Κυριακή 6 Μαΐου 2018

Λίγες μαργαρίτες για ένα βραβείο (Versatile Award)


Αν αναρωτιέστε τι σχέση έχουν οι μαργαρίτες με το βραβείο και γιατί το έκρυψα ανάμεσά τους, μπορώ να σας το εξηγήσω!
Οι μαργαρίτες, θα μπορούσαν να γίνουν ένα ωραίο μπουκέτο, για την ακρίβεια 7 ωραιότατα μπουκέτα, για να δοθούν μαζί με τις ευχαριστίες μου ως δώρο σε εκείνους που με τίμησαν με το Versatile Award:

Στην Μαίρη από το blog "Γήινη ματιά"
Στον Γιώργο από το blog "My little stories"
Στη Μαρίνα από το blog "to e- periodiko mas"
Στην Pippi από το blog "Οξεία Γλωσσοπάθεια"
Στην Αναστασία από το blog "Μολύβι και χαρτί"
Στην Αλεξάνδρα από το blog  "a button on the moon"
Στη Χριστίνα από το blog "butterfly`s world"

Μαίρη, Γιώργο, Μαρίνα, Pippi, Αναστασία, Αλεξάνδρα και Χριστίνα σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!


Το βραβείο όμως, ου γαρ έρχεται μόνον!  
Έρχεται με κανόνες και παρόλο που θα παραβιάσω κατάφωρα τον έναν, (εκείνον που λέει ότι πρέπει να το δώσω με τη σειρά μου σε άλλα blogs, αφού τώρα πια που το παραλαμβάνω κι επίσημα, έχει ήδη κάνει παραπάνω από έναν κύκλο), θα ακολουθήσω όσο πιο πιστά μπορώ τον άλλο και θα προσπαθήσω να πω 7 πράγματα για μένα.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε...

1. Με λένε Μαρία και είμαι καλά.
Λατρεύω τα παιδιά μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου, αγαπώ τα βιβλία και τη φωτογραφία και όχι μόνο. 
Δε λέω όχι στα ταξίδια, ή στον κινηματογράφο και αν μπορούσα θα πήγαινα συχνότερα και στο θέατρο.

2. Πολλά θα μπορούσα να κάνω αν μπορούσα, όπως το να αγοράσω την τέλεια φωτογραφική μηχανή, ή να κάνω το γύρο του κόσμου!
Επειδή όμως δεν μπορούμε να κάνουμε πάντα αυτό που επιθυμούμε, ή νομίζουμε ότι επιθυμούμε, φροντίζω να νιώθω και να περνάω καλά με αυτά που έχω και με όσα μπορώ να κάνω!
Μπορεί π.χ. να μην αξιώθηκα ακόμα να αποκτήσω την τέλεια μηχανή, αλλά ευγνωμονώ την παλιά μου, την καλή μου Kodak που εδώ και 12 χρόνια με βγάζει ασπροπρόσωπη.
Και μπορεί να μην έχω ξεκινήσει ακόμα το γύρο του κόσμου ως άλλος Φιλέας Φογκ, αλλά κάθε μικρή, ή μεγαλύτερη απόδραση, (ακόμα και μια κοντινή βόλτα στην εξοχή) την αντιμετωπίζω με σεβασμό και τη χαίρομαι στο έπακρο!
Αυτό πιστεύω είναι το μυστικό για μια όσο γίνεται πιο ευτυχισμένη ζωή. 
Να μην υποτιμάμε δηλαδή το ταξίδι  που μας δίνεται (και κυριολεκτικά και μεταφορικά), αλλά να το χαιρόμαστε, ενώ ταυτόχρονα δε βλάπτει καθόλου, ίσα ίσα, να ονειρευόμαστε κι εκείνο το μεγαλύτερο. 
Κι αν εκείνο δεν έρθει ποτέ, αν μόνο στα σχέδια μείνει, εμείς τουλάχιστον θα έχουμε ζήσει! 
Και θα έχουμε ζήσει καλά!
Δεν ξέρω αν φταίει και λίγο η Πολυάννα των παιδικών μου χρόνων για αυτό που είμαι, αλλά κατά βάθος ξέρω πως άνετα θα μπορούσα, από τότε ακόμα, να της κάνω ταχύρυθμα μαθήματα ώστε να τελειοποιήσει κι εκείνη το περίφημο παιχνίδι της χαράς !

3. Έγραψα παραπάνω ότι αγαπώ τα βιβλία και τα ταξίδια.
Δεν έγραψα όμως για τα άπειρα, διαφορετικά, μαγευτικά και συναρπαστικά ταξίδια που έκανα με τα βιβλία!
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου τα βιβλία μου έδιναν πάντα μεγάλη  χαρά, ήταν μια σπουδαία διασκέδαση, γίνονταν παρηγοριά όταν τη χρειαζόμουν, μα και η παρέα που ήταν δίπλα μου ανά πάσα στιγμή.
Δεν υπήρξε μέρα  (όσο φορτωμένη κι αν ήταν), που να μην άνοιξα ένα βιβλίο έστω και λίγο πριν κοιμηθώ, κι ας ήταν να με πάρει ο ύπνος στην πρώτη πρόταση, που λέει ο λόγος.

4. Οι παλιοί φίλοι ξέρετε ήδη τον Μπρίκι!
Οι καινούριοι, ίσως έχετε προσέξει πως εκτός απ' την αφεντιά μου εδώ μέσα βολοδέρνει ένας σκύλος και πότε πότε γράφει κι αυτός, οπότε αν μπαίνοντας ακούσετε γαβγίσματα μην ανησυχήσετε! 
Είναι ο υπέροχος Μπρίκι και είναι πολύ φιλικός!
(Και ναι, Μπρίκι σε αγαπάω κι εσένα πάρα πολύ!)

5. Αγαπάω και το blog μου, που είναι πάνω από 7 χρονών κι ελπίζω μια μέρα να το καμαρώσω όπως επιθυμώ!

6. Γενικά είμαι ήρεμος άνθρωπος, αλλά κανείς δε θέλει να με δει αγριεμένη!

7. Δε συγχωρώ πάντως ποτέ την "εκ προμελέτης κακία" και αν μου "τη φέρει" κάποιος, αυτόματα παύει να υπάρχει και διαγράφεται με συνοπτικές διαδικασίες από το σύμπαν μου, το οποίο φροντίζω να διατηρώ απόλυτα καθαρό από παντός είδους υποκριτικά, ανώμαλα και τοξικά ανθρωπάκια!
Η ζωή είναι πολύ μικρή για να ασχολούμαστε με τους "μικρούς".

Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ πολύ!




15 σχόλια:

  1. Τι να πρωτοσχολιάσω, με τον χείμαρρο ν.2 τα είπες όλα!! :)
    Και εις άλλα βραβειάκια για να διαβάζουμε τόσο ωραίες σκέψεις και απόψεις!

    Καλή εβδομάδα να έχουμε, ελπίζω λιγότερο βροχερή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το χαρείς το βραβείο σου το αξίζεις. Να μην σε νευριάσω δηλ έτσι; Θα το έχω υπόψη. Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και την οικογένειά σου και φυσικά φυσικότατα τον Μπρίκι ( σε είπα τελευταίο Μπρίκι μου για να κάνεις εντύπωση)!!!
    Και μένα μου αρέσει να ονειρεύομαι το γύρο του κόσμου και ας μείνει όνειρο
    Πολύ ωραία παρέα ένα βιβλίο και ξέρουμε τη λατρεία σου
    Να σαι καλά Μαρία μου
    Καλόν ύπνο και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήξερα εγώ γιατί σε πρότεινα για βραβείο και γιατί σε έχω μέσα στη καρδιά μου φίλη μου! Μου αρέσει ο τρόπος που βάζεις τα πράγματα στη θέση τους, μου αρέσουν τα ταξίδια σου και τα βιβλία σου! Υπέροχα πράγματα αγαπάς σε αυτή τη ζωή και τα έχεις ταξινομήσει μια χαρά Μαρία μου! Να χαίρεσαι λοιπόν κάθε στιγμή με την αγαπημένη σου οικογένεια και με τον Μπρίκι και ποιος ξέρει; Κάποια στιγμή μπορεί να πραγματοποιηθεί και κάποιο μεγαλύτερο σου όνειρο! Καλημέρα σου φίλη μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω πόσο πιο τέλειες θα ήταν οι φωτογραφίες σου με τη μηχανή των ονείρων σου. Γελάω από μέσα μου, σκεπτόμενη τους χομπίστες φωτογράφους με τις πανάκριβες μηχανές, κι όλα τα αξεσουάρ που τη συνοδεύουν. Τρίποδα, φακούς, φίλτρα και διάφορα άλλα σιμπράγκαλα. Καταλαβαίνω πως η τεχνολογία βοηθάει πολύ, αλλά νομίζω πως η καλή φωτογραφία, είναι προϊόν οπτικής του φωτογράφου κι όχι τόσο τεχνικής επεξεργασίας.
    Στο 7 σου ειδικά, ταυτίζομαι απόλυτα. Με τέτοια ανθρωπάκια, γίνομαι και Μπρίκι (στο πιο άγριό του...)
    Μαράκι μου, είναι σα να σε ξέρω πλέον καλά. Και σου εύχομαι να κάνεις τα ταξίδια που ονειρεύεσαι! Και κάποια στιγμή, να αποκτήσεις την πολυπόθητη μηχανή που λαχταράς!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου,
    είμαστε περήφανοι που σε έχουμε γνωρίσει όλα αυτά τα χρόνια. Μοιραζόμαστε έναν εξαίρετο άνθρωπο και φίλη.
    Σε ευχαριστούμε για όλα αυτά που μας χαρίζεις και μοιράζεσαι μαζί μας Μαρία μου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά, θα έρθω να συμφωνήσω με τους παραπάνω φίλους. Αρχικά, μη παιδεύεις τη ψυχούλα σου με τη σκέψη περί απόκτησης μιας καινούριας μηχανής, αφού στα δικά σου (ταλαντούχα) χέρια θα 'ναι παντελώς "άχρηστη". Οι φωτογραφίες σου είναι ήδη τέλειες κι ολοζώντανες - μόνο που δεν μας μιλάνε. Κατά τ' άλλα, πολύ χάρηκα που σου δόθηκε το βραβείο κι είχαμε τη χαρά ν' απολαύσουμε τις σκέψεις σου. Απ' όσο σε ξέρω, σε νιώθω απ' τους ανθρώπους που είναι μετρημένοι, υπό την έννοια πως δεν έχουν επιτηδευμένο βόμβο για να τραβούν τη προσοχή, κι αυτό γιατί δεν το χρειάζονται, αφού άλλα πράγματα μιλούν - και, μάλιστα, το κάνουν και πολύ καλά! Μ' αρέσει η ματιά σου, Μαρία μου, και μ' αρέσεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου, συγχαρητήρια για το βραβείο. Λατρεύω που μέσα από αυτές τις ευκαιρίες μαθαίνουμε πράγματα ο ένας για τον άλλον.
    Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου και τον Μπρίκι και εύχομαι να καταφέρετε να κάνετε πολλά ταξίδια και να τα αποθανατίσεις όλα, με μια καταπληκτική μηχανή.
    Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο
    ενδιαφέροντα τα 7 που γράφεις για σένα
    και μένα μου αρέσουν βόλτες,εκδρομές,ταξίδια, φωτογραφίες, βιβλία [αν και τελευταία δε διαβάζω πια]
    τον θυμούμαι τον Μπρίκι
    τη Πολυάννα το είδα σε έργο ,μου άρεσε πολύ η ιστορία της και το παιχνίδι της χαράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου, συγχαρητήρια για το βραβείο. Αγαπώ κι εγώ τα ταξίδια, μικρά ή μεγάλα, φυσικά ή νοερά μέσα από τα βιβλία. Και αποφεύγω, όπως κι εσύ, τους τοξικούς ανθρώπους που μόνο καλό δεν κάνουν. Να είσαι πάντα καλά, φίλη μου. Να χαίρεσαι τον Μπρίκι και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τη διάκριση.
    "Φωτο γράφεις" με ψυχή.
    Κι αυτό είναι που σε κάνει αγαπητή στα δικά μου μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου, την επιθυμία σου για μιά νέα μηχανή μας την είχες εκφράσει και πιό παλιά θυμάμαι, και είχα μείνει με την εντύπωση πως κάποια στιγμή την απέκτησες γιατί οι φωτογραφίες σου είναι όλο και καλλίτερες στο πέρασμα του χρόνου! 'Αξια λοιπόν η Kodak σου, αλλά ακόμα πιό άξια είσαι εσύ για τις υπέροχες λήψεις που κάνεις!! Νά'σαι πάντα καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και μαζί και το Μπρίκι σου, φυσικά!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το βραβειο και η εποχη μπορει να εληξε.. αλλα υπαρχουν και οι καθηστερημενοι που ερχονται εδω να να περασουν ομορφα..Μαρία μου..ειτς κοιτωντας μονο τις πανεμορφες φωτογραφιες σου.. καθε φορα.. αλλα διαβαζοντας και τον πάντα μεστό και ουσιαστικο λογο σου ...να περνας καλά με οτι αισθανεσαι όμορφο φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να χαίρεσαι όσους αγαπάς, Μαρία μου και να μοιράζεσαι μαζί μας τα πολλά ταλέντα σου! Ευχαριστώ κι εγώ για τις πανέμορφες μαργαρίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό με το καθαρό σύμπαν πολύ μου άρεσε!
    Και ναι, κι εγώ αγαπώ τον Μπρίκι σου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή