Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Η διαφορά είναι στα χρώματα

Μια κόκκινη, κατακόκκινη καρδιά, σε λαμπερό γαλάζιο φόντο που γερά την κρατούν δυο άνθρωποι.
Την είχα βάλει κάποτε στο παρακάτω κολάζ.
Κι έτσι γεμάτη χρώμα την άφησα ανάμεσα σε ουράνια τόξα, ανατολές, ηλιοβασιλέματα, θάλασσες και ποτάμια, να συμβολίζει την αγάπη!


Όταν η Μαρία μας έδωσε τη φωτογραφία που πάνω της θα γράφαμε τις 25 λέξεις μας, το μυαλό μου όλο ξέφευγε προς το γκρίζο. Ξανοίγονταν στη σκοτεινιά, μα γύριζε πίσω όταν θυμόταν εκείνο το γαλάζιο φόντο, το έντονα χρωματισμένο γκράφιτι.
Η φωτογραφία όμως; 
Δεν είχε σημασία το τι θυμόμουν εγώ, μα πάνω σε τι έπρεπε να γράψω.
Έτσι απέδρασα στο όνειρο! Κι έγραψα....


Καρπός αγάπης μέστωσε στο ψεύτικο το δέντρο.
Έπεσε, λέει, στα χέρια μας κι εκείνα τον επιάσαν.
Εκεί σε πρωτογνώρισα, στο όνειρο που είδα!
Κι όταν σε συνάντησα σε αγαπούσα ήδη!

Αν τις μετρήσετε, είναι τριάντα λέξεις, μα ήμουν στο όριο!
Αρχικά έγραφα το δέντρο της ζωής, το άλλαξα, το έκανα ψεύτικο,μα άφησα την καρδιά να αγαπάει για πάντα και το έστειλα!

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στις 25 λέξεις που διοργανώνει η Μαρία Νι στο blog "Το κείμενο".
Πολλά ευχαριστώ στη Μαρία για τη φιλοξενία, αλλά και και σε όσους ξεχώρισαν τη δική μου συμμετοχή!


Τις δικές σας συμμετοχές περιμένει το "Παίζοντας με τις λέξεις", αλλά και το "Life Images"!

53 σχόλια:

  1. Τι ωραίο το κολάζ, τι γλυκύτατοι οι στίχοι σου!!!! Αχ είμαι τυχερή που έχω ακόμα για το Παίζοντας με τις λέξεις, γιατί η έμπνευση με σνομπάρει λιγάκι (α να χαθεί!)
    Σε φιλώ Μαρία μου. καλή μας εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κι ελπίζω η έμπνευση να μη συνεχίσει να σε σνομπάρει (μα πώς την είδε του λόγου της και κάνει τσαλιμάκια?..πφφφ)!..χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. "Κι όταν σε συνάντησα σε αγαπούσα ήδη!"
    Τί φράση είναι αυτή, Μαράκι μου?! Ειλικρινά τη φαντάζομαι ως μέρος μελοποιημένης ποίησης!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή, κορίτσι μου!
    Και το δικό σου κολάζ φωτογραφιών, το βρήκα πολύ όμορφο και ελπιδοφόρο!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φράση κλειδί και κοντά στην πραγματικότητα!...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Έχεις φωτογραφίσει και συ την καρδιά αυτή;;;
    Τέλειο!
    Μπράβο Μαρία μου για την συμμετοχή και σ' ευχαριστώ για ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μου έχει μείνει μόνο το κολάζ να τη θυμάμαι...χαχα!
      Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία μου!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για την όμορφη συμμετοχή σου, Μαρία μου! Το κολάζ σου υπέροχο και ταξιδιάρικο...
    Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  5. Δεν προλαβαίνουμε να στέλνουμε συμμετοχές!
    Τόσο ποιητικές οι... 30 λέξεις σου για τις 25 λέξεις!
    Και το κολάζ ονειρεμένο! Θες να πάρεις την αγάπη σου από το χέρι και να ταξιδέψεις καθώς το βλέπεις!
    Τι συγχρονισμός αναρτήσεων ήταν αυτός; Έτοιμο το life images!
    Καλό βράδυ να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι 30 λέξεις μου για τις 25...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. Καλά, είδα την καρδιά στη μέση του κολλάζ στον Πανόπτη πριν μπω στην ανάρτηση και λέω ο Χριστός και η Παναγία! Πάλι αυτό το μοτίβο, χαχα! Ήμουν σίγουρη ότι κάτι θα έγραφες για το παιχνίδι, λέω δεν μπορεί να είναι σύμπτωση.
    Μπράβο Μαράκι για την πολύ ωραία συμμετοχή σου!
    Όμορφες και οι φωτογραφίες γύρω απ'την καρδιά στο κολλάζ. :)
    Σε φιλώ, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...φαντάζομαι πως ένιωσες..να σε καταδιώκει μια καρδιά!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Σε γαλάζιο ή γκρίζο φόντο μια καρδιά πάντα σε εμπνέει. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, όπως και η συμμετοχή σου στο δρώμενο της Μαρίας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  8. Όπως πάντα Μαρία ευρηματική, γεμάτη λυρισμό και συναισθήματα στην έκφραση. Έχεις τη δυνατότητα να το δίνεις τόσο όμορφα. Καλό βράδυ κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  9. ωραίοοοο...και όταν σε συνάντησα, σε αγαπούσα ήδη!! μεγάλο πράγμα η αγάπη!! καλή εβδομάδα Μαράκι, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μ'άρεσε πολύ! Ήταν ένα από τις τρεις επιλογές μου. Μπράβο σου!
    Ωραία όντως η φώτο της Μαρίας ενέπνευσε και σένα και όλους τους συμμετέχοντες σε ένα δρώμενο που θεωρώ πολύ δύσκολο και έδωσε ολιγόλεκτα αριστουργήματα που ήταν όμως πολύ φλύαρα!
    Καλή συνέχεια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία ήταν πραγματικά υπέροχη!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφο! Συγχαρητήρια Μαρία! Είπες τόσα πολλά με τριάντα λέξεις! Όταν οι άνθρωποι είναι αισιόδοξοι μέσα από στο γκρίζο βλέπουν έντονα χρώματα, μέσα από στην ασχήμια εμνπέονται την ομορφιά! Μπράβο σου και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητηρια Μαρια μου
    και η εικονα που συνθεσες υπεροχη
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομίζω ότι η τέχνη (σου) τής Φωτογραφίας (σου) έχει βάλει το χεράκι της και στην ποιητική σου ματιά! Μια ομορφιά Μαρία μου! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο! Γεμάτο υπέροχα χρώματα και εμπνευσμένες λέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου αγάπησα πολύ το πως κλείνεις το ποίημα σου
    Αυτή την καρμική μεγαλειότητα του έρωτα!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θαυμαζω όλες εσάς που σε 25 λέξεις, βαζετε τόσα πολλά.
    Ο τελευταίος στίχος με εκφράζει απόλυτα.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τον τελευταίο στίχο θα μπορούσαμε να τον γράψουμε άνετα πολλοί και να τον εννοούμε απόλυτα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχη εικόνα και υπέροχοι στίχοι! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εξαιρετική η τεχνική και η διαχείριση λέξεων και νοημάτων, Μαρία μου σε τόσο περιορισμένο αριθμό!
    Μπράβο σου και συγχαρητήρια! Καλό βράδυ!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πετυχες ακριβως τα λογια που με αγγιξαν. Ειχα δει στον υπνο μου τον αντρα μου 4 χρονια πριν τον γνωρισω. Και οταν τον ειδα ηξερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι..όπως έγραψα και παραπάνω, είναι μια φράση που πολλοί θα μπορούσαμε να την πούμε (γράψουμε)!!

      Διαγραφή
  20. Κι όταν σε συνάντησα σε αγαπούσα ήδη!!
    Τι όμορφα λόγια, το έχω βιώσει (και εκείνος) γι'αυτό και με έπιασε συγκίνηση όταν το διάβασα!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Μαρία μου πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ!!
      Είναι πραγματικά μαγικό αυτό και τόσο αληθινό!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. ...και να κρατήσει για πάντα εύχομαι! :))
    Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Μαρία μου!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτά τα κολάζ με τις δεξιότητές σου!...
    Από στίχο σε εικόνα και τούμπαλιν. Μαγεία είσαι ρε Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εστω και λιγο αργα ήρθα να σχολιασω τις λέξεις σου Μαρία μου η κοκκινη καρδι σου εβγαλε εν απο τα καλυτερα σου.. σταματησα εδώ ακριβως...Κι όταν σε συνάντησα σε αγαπούσα ήδη!......υπέροχο...!! αυτό ειναι αγαπη..να περνας ομορφα .. και να γραφεις... παω να δω και την επομενη σου..αναρτηση.... θα βαλω και εγω αποψε το ιματζ.. φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ήταν μαγεία το ολιγόλεκτο σου! Υποψιάστηκα 2 πρόσωπα πίσω από τα λόγια του και το ένα ήσουν εσύ. Χαίρομαι πολύ που δεν έπεσα έξω!!! Εκτός από αιχμάλωτη στα "κλικ" του φακού σου, είμαι και σε αυτά του λόγου σου!! Πολλά μπράβο κι από μένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Υπέροχο το κολάζ σου Μαρία μου και εξαιρετικό το ολογόλεκτό σου!! Αν δεν κάνω λάθος το ψήφισα και σίγουρα το ξεχώρισα στα αγαπημένα μου!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!! Με το καλό και σε επόμενες εμπνεύσεις!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
      Πολύ χαίρομαι που άρεσε και σε σένα!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή