ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό!


Μόλις χτες ήρθαν και τα δικά μου δώρα από το μυστικό μου ταίρι, τη Μαρία Έλενα που διατηρεί τα blogs "Γλυκιά ζωή" και "Μαρία Έλενα Δημιουργίες"
Ένα όμορφο γούρι για το 2016 και ένα κανελλένιο ημερολόγιο για να μετρήσουμε μαζί το χρόνο που ήρθε!
Φυσικά δεν έλειπε και η κάρτα με τον χιονάνθρωπο να δίνει ζεστές ευχές!
Ευχαριστώ πολύ τη Μαρία Έλενα!
Και του χρόνου με υγεία!


23 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία!
    Σαν παιδιά χαιρόμαστε με αυτήν την ανταλλαγή!
    Αυτές οι κάρτες με τις εφημερίδες μου άρεσαν πολύ σαν ιδέα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα κυρίως η κίνηση της ανταλλαγής! Εύχομαι και του Χρόνου με Υγεία και Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραία αυτή η ιδέα!
    Συμβαίνουν πολλά πολύ όμορφα πράγματα εδώ τριγύρω! Είναι ζεστό μέρος αυτή η γειτονιά.
    Καλημέρα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει να βλέπω να πασπαλίζεται η γειτονιά με χρυσόσκονη αγάπης και χαράς!
    Να χαρείς τα δώρα του κοριτσιού μας, Μαράκι!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. H κίνηση από μόνη της είναι υπέροχη! Καλό σαββατοκύριακο Μαράκι μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια η κίνηση της Μαριλένας
    τον επόμενο χρόνο θα είμαι κι
    εγώ στην παρέα!!!
    Να χαρείς τα δωράκια της Μαρίας-Έλενας
    και φυλλομετρώντας το ημερολόγιο
    να μετράς μαζί χαρές!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σαι καλά Μαράκι μου!!!Και του χρόνου με το καλό να ξαναμαζευτούμε να παίξουμε!! :))
    Να χαρείς τα δωράκια σου, σας ευχαριστώ πολύ και εσένα και την Μαρία-Ελένα για την συμμετοχή σας!!!
    Σε φιλώ γλυκά κι εύχομαι ν αχεις ένα ξεκούραστο σ/κ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα τα δώρα της Μαρίας-Έλενας! Και με τη φωτογράφιση που τους έκανες, τα ανέδειξες πολύ Μαράκι!
    Μου αρέσει πολύ το φόντο με το λευκό πλεκτό.
    Για την Μαριλένα μας τι να πω; Πέρα απ' την ανταλλαγή δώρων που σκέφτηκε, κρατάει καλά δεμένη την ομάδα και μας παρακινεί συμβολικά στην ανταλλαγή και διακίνηση των υπέρτατων ουσιών. Νοιάξιμο, φροντίδα, δημιουργία και μοίρασμα. Για να μην παραπονιόμαστε πως στερέψαμε από Άϊ-Βασίληδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλε ειναι ονειρο καλοριζικα ολα μα ολα τα δωρακια σου αχ αυτη η Μαριλενα μας !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο στη Μαρία-Έλενα, ειναι πολύ χαριτωμενα!
    Καλη χρονιά, καλό Σαββατόβραδο!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα χαρείς τα δωράκια σου όσο πιστεύω ότι χάρηκε η Μαριλένα την όλη διοργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαίρομαι να σας βλέπω να είστε γεμάτοι ομορφιές. Μπράβο σε αυτές τις ανθρώπινες και ζεστές πρωτοβουλίες που ξεχωρίζουν. Και του χρόνου πάλι παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη η ιδέα της ανταλλαγής !!!!
    Να είσαι καλά και να χαρείς τα δωράκια σου !!!
    Καλή χρονιά και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να χαρείς τα δωράκια σου, Μαρία μου!!! Φέτος, δεν μπόρεσα να συμμετάσχω στην ανταλλαγή,αλλά του χρόνου, πρώτα ο Θεός, θα ξανανιώσω κι εγώ αυτή την χαρά.
    Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωωωω! Με γεια και καλή και γούρικη χρονιά Μαράκι μου! :)) Μάκια κι από δω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και του χρόνου με υγεία, Μαρία μου! Να σου φέρουν καλοτυχία!
    Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να χαρείς τα δωράκια σου, Μαρία μου και του χρόνου :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή