Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Σκοτεινός τόπος (Gillian Flynn)


Πού δε θα ήθελες να σε οδηγήσουν οι αναμνήσεις σου;
Πού βάζεις φρένο στις σκέψεις πριν σε παρασύρουν, σαν κλαράκι που το παίρνει το ρέμα, ως το σκοτεινό τόπο;
Αν υπάρχει ένας τέτοιος σκοτεινός τόπος. είναι φρόνιμο να συνεχίσεις να τον αποφεύγεις, ή είναι προτιμότερο να το πάρεις απόφαση, να ατσαλωθείς με δύναμη και να πάρεις τα πράγματα πάλι από την αρχή;
Μήπως ήρθε η ώρα να βγεις από τον σκοτεινό τόπο, μπαίνοντας βαθιά μέσα του;


"Εγώ την κακία την έχω μέσα μου, υπάρχει, το νιώθω"
Έτσι σκέφτεται συνεχώς η Λίμπι Ντέι, αποφεύγοντας με μανία το δικό της θεοσκότεινο τόπο, το αγρόκτημα στο οποίο γεννήθηκε κι έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής της.
Στα τριανταένα της, ζει στα όρια της πραγματικότητας, αποφεύγει το παρελθόν και το παρόν της, δεν είναι παρά μια συγκεχυμένη πορεία προς το αύριο.

Όταν ήταν εφτά χρονών, έζησε την απόλυτη τραγωδία.
Η μητέρα της και οι αδερφές της δολοφονήθηκαν.
Οι δολοφονίες χαρακτηρίστηκαν ως "σατανιστική σφαγή", ενώ εκείνη καταφέρνοντας να γλιτώσει, αναγνώρισε στο πρόσωπο του δεκαπεντάχρονου αδερφού της το δολοφόνο!


Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά, η Λίμπι, χρειάζεται χρήματα για να επιβιώσει!
Αναγκάζεται να πουλήσει την ιστορία της, αλλά πρέπει να ξαναζήσει από την αρχή όλα όσα έγιναν.
Πρέπει να μπει στο σκοτεινό τόπο και να εξετάσει όλα τα στοιχεία.
Κι έτσι αρχίζει η περιπέτειά της, που διαβάζεται κυριολεκτικά με κομμένη την ανάσα!
Καθόλου αναμενόμενη ιστορία, που αν και τρέχει με γρήγορο ρυθμό, δεν κουράζει καθόλου τον αναγνώστη, αλλά τον κάνει να συγχρονίζει το ρυθμό του συνεχώς, για να προλαβαίνει τις εξελίξεις. 
Και τελειώνει το βιβλίο, πριν καν το καταλάβεις. 

Φτάνεις στο τέλος και παίρνεις βαθιά ανάσα, καθώς σκέφτεσαι πάλι όσα διάβασες!
Και δε θα άλλαζες ούτε κόμμα!
Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει!
Αν υπήρξαν βιβλία που σας απογοήτευσαν, ενώ ξεκίνησαν δυνατά και σας ανάγκασαν να φτιάξετε με το μυαλό σας μια άλλη πλοκή, ένα άλλο τέλος!
Το μόνο σίγουρο είναι πως δε θα σας τύχει αυτή τη φορά!


Ο σκοτεινός τόπος, είναι το δεύτερο βιβλίο της Gillian Flynn, και ίσως την ξέρετε ήδη!
Ίσως διαβάσατε τα "Αιχμηρά Αντικείμενα", ή το "Κορίτσι που εξαφανίστηκε".
Δυστυχώς εγώ δεν τα διάβασα ακόμα, αν και είδα το "Gone girl" στον κινηματογράφο.
Κι αν έτυχε να διαβάσω αυτό τώρα, το οφείλω στις εκδόσεις Μεταίχμιο, που με τις pocket εκδόσεις του, κάνει πιο προσιτά πολλά βιβλία!
Αν δεν τα ανακαλύψατε, σας τα προτείνω!
Όπως προτείνω πριν ακόμα διαβάσω, μια και είμαι σίγουρη πως θα αξίζει, και το καινούριο βιβλίο της: Το χέρι που κινεί τα νήματα!
Καλή σας ανάγνωση!

34 σχόλια:

  1. η αλήθεια είναι πως το μεταίχμιο έχει κάνει σπουδαία κίνηση!
    το βιβλίο μπαίνει στη λίστα για να διαβαστεί κάποια στιγμή.
    Εγώ από αυτή τη σειρά πήρα τον χιονάνθρωπο από jo Nesbo... το έχω ξεκινήσει. Θα δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω θα σου αρέσει!!
      Δες εδώ τη δική μου παρουσίαση...http://mytripssonblog.blogspot.gr/2013/08/jo-nesbo.html
      Πάντως μου είχε αρέσει πολύ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα αγαπημένη μου.
    Το κοριτσι που εξαφνιστηκε το εχω δει και μ αρεσει πολυ.
    Το αλλο της βιβλιο δε το γνωριζω.
    Οσον αφορα αυτο που μας προτεινεις το εχω δει προσφατα σε ταινια και ειναι αρκετα καλη, σαν το κοριτσι που εξαφανιστηκε ομως για εμενα δεν ειναι.
    Πιστευω ομως οτι το βιβλιο θα ειναι καλυτερο.
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την είδα την ταινία, αφού έγραψα την ανάρτηση...μετά το βιβλίο πραγματικά μου φάνηκε λίγη, αλλά ας μην είμαι και άδικη, γιατί τα βιβλία πάντα είναι καλύτερα...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. me (maria) καλή σου μέρα! Περιπλανιέμαι σε διάφορες ιστοσελίδες για να εγκλιματιστώ στο χώρο μιας και είμαι καινούρια όπως ξέρεις. Με κάποιο μαγικό τρόπο οι περισσότερες αναρτήσεις που έχω δει μέχρι σήμερα αποτελούν μια παράξενη αλυσίδα που συνδέεται με έναν αόρατο κρίκο. Ή τουλάχιστον οι δικές μου κεραίες έτσι το αντιλαμβάνονται. Η συγκεκριμένη ανάρτησή σου λοιπόν είναι μία από αυτές τις αναρτήσεις.Το βιβλίο που μας προτείνεις θα μπει και στη δική μου λίστα στα προσεχώς προς ανάγνωση! Για κάποιον επίσης περίεργο λόγο, μου έφερε στο μυαλο τη "Μυστική γραφή" του Σεμπάστιαν Μπάρυ το οποίο κι εγώ με τη σειρά μου προτείνω. Καλό υπόλοιπο ημέρας σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω εδώ!

      Σε ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σου...μπαίνει στη λίστα μου αμέσως!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. Με γοήτευσε η υπόθεσή του
    όπως μας την παρουσίασες
    Στα επόμενα γιατί έχω μια
    ντάνα αδιάβαστα!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή που έχεις ολόκληρη ντάνα αδιάβαστα...εγώ κάνω επαναλήψεις πάλι...τώρα ξαναδιαβάζω τη Βιλέτ της Σαρλότ Μπροντέ γιατί ξέμεινα από καινούρια και δεν προλαβαίνω να πεταχτώ και στη δανειστική βιβλιοθήκη..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένα και... οικονομικά βιβλία τσέπης!!!
    Στα υπ' όψιν θα το βάλω κι εγώ, όσα έγραψες μου κέντρισαν το ενδιαφέρον. Άσε π[ου δεν έχω δει και την ταινία. Έχω δουλειά!!!
    Φιλιά, Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα να διαβάσεις το βιβλίο και μετά να δεις την ταινία...την ταινία την είδα αφότου έκανα την ανάρτηση κι έχω να δηλώσω πως προτιμώ το βιβλίο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Αυτό το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει ακόμη, αλλα το έχω στα υπ οψιν!
    Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά!
      Τώρα καίγομαι για τα υπόλοιπα της Φλιν. ειδικά το καινούριο!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  8. Θα πρέπει να είναι συναρπαστικό από τα λίγα που μας παρέθεσες!
    Έχεις κι αυτό το χάρισμα να αναλύεις σε βάθος συναισθήματα, καταστάσεις συμβάντα.
    Θα το ψάξω μου...

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Μακάρι να μπορούσα να γράψω όσα θα ήθελα...
      Αν είχα το ταλέντο να το κάνω χωρίς να κάνω σπόιλερ, ακόμα θα έγραφα...χαχα!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  9. Αααα το έχω διαβάσει!
    Πολύ καλό!!
    Είναι καλή η Gillian Flynn, έχω διαβάσει κι άλλα βιβλία της.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ επιθυμώ σαν τρελή πια να διαβάσω και τα υπόλοιπα...χαχα!
      Με σκλάβωσε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. θα εμπιστευτω και την γνωμη της Σερενάτας και θα το σημειωσω για το μέλλον γιατι μου αρεσουν τέτοιες ιστοριες.
    Το κοριτσι με το σκουλαρικι εχω διαβασει μόνο...
    καληνυχτα Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο δικός μου συγγραφεας ξεκινησε να γραφει μια ιστορια με έναν Χιονάνθρωπο,ξερεις εσυ!

      Διαγραφή
    2. Θα σου αρέσει πιστεύω!
      Πόσο χαίρομαι που ο μικρός συγγραφέας γράφει....ανυπομονώ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Φαίνεται ενδιαφέρον! Το βάζω και εγώ στα υπόψη. Σε ευχαριστούμε για την πρόταση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω διαβάσει κανένα, αλλά έχω δει τις ταινίες Gone Girl και Dark Places. Ψήνομαι όμως να διαβάσω τα Αιχμηρά Αντικείμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ψήνομαι!!
      Είδα και την ταινία μετά την ανάρτηση και ομολογώ πως το βιβλίο μου άρεσε περισσότερο (όπως γίνεται συνήθως δηλαδή..χαχα)

      Διαγραφή
  13. Μαρία καλησπέρα σου. Το "ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ" τελευταία έχει κάνει μια μεγάλη ραδιοφωνική καμπάνια πάνω στις αστυνομικές του εκδόσεις. Το βιβλίο που αναφέρεις και τόσο όμορφα αναλύεις και παρουσιάζεις δείχνει έξοχο και το θέμα του από αυτά που ζορίζουν. Στο είδος βέβαια της κλασικής αστυνομικής λογοτεχνίας (αντιλαμβάνεσαι η μεγάλη μου ....μανία) κυριαρχούν οι εκδόσεις "ΑΓΡΑ" στις οποίες βρίσκεις τους κλασικούς αστυνομικούς noir θησαυρούς.
    Κρατώ τον τίτλο του βιβλίου γιατί με ενδιαφέρει.
    Καλό βράδυ κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει πολύ καλή δουλειά Μεταίχμιο και όπως τα λες αξιόλογη είναι και η δουλειά των εκδόσεων Άγρα...
      Να είσαι καλά Γιάννη μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  14. Κάποτε διάβασα πολύ όχι απλα διάβασα, ήμουν βιβλιοφάγος ...τώρα τελευταία δεν διαβάσω καθόλου ..
    ίσως το καλοκαίρι να το διαβάσω το βιβλιο ...καλο βραδυ Μαρια ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο τρόπος της ανάλυσης με κάνει να πιστεύω ότι θα μου αρέσει και μπαίνει στα υπ΄όψιν !!!
    Διάβασα και την προηγούμενη ανάρτηση με τη συνεντευξη του Μαξ , γέλασα πολύ και μπράβοι Μαράκι μου για το πηγαίο ταλέντο του Μπρίκι , τέλειος και σε αυτό!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νικόλ μου!
      Χαίρομαι που σε κάναμε όλοι μας να γελάσεις! (άνθρωποι και σκύλοι...χαχα)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Μμμμμμμμμμ, πολύ ενδιαφέρον ακούγεται το βιβλίο. Μετά τον Νεσμπο έχω πρόβλημα με τ' αστυνομικά, δε βρίσκω εύκολα κάποιο που να μου αρέσει τό ίδιο. Θα το πάρω και θα σου πω τη γνώμη μου! Φιλιά.....?(Αγγελική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένος κι ο Νέσμπο και σε νιώθω!!
      Ω, ναι, αν το πάρεις θέλω πολύ να μου πεις πως σου φάνηκε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Μαρία μου, εμένα με απογοήτευσε το βιβλίο της: αιχμηρά Αντικείμενα, που ήταν και το πρώτο που διάβασα. Έχω βρει μια εξήγηση κι ελπίζω να μην παρεξηγηθώ: έχω διαβάσει τόσο (και τόσα πολλά) σκοτεινά θρίλερ, που πολλά τα βρίσκω (πια) πολύ σοφτ και δεν με εξιτάρουν... Έχω ανέβει επίπεδο τρέλας και φόβου! Χαχα :) Η ανάρτηση πολύ ενδιαφέρουσα..μου θύμισε το βιβλιοπωλείο που ΔΕΝ θα ανοίξουμε..! Υ.Γ Αγοράζω κι εγώ βιβλία από αυτήν τη σειρά, είναι όντως πιο οικονομικά και μακάρι να εξέδιδαν πολύ περισσότερα σε έκδοση πόκετ Τα φιλιά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν το διάβασα ακόμα..άσε που στο μυαλό μου τα έχω μπουρδουκλωμένα..τώρα πρόσεξα πως γράφω πως αυτό είναι το τρίτο βιβλίο της, ενώ είναι το δεύτερο..τέλος πάντων...σημασία έχει πως θέλω να τα διαβάσω όλα!!..χαχα!
      Αχ, το καημένο το βιβλιοπωλείο μας..πότε πότε περνάω και το ξεσκονίζω λίγο...μυρίζω τα βιβλία μας (τίγκα το έχουμε, όχι να το παινευτούμε, αλλά είναι το καλύτερο βιβλιοπωλείο που ΔΕΝ υπάρχει!)
      Συμφωνώ απόλυτα με το υστερόγραφο!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή