Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Βαρύγδουπη ανάρτηση!


Έχω τονίσει πολλές φορές, την εξής μία δηλαδή που έχω και πρόχειρη, πως:
"Δεν είμαι βόας δεν είμαι γκουρού, δε θα σας δώσω μυστικές συνταγές και μαγικές λύσεις.
Θα περνάμε καλά, θα μοιραζόμαστε, θα γελάμε ή θα θυμώνουμε με όσα συμβαίνουν...απλά κι ανθρώπινα!"

Αυτή πάνω κάτω είναι η φιλοσοφία μου όσον αφορά τα blogs και ειδικότερα το δικό μου!
Δε φαντασιώνομαι πως είμαι κάτι παραπάνω από αυτό που είμαι.
Τώρα θα με ρωτήσετε τι είμαι.
Σωτήρας δεν είμαι, λύσεις δεν έχω, τι στην ευχή ήρθα εδώ να σας ζαλίζω;
Πώς να απαντήσω αυτό το θεμελιώδες ερώτημα με λίγες λέξεις;
Είχα κάνει παλιότερα μια προσπάθεια!
Γυρίστε το blog στη σελίδα 2.

"Είμαι η Μαρία και προσπαθώ όσο μπορώ και όσο γίνεται να είμαι καλά, σε πείσμα όλων όσων προσπαθούν να κάνουν τη ζωή μας ανυπόφορη."
Read more: http://mytripssonblog.blogspot.com/p/about-me.html#ixzz3yZuDUCEY
(Εντάξει το υπόσχομαι, τέρμα το κόπι πέιστ!)

Είμαι και τοξότης.
Αυτό τώρα θα μου πείτε γιατί το αναφέρω, αφού έτσι κι αλλιώς με τα ζώδια δεν το έχω καθόλου και οι γνώσεις μου εξαντλούνται πριν ακόμα αρχίσουν το ζέσταμα.
Το λέω γιατί σε πολλά θέματα δεν έχω γνώσεις ειδικού, αλλά έχω άποψη.
Και η άποψή μου για τους τοξότες στην προκειμένη περίπτωση είναι η καλύτερη!



Εμείς οι τοξότες, και θα το πω με δικά μου λόγια, είμαστε λίγο "όρτσα τα πανιά", αλλά αγαπάμε και την καλοπέραση! Μην κουνάτε το κεφάλι, δεν καταλάβατε (ακόμα) τι θα πω!
Αν περιμένετε να μας δείτε πρώτο τραπέζι πίστα θα απογοητευτείτε, πρώτον, γιατί ενώ αγαπάμε τα ζώα (εντάξει Μπρίκι, τα σκυλιά) δεν αγαπάμε όλα τα σκυλιά (Μπρίκι μην προτρέχεις, διάβασε κι ό, τι καταλάβεις)!
Και δεύτερον, γιατί ποτέ, μα ποτέ δεν έχουμε λεφτά για περιττά (μερικές φορές δεν έχουμε ούτε για τα αναγκαία, αλλά δεν το κάνουμε θέμα), οπότε δηλώνω υπεύθυνα και γνωρίζοντας τις συνέπειες του νόμου, πως κανένας τοξότης δεν ήταν υπεύθυνος για την κατάσταση που είδατε τις προάλλες στα σόσιαλ μήντια, όπου γνωστός αοιδός κατάντησε από άνθρωπος, επιτάφιος.

Σαν τον Αρχιμήδη,  λέμε "μη μου τους κύκλους τάραττε", και το εννοούμε κάθε φορά!
Βαριόμαστε εύκολα, αλλά εύκολους δε μας λες. 
Αγαπάμε δυνατά, μα δε θέλουμε καθόλου καταπίεση, και να η ευκαιρία που γύρευαν να χωθούν τα blogs στην κουβέντα μας!
Αν ένιωθα έστω και για μια στιγμή πως αυτό που κάνω εδώ με καταπιέζει, θα το σταματούσα πάραυτα!
Για να είμαι εδώ σημαίνει πως το γουστάρω απεριόριστα!
Και μοιράζω και κάρτες απεριορίστων διαδρομών για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν μαζί μου!
Όσοι δεν το επιθυμούν, απλά τους εύχομαι καλά ταξίδια όπου κι αν πάνε, και καλή αντάμωση!
Φυσικά αν επιθυμούν μια στο τόσο να μου γράφουν και "κάνα γράμμα", είναι πάντα καλοδεχούμενοι!
Δε βάζω απουσίες, δε θέλω να μου μετράνε παρουσίες!

Καταλαβαίνω, μια και το έχω σπουδάσει πρώτα σε μένα, πως ο χρόνος είναι αλήτης που σου κλέβει τις ώρες και μην "τον είδατε μην τον απαντήσατε, τον Κίτσο το λεβέντη, τον αρχιληστή"!
Ως εκ τούτου, δράττομαι της ευκαιρίας να τονίσω πως όλα είναι σχετικά! 
Ολόκληρος Αινστάιν το είπε και δε θα επιχειρήσω να το καταρρίψω γιατί θα ρίξει ο Θεός φωτιά και θα με κάψει. 
Τι ποιος θεός; 
Ο Αινστάιν!



Όλα δεν τα προλαβαίνει ούτε ο Τσακ Νόρις κι ας κυκλοφορούν φήμες για το αντίθετο.
Θα μπορούσαν να πουν π.χ. πως "Ο Τσακ Νόρις σχολιάζει πριν ακόμα γράψεις ανάρτηση", αλλά πες πως το έλεγαν, που  κι αυτό δεν τόλμησε να το πει κανένας ακόμα, ποιος θα το πίστευε;
Για ποιο λόγο τώρα σχολιάζει ο καθένας μας, και γιατί το κάνει έτσι κι όχι αλλιώς, γιατί απαντάει, ή δεν απαντάει στα σχόλια, ή γιατί γράφει γενικότερα, το ξέρει αυτός, η ψυχή του κι ο...ψυχοθεραπευτής του!

Μια φορά κι έναν καιρό ξεκίνησα να γράφω ένα σχόλιο στη Νάσια. Το σχόλιο έλεγε πάνω κάτω να δούμε χαλαρά, το όλο θέμα "blogging", αλλά είπα να το αναλύσω λίγο παραπάνω, να γελάσουμε!

Πάγια θέση μου είναι πως υπάρχει χώρος για όλους, καλούς, κακούς, άσχημους και προπάντων τοξότες!
Ίσως οι μόνοι που να περισσεύουν να είναι οι αντιγραφείς, γιατί αυτά που λεν, μας τα 'παν κι άλλοι.


Εδώ θα βρείτε το "Παίζοντας με τις λέξεις"!
Όσοι πιστοί προσέλθετε!

52 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία. Με τα ζώδια δεν τα έχω καλά. Μην με ρωτάς για αυτά δεν τα πολυξέρω. Επίσης να πω ότι κανείς μας δεν κρατά όντως "μαγικό ραβδί" εδώ να δίνει λύσεις πουθενά. Απλά καθένας ανοίγει τη δική του καρδιά, το δικό του κόσμο να εκφράσει αυτό που νιώθει και θέλει να φύγει από μέσα του.
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς, ούτε εγώ το έχω!
      Το ότι δεν κρατά κανείς μαγικό ραβδί είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι πως ο καθένας μας θα κάνει αυτό που του λέει η καρδιά του!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  2. Μας 'ξηγήθηκες, λοιπόν!
    Κι εγώ προτιμώ τα πράγματα χαλαρά, το blogging είναι χόμπυ, αν είναι να σκεφτόμαστε ότι πρέπει να κάνω αυτό και πρέπει να κάνω το άλλο και καταντήσει να μας αγχώνει όπως όλα τα υπόλοιπα, δεν έχει νόημα.
    Τοξοτάκι είναι και ο αδερφούλης μου! Ζωηρό πνεύμα, ανήσυχο αλλά αγαπούλης...
    Καλό ξημέρωμα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αλίμονο αν το βλέπαμε σαν κάτι κουραστικό, κάτι που μας καταπιέζει, ή σαν αγγαρεία..ποιος ο λόγος να το κάνουμε τότε?
      Να τον χαίρεσαι τον αγαπούλη σου!!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  3. κρατάω το "ο χρόνος είναι αλήτης και σου κλέβει τι ώρες"!
    σε δυο κουβέντες μια τεράστια αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα ρωτησω πρωτα την Αριστεα ,τι καπνό φουμέρετε οι Τοξότες και μετά θα επανελθω για σχόλιο!
    Αν κοντραρίζεστε με τους Καρκίνους ξέχνα με!
    Αριστεα ,άσε το ξεσκόνισμα σήμερα και λέγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε συ έχω αδελφή και ανίψι (τον μικρό που έχεις γνωρίσει κι εσύ) μπορώ να πω κουβέντα;
      Όπως τα λέει η Μαρία. Βασικό χαρακτηριστικό τους; έξω καρδιά και χιούμορ και η ζωή είναι ένα ταξίδι. Αν έκαναν και διαρκώς ταξίδια θα ήταν τα πιο ευτυχισμένα πλάσματα επί γης! Τους αρέσει η καλή ζωή και οι ανέσεις ( σε αντίθεση πουχου με μένα που είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί και η αδερφή μου είναι η μόνη που με πιστεύει γιατί το ξέρει 45 χρόνια που με ξέρει)
      Ναι βαριούνται εύκολα και αλλάζουν πολλά πράγματα διαρκώς (στο χώρο τους). Δεν είναι τόσο σπαστικοί όσο εμείς τα καρκινάκια ρε αδερφέ!

      Τώρα για το μπλόκινγκ πάω πιο κα για να μην ανακατέψουμε τα θέματα. Εδώ μιλούσαμε μόνο για τους τοξότες!(Θα δείτε που θα γίνω επίτιμος αστρολόγος στο τέλος- και χωρίς να ξέρω την τύφλα μου!)

      Διαγραφή
    2. ΑΧ! αυτό με τα ταξίδια τι τόθελες Αριστάκι μου και μου το θύμησες οεο;

      Διαγραφή
    3. Νάσια μου θα σου πω εγώ!! Τον καλύτερο καπνό κι από εξαιρετικά χαρμάνια...χαχα!
      Κοίτα από την πείρα μου, μια και με καρκίνο έχω στενότατη σχέση, καλά τα πάμε!
      Ο τοξότης ξεσηκώνει τον καρκίνο κι ο καρκίνος προσγειώνει λίγο τον τοξότη, οπότε έρχεται η ισορροπία!

      Η Αριστέα τα είπε μια χαρά...αλλά συμπληρώνω πως αν μας αρέσει κάτι πολύ δεν το αλλάζουμε ποτέ και μπορούμε να γίνουμε και πολύ σπαστικοί...ω ναι, μπορούμε..χαχα!!

      Διαγραφή
  5. Καποτε αγχωνομουν να σχολιαζω παντου. Τωρα απλα διαβαζω οταν εχω χρονο και σχολιαζω οταν εχω ακομα περισσότερο. Αλλά το διασκεδαζω πιο πολυ.... Στεναχωριεμαι μονο για εκεινες τις αναρτησεις που θα ηθελα βα ειχα δει και χαθηκαν μεσα στο τρεξιμο. Παντα ομως υπαρχει η ευκαιρια να κοιταξεις πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καποτε αγχωνομουν να σχολιαζω παντου. Τωρα απλα διαβαζω οταν εχω χρονο και σχολιαζω οταν εχω ακομα περισσότερο. Αλλά το διασκεδαζω πιο πολυ.... Στεναχωριεμαι μονο για εκεινες τις αναρτησεις που θα ηθελα βα ειχα δει και χαθηκαν μεσα στο τρεξιμο. Παντα ομως υπαρχει η ευκαιρια να κοιταξεις πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτό είναι και το ζητούμενο...να διασκεδάζουμε!
      Λες και δε μας φτάνουν όσα χαστούκια τρώμε από την άτιμη την "κενωνία"...χαχα!
      Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες!!

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω τοξότες!
    χαχαχαχαχα γέλασα πολύ ..
    συμφωνώ κι επαυξάνω..
    αν δεν γουστάραμε δεν θα το κάναμε (όχι δεν είμαι τοξότης) και έμεινα στο "δεν βάζω απουσίες,δεν θέλω να μου μετράνε παρουσίες!"..
    καλή σου μέρα όμορφη :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να έχεις λίγο από τοξότη, ίσως ωροσκόπο, ίσως τοξότη στο φεγγάρι, κάνα τοξότη στο ντουλάπι...τι ασυναρτησίες λέω πάλι?..χαχα!
      Συμφωνούμε πάντως!!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ έχω πει ότι όταν δεν θα μου δίνει ικανοποίηση το μπλογκ μου πρωτίστως και μετά το μπλόκινγκ, θα την κάνω, με ελαφρά και χωρίς βαρύγδουπες δηλώσεις για να μην με ζαλίζουν με προτάσεις του τύπου: "μην φέυγεις μη στάσου, μύγδαλα"!
    Το έχω πει ξανά: το μπλογκ μου είναι το μπαλκόνι μου στον ήλιο. Ό,τι μου δίνει ο ήλιος μια ζεστή χειμωνιάτικη μέρα , αυτό μου δίνει και Η Ζωή είναι Ωραία! Ζεστασιά και όρεξη για δημιουργία! Εγώ όταν ψήνομαι, καψώνω και όταν καψώνω δημιουργώ!
    Ναι μου κλέβει χρόνο όλο αυτό και θυμώνω λιγάκι όταν δεν έχω χρόνο, αλλά δεν χαλιέμαι για πολύ! Με ενοχλεί μόνο όταν οι άλλοι δεν έχουν κατανόηση και σε νομίζουν πάντα εκεί, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)

    Εκείνο που με παραξενεύει ακόμα είναι πως αυτό που εμείς έχουμε στο κεφάλι μας το θεωρούμε δεδομένο για όλους. Και αρχίζουμε να τους κρίνουμε. Συμφωνώ μαζί σου : όλοι χωράμε και ο καθένας κάνει το κέφι του. Αν ο άλλος ανεβάζει βλακείες γιατί εμένα να με ενοχλεί; Δεν τον διαβάζω και end of story!
    Γιατί να βάλουμε σε καλούπια το μπλόκινγκ ή τους μπλόγκερς;
    Ο καθένας ας έχει την ταυτότητα του, τους φίλους του, ας δίνει όσο χρόνο θέλει ή δεν θέλει, ας κάνει ό,τι του καπνίσει!
    Εγώ δεν το βλέπω ως υποχρέωση. Η ανταπόδοση, αν έχω χρόνο και διάθεση δεν με χαλάει. Έτσι με μεγάλωσε η μαμά μου. Κάποιος που με τιμάει γιατί να μην τον τιμήσω κι εγώ αν μπορώ; Ω χου!
    Πολλά λόγια για κάτι τόσο απλό....
    Κι ένα τελευταίο: έχω πάρει τόσα πολλά από το μπλόκιν που θα ήταν αμαρτία να στέκομαι μόνο στα χαζά του! ε;
    Μέχρι και ριζόρτ στη θάλασσα είχα πέρυσι το καλοκαίρι ...λίγο το'χεις;

    Φιλούρες!
    Πάω για δουλίτσα (και σήμερα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την εντύπωση πως όποιος θέλει στα αλήθεια να φύγει, όποιος το έχει αποφασίσει τελεσίδικα και δεν το σκέφτεται απλώς, φεύγει χωρίς ανακοινώσεις. Όσοι ανακοινώνουν δεν είναι σίγουροι, ή το σκέφτονται σοβαρά επειδή κάτι τους έτυχε, αλλά δεν είναι και απόλυτα σίγουροι...οπότε είναι κι ένας τρόπος ξεκαθαρίσματος η ανακοίνωση, να το δουν κι αλλιώς, να το βγάλουν από μέσα τους κι ό, τι γίνει. Οπότε και τα μύγδαλα κάποια στιγμή ίσως είναι προαπαιτούμενα!
      Όλα δεν τα προλαβαίνουμε...οπότε αν το αποδεχτούμε και το αποδεχτούν και οι άλλοι θα λείψουν ίσως κάποια παράπονα που ΊΣΩΣ έχουν κάποιοι!
      Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις...ακόμα και τη βλακεία του να γράψει ο άλλος, τι με νοιάζει εμένα?...ή μήπως εγώ δε γράφω βλακείες ενίοτε?
      Δεν έχω αυταπάτες, θα ανεβάσω και σοβαρά και χαζά και γελοία, ανάλογα τη διάθεση..δηλαδή πώς να κρίνω αυτό που ανεβάζει ο άλλος? Αν δε μου αρέσει δε θα πάω...αλλά κι αν δεν πάω δε σημαίνει πως δε μου αρέσει.
      Πολλά μου αρέσουν, αλλά δεν προλαβαίνω να τα δω όλα...και ισχύει και λίγο το "μάτια που δε βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται"...
      Γιατί έχεις δίκιο και η ανταπόδοση είναι στο παιχνίδι, παρόλο που κι αυτό δεν το καταφέρνω πάντα...είναι λογικό να τιμήσεις όσους σε τιμούν και να αφήσεις για αργότερα τους άλλους!
      Κάποια στιγμή θα τους θυμηθείς και θα πας και ίσως τότε διαβάσεις και όσα έχασες(καλά δε θα σχολιάσεις σε όλα)...
      Δεν υπάρχει ιδανική λύση για τίποτα, πέραν της καλής διάθεσης...αν το κάνεις καλοπροαίρετα, πιστεύω πως φαίνεται!
      Πολλά από όσα αναφέρει η Νάσια π.χ. δεν έχουν πέσει καν στην αντίληψή μου και γι΄αυτό στάθηκα στα σχόλια περισσότερο (αφού είναι από τα "παράπονα" που έχω διαβάσει και σε αναρτήσεις άλλων) και στο ότι όλοι χωράνε εδώ!
      Εν τω μεταξύ επειδή διάβασα στα σχόλια και για λίγους και καλούς σχολιαστές, ή για παλιούς καλούς μπλόγκερς, (αυτό τελικά έπρεπε να το γράψω στην ανάρτηση) δε θεωρώ άλλους σχολιαστές μου κακούς και άλλους καλούς, τους σέβομαι όλους το ίδιο, και όσο για τους δεινόσαυρους σόρι τους "παλιούς καλούς μπλόγκερς" χάθηκαν γιατί αλληλοεξοντώθηκαν!!! Επειδή ανακάλυψα τα μπλογκς το 2007 μέσα από φίλη που με κάλεσε να διαβάζω το δικό της, και μέσα από αυτή και από περιέργεια πήγα και σε άλλα, και ανακάλυψα κι άλλους, και ένας λόγος που άργησα τόσο να κάνω δικό μου ήταν τα καρφιά που πετούσαν και το πως κάρφωναν ο ένας τον άλλο, ενώ λίγο πριν του έδιναν φιλιά...απίστευτες κακίες και άνευ σημασίας κόντρες που σε έκαναν να αλλοιθωρίζεις!!!
      Λίγοι επιβίωσαν και δεν είναι τυχαίο...είναι όσοι δεν ανακατεύτηκαν με τα πίτουρα!
      Αυτά..
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Αν βγάλεις νόημα με τόση ασυνταξία, κερδίζεις κάρτα απεριορίστων διαδρομών εδώ...μόνο αυτό μπορώ να δώσω...χαχα!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα κορίτσια μου.
    Και λέω κορίτσια μου γιατί εκεί που δεν ήξερα κανέναν τώρα βλέπω τρία γνωστά μου πρόσωπα.
    Εγώ πάλι νομίζω πως το μπλογκ είναι σαν ένα μαξιλάρι που γέρνεις λίγο τους λογισμούς σου να ξαποστασουν. Αν είναι να αγχωθείς και για το έμπα έβγα, πήγαινε έλα, γράψε σβήσε πάει η ηρεμία σου.
    Να έρχεστε όποτε θέλετε για να ομορφαινετε το χώρο γύρω σας κι ας μην μιλάτε κι ας μην γράφετε. Κι εγώ όποτε μπορώ θα κάνω το ίδιο.
    (κλαίει η μπέμπα...ίσως ξαναπερασω...)
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα κορίτσια μου.
    Και λέω κορίτσια μου γιατί εκεί που δεν ήξερα κανέναν τώρα βλέπω τρία γνωστά μου πρόσωπα.
    Εγώ πάλι νομίζω πως το μπλογκ είναι σαν ένα μαξιλάρι που γέρνεις λίγο τους λογισμούς σου να ξαποστασουν. Αν είναι να αγχωθείς και για το έμπα έβγα, πήγαινε έλα, γράψε σβήσε πάει η ηρεμία σου.
    Να έρχεστε όποτε θέλετε για να ομορφαινετε το χώρο γύρω σας κι ας μην μιλάτε κι ας μην γράφετε. Κι εγώ όποτε μπορώ θα κάνω το ίδιο.
    (κλαίει η μπέμπα...ίσως ξαναπερασω...)
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτό που νομίζεις είναι το σημαντικότερο όλων!!
      Πόσο χαίρομαι για όλα όσα λες!!
      Φιλιά πολλά και να δώσεις λίγα και στην μπέμπα σου!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Μαρία! Εγώ έχω ωροσκόπο Τοξότη, πιάνει; Είσαι φοβερή, δε παίζεσαι γι' αυτό και σε διαβάζω ΠΑΝΤΑ, γιατί μ' αρέσεις πολύ! Παρεμπιπτόντως, συμφωνώ και μ'όσα γράφεις, με καλύπτεις απολύτως! Φιλιά πολά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ όλα πιάνουν!! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε!!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  12. Κλαψ! Κλαψ! Δεν έχω ιδέα από ζώδια, το έχω δηλώσει πολλές φορές, όμως μέχρι να αποφασίσω να στρωθώ και να... μελετήσω επί του θέματος, θα με δέχεστε και θα με αγαπάτε (το θεωρώ δεδομένο!) για την τσαχπινιά, την ομορφιά, την ευφυΐα και τη χάρη μου!
    Λοιπόν, Μαράκι, όταν πριν καιρό έκλεισα το blog, το έκανα επειδή ήθελα τόσο πολύ να ανταποδίδω επισκέψεις, σχόλια, να μη χάνω ανάρτηση για ανάρτηση, μη τυχόν και στεναχωρήσω κάποιον και όντως το έκανα για 3 χρόνια, ώσπου... κλάταρα!!!
    Επανήλθα συνειδητοποιημένη (what?)! Η αλήθεια είναι πως τις αναρτήσεις τις διαβάζω πάντα κι ας μη σχολιάζω όλες τις φορές. (Σπάνια, αλλά το κάνω!) Η διαφορά με πριν είναι πως δεν έχω το άγχος πλέον να με κυνηγά. Έχουμε αναπτύξει σχέσεις μεταξύ μας και όσοι παρεξηγούνται με μη σχολιασμούς, με δήθεν αδικίες ή πλασάρουν ένα άλλο πρόσωπό τους, αυτοεξαφανίζονται. Είναι η λογική εξέλιξη. Είμαστε μια μικρογραφία της κοινωνίας. Είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες και έτσι πορευόμαστε. Αν κάτι με ενοχλεί το προσπερνώ, αν κάτι μου κλέψει την καρδιά, θα υποκλιθώ!
    Ξέρω πως υπάρχουν άτομα που λένε "τί ωραία που τα λες" κι ανάθεμα αν έχουν διαβάσει έστω και μια λέξη, όπως ξέρω πως υπάρχουν άτομα που δεν σχολιάζουν τίποτα και ας διαβάζουν ακόμα και την κάθε τελεία μου.
    Αν τώρα κάποιος με link με προσκαλεί στο χώρο του (αβίαστα κτλ!), ναι μεν θα πάω (διόδια θα πληρώσω?) και αν μου κάνει κλικ μένω, αλλιώς... τσου!
    Μου αρέσει πολύ το ύφος της ανάρτησης! -Και εγώ σαν Gemini θα μπορούσα να το έχω κάνει!- (Θα ήθελα όμως και την άποψη του Μπρικακίου επί του θέματος!)
    ;-)
    Όχι, αστειεύομαι! Αυτός είναι ικανός να κρατήσει επαφή μόνο με τον Μαξ κι όλους εμάς να μας στείλει να πετάμε λουλούδια (άσε, δεν είμαι να παθαίνω ...ωτίτιδα τώρα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και καλό Σαββατοκύριακο, Μαράκι!
    Α, βάλε να πλύνεις και το σεντόνι που υποθέτω πως έγραψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έχω εγώ ιδέα νομίζεις?
      Πάντως σε αγαπάμε για όλα όσα αναφέρεις, για να μην πω για τον Μπρίκι που έφτασε να θαυμάζει απεριόριστα την πιο -ας που επιτραπεί το- φανατική του θαυμάστρια...τι σχέση είναι αυτή που έχετε αναμεταξύ σας, δεν ξέρω!! χαχα!
      Συμφωνώ με όσα λες, ακόμα κι αν υπάρχουν σχόλια που δείχνουν στο ότι η ανάρτηση δε διαβάστηκε, χαμογελάω και πάλι θα ευχαριστήσω, γιατί όσο να πεις έκανε τον κόπο ο άλλος να έρθει και να γράψει, έστω κι αν δε διάβασε, ή δεν κατάλαβε! Άλλωστε υπάρχουν άτομα που όπως πολύ σωστά λες διαβάζουν και δε σχολιάζουν...για να μην πούμε και για τα σχόλια εκείνα που δίνονται προφορικά από φίλους, γνωστούς και όχι μόνο!
      Όλα έχουν τη σημασία τους και όλα είναι σημαντικά...α κι εγώ θα πάω αν με καλέσουν, εκτός αν το αφήσω για μετά και το ξεχάσω...δεν το θεωρώ κακό να μου δώσουν λινκ. Θεωρώ πιο κακό το ότι δεν μπορώ ή ξεχνάω να ανταποκριθώ σε όλα!..χαχα, αλλά το ξεπερνάω κι αυτό!
      Σιγά μην πλύνω Κυριακάτικα, άλλωστε καθαρότατο είναι...εδώ στον ήλιο θα το αφήσω να φαίνεται!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  13. Γεια σου αγαπημένο Τοξοτάκι
    Κοίτα να δεις τοξότης είναι ο γιος μου
    Ανεξάρτητο κι αδέσμευτο π\νεύμα και με
    καρδιά αδούλωτη που χωράει όμως όλο τον κόσμο
    Όσα για τα υπόλοιπα αν περνάς καλά κι αγαπάς
    τον χώρο σου έχει καλώς αλλιώς βάλε μαύρο
    Δεν θα αγχωθώ απ'το μπλογκ υπάρχουν άλλα
    πιο σοβαρά να με προβληματίζουν
    Η σκέψη θέλει αέρα για να αποδώσει...κι όχι
    λιστες καταγραφής

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον χαίρεσαι Ελένη μου!!
      "Η σκέψη θέλει αέρα για να αποδώσει"
      Αυτό πρέπει να το κάνουμε σύνθημα!!
      Συμφωνώ φυσικά με όσα λες, ειδικά σε εκείνα για τους τοξότες...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Αυτό για τους τοξότες ξαναπές το.. Ασε, με 4,5 πλανήτες εκεί κι ωροσκόπο κάτι σκαμπάζουμε κι από δαύτους!! :))) Μαράκι σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε που λέει και το άσμα!! Ούτε λίστες, ούτε καταγραφές!!
    Κι εγώ προσωπικά είμαι στο blogging μέχρι να φύγω!!! Σε ποιον πραγματικά θα λείψω, άγνωστο κι ίσως αδιάφορο αν δεν είμαι εγώ καλά..
    Να μαστε καλά, αυτό μετράει κι από κει και πέρα συμπλέουμε με ομοιοπαθείς!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξαναλέω!!χαχα!
      Αυτά με τους πλανήτες δεν τα ξέρω, αλλά κάποιο νόημα θα έχουν κι αυτοί, οπότε σε κάνω επίτιμο τοξότη!
      Καλές συμπλεύσεις να έχουμε!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  15. Λεοντάρι εδώ,μα θα συμφωνήσω και μάλιστα επαυξημένα με όσα λες! Τι διάολο, μας ματιάσανε; Φάση περνάμε; Τέλος πάντων, ας πάει και το παλιάμπελλο, δεν θα νοιαστώ σταλιά!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιοντάρι είναι ο γιος μου, οπότε κάτι ξέρω κι από λιονταράκια!!
      Δε ματιάζομαι γιατί δεν πιστεύω στο μάτι χαχα!...απλά είπα να αναλύσω λίγο τα των σχολίων, επειδή ως λένε οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Να ζήσουν οι Τοξότες πάσης φύσης, ακόμα και αυτοί/ες που εξαπολύουν δηλητηριώδη βέλη... χαχαχα!
    Ο μεγάλος μου γιος είναι τοξότης, ο σύζυγος έχει ωροσκόπο τοξότη και η αφεντιά μου, έχει την Αφροδίτη της στον τοξότη που λογικά θα έπρεπε να είμαι γκομενιάρα! (μου ξέφυγε, θα το φροντίσω σε άλλη ζωή!) Κατά τ' άλλα δεν ασχολούμαι με τα ζώδια! χιχιχι!
    Είμαστε αυτοί που είμαστε Μαρία μου και απ΄τη στιγμή που δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε, τι ΜΑΣ νοιάζει, τι λένε και πώς το λένε;
    Όπως στρώσεις κοιμάσαι, ας προσέχουν λοιπόν αυτοί/ες, πώς στρώσανε, γιατί όλα εδώ πληρώνονται και ΟΛΑ κάποια στιγμή, μαθαίνονται!!!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααα πολλά και χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ζήσουμε όλοι τοξότες και μη και να μην εξαπολύουμε δηλητηριώδη βέλη, γιατί δε μαζεύονται κι εύκολα τα ρημάδια μετά!
      Α ωραία, με τόσους τοξότες, διατριβή έχεις κάνει...χαχα!
      Εν τω μεταξύ δεν έμαθα και τίποτα και με βάζεις σε σκέψεις...τι μου κρύβετε?...γιατρέ θα ζήσω?...χαχα!
      Φιλιά πολλά, πάντα χαμογελαστά!!

      Διαγραφή
  17. Σε εχασα κομματι αλλα σε απολαυσα και νομιζω το ρεζουμε το πιασα οποτε... καλο σκ!!!
    Υγ. Θυμηθκα παλια πολυ παλια ο καλος μου μου ειχε παρει ενα κολιε με το θεο Ερωτα για να γιορτασουμε τον πρωτο μας μηνα μαζι! Ολοι νομιζαν οτι ειναι το ζωδιο τοξοτης και με ρωταγαν γιατι φοραω τον τοξοτη αφου ειμαι διδυμος!!! Εδω κολλαει το φσσστ μποινγκ! Μα καθολου φαντασια πια!!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε εχασα κομματι αλλα σε απολαυσα και νομιζω το ρεζουμε το πιασα οποτε... καλο σκ!!!
    Υγ. Θυμηθκα παλια πολυ παλια ο καλος μου μου ειχε παρει ενα κολιε με το θεο Ερωτα για να γιορτασουμε τον πρωτο μας μηνα μαζι! Ολοι νομιζαν οτι ειναι το ζωδιο τοξοτης και με ρωταγαν γιατι φοραω τον τοξοτη αφου ειμαι διδυμος!!! Εδω κολλαει το φσσστ μποινγκ! Μα καθολου φαντασια πια!!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ με έχασα εγώ, της μουρλής (ονόματα δε λέμε, αυτηνής που έχει αυτό εδώ το μπλογκ τέλος πάντων, όπως λέει κι ο Μπρίκι), την έκανα την ανάρτηση!...χαχα!
      Όσο για το κολιέ με τον έρωτα γέλασα πολύ!!
      Σα να λέμε μας μπερδεύουν...βρε λες να είμαι έρωτας, αντί για τοξότης?
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. «Θα περνάμε καλά, θα μοιραζόμαστε, θα γελάμε ή θα θυμώνουμε με όσα συμβαίνουν...απλά κι ανθρώπινα!»
    Μέσα στο «μοιραζόμαστε» θα εμφανίζεται κάπου-κάπου ένας ιδιαίτερος ψυχικός συντονισμός, όταν μια ανάρτηση θα γίνεται η αιτία να δονηθεί μια χορδή σε μια άγνωστη αδελφή ψυχή. Και αυτό, λίγο δεν είναι!
    Κι αν κάποτε, κάτι μας ενοχλήσει, υπάρχει το «Ας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου λίγο δεν είναι...είναι το σπουδαιότερο!!!
      Όσο υπάρχει το "Ας" όλα θα φτιάχνουν!!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  20. Λίγο η ζέστη, λίγο τα λόγια του παπά... δεν κατάλαβα Χριστό Μαράκι μου, αλλά είμαι κι εγώ τοξότης και είμαι καλά!
    Αντί να τα πάρω στο κρανίο, παίρνω μια κάρτα απεριορίστων απ' αυτές που μοιράζεις και την κάνω με ελαφρά...
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είσαι τοξότης, είσαι σίγουρα καλά δεν το συζητώ!!
      Ήθελα απλά να πω να τα βλέπουμε χαλαρά και το έκανα ως συνήθως "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν"...εντάξει λάλησε λίγο κι ο τοξότης μέσα μου, αλλά ξανακοιμήθηκε τώρα....χαχα!
      Μόνο και μόνο για το ζώδιο παίρνεις 100 κάρτες απεριορίστων!!
      Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  21. Αααααα θα ήθελα να εκανα αντιγραφή επικόλιση σε οτι διαβασα εδώ Μαρία μου μαζι με τα σχόλια ομως..χι.χι. γιατί είναι σαν να μπήκες στην σκεψη μου και εγραφες..!! Τοξοτίνα γαρ.. απλα εσύ τα γραφεις πιο εμπεριστατομενα εγω δεν ξερω τοσο καλα..να συντασω τα λογια.. το μονο που θα κανω να παρω και εγω μια καρτα απεριορίστων διαδρομων σαν το Κανελλακι απο πανω μου.. να περναμε καλά βρε αυτό θελουμε .. και νομιζω οτι εμεις μπορουμε να το κανουμε ακομα και στ δύσκολα θα βρουμε την καλή πλευρα του θεματος... !! καλα ταξιδια Τοξοτινα μου..!! φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα, Ρούλα θα σε μαλώσω...τοξότης και να λέει ασυναρτησίες δε γίνεται παιδί μου!! Άκου δεν μπορείς να συντάξεις τα λόγια...πλάκα μας κάνεις προφανώς, γιατί ως γνωστόν οι τοξότες έχουμε και χιούμορ!!!
      Ανασυντάξου και αναθεώρησε!!! χαχα!
      Γι' αυτή την καλή πλευρά παλεύουμε οι τοξότες ανά την υφήλιο!!
      Αγωνιστικοί χαιρετισμοί και κάρτα απεριορίστων διαδρομών σε περιμένουν στο γκισέ του μπλογκ!
      Δεν ξέρω που είναι αυτό, αλλά τοξότης είσαι θα τη βρεις την άκρη!!
      Φιλιά πολλά και τρελά...χαχα!

      Διαγραφή
  22. Μια κάρτα και για μενα Μαρακι μου.
    Τη βρίσκω να σας διαβαζω και να με διαβάζεται.
    Όλα τα άλλα είναι θέμα επιλογων.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου είπες τη μαγική φράση!!!
      "Τη βρίσκω να σας διαβαζω και να με διαβάζεται."

      Αι ρεστ μάι κέις!!
      Έδωσες το επιμύθιο!!!
      Σε ευχαριστώ για τη συνεισφορά στο δύσκολο τούτο έργο! χαχα!
      Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  23. Πως είπες κι εσύ την μαγική κουβέντα: "κάρτα απεριορίστων"! Εύχομαι
    να εξασφαλίσω μέσω εσού, μερικές, καθότι πέφτουμε σε περίοδο αυξήσεων!
    (τι πρωτότυπο..) Όσο για τα άλλα, όχι μόνο δεν κατάλαβα Χριστό,
    αλλά μπήκα και στης Νάσιας και απομπερδεύτηκα! Λέω να ξαναπάω
    τώρα από εκεί, μπας και βγάλω κάνα συμπέρασμα η ξανθιά κόρη! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ μοιράζω πολλές!!!
      Πέρνα από το γκισέ κι εσύ να τις παραλάβεις!
      Α ότι κατάλαβες, κατάλαβες...δεν κρύβει ιδιαίτερα νοήματα η ανάρτηση! :):):)


      Διαγραφή
  24. Γιατί πάντα όλοι οι άνθρωποι πρέπει να μπαίνουμε μέσα σ΄ένα καλούπι, μας χωράει δε μας χωράει; Πού είναι γραμμένος αυτός ο κανόνας βρε παιδιά, να πάω να τον σβήσω; Ουφ... ταλαιπωριακός... άσε που δε χωνεύω τα καλούπια.
    Μας βάζουν που μας βάζουν τα δυο πόδια σ΄ένα παπούτσι καθημερινά, αν ήταν να συμβαίνει το ίδιο και στο/στα μπλογκ, κλάφ'τα Χαράλαμπε!!
    Anyway, που λένε και στο χωριό μου. Οι φωτογραφίες σου μου πήραν τα μυαλά, σου το είπα; Σκαρφαλώνω στο βαρκάκι, βάζω και το λουλούδι στα μαλλιά και φεύγω ταξιδάκι.
    Φιλιά, καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά να σε χωράει το καλούπι, αν δε σε χωράει και στριμώχνεσαι και κακοπερνάς και τίποτα δεν κάνεις!!
      Οπότε καλύτερα να τα σπάμε πριν στριμωχτούμε!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό..καλό ταξίδι με το βαρκάκι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ...καλό μήνα και καλή εβδομάδα επίσης!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. έριξα πολύ γέλιο με το:"Ο Τσακ Νόρις σχολιάζει πριν ακόμα γράψεις ανάρτηση"... χαχαχα, γιατί εκτός των άλλων, έχουμε και χιούμορ εμείς οι τοξότες!!! ας κάνουμε ότι κάνουμε πάντα με χαρά και καλή διάθεση!!! καλό μήνα Μαράκι μου και καλή εβδομάδα! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν μας παινέψουμε (εμείς οι τοξότες) θα πέσουμε να μας πλακώσουμε! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα επίσης!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Παραλίγο να χάσω μια εκπληκτική ανάρτηση Μαράκι μου!!! Απόλαυσα κάθε της λέξη και προσυπογράφω τα πάντα για τα Τοξοτάκια (είμαι κι εγώ μια απ' αυτά) και όλα τα υπόλοιπα!
    Δεν έχω να προσθέσω παρά μόνο την αγάπη μου, ένα γλυκό φιλί και μια τεράστια αγκαλιά! Καλό μήνα, Τοξοτίνα μου, με πάντα όρτσα τα πανιά σου... ;-)
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που συμφωνούμε, Μαρίνα μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή