Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Παίζοντας με τις λέξεις #6, η έναρξη

Η κατεστραμμένη προβλήτα, από χρόνια ξεχασμένη, μοιάζει με σχεδία παράξενη, καρφωμένη στη θάλασσα. Σημαδεύει λες μια απουσία.  Τα κρύα χειμωνιάτικα απογεύματα, τραγούδι γίνεται, σκαρφαλώνει όλο συστολή στον άνεμο και ταξιδεύει μακριά. 
Κι ο άνεμος, άθελά του, σκορπάει παντού άρωμα από το χτες. Τότε σε πιάνει μια παράλογη νοσταλγία. Για κάτι που δε γνώρισες, για εκείνα που δεν ξέρεις!



 Και ναι! ξεκινάει το 6ο "Παίζοντας με τις λέξεις".
Η ποιώ - ελένη από το blog  gialeni.blogspot.gr, που ήταν η νικήτρια του προηγούμενου παιχνιδιού μας, μας χάρισε 5 λέξεις που υπόσχονται πολλές εμπνεύσεις:
άρωμα, σχεδία, απουσία, τραγούδι, συστολή


Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:


1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα.


Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, θα μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου,  almikr@gmail.com
Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.


2.  Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

3. Μπορείτε να στείλετε μέχρι 2 συμμετοχές.

4. Κάθε συμμετοχή καλό είναι να συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.

5. Όταν λήγει η προθεσμία, τα κείμενα θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους στο mail.

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου στις 7 το βράδυ!

Καλές εμπνεύσεις σας εύχομαι!

54 σχόλια:

  1. ωωω!!!! πάλι μπαίνουμε σε δημιουργικές καταστάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι!!!
      Με χαρά μου θα δω και δική σου συμμετοχή!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. εννοείται θα αφήσω ενα κομμάτι σκεψεις!!!!
      η σχεδία κατι μου έκανε!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Συνδύασες πολύ ωραία τις λέξεις... Όντως υπάρχουν στιγμές που αισθανόμαστε νοσταλγία για πράγματα που δεν γνωρίζουμε! Μου άρεσε που το διατύπωσες...
    Μπορείς να με παραπέμψεις στο ιστολόγιο του ιδιοκτήτη του παιχνιδιού; Ίσως θα ήθελα να παίξω αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι το έχω καταλάβει, νόμιζα κατ'αρχάς ότι δεν βάζουμε το κείμενο στη σελίδα μας μέχρι να γίνει η ψηφοφορία...
    Καληνύχτα μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ο παιχνίδι γίνεται εδώ και το κειμενάκι δεν είναι συμμετοχή, αλλά η παρουσίαση των λέξεων...είπα να τις παρουσιάσω διαφορετικά αυτή τη φορά!
      Πράγματι οι συμετοχές είναι μυστικές μέχρι να τελειώσει και η ψηφοφορία!
      Θα χαρώ πολύ να λάβω και δική σου συμμετοχή!!
      Αν χρειαστείς οτιδήποτε, μπορείς να με ρωτήσεις!
      Το μέιλ μου είναι στην ανάρτηση!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικές οι λέξεις καταπληκτική η παρουσίασή σου Μαρία!
    Υποκλίνομαι!
    Τις βρήκα γεμάτες συναίσθημα τις λέξεις ...σαν χα΄δι...

    καλό ΣΚ!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι λέξεις που έδωσε η Ελένη...νομίζω είναι λέξεις για έμπνευση!!
      Καλές εμπνεύσεις λοιπόν!!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ποιητικές λέξεις μας έβαλε το Ελενάκι.
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλή έμπνευση σε όλους.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιητικές, πράγματι!!
      Καλή έμπνευση Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Ξεκινάμε λοιπόν...χάρηκα που οι λέξεις μου
    είχαν αποδοχή κι εσύ πρώτη - πρώτη Μαρία μου
    τι όμορφα τις συνταίριαξες!!!!
    Καλά να περνάς και καλό σ.κ

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως οι λέξεις σου θα μας δώσουν υπέροχες συμμετοχές Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  6. Μόλις βρήκα που θα δώσω την υψηλότερη βαθμολογία. Σε βαθμολογώ με άριστα, Μαρία!! Πάμε λοιπόν, ν΄ανακαλύψουμε τις υπόλοιπες συμμετοχές!! Καλές εμπνεύσεις σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωπ!! Τέλειες λέξεις!! (Όχι ότι περίμενα κάτι διαφορετικό από την ταλαντούχα Ελένη μας) Και έψαχνα αφορμή να γράψω που έχω καιρό.. ορίστε να η καλύτερη!! ;) Καλό σαββατοκύριακο Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!!
      Καλή έμπνευση Κατερίνα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  8. Καλή αρχή στο νέο κύκλο του παιχνιδιού, πάνω στην υπέροχη σχεδία της Ελένης!
    Το να ορίζει λέξεις η μαστόρισσα του λόγου η Ελένη μας, είναι πρόκληση και τιμή για όλους μας. Είμαι βέβαιη πως με τις πρώτες ύλες που μας χάρισε, θα βγουν εξαιρετικά χαρμάνια ;-)
    Μαράκι εσύ ήδη μεγαλούργησες με τις λέξεις αυτές! Καταπληκτική έναρξη του παιχνιδιού, με θαυμάσια εικόνα και λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αυτή η σχεδία θα μας βγάλει σε πανέμορφες ακτές!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα σου Μαρία μου. Θα συμφωνήσω και εγώ ότι οι πέντε λέξεις είναι πολύ όμορφες και ποιητικές. Ειδικά αυτή η "σχεδία" βρε παιδί μου, αχ βρε Ελένη μου, ήταν αυτή που αμέσως προσωπικά με ...φρέναρε αμέσως. Το έχω ξαναπεί πανάθεμά με, δεν τόχω το ποιητικό. Και η λέξη αυτή είναι απόλυτα ποιητική, άντε να την στριμώξεις σε άλλο κείμενο.
    Σε κάθε περίπτωση συγχαρητήρια για μια ακόμα φορά για τη διοργάνωση και τις εμπνεύσεις.
    Να τις ευχηθώ για όλους και όσον αφορά εμένα θα εξαρτηθεί από την έμπνευσή μου, που την έβαλα σε ...συναγερμό.

    Όσον αφορά Μαρία μου για τη δική σου εισαγωγή, αυτό που είπα. Άρωμα λυρισμού σε όλη του την ομορφιά. Έξοχο κείμενο, πανέμορφη εικόνα.
    Θα τα πούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού την έβαλες σε συναγερμό την έμπνευση δε σε φοβάμαι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυχία στο καινούργο ''Παίζοντας με τις λέξεις''. Υπέροχες οι πέντε λέξεις της Ελένης μας, δεν είχα καμιά αμφιβολία βέβαια. Ωραία εισαγωγή έκανες Μαρία μου
    Με το καλό λοιπόν οι εμπνεύσεις να έλθουν
    Καλό Σαββατόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη μας αρχη κοριτσι μου μοναδικές οι λεξεις της Ελενης μας σε φιλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή σας εύχομαι!

    ΥΓ. Εξαιρετική εισαγωγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία, κανονικά θα έπρεπε να ήσουν υποψήφια, ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είσαι.. Ωραίες λέξεις! Μια σχεδία και γρήγορα! Αχαχα! Καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έρθει η έμπνευση και δεν εξαντλήθηκε στην παρουσίαση των λέξεων, θα είμαι όπως κάθε φορά.
      Οι λέξεις όμως είναι έμπνευση από μόνες τους, οπότε εμπνεύσου!! χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  14. Μαρία και εγώ σαν τον Giannis Pit βρήκα όλες τις λέξεις ποιητικές και μόνο η……σχεδία μου τα χάλασε γιατί με πέταξε σε κάτι βράχια και έτσι θα περιμένω τον επόμενο διαγωνισμό όπου είμαι σίγουρη ότι θα διαπρέψω!χα,χα,χα,χα
    Πλάκα κάνω βεβαίως,βεβαίως και τις λέξεις τις βρίσκω πράγματι ποιητικές και σίγουρα θα έχεις υπέροχες συμμετοχές.
    Εύχομαι σε όλους καλή έμπνευση και σε σένα……καλά ξενύχτια με την συλλογή και καταμέτρηση των κειμένων.Στην βαθμολογία θα είμαι εδώ και θα βαθμολογήσω με βάση την καλύτερη ενσωμάτωση της….. σχεδίας.χα,χα,χα
    Αυτά έτσι για να σκάσει το χειλάκι μας
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...για να δούμε πως θα ενσωματωθεί η σχεδία!
      Αν και κάλλιστα θα μπορούσες να την ενσωματώσεις κι εσύ σε κάποιο ποιητικό, ή όχι κείμενο!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Καλές εμπνεύσεις λοιπόν να ευχηθώ κι εγώ!! Η σχεδία με την συστολή με προβληματίζουν αλλά η πρόκληση είναι η μισή χαρά!!! Αν με τιμήσει η Μούσα με καμιά επίσκεψη, για να δούμε!!
    Τα έδεσες πολύ τρυφερά Μαρία μου στο κείμενό σου κι η φωτό σούπερ!! Φιλάκια ολόγλυκα και καλές συμμετοχές εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δούμε θα αρχίσει τις επισκέψεις η μούσα, ή θα μας αφήσει να περιμένουμε?...χαχα!
      Καλή έμπνευση Μαριλένα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα σου καλή μου φίλη.
    Στ΄αλήθεια πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό κείμενο.
    Την αγάπη μου και νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mαρία μου, εξαιρετικές λέξεις και άκρως ποιητικές.
    Εύχομαι καλή επιτυχία και αυτή τη φορά.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαράκι μου, αφού σου υποσχεθώ πως θα κάνω τα αδύνατα, δυνατά να είμαι παρούσα με συμμετοχή, να ευχηθώ καλή επιτυχία!
    Πολλά φιλιά, φίλη
    Καλή σου εβδομάδα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου τι ωραια παρουσίασες αυτήν την φορα την έναρξη του παιχνιδιού..!! αλλα και οι λέεξεις της Ελενη μας.. σε βαζουν στο να τις πλασεις .. οταν μπορείς να το κάνεις..!! καλη αρχή και καλές και πολλες συμμετοχές.. ευχωμαι..φίλη μου να περνας ομορφα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρούλα μου!
      Καλή έμπνευση και να περνάς κι εσύ όμορφα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραία η εισαγωγή/παρουσίασή σου και πολύ ενδιαφέρουσες οι λέξεις!
    Ελπίζω να καταφέρω να σου στείλω κάτι αυτή τη φορά. Κανονικά θα έπρεπε να μου έχεις θυμώσει... από τότε που ανέλαβες το παιχνίδι δεν κατάφερα να λάβω μέρος, αν και το ήθελα, για διάφορους λόγους (άλλοτε δεν είχα την κατάλληλη έμπνευση, άλλοτε δεν είχα το χρόνο...) Θα προσπαθήσω αυτή τη φορά να επανορθώσω για τη συνεχόμενη απουσία μου!
    Φιλιά πολλά και καλές εμπνεύσεις σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..όχι βρε Έλλη μου και να σου θυμώσω!
      Ελπίζω όμως να συναντήσεις τη μούσα αυτή τη φορά και να το επιτρέψει κι ο χρόνος!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Και τώρα σκεφτόμουν να σου γράψω για να σε ρωτήσω για το παιχνίδι και με τις λέξεις (αλλά και για το άλλο -καλέ! δεν το θυμάμαι!!! με τις φωτό...)
    Τι ωραία η παρουσίαση με τη φωτό!!!! Το πρώτο της χρονιάς!!!! καλή επιτυχία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το life Images λες!!
      Ναι, το παραμέλησα λίγο εκείνο, αλλά θα επανέλθει κάποια στιγμή!

      Διαγραφή
  22. Καλώς σε βρίσκω στο σπιτάκι σου Μαρία μου. Τι όμορφο δρώμενο. θα το παρακολούθησω με μεγάλη μου χαρά. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ήρθα κι εγω στη παρεούλα σας! Ελπίζω να καταφέρω να σας ταξιδέψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ουάου! Θα ήθελα να συμμετέχω κι εγώ αν γίνεται! Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και υπόσχομαι να κάνω ότι μπορώ τηρώντας τους κανόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις πολύ χαρούμενη!!
      Θα περιμένω συμμετοχή σου!
      Αν έχεις οποιαδήποτε απορία, στην ανάρτηση είναι και το μέιλ μου...μπορεί να αργήσω λίγο να το δω, αλλά θα το δω..χαχα!
      Καλή έμπνευση!

      Διαγραφή