Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Όλα οδηγούν στον "Αστερισμό του Ιβίσκου"


Το νεογέννητο φεγγάρι δεν ήταν παρά μια νυχιά στον φθινοπωρινό ουρανό.
Ο ήλιος έγερνε στη δύση του, βάφοντας ρόδινο τον ορίζοντα και όλα έμοιαζαν γαλήνια, όμορφα, ειρηνικά.
Πιο πέρα ένας νεαρός είχε στήσει τον τρίποδα της φωτογραφικής του μηχανής και σημάδευε τη λίμνη.
Για μια στιγμή μόνο ζήλεψα, γιατί αμέσως μετά σκέφτηκα τον ζεστό καφέ που με περίμενε.
Μετά από πεζοπορία ωρών, είχαμε φτάσει στη λίμνη για ξεκούραση πριν επιβιβαστούμε στο μικρό λεωφορείο που θα μας πήγαινε στα σπίτια μας.
Με το σώμα ευχάριστα κουρασμένο, τη μηχανή μου και το μυαλό μου γεμάτα εικόνες, η Κυριακή εκείνη, έχοντας σύμμαχό της τον καλό καιρό, όδευε προς το τέλος της.

Μια εβδομάδα μετά, με το φεγγάρι μεγαλύτερο, αλλά άφαντο από τον ουρανό, αφού τα σύννεφα το κρύβουν, το σκηνικό έχει αλλάξει .
Βροχή, αέρας, χιόνια στα βουνά. Κρύο!
Απόλυτα λογικό και αναμενόμενο! Κάποιοι λένε πως και πολύ άργησε!
Εγώ απλά απολάμβανα τα τελευταία φθινοπωρινά δώρα, ξέροντας ότι θα γίνει η αλλαγή και θα είναι ολοκληρωτική.

Και μπορεί η φωτογραφία που διάλεξα να είναι από τη λίμνη όπως την έσβηνε σιγά σιγά από τα μάτια το φως που έφευγε, αλλά μια άλλη φωτογραφία έγινε η αφορμή για να πάρω μεγάλη χαρά.




Η αγαπημένη Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου, που τη συναντάμε και στο "Λογισμών Αραξοβόλι" εμπνεύστηκε από τον ιβίσκο μου κι αυτό είναι για μένα μεγάλη τιμή και απέραντη χαρά!
Με έκανε συνοδοιπόρο σε ένα υπέροχο ταξίδι που θα ξεκινήσει σε λίγες μέρες και όλα δείχνουν ότι θα είναι υπέροχο!

Η Σταυρούλα με τους γεμάτους συναίσθημα στίχους που φανερώνουν την ευαισθησία της και το ταλέντο της μιλάει κατευθείαν στις ψυχές χαράζοντας μονοπάτια που μένουν ανεξίτηλα και παίρνει μια απλή φωτογραφία για να την κάνει ολόκληρο αστερισμό, γεμίζοντας το σύμπαν με τα δικά της ξεχωριστά, αστροφώτιστα ποιήματα!

Πόση, χαρά, πόση τιμή, πόση ευγνωμοσύνη νιώθω γι΄αυτό το όμορφο ταξίδι στον αστερισμό της ποίησης!
Εύχομαι να λάμψει και να φωτίσει αυτός ο αστερισμός τα πάντα και να γίνει ο οδηγός για τα επόμενα πολύτιμα ταξίδια της που είμαι σίγουρη ότι θα έρθουν!

Προς το παρόν ανυπομονώ να πάρω στα χέρια μου το βιβλίο και να το βάλω στην καρδιά μου όπως είμαι σίγουρη ότι θα γίνει...
Aναμένοντας λοιπόν τα σπουδαία, σας χαιρετώ!



Αυτή η ανάρτηση δε θα μπορούσε  να είναι τίποτα άλλο, παρά μια καταχώρηση στο Diary of Bliss, που εμπνεύστηκε η Κατερίνα από το Pause blog.

21 σχόλια:

  1. Εσύ, η Σταυρούλα μας (πολύ μου λείπει!), το Κατερινάκι μας, υπέροχα λόγια και θαυμάσιες φωτογραφίες, όλα σε μία ανάρτηση μαζεμένα!
    Υπήρχε περίπτωση να μην είναι πολύ γλυκό το αποτέλεσμα? Ε???
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Μαράκι! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανοίγω υπολογιστή μετά από ημέρες και πέφτω πάνω στην ανάρτησή σου!
    Το λες και πετυχημένο timing έτσι;; :)

    Σ'ευχαριστώ πολύ που τίμησες την στήλη μου με τις ξεχωριστές σου σκέψεις
    και την δημιουργική σου συμβολή στην ποιητική συλλογή της Σταυρούλας!
    Καλοτάξιδο το βιβλίο της κι εύχομαι οι υπέροχες φωτογραφίες σου να
    συνοδεύσουν πολλές ακόμα δημιουργίες..

    Καλή συνέχεια φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλοτάξιδο να το βιβλίο της Σταυρούλας μας. Το αξίζει και ο ιβίσκος σου σίγουρα ομορφαίνει το ήδη όμορφο ποιητικό ταξίδι της. Μπράβο σας και στις δυο
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, τι όμορφη ανάρτηση αυτή με τρεις blogοσυναντήσεις!
    Τη Σταυρούλα και την ποίησή της (που έχω πολλούς λόγους να αγαπώ, όμως θα αναφερθώ μόνο στη δύναμη του λυρισμού της 😉) τη γνώρισα χάρη σε σένα, Μαράκι, από κάποια ανάρτησή σου. Χαίρομαι, λοιπόν, πολύ που η υπέροχη φωτογραφία σου με τον αγαπημένο ιβίσκο (που είναι συνδεδεμένος με πολλές παιδικές μου αναμνήσεις) θα συνταξιδέψει με τους στίχους της Σταυρούλας.
    Εύχομαι να ρίξετε άγκυρα σε πολλές καρδιές! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο, μπράβο και στις δυο σας. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Σταυρούλας, ο ιβίσκος σου στο εξώφυλλο καλωσορίζει τον αναγνώστη με τον καλύτερο τρόπο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοτάξιδο εύχομαι στο βιβλίο της Σταυρούλας ,Μαρία μου!
    Και σίγουρα η υπέροχη φωτογραφια σου με τον ιβισκο ομορφαίνει την ποιητική συλλογή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να που το χάρτινο καραβάκι σου ορέγεται λιμνούλες φεγγαρόφωτες! Και να που σε ταξιδεύει ήδη σε αγαπημένα λιμάνια φίλων, με τα αμπάρια του γεμάτα εικόνες, στίχους, λουλούδια. Αλλά, τι λέω; Μήπως θα πήγαινε πουθενά αλλού μ' αυτόν τον καπετάνιο;;
    Αυτά είχα να δω και να πω, κρυμμένος λαθρεπιβάτης σε μια σωστική λέμβο. Κουκουλώνομαι τώρα πάλι, να μη με δουν και σταματήσει πρόωρα το ταξίδι για μένα. Ραντεβού στο επόμενο λιμάνι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Σταυρούλα είναι ένας εξαίρετος άνθρωπος και ποιήτρια γεμάτη έμπνευση και πανέμορφο λόγο. Φυσικά και θέλω το έργο της και θα το "κυνηγήσω".
    Χαίρομαι που η δική σου πανέμορφη σφραγίδα Μαρία μου, ο Ιβίσκος σου, ενώθηκε σε αυτή τη δουλειά, σε αυτό το έργο. Είναι μια δικαίωση και για σένα.
    Όσον αφορά την φωτογραφία της λίμνης, μένω έκθαμβος πραγματικά για αυτήν αλλά και για τα λόγια σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν γνωρίζω τη Σταυρούλα αλλά δηλώνω μαγεμένη από τη φωτογραφία του ιβίσκου και θα ήθελα να τη μάθω με τον καιρό. Τις ευχές μου λοιπόν !
    Η φωτογραφία της λίμνης και η φράση " Το νεογέννητο φεγγάρι δεν ήταν παρά μια νυχιά στον φθινοπωρινό ουρανό " με προδιάθεσαν πολύ όμορφα για ένα φθινόπωρο στον επίλογό του που τόσο γλυκά περιέγραψες Μαρία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαγική σύμπραξη που τα αρώματα της μας μεθάνε κι από μακριά!
    Καλοτάξιδο το βιβλίο τής γλυκιάς μας Σταυρούλας, που σίγουρα
    θα "πάει ακόμα πιο μακριά" με ένα τέτοιο -εξωτικό!- εξώφυλλο!

    Υ.Γ Μαράκι, δεν έχω καταλάβει τελικά αν άλλαξες το όνομα τού blog.
    Με μπέρδεψαν κάποια σχόλιά σου. Εγώ το έχω αλλάξει στο blogroll μου,
    αν θέλεις όμως, πες μου να το ξαναγράψω όπως ήταν πριν. Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

      Κοίτα το όνομα δεν άλλαξε στην ουσία, απλά απέκτησε και...ουρά, δηλαδή μια περιγραφή...αν δεις το καραβάκι που έχω κοτσάρει πάνω πάνω στο μπλογκ, θα καταλάβεις...
      Εξηγεί δηλαδή η περιγραφή με τι γίνονται αυτά τα τριπς εδώ πέρα μέσα...χαχα!
      Νομίζω για την ώρα αυτό είναι αρκετό...αργότερα βλέπουμε!
      Δεν με πειράζει να το αφήσεις κι έτσι...αφού το άλλαξες να μη σε παιδεύω...έρχομαι να το δω, να δω αν μου πάει!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Δεν πρόκαμα να το δω...σνιφ κλαψ...τώρα δε θα ξέρω αν μου πήγαινε!
      Είμαι γρήγορο πιστόλι βλέπεις...Μεμαρία η βραδύπους!

      Διαγραφή
  11. Πόσο όμορφες τούτες οι συμπράξεις... Εσύ να βάζεις το εξώφυλλο κι η Σταυρούλα την ποίηση! Τρομερή η φωτογραφία σου, Μαρία μου, κι υπέροχος ο τίτλος. Καλοτάξιδο να 'ναι το βιβλίο & να αγαπηθεί πολύ! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν γνωρίζω τη Σταυρούλα, νιώθω κάπως άσχετη με το θέμα αλλά με γοητεύεις με τον τρόπο σου και δεν μπορώ να αδιαφορήσω.
    Να κάνετε και οι τρεις σας το ομορφότερο ταξίδι μαζί με τους αναγνώστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή η λίμνη χωρίς όνομα με την πρώτη ματιά σε καθηλώνει . Με εστιασμένη τη ματιά μου δίνει την αίσθηση της γαλήνης και της πληρότητας!!
    Αγαπημένη Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hello, Lovely capture of the moon. It is an honor for your hibiscus photo was used on the cover. Wishing you a happy day and weekend ahead.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό της κατευόδιο της αγαπημένης μας Σταυρούλας και η φωτογραφία σου θα δεις που θα της φέρει καλοτυχία και καλά λιμάνια.
    Υπέροχη σύμπραξη Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Σταυρούλας μας....που το εξώφυλλό του κόσμησε τόσο ταιριαστά η φωτό του ιβίσκου σου....ένα επιτυχημένο συνταίριασμα ευαισθησίας και καλαισθησίας....Η φωτό της λίμνης με το εμβληματικό δέντρο να κυριαρχεί στο τοπίο, καθηλωτική.....Πολλά φιλιά Μαρία μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραια συνύπαρξη Μαρια μου! ο Ιβισκος σου θα ειναι η πρωτη εικονα που θα βλεπερι ο αναγνωστης της ομορφης ποιησης της Σταυρούλας και θα συνοδευει το ταξιδι μεσα στις σελιδες του βιβλιου της.. καλοταξιδο να ειναι και για τις δύο..καλο σου βραδυ.. φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή