Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Μ' ένα χάρτινο καραβάκι...

Μ' ένα χάρτινο καραβάκι γίνονται τα μεγαλύτερα ταξίδια!
Το λέω συχνά και το φωτογραφίζω με κάθε ευκαιρία.
Και μια από τις πιο αγαπημένες μου αναρτήσεις έχει να κάνει επίσης με αυτό.

Χάρτινο το καραβάκι έγραφα πριν σχεδόν έξι χρόνια και νομίζω ήρθε πια η ώρα να αποκτήσει αυτό το blog την περιγραφή που του αξίζει. 
Μ' ένα χάρτινο καραβάκι άλλωστε αρμενίζει η φαντασία μου εξ απαλών ονύχων!
Με το ίδιο καραβάκι θα αρμενίζει από δω και μπρος και το blog, που μπορεί να πήρε κάποτε το δόλιο το όνομά του βιαστικά και απελπισμένα, αφού ό, τι άλλο είχα σκεφτεί υπήρχε ήδη, αλλά του όφειλα κάτι ακόμα!

Κι αφού η μοίρα το 'ταξε στα ταξίδια, του δίνω και το μέσον!
Χάρτινο ξεχάρτινο, μια χαρά θα την κάνει τη δουλειά του!

Έτσι κι αλλιώς έπρεπε κάποτε να αποφασίσω!
Όλο το άφηνα και το άφηνα, κι όλο έλεγα θα το σκεφτώ αύριο, σαν άλλη Σκάρλετ, που με συντροφεύει κι αυτή από παλιά. 
Πιο παλιά ακόμα κι από εκείνη, την εποχή πάνω κάτω που άρχισαν να αρμενίζουν και τα καράβια μου, με συντρόφευε η Πολυάννα, αλλά "Παιχνίδι της χαράς"; Μπα! Δεν μου κάθονταν καλά. 
Είπαμε να παλιμπαιδίζω ενίοτε, αλλά έχω και μια άλφα σοβαρότητα! Λέμε τώρα!

"Όσα παίρνει κι όσα...φέρνει ο άνεμος" σκεφτόμουν όλο και πιο συχνά, και για λίγο μάλιστα το έβαλα σαν περιγραφή. Για πολύ λίγο, μπορεί μια ώρα, μπορεί μια μέρα, ούτε καν θυμάμαι.
Τελικά νίκησε μέσα μου το παιδί και το καραβάκι του, και η μεσήλιξ έξω μου, χαμογέλασε ικανοποιημένη. 
Οι αδυναμίες δεν κρύβονται...παίρνουν ένα κομμάτι χαρτί κι αρμενίζουν!
Και κάτι ακόμα!
Το καραβάκι έχει χώρο για όλους!
Καλά ταξίδια να έχουμε!

57 σχόλια:

  1. Καλά ταξίδια φίλη μου!Εστώ και με χάρτινα καράβια.!!Και εγώ αυτές τις μέρες ταξίδια ονειρευόμουν. Να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μεταξία μου!
      Να είσαι κι εσύ πάντα καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλά ταξίδια με το λατρεμένο χάρτινο καραβάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α λατρεία μου το χάρτινο καραβάκι. Και υπέροχη ονομασία. Καλοτάξιδο να είναι και τυχεροί είμαστε που μας παίρνεις και εμάς σ'αυτά τα ταξίδια
    Καλημέρες πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι τυχερή που είστε μαζί μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!

      Διαγραφή
  4. Χάρτινα καραβάκια για τα πιο μεγάλα ταξίδια. Κάτι μου λέει πως τούτα τα ταξίδια θα είναι μακριά από τα ίδια και τα ίδια...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάρτινο το καραβάκι σου Μαρία μου, φορτωμένο με όλη την αθωότητα του συμβολισμού του.
    Να θέσω και έναν όρο παρακαλώ: να διαλέγω το χαρτί που θέλω.
    Γίνεται; :) :)
    Tα ταξίδια μαζί του θα είναι ακόμα πιο όμορφα.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και γίνεται!
      Να είσαι καλά Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Νομίζω ότι από τότε που σου άλλαξα το όνομα από Maria(me) σε Memaria (Μεμαρία), η αλλαγή της ονομασίας του mytripsonblog ήταν πλέον μονόδρομος!
    Αγαπώ τα χάρτινα καράβια, σχεδόν εξ ίσου με τα dandelion, οπότε και επικροτώ την επιλογή σου!
    Έτσι κι αλλιώς μας ταξίδευες, τόσο με τον φωτογραφικό σου φακό, όσο και με τα κείμενά σου.
    Που σημαίνει ότι το βλογ σου είχε τη χάρη.
    Ε, τώρα έχει και το όνομα, κατά μία έννοια!
    Και είναι χαρά μεγάλη να είμαι επιβάτης στο χάρτινο καραβάκι σου και να συμμετέχω στα όμορφα ταξίδια σου!
    Καλά μας ταξίδια λοιπόν!
    Κίσιζ Μεμαρία! 💋💋💋
    ⛵⛵⛵

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

      Α και να τα λέμε κι αυτά!
      Είσαι η νονά μου! Βέβαια λαμπάδα δεν είδα το Πάσχα, αλλά ευελπιστώ σε έναν σοκολατένιο Άγιο Βασίλη τα Χριστούγεννα....χαχα!
      Καλέ μη μου βάζεις πάλι ιδέες και δεις να παίρνει αγκαζέ το καραβάκι κανένα dandelion και να γίνεται εδώ μέσα της μουρλής, δηλαδή της βαφτιστήρας σου!
      Θέλω πολύ νομίζεις;;

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Καλά ταξίδια με το χάρτινο καραβάκι, Μαρία μου. Εύχομαι να αρμενίζει πάντα σε ήρεμες θάλασσες. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλοτάξιδο το χάρτινο καραβάκι σου Μαρια μου!
    Να μας έπαιρνε μακριά,σε μέρη ονειρεμένα!!
    Καλο Σ/Κ!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι Μαρία μου για αυτή σου την απόφαση. Χωρίς να έχω κάτι με τον αρχικό τίτλο, πιστεύω ότι ετούτο το λαμπερό, πολύχρωμο, τρυφερό, συναισθηματικό "Χάρτινο Καραβάκι" είναι κάτι που ταιριάζει απόλυτα στο ύφος, στα όνειρα, στο άρωμα και στην ζεστασιά εδώ του σπιτικού σου.
    Μια εξαίρετη απόφαση που την θεωρώ 100% εύστοχη !
    Εύχομαι στο "Χάρτινο τούτο καραβάκι" όμορφα υπέροχα ταξίδια σε καλές θάλασσες και εμείς μαζί του αχώριστοι ακόλουθοι στους προορισμούς του.
    Με πολύ πολύ αγάπη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιάννη μου!
      Όσο αυτό "το χάρτινο καραβάκι" έχει τόσο σπουδαίους συνοδοιπόρους θα συνεχίζει να αρμενίζει και να μη φοβάται τίποτα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Είναι τέλειο το νέο όνομα, το εγκρίνω χωρίς δεύτερη σκέψη (όχι ότι μου ζητήθηκε, αλλά, έτσι, σε κουβέντα να βρισκόμαστε). Και, εννοείται, θα συνεχίσω να ταξιδεύω μαζί σου, όπου κι αν με πας.
    Φιλάκια πολλά και ταξιδιάρικα, για να συντροφεύουν τα καραβάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όνομα ακριβώς δεν το λες, μια και παραμένει το αρχικό για να μη δημιουργηθούν μπερδέματα, αλλά μπορείς να το λες κι έτσι!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο!
    Έτσι κι αλλιώς μας έχεις μάθει να αρμενίζουμε μαζί σου
    σε πέλαγα βαθιά, άρα ένα καραβάκι μάς ήταν απαραίτητο!!
    Όπως είχα εκφραστεί και παλαιότερα, σαφώς και προτιμώ
    ελληνική ονομασία για το blog, για κάθε blog γενικότερα.
    Καλορίζικο, και φυσικά καλοτάξιδο Μαράκι μου. Πολλά φιλιά!

    Υ.Γ Θες να το μετονομάσουμε και στο blogroll;; Να το κάνουμε "Μ' ένα χάρτινο καραβάκι";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν εγώ το άλλαξα ήδη το όνομα στο blogroll μου.

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σου αρέσει!
      Δεν άλλαξα ακριβώς τον τίτλο, πρόσθεσα απλώς μια περιγραφή, για να μη δημιουργηθούν μπερδέματα όπως έλεγα και στην Πίπη παραπάνω, αλλά σα να μου βάζετε ήδη την ιδέα να το κάνω! Επειδή γρήγορη και αποφασιστική δε με λες, γύρευε πότε θα βρω το θάρρος να το κάνω!
      Εννοείται πως μπορείς να το αποκαλείς όπως θες, για μένα έτσι κι αλλιώς σημασία έχει που είσαι εδώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Τέλειο το νέο όνομα και ανυπομονώ να επιβιβαστώ.....Φιλιά ταξιδιάρικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια περιγραφή είναι που μπορεί να οδηγήσει με τον καιρό και σε όνομα...όλα παίζουν!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  13. Τόσα χρόνια που συνταξιδεύω με την Μαρία(me), φαίνεται πως ήρθε η ώρα η Μαρία να συνεχίσει τα ταξίδια της με άλλο όνομα και εδώ μου κτυπά την πόρτα η συνήθεια, αλλά η επιθυμία μπορεί ν' αλλάξει τα πάντα, έτσι θα συνεχίσουμε ν' αρμενίζουμε μαζί στο "χάρτινο καραβάκι"!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εύχομαι να αρμενίζουμε μαζί για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!
      Άλλωστε το αρχικό όνομα παραμένει, είπα να μη δημιουργήσω σύγχυση, απλά τώρα απέκτησε και περιγραφή...
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Καλόν απόπλου εύχομαι ολόψυχα Μαρία μου!
    Τι ωραία λόγια έγραψες και πόσο μ' αρέσει που το βάφτισες με τέτοιο ταξιδιάρικο όνομα!
    Κλείνω "διαρκείας" σε μία απ' τις καμπίνες σου. Με θέα στις εικόνες και στα κείμενά σου.
    Φιλιά πολλά Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ!
      Βέβαια δεν το άλλαξα τελείως το όνομα, απλά του χάρισα και μια περιγραφή, αλλά δεν έχει σημασία!
      Μένει τώρα να του βγάλω και την κατάλληλη φωτογραφία!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. καλά ταξίδια με το καραβάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χάρτινο-ξεχάρτινο, θα είναι παντός καιρού το καραβάκι σου!!!
    Ας απολαύσουμε τις διαδρομές, Μαράκι μου!
    *Και τώρα δεν θα φοβάμαι να τα κάνω μούσκεμα! Θα λέω "το έκανα γιατί το καραβάκι χρειάζεται νερό!"
    :-p
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!
      Υπερβάλεις βέβαια, γιατί ποτέ δεν τα κάνεις μούσκεμα εσύ!
      Ελπίζω να τις ευχαριστιόμαστε αυτές τις διαδρομές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Με το καλό το νέο όνομα Μαρία μου!
    Λατρεύω τις αλλαγές, τις αποζητώ για την ακρίβεια....
    Το χάρτινο καραβάκι σου ταιριάζει απόλυτα με το blog και εσένα σα να ήταν αυτό απο πάντα το όνομα του ;-)
    Καλή συνέχεια στα ταξίδια σας λοιπόν και με το καλό ότι καλό φέρει μαζί του το νέο όνομα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κλαπ, κλαπ! Επικροτώ και κάνω μια κράτηση στο καραβάκι σου για ένα κουμπί.
    Ταξίδεψες μας, Μαράκι! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από ένα χάρτινο καραβάκι, Μαρία μου. Όλη σου η αισθητική και το πώς σε νιώθουμε/εισπράττουμε αναβλύζονται μέσα απ'τη θέα αυτού του χάρτινου καραβιού. Άσε που είσαι λάτρης τής φύσης, που φωλιάζει μες στον φακό σου... Ακόμα και σ' αυτό έχεις πέσει μέσα με την επιλογή σου: γλιστρά πάνω στο νερό, η γη υπό μορφή ξύλου (βλ χαρτί), κατάρτι με πανί την αθωότητά σου και να του δίνει ώθηση το δροσερό αεράκι... Μένει το τέταρτο στοιχείο τής φύσης, βέβαια, αυτό της φωτιάς, αλλά κι αυτό το 'χεις, αφού βάζεις φωτιές με τη σπιρτάδα τής φαντασίας σου.

    Σ' ευχαριστούμε που μας παίρνεις μαζί σου. Κι επειδή το ταξίδι γίνεται ακόμη καλύτερο με μουσική, ας μου επιτρέψετε να ρίξω ένα νόμισμα στο jukebox (μα μέχρι και jukebox διαθέτει τούτο το καραβάκι; Τεεεελεια θα περάσουμε, σας λέω) και να βάλω να παίξει το ομώνυμο τραγούδι από Νάνα Μούσχουρη, που το λατρεύω. (Ελπίζω όλοι να το λατρεύουμε εξίσου, για να μη με πετάξετε στα σκυλόψαρα)

    Φιλιά πολλά & καλά αρμενίσματα, καπετάνισσα (νομίζω πως μόλις σε βάφτισα, yeah)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιστρέφω για να πω πως εάν περιμένετε να βρείτε ομώνυμο τραγούδι από την Μούσχουρη, πολύ κακώς περιμένετε, παιδιά. Τρέχα γύρευε τι σκεφτόμουν συγχρόνως για να κάμω ένα το καραβάκι με το φεγγαράκι. 😂

      Διαγραφή
    2. Δεν πειράζει, και με το φεγγάρι ταξιδεύουμε οι ονειροπόλοι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όσα υπέροχα έγραψες!
      Καπετάνισσα του γλυκού νερού...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραίο το νέο όνομα στο blog.
    Εύχομαι να συνεχίσει τα μαγικά ταξίδια με... πειρατική διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ορίστε! Αρχίσαν τα προβλήματα. Χάρτινο το καράβι, καθυστερώ λίγο να μπω, τρόμαξαν να με αφήσουν να περάσω! Άσε που μου ανακοίνωσαν ότι οι αποσκευές θα χρεώνονται χωριστά και επιπλέον, αλλιώς το καραβάκι δε θα είναι πλέον..

    Τι να κάνω. Έχε χάρη που αξίζει τον κόπο το ταξίδι και παραβλέπω τις εγγενείς αδυναμίες του κατασκευαστικού υλικού. Μια σαμπρέλα, πάντως, για κάθε ενδεχόμενο, θα έχω μαζί μου.

    Κοίτα, Άννα, για να με πιστέψεις ότι βρίσκω ωραιότατο το όνομα, να σου πω ότι κι εγώ με τους μαθητές μου, το σχολικό μπλογκ που είχαμε (και υπάρχει ακόμα) "Σχεδία" το είχαμε βαφτίσει, για παρόμοιους λόγους.
    Και χαίρομαι πολύ που θα ταξιδεύεις και που όλοι εμείς θα είμαστε ένα λιμάνι για το καραβάκι σου. Να και το τραγουδιστικό σχετικό: https://www.youtube.com/watch?v=Z8pZ1jwmWes

    Πολλά πολλά καλά ταξίδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!
      Είχαμε και τέτοια θέματα ε? Δεν τα είχα σκεφτεί όλα αυτά...λες να γίνει Τιτανικός το καραβάκι μου...και καλά εσύ θα έχεις τη σαμπρέλα, οι υπόλοιποι?
      Μαρία με λένε και είμαι σίγουρη ότι το ξέρεις, απλά μπερδεύτηκες και με είπες Άννα!
      Σε ευχαριστώ και για το τραγούδι!!
      Καλύτερο λιμάνι δε θα μπορούσε να ονειρευτεί τούτο το καραβάκι!

      Διαγραφή
  22. Με γεια λοιπόν
    και το ταξίδι αυτό να σου φέρει νέες εμπειρίες και χαρές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αν κρίνεις ότι ένα botox το χρειαζόταν, - άλλωστε όλα αλλάζουν, μετουσιωνόμαστε κι εμείς - είμαστε πανευτυχείς για αυτά τα βαφτίσια, καλεσμένοι!
    Με την ευχή να μην το δει το Λυσιππάκι που του το αφιέρωσα χρόνια , προσθέτω στο jukebox αυτού του καραβίου , του κατάμεστου συγγραφομετανάστες ένα πολυαγαπημένο τραγούδι της Μποφίλιου....

    Μια σελίδα λευκή
    πώς να φτάσω εκεί
    με τι λέξεις
    να `χα χίλιες φωνές
    να ακούς, κι όποια θες
    να διαλέξεις

    Δυο σελίδες λευκές
    σου `χω κι άλλες να καις
    είμαι ανήμπορη, κοίτα
    δε σε φτάνει καμιά
    καραβάκι η μια
    και η άλλη σαΐτα

    Καραβάκια και σαΐτες
    για ταξίδι ξεκινούν
    όσες νίκες, τόσες ήττες
    αν αντέξεις θα σε βρουν

    Κι αν μαθαίνεις την αλήθεια
    σ’ όσα λένε τα παιδιά
    αν σε φτάσει μια σαΐτα
    κάρφωσέ τη στην καρδιά

    Μια σελίδα χαρτί
    ποιος σου λείπει και τι
    να σου στείλω
    τι ζητάς στη ζωή
    για να δω αν θα μπει
    σ’ ένα φύλλα

    Καραβάκια και σαΐτες
    για ταξίδι ξεκινούν
    όσες νίκες, τόσες ήττες
    αν αντέξεις θα σε βρουν

    Κι αν μαθαίνεις την αγάπη
    στα ταξίδια που θα πας
    μέσα σ’ ένα καραβάκι
    μπες και μάθε ν’ αγαπάς...

    https://www.youtube.com/watch?v=PAqngFUHxEY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, εάν μου το αφιερώσεις εδώ, καθώς πλέουμε εντός βαρκούλας, δεν θα γκρινιάξω. Δηλαδή, δεν έχω και κανένα πρόβλημα. Αλλά μόνο σε μένα, ε; 😏

      Διαγραφή
    2. θα μου έκανε μεγάαααλη εντύπωση αν δεν έκανες ζηλίτσες με αυτό το τραγούδι που σου αφιέρωσα πριν χρόνια.
      ( Και πολύ ήπια μου τα΄χωσες και φτηνά τη γλίτωσα, ουφ! )
      Βρε κουτό ήσουν η πρώτη και η μοναδική. Κάτι σαν παρθενιά ένα πράμα! :p
      Αλλάζει, θα αλλάξει ποτέ αυτό;
      Όμως, λίγο ο τίτλος της Μαρίας, λίγο η φωτό, λίγο η σκέψη της που τόσο κοντά στις δικές μας είναι και ήταν αναπόφευκτος ο συνειρμός. Kαι τα συναισθήματα ίδια, αν όχι ακόμη πιο δυνατά !

      Διαγραφή
    3. Χαχα....μετά και το τελευταίο σχόλιο θα φροντίσω να σοβαρευτώ και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για το υπέροχο τραγούδι!
      Φιλιά πολλά και στις δυο σας!!

      Διαγραφή
  24. Τελευταία και καταιδρωμένη, λόγω υποχρεώσεων, Μαρία μου.
    Σίγουρα μου αρέσουν τα χάρτινα καραβάκια αφού τα φτιάχνουμε κάθε μέρα με τις εγγονές μου.
    Ό,τι χαρτάκι πέφτει στα χεράκια τους, το κάνει η γιαγιά καραβάκι .
    Έχω λοιπόν έναν ακόμα λόγο να αγαπώ το χάρτινο καραβάκι.
    Καλοτάξιδο Μαρία μου.
    Ελπίζω να μην με κλείσεις στο αμπάρι που ήρθα τελευταία 😁😁😁😁😁😁
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο αμπάρι εσύ;;; Ποτέ!!
      Πρώτη θέση θα σε βάλω!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Μια καθυστερημενη ακομα για ταξιδια με χαρτινα καραβακια ..ελπιζω Μαρία μου να συνταξιδευουμε για πολυ καο παρεα με μπουνατσα παντα τον καιρό γεματο το καραβακι σου απο ομορφα κειμενα και πανεμορφες εικονες.
    Αν σου πως πως μπαινω παντα στο μπλοκ σου θα γελασεις επειδη δεν ξερω αγγλικα βρισκω σχολιο σου οπου και να εισαι χα..χα. και παταω επανω..το καλο το παλικαρι ξερει κι αλλο μονοπατι...χα χα..Κσλη συνεχεια στα ταξιδια σου Μαρία μου....φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετα απο τοσο καιρό.. ακομα δεν ξερω τι σημενει το μπλοκ σου ΧΑ..ΧΑ!!

      Διαγραφή
    2. Τα είπαμε εμείς κι αλλού οπότε η απορία δεν υπάρχει πλέον!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή