Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Αιχμάλωτες στιγμές στου χρόνου το παραμύθι

 https://www.pinterest.com/sass0on/caras-ionut-photos-surr%C3%A9alistes/

Του χρόνου το παραμύθι

Πλέκει ο χρόνος παραμύθι που συνέχεια αρχινά,
στην ανέμη του τυλίγει κόσμους, όνειρα, ψευτιά!

Στης ζωής το παραθύρι γνέθει, μα δεν καρτερά,
στον αέρα νήμα απλώνει, το βαριέται το ξεφτά!

Στιγμή στιγμή το ξαναπιάνει, ξεκινά απ' την αρχή
το υφαίνει, το απλώνει, το τραβά να ξηλωθεί!

Κι έτσι πάει το παραμύθι. μια καλή, μία στραβά
Βασιλιάς είναι ο χρόνος και αυτός καλά περνά!


Αιχμάλωτες στιγμές

Στις ξόβεργες που στήνουμε καθώς διαβαίνει ο χρόνος,
πιάνουμε αιχμάλωτες στιγμές που φέγγουν σα λυχνάρια.
Aν ναυαγήσουμε ποτέ στις άκριες του πόνου,
λάμπουν εκείνες πιότερο και γίνεται το θάμα.
Στεριές μας ξεκλειδώνουνε, σε ακτές πάνω μας βγάζουν,
γλυκά μας συντροφεύουνε, μέχρι να 'ρθει καράβι. 


Αυτές ήταν οι συμμετοχές μου στο "Συμπόσιο ποίησης" που διοργανώνει η Αριστέα στο blog "Η ζωή είναι ωραία".
Ευχαριστώ πολύ την Αριστέα για τη φιλοξενία, αλλά και όσους ξεχώρισαν τις δικές μου προσπάθειες!
Ελπίζω το παραμύθι που πλέκει ο χρόνος συνεχώς για όλους μας, να έχει περισσότερες όμορφες στιγμές που να αξίζει να αιχμαλωτιστούν και λιγότερα ναυάγια!


Το "Παίζοντας με τις λέξεις" περιμένει τις δικές σας συμμετοχές, ενώ το Life Images χαρίζει ανατολές και δέχεται τα δικά σας χαρίσματα!

30 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαριλένα. Για μια ακόμα φορά να σε συγχαρώ για την ποιότητα της έκφρασής σου. Το πρώτο ποίημα με το χρόνο με μάγεψε. Με πήγε πίσω σε κλασικές εποχές ποίησης με το μέτρο και τη ρίμα της. Το θέμα εκφρασμένο πανέμορφα. Οι δε "Αιχμάλωτες στιγμές" επίσης εξαίρετες.
    Μπράβο κορίτσι μου για την έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..Γιάννη με μπέρδεψες..., αλλά κατάλαβα πως χτύπησε ο δαίμων του πληκτρολογίου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου πολύ ωραία και τα δύο!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή και το ταλέντο σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου, Μαράκι!
    Κι εγώ ελπίζω για περισσότερες όμορφες στιγμές και λιγότερα ναυάγια! Εύγε, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εξαιρετικά και τα δυο!Στο παραμύθι εχουμε πάντα καλό τέλος Μαρία μου ,στη ζωή και στην Ελλαδα που ζούμε εμεις δεν πρόκειται να το δούμε! Ας ελπίσουμε να το ζησουν οι επομενες γενιές!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες και οι δύο συμμετοχές σου, Μαρία μου!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και τα δύο ποιήματά σου πολύ καλά, αλλά αυτό που προτιμώ εγώ είναι το πρώτο. Ίσως λόγω παραμυθιού.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου με αιχμαλώτισαν οι στιγμές σου και χαίρομαι που ήσουν εσύ πίσω από μία από τις επιλογές μου.
    Ωστόσο και η άλλη συμμετοχή σου είναι εξίσου ωραία.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υποκλίνομαι στο ταλέντο σου Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου! Εγώ έχω χαθεί, δε σας προλαβαίνω, αλλά με ενα σμπάρο δυο τρυγώνια! Τρέχω να βάλω ανάρτηση στο life images και να δω εαν με παιρνει να συμμετάσχω στο Παίζοντας με τις λέξεις!
    Φιλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μία καλή & μία στραβή... έτσι ακριβώς Μαράκι μου!
    Και η εκπληκτική φωτογραφία σου με το παροπλισμένο σκαρί, συμπληρώνει τέλεια τις δύο συμμετοχές σου!
    Θερμά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενα ομορφο ποιητικο παραμύθι που μας ταξιδεψε Μαρία μου μακαρι να βαζουμε πότε ποτε και τα παραμυθια στην ζωή μας..μας κανουν χαρουμενους αφου εκει περνα καλα ακομα και ο χρονος...και η δευετρη συμμετοχή σου πολύ ομορφη καλα που ειναι η Αριστεα με τα συμπόσια της και διαβαζουμε ομορφες σκεψεις.. να εισαι καλα φίλη μου τα συγχαρητήρια μου.. να περνας ομορφα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου και τα δυο ξεχωριστά!!συγχαρητηρια για τις συμμετοχές σου!! φιλάκια πολλά, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξεχωρίσαμε και τα δύο ποιήματά σου Μαράκι!!! Λόγος όμορφος, ουσιώδης με εικόνες και συναισθήματα...
    Συγχαρητήρια φίλη!!! Τα απολαύσαμε!
    Καλή Κυριακή, με ζεστά φιλιά!
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Μαράκι μου
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Ξεχωριστά και τα δυο σου ποιήματα!!!
    Μακάρι να ευοδώσει η ευχή σου για
    όλο τον κόσμο!!!!

    Καλή Κυριακή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν βλέπω και γράφετε και δυο συμμετοχές, με πιάνει τρέλα! Εγώ μια κι αυτήν την παλεύω με τα χίλια ζόρια, τι να πω.. Ειδικά άμα μου δώσεις λέξεις συγκεκριμένες, κλάψε με μάνα, κλάψε με! Τίποτα παιδί μου, εγώ είμαι να είμαι μόνη μου σε ένα λιβάδι και να βόσκω! Στον κόσμο μου, "χρόνια" ολόκληρα! Πολύ όμορφα Μαράκι μου :) Κυριακάτικα φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέλασα με το λιβάδι και τη βοσκή, μα ξέρω καλά πως κουτόχορτο δεν τρως πάντως!! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια και για τις δυο σου συμμετοχές Μαρία μου. Μακάρι το παραμύθι του χρόνου να έχει περισσότερες όμορφες στιγμές. Καλή συνέχεια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου άρεσαν πάρα πολύ και τα δυο σου! Και η αλήθεια είναι ότι θα τα έβαζα μες στη βαθμολογία μου κι αυτά, αλλά ξέρεις γιατί τα άφησα απ' έξω; Θύμωσα που με μαγνήτιζαν χωρίς να μπορώ να εξηγήσω το λόγο και αποφάσισα να αντισταθώ και να μην αδικήσω τα άλλα!
    Στα γράφω αυτά μόνο και μόνο για να σου πω ότι μου αρέσει κάτι πολύ σε όλα σου, δεν μπορώ να το διευκρινίσω...

    Εντωμεταξύ, βγήκα στο κρύο με.. αυτά που θα χαρίσω για να τραβήξω τις φωτό για το life images! Θέαμα έγινα! Έτοιμες τις έχω, θα τις βάλω μετά τις 25 λέξεις.

    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου Μαράκι μου γλυκό!! Ζήλεψα τόσο τα λυχνάρια των στιγμών σου!! Να σαι πάντα γεμάτη εμπνεύσεις να τις αποτυπώνεις στο χαρτί και στον φακό!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Στης ζωής το παραθύρι γνέθει, μα δεν καρτερά,
    στον αέρα νήμα απλώνει, το βαριέται το ξεφτά!"
    Πολύ μου άρεσε και είναι μια βασική αλήθεια που πληγώνει!

    "Aν ναυαγήσουμε ποτέ στις άκριες του πόνου,
    λάμπουν εκείνες πιότερο και γίνεται το θάμα."
    Ευτυχώς, που υπήρξαν...!!!

    Αχ, αυτές οι αιχμάλωτες στιγμές!!!
    Πολύ τις χάρηκα τις συμμετοχές σου, διαβάζοντάς τες εδώ, κι ας μην πρόλαβα την ψηφοφορία στο συμπόσιο...
    Καλή σου εβδομάδα, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εξαιρετικά και τα δύο Μαρία μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δυό υπέροχα ποιήματα Μαρία μου.
    Μπράβο σου και νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συχαρητηρια Μαρια μου για τις εξαιρετικες συμμετοχές σου!
    Καλό ξημέρωμα!
    Καλη εβδομάδα!
    Φιλιά γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια Μαρία μου!
    Παντα με καθηλωνουν οι συμμετοχες σου!
    Εχουν παντα κατι το επιβλητικο.
    Στις εικονες, στις λεξεις, στο συνδυασμο, παντα ειναι ξεχωριστες!
    Καλη εβδομαδα!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχες και οι δυο σου συμμετοχές Μαρία μου. Πάντα θαυμάζω την γραφή και την έμπνευση σου!
    Σε φιλώ γλυκά και σε καλοβδομαδίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έπλεξες Μαρία μου, με υπέροχες σκέψεις και λέξεις εκπληκτικά ποιήματα!
    Εδώ αναδεικνύονται καλύτερα, είχε πολλές και θαυμάσιες συμμετοχές και ποιο να πρωτοεπιλέξεις...!
    Συγχαρητήρια! Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρία μου , μου αρέσει που εξελίσσεσαι, πας όλο και παρακάτω και το κάνεις τόσο όμορφα!
    Δοκιμάζεσαι! Αλλάζεις ! Αν δεν ήξερα ότι ήταν δικές σου συμμετοχές δεν θα σε αναγνώριζα!
    Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα κοντά μας και δημιουργείς...
    Πολλά ζεστά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή