Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

Έναρξη 18ου παιχνιδιού "Παίζοντας με τις λέξεις"


Καλωσορίζω το 2019 με το 18ο "Παίζοντας με τις λέξεις" κι εύχομαι σε όλους μια πολύ καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, τύχη, έμπνευση και ό, τι άλλο ποθείτε!

Πάω στοίχημα ότι οι λέξεις που μας έδωσε η Μαρία Κανελλάκη από το Απάγκιο, η νικήτρια του προηγούμενου παιχνιδιού μας, θα γίνουν η πηγή που θα δώσει υπέροχες ιστορίες και ποιήματα.
Σα να σας βλέπω να φτιάχνετε το πρωί τον καφέ σας και να αρχίζετε κατευθείαν το γράψιμο!
Δεν ξέρω αν γράφοντας έρχεται η σωτηρία, αλλά σίγουρα η δημιουργία είναι μεγάλη υπόθεση!
Δε θέλω να απλώσω κανένα σεντόνι και να σας κουράσω, γι' αυτό, αφού σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που είστε εδώ και τιμάτε το παιχνίδι μας κι εμένα, θα ξαναγράψω τις λέξεις που άστοχα μάλλον προσπάθησα να εντάξω στον πρόλογό μου:

καφές, σωτηρία, πηγή, στοίχημα, σεντόνι


Η Μαρία όμως δεν μας έδωσε μόνο λέξεις!
Λίγο πριν βγει το 2018 μας έδωσε και κάτι πιο πολύτιμο! 

“Βίοι αγρίων και αδέσποτων αγίων” ονομάζεται το νέο της βιβλίο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις 24γράμματα και για το οποίο θα πω περισσότερα όταν το διαβάσω. 
Μπορώ όμως να πω με απόλυτη σιγουριά ότι η Μαρία για άλλη μια φορά θα καταφέρει να μας αγγίξει και να μας πάρει μαζί της!


Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:

1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα, ή να αποτελούν τον τίτλο της συμμετοχής.
Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου, almikr@gmail.com

2. Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. Σε κάθε περίπτωση δε θα πρέπει να ξεπερνούν τις 500.

Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.

3. Μπορείτε να στείλετε μέχρι 2 συμμετοχές.

4. Κάθε συμμετοχή θα συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.

5. Όταν λήγει η προθεσμία, θα γίνεται κλήρωση για τη σειρά που θα έχουν τα κείμενα, τα οποία θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα για να βαθμολογούνται. 

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου στις 8 το βράδυ.

Το Σάββατο 26 Ιανουαρίου θα αναρτηθούν όλα τα κείμενα και μέχρι την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου θα μπορείτε να τα απολαμβάνετε, αλλά και να τα βαθμολογήσετε, για να έχουμε τον νικητή που θα πάρει ένα συμβολικό δώρο.


Λίγα λόγια για το "Παίζοντας με τις λέξεις"

Η καταπληκτική ιδέα της Φλώρας του TEXNIS STORIES, μας έκανε για χρόνια να γράφουμε και να διαβάζουμε ιστορίες και ποιήματα.
Κάθε μήνα η Φλώρα πιστή στο ραντεβού με λέξεις που ανανεώνονταν μας καλούσε να δημιουργήσουμε.
Και το κάναμε.
Γράφτηκαν για το παιχνίδι, ή αν θέλετε με αφορμή το παιχνίδι εξαιρετικές ιστορίες και υπέροχα ποιήματα, ξεκαρδιστικά ευθυμογραφήματα, αγαπημένα παραμύθια, αλλά και πόσα άλλα!

Θέλω να ευχαριστήσω τη Φλώρα που εμπνεύστηκε το παιχνίδι που με τη σειρά του μας χάρισε τόσες και τόσες εμπνεύσεις, για τη σκληρή δουλειά που έκανε όλα αυτά τα χρόνια και φυσικά για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε όταν πέρασε το παιχνίδι στα δικά μου χέρια!


Εύχομαι για άλλη μια φορά να έχουμε μια πολύ καλή χρονιά και φυσικά καλές εμπνεύσεις!

23 σχόλια:

  1. Καλώς όρισε Μαρία μου το πρώτο δρώμενο του 2019 ! Καλοδεχούμενο το ποδαρικό με το αγαπημένο μας παιχνίδι. Πολύ καλές οι λέξεις που μας κληροδότησε για δουλειά η Μαρία.
    Αλλά επίσης και πολύ σπουδαία είδηση το βιβλίο της !!!
    Να ευχηθώ στη Μαρία καλή επιτυχία. Θα πάρω το βιβλίο της σίγουρα.

    Καλές εμπνεύσεις Μαρία μου στο δρώμενό μας.

    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω , Γιάννη
      επί κεφαλής, καπέλο
      με γεια..!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχα Τάσο ! στυλίστικες αναφορές κλασικού ..νουάρ ύφους. Κοίτα ! το κλασικό καπέλο είναι ξανά στη μόδα με τρέλα, να το ξέρεις !

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Μαρία μου!! Καλή χρονια με υγεία και χαρούμενες στιγμές σου εύχομαι!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, καλή χρονιά, καλά παιχνίδια, καλή διάθεση!
    Να βαθμολογήσουμε και τον κεφάτο πρόλογο;; :-) Ευχαρίστως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Μαράκι μου. Αντε με το καλό το παιχνίδι μας κάνει ποδαρικό στη δημιουργική μας διάθεση. Και όμορφες λέξεις. Πάμε γερά το 2019 να εμπνευστούμε.
    Πέρασες καλά τις γιορτινές ημέρες;
    Καλή σου μέρα Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρίες καλημέρα , καλημέρα...
    Τι ωραία.. και σεντόνια έχουμε, και πηγή υπάρχει, καφέ ήπιαμε
    ..το στοίχημα είναι τι είδους σωτηρία θα υπάρξει σε εμάς τους αμαρτωλούς..

    Καλή χρονιά με υγεία..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Μαρία. Ωραίο ποδαρικό μας κάνει το παιχνίδι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο πρόλογος καθόλου άστοχος, αντίθετα πολύ επιτυχημένος!
    Καλή θα είναι η χρονιά με ποδαρικό το παιχνίδι με τις λέξεις.
    Με υγεία και ευτυχία να περάσεις το νέο έτος Μαρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι μου ευχαριστώ για το "ποδαρικό" στη νέα συγγραφική μας χρονιά και την αναφορά σου στο βιβλίο.
    Καλή χρονιά σ' όλα τα παιδιά και ετοιμάζουμε τα μπαγκάζια μας για το πρώτο "ταξίδι" της χρονιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί όμορφη η συμμετοχή σου!!!! χιχιχι!!!
    Σίγουρα θα είναι θαυμάσιες οι ιστορίες που θα γεννηθούν!
    Καλή χρονιά, Μαράκι μου! Υγεία και κάθε καλό σου εύχομαι, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά ζεστή-ζεστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια τέλεια τέλεια! Καλή συγγραφή παιδιά! Έχω συμμετάσχει μια φορά με ψήφους. Θέλω να το κάνω ξανά. Φυσικά για να γράψω, ούτε λόγος. Δε το έχω προσπαθήσει ποτέ, αλλά δεν έχω και τον χρόνο με τη μπέμπα μου και τις άλλες υποχρεώσεις. Αντε, ανασκουμπωθειτε όλοι και γράψτε, η 25η του Γενάρη πλησιάζει, χε χε. Ευχαριστούμε τη Φλώρα που σκέφτηκε ένα τέτοιο παιχνίδι και τη Μαρία που το συνεχίζει. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά, Μαρία μου!
    Με υγεία και χαρά!
    Καλές μας εμπνεύσεις, καλοτάξιδο το βιβλίο της Μαρίας!
    Αχ! Είμαι από κάθε άποψη κατενθουσιασμένη!
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίες λέξεις!
    Όχι ότι θα έχω συμμετοχή, αλλά ωραίες λέξεις!
    Και θα προσπαθήσω να μην το χάσω αυτή τη φορά!
    Το βιβλίο της Μαρίας το ζήτησα από τον Άγιο Βασίλη, αλλά δεν θα σου πω τι έγινε, διότι κάποια στιγμή θα κάνω σχετικό ποστ.
    Καλή χρονιά Μεμαρία! 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ υπέροχα! Νέο δρώμενο στη μπλογκογειτονιά! Εννοείται ότι είμαι μέσα, Μαρία μου. Παρούσα. Πολλά πολλά φιλιά και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Μαρία μου.
    Μέχρι τέλος Ιανουαρίου μπορούμε να το λέμε.
    Πολύ ωραίες λέξεις διάλεξε η άλλη Μαρία κι εσύ τις παρουσίασες ακόμα πιο ωραία.
    Περιμένω κι εγώ βιβλίο της με πολύ αγωνία. Σίγουρα θα είναι υπέροχο .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία Καλή Χρονιά σου εύχομαι! Πάντα δημιουργική και γεμάτη φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα και χρονια πολλα, Μαρια μου
    καλη αρχη σε τουτο το αγαπημενο και διαχρονικο πλεον παιχνιδι
    καλη επιτυχια σε ολους τους συμμετεχοντες
    ενδιαφιερουσες και οι λεξεις, σημερα μαλιστα σκεφτομουν πως θα ηθελα να γραψω κατι με πρωταγωνιστη καποιο ροφημα, σοκολατα ειχα σκεφτει λογω του κρυου αλλα και ο καφες παντα ειναι ενεργος στις σκεψεις μας.
    καλη επιτυχια στο βιβλιο της Μαριας μας
    την παρακολουθησα και στο βιντεακι, εξαιρετικη και τοσο γλυκια

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Χρονιά Μαρία με υγεία !!Φαντάζομαι ότι και τούτος ο χρόνος μέσα από όλα τα διαδικτυακά δρώμενα θα κυλήσει υπέροχα !! Καλή επιτυχία σεόλους όσους με την πένα τους μας κρατούν συντροφιά !! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή χρονιά με ωραίες εμπνεύσεις! Πολλά φιλιά Μαράκι! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή