Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Έναρξη 15ου παιχνιδιού "Παίζοντας με τις λέξεις"


Το 15ο "Παίζοντας με τις λέξεις" πιστό στο ραντεβού που είχε δώσει, είναι εδώ στην ώρα του κι έχει μεγάλες βλέψεις, αφού ελπίζει να λειτουργήσει λίγο και σαν φωταγωγός.
Να πάρει φως από όλους εσάς που θα ριχτείτε στη μάχη της δημιουργίας και να το σκορπίσει παντού τριγύρω.
Αυτή η μάχη δεν έχει νικητές και ηττημένους και είστε μάρτυρες αυτής της αλήθειας
Έχει μόνο αγωνιστές που με μοναδικό όπλο τη φωνή τους μάχονται την άβυσσο

Όταν ζήτησα από τη νικήτρια του προηγούμενου παιχνιδιού μας, Μαρία Κανελλάκη από το blog "Απάγκιο", τις πέντε λέξεις για να ξεκινήσει το νέο παιχνίδι, εκείνη θέλησε για άλλη μια φορά να μοιραστεί το προνόμιο της επιλογής των λέξεων, που της έδωσε η νίκη.
Έτσι μου έδωσε μόνο δύο λέξεις (μάχη, φωταγωγός), και από μία ο Γιάννης από το blog  "Ηδύποτον" (άβυσσος), που είχε φτάσει στη δεύτερη θέση, η Άννα από το blog "ατενίζοντας" (μάρτυραςκαι η Αλεξάνδρα από το blog "a button on the moon", (φωνήπου είχαν μοιραστεί την τρίτη θέση.
μάχη, φωταγωγός, μάρτυρας, άβυσσος, φωνή

Με αυτές τις λέξεις λοιπόν σας προσκαλώ και σας καλωσορίζω στο 15ο παιχνίδι μας και είμαι σίγουρη ότι για άλλη μια φορά θα γραφτούν εκπληκτικά πεζά και ποιήματα!


Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:

1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα.
Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου, almikr@gmail.com
Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.

2. Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. Σε κάθε περίπτωση δε θα πρέπει να ξεπερνούν τις 500.

3. Μπορείτε να στείλετε μέχρι 2 συμμετοχές.

4. Κάθε συμμετοχή θα συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.

5. Όταν λήγει η προθεσμία, τα κείμενα θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους στο mail για να βαθμολογούνται.

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως την Παρασκευή 25 Μαΐου στις 8 το βράδυ.

Το Σάββατο 26 Μα
ΐου θα αναρτηθούν όλα τα κείμενα και μέχρι την Παρασκευή 1 Ιουνίου θα μπορείτε να τα απολαμβάνετε, αλλά και να τα βαθμολογήσετε, για να έχουμε τον νικητή που θα πάρει ένα συμβολικό δώρο.


Λίγα λόγια για το "Παίζοντας με τις λέξεις"

Η καταπληκτική ιδέα της Φλώρας του TEXNIS STORIES, μας έκανε για χρόνια να γράφουμε και να διαβάζουμε ιστορίες και ποιήματα.
Κάθε μήνα η Φλώρα πιστή στο ραντεβού με λέξεις που ανανεώνονταν μας καλούσε να δημιουργήσουμε.
Και το κάναμε.
Γράφτηκαν για το παιχνίδι, ή αν θέλετε με αφορμή το παιχνίδι εξαιρετικές ιστορίες και υπέροχα ποιήματα, ξεκαρδιστικά ευθυμογραφήματα, αγαπημένα παραμύθια, αλλά και πόσα άλλα!
Θέλω να ευχαριστήσω τη Φλώρα που εμπνεύστηκε το παιχνίδι που με τη σειρά του μας χάρισε τόσες και τόσες εμπνεύσεις, για τη σκληρή δουλειά που έκανε όλα αυτά τα χρόνια και φυσικά για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε όταν πέρασε το παιχνίδι στα δικά μου χέρια!

Καλή έμπνευση!

19 σχόλια:

  1. Τι καλά.. να βρισκόμαστε διαρκώς σε μια δημιουργική κίνηση!!
    Εξαιρετικές επιλογές, μπράβο στα παιδιά που τις διάλεξαν.

    Καλές μας εμπνεύσεις λοιπόν!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντε Μαρια μου.. με το καλο και αυτην την φορα.. να δουμε.. οπως καθε φορα.. ομορφες εμπνεύσεις.. οι λεξεις χμμμ λιγο δυσκολες για μενα.. δεν ξερω αν θα τα καταφερω..θα προσπαθησω παντως.. καλό Σαββατοκυριακο να περασεις..καλο σου ξημερωμα.. φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου, ωραίο το δρώμενο, θα προσπαθήσω να συμμετέχω αλλά δεν το υπόσχομαι. Έχω φορτωμένο πρόγραμμα το Μάιο, θα δούμε. Ελπίζω να τα καταφέρω. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α αυτή τη φορά θα συμμετέχω. Δεν θα ξεχαστώ (ελπίζω)!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή έμπνευση σε όλους/ες!
    Σίγουρα θα διαβάσουμε εξαιρετικές ιστορίες ξανά.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!!! Μπορεί οι λέξεις να έριξαν στην Αβυσσο τις ελπίδες για έμπνευση, να με έκαναν φωνή δυνατή να βγάλω--μάρτυράς μου η σκυλίτσα μου που τρόμαξε-- αλλά ελπίζω να βρούμε ένα φωταγωγό ελπίδας και να ριχτούμε στη μάχη της συγγραφης. Καλές εμπνεύσεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωωωωωωω καλώς το.....!
    Όλα μαζί λοιπόν τα δρώμενα....! Λογοτεχνικός οργασμός στη γειτονιά....! Εντάξει, οι προθεσμίες είναι μεγάλες και πιστεύω θα έχουμε τη χαρά να συμμετάσχουμε.
    Μαρία μου να ευχηθώ Καλή επιτυχία απ την καρδιά μου.
    Να με θεωρήσετε ....υπεύθυνο για το ...1/5 των λέξεων,χαχαχαχαχαχαχα, το ξύλο να το μοιραστώ μην το φάω όλο μαζί.
    Πιστεύω θα έχεις Μαρία μου όμορφες και πολλές συμμετοχές.
    Καλή δύναμη σε σένα και καλές εμπνεύσεις σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άλλος ένας απόπλους για το αγαπημένο μας ταξιδόλεξο... τι ωραία!
    Ετοιμάζουμε μπαγκάζια και ραντεβού στην προβλήτα σου Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι λέξεις, εκ πρώτης όψεως, φαντάζουν μεγάλη πρόκληση, αλλά ελπίζω πως θα τις μερώσω και θα τις κάνω να με φέρουν στο μεγάλο μας δημιουργικό πάρτι. Καλή μας έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χμ!
    Δυσκολάκι μου φαίνεται να "κολλήσουν" αυτές οι λέξεις σε ένα κείμενο ή ένα ποίημα, μα υπόσχομαι πως θα προσπαθήσω. Κι αν τα καταφέρω, θα δηλώσω κι εγώ παρούσα!
    Καλή επιτυχία Μαράκι μου. Και στο δρώμενό σου και στους φίλους/φιλοξενούμενούς σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα, όλα τα όμορφα δρώμενα μας μαζί!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα. Πολύ πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση! Θα είμαι εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Μαρία. Διαβάζοντας τις λέξεις μου ήρθε αμέσως στο μυαλό μια ιστορία.
    Έχω όμως τόσα πολλά να κάνω τον Μάιο. Τόσα που σκέφτομαι να λάβω μέρος στο παιχνίδι, ώστε η χαρά της δημιουργίας να με βοηθήσει και στα υπόλοιπα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξέρω πόσο κουραστικό είναι, όμως λατρεύω τα κειμενάκια που φτιάχνεις κάθε φορά με τις λέξεις. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή τη φορά, όπως ήδη γνωρίζεις, έκανα κι εγώ την προσπάθεια μου.
    Γενικά μου αρέσει και θεωρώ υπέροχο το γεγονός ότι έχετε καταφέρει να κρατήσετε ένα τέτοιο δρώμενο ζωντανό στον χρόνο.
    Γλυκό φιλί και καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ήρθα αγχωμένη να δω ημερομηνίες κλπ
    Πωπω πρώτη φορά θα τρέχουν παρεΐτσα Συμπόσιο και Παίζοντας!!!
    Θα τρελαθούμε στο διάβασμα! Αλλά θα περάσουμε κι όμορφα πιστεύω!
    Ελπίζω να μην ειναι το πρώτο Παίζοντας με τις λέξεις που θα χάσω από τότε που ξεκίνησα. Η έμπνευση είναι ανύπαρκτη εδώ και καιρό...
    Πολλά φιλιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή