Σάββατο 26 Μαΐου 2018

15ο Παίζοντας με τις λέξεις (Συμμετοχές 1 - 6)


Για άλλη μια φορά παίξαμε και οι λέξεις μάχη, φωταγωγός, μάρτυρας, άβυσσος, φωνή, ήταν εκείνες που φούσκωσαν τα πανιά του 15ου "Παίζοντας με τις λέξεις" και το έκαναν να ταξιδέψει. Κι αν οι 24 συμμετοχές του μοιάζουν να αντιστοιχούν σε 24 εξαίρετους προορισμούς, το ταξίδι δεν έχει τελειώσει ακόμα.
Συνεχίζεται με την απόλαυση της ανάγνωσης, που πάει χέρι χέρι και με τη δυσκολία της βαθμολόγησης, μια και πρέπει να ξεχωρίσετε μόνο 5 συμμετοχές.

Είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί σε αυτό το παιχνίδι έχουμε και νέους συνταξιδιώτες και τους καλωσορίζω στην παρέα μας.
Θέλω όμως να σας ευχαριστήσω όλους, γιατί όλοι κάνετε αυτό το παιχνίδι πολύτιμο και κάθε του ταξίδι ξεχωριστό!
Προσπάθησα να είμαι πολύ προσεκτική, αλλά ενδέχεται να μου έχουν ξεφύγει κάποια λάθη. 
Αν δείτε κάτι παράξενο μη διστάσετε να με ειδοποιήσετε, στο mail almikr@gmail.com αν αφορά συμμετοχή, αλλά μπορείτε να με μαλώσετε και φανερά αν το λάθος είναι πιο γενικό.
Και ήρθε η ώρα με μια τελευταία υπενθύμιση για τους όρους, να σας αφήσω να διαβάσετε, να αποφασίσετε, να βαθμολογήσετε! 

Βαθμολογείτε 5 συμμετοχές! 

3 βαθμούς παίρνει η συμμετοχή που σας άρεσε περισσότερο, 
2 η επόμενη και από 
1 βαθμό δίνετε σε τρεις ακόμα συμμετοχές που σας άρεσαν!
Για την αποφυγή αδικιών πρέπει να μπουν όλοι οι βαθμοί.
Δεν μπορείτε φυσικά να βαθμολογήσετε τη δική σας συμμετοχή!
Κρατάτε κρυφή τη συμμετοχή σας και δεν τη δημοσιεύετε μέχρι να λήξει το παιχνίδι.

Τις βαθμολογίες θα τις γράψετε στα σχόλια, κάτω από αυτή την ανάρτηση μέχρι και τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 1 Ιουνίου
Το Σάββατο 2 Ιουνίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Ο νικητής, ή η νικήτρια, θα λάβει ένα συμβολικό δώρο.

Σας αφήνω λοιπόν να απολαύσετε την ανάγνωση, αλλά και να δυσκολευτείτε με τη βαθμολογία!

Περισσότερες πληροφορίες για το "Παίζοντας με τις λέξεις" μπορείτε να διαβάσετε εδώ!






1. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ    
                                 
     Μια κραυγή. Αυτό ήταν. Μια κραυγή που συντάραξε όλη την πολυκατοικία. Ξύπνησε το μωρό στον τέταρτο, που μόλις είχε καταφέρει η μητέρα του να το κοιμίσει, τρόμαξε τον παππού στον τρίτο, που μόλις είχε βάλει μπαταρία στο ακουστικό του, και έκανε την κουτσομπόλα του πέμπτου να βγει στο μπαλκόνι της και έντρομη να κοιτάζει δεξιά και αριστερά.
Ο υπαστυνόμος Θεοχάρης μπήκε στην κουζίνα φορώντας την φρεσκοσιδερωμένη στολή του. Σήμερα θα ανακοινώνονταν οι προαγωγές. Πήρε το πιο σοβαρό, επαγγελματικό του ύφος και έριξε μια ματιά τριγύρω.
- Πού βρίσκεται το πτώμα; ρώτησε τη νεαρή που ήταν καθισμένη στο τραπέζι και, προφανώς, ήταν η μόνη μάρτυρας.
Η κοπέλα - που έτρεμε - δε μίλησε, αλλά κοίταξε προς το παράθυρο. Ο υπαστυνόμος πλησίασε, άνοιξε το παράθυρο και κοίταξε. Όπως το φανταζόταν.
- Χρειάζομαι έναν φακό, είπε.
Η κοπέλα σηκώθηκε, πήγε σε ένα συρτάρι, το άνοιξε και έβγαλε έναν φακό. Ο υπαστυνόμος πήρε το φακό και με τη βοήθειά του ξανακοίταξε μέσα από το παράθυρο. Δε φαίνονταν ίχνη πάλης.
- Θα πρέπει να βγω στο φωταγωγό, είπε ο υπαστυνόμος και μετά λύπης σκέφτηκε ότι θα τσαλακωνόταν η στολή του.
Η κοπέλα δεν είπε τίποτα, μόνο τον βοήθησε να βγάλει το σακάκι του και στη συνέχεια του κράτησε ανοιχτό το παράθυρο, για να βγει στο φωταγωγό. Ο υπαστυνόμος πήδηξε στο πάτωμα και κοίταξε προς τα επάνω. Πόσα μέτρα να ήταν; Κοίταξε το θύμα.
- Αυτοκτονία; σκέφτηκε. Πώς αλλιώς πηδάει κάποιος, από την ταράτσα ενδεχομένως, στην άβυσσο ενός φωταγωγού;
Πλησίασε το πτώμα. Η ύπτια στάση του δεν είχε κάτι το περίεργο. Πρέπει να ήταν αρκετή ώρα πεθαμένο. Η ακαμψία είχε επεκταθεί ήδη στα άκρα του. Η καθόλου αφύσικη στάση του σώματός του, όμως, έλεγε στον υπαστυνόμο ότι ο θάνατος δεν είχε επέλθει κατά την πτώση. Θα πρέπει το θύμα να ήταν ακόμα ζωντανό, όταν βρέθηκε στον πάτο του φωταγωγού. Ίσως να ήταν στα τελευταία του, και απλώς να είχε αφήσει την τελευταία του πνοή εκεί.
Ο υπαστυνόμος κοίταξε το πρόσωπο του θύματος. Ό,τι δεν υπήρχε στο σώμα, βρισκόταν ξεκάθαρα στο πρόσωπό του. Δεν ήταν το πρόσωπο κάποιου που είχε πεθάνει στον ύπνο του, ήταν το πρόσωπο κάποιου που είχε δώσει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.
- Δολοφονία; σκέφτηκε ο υπαστυνόμος.
Το χρώμα του θύματος  ήταν λίγο περίεργο.
- Πιθανώς δηλητηρίαση, έκανε μια δεύτερη σκέψη ο υπαστυνόμος, αλλά αυτό θα το πει σίγουρα ένας ιατροδικαστής.
Μια φωνή τον έβγαλε από τις σκέψεις του.
- Κύριε Θεοχάρη, τι κάνετε στο φωταγωγό; Έγινε τίποτα;
Ο υπαστυνόμος σήκωσε το κεφάλι του και κοίταξε. Ένα γυναικείο κεφάλι πρόβαλλε από το παράθυρο του πέμπτου.
- Τίποτα, κυρία Βίρνα, μια απλή αυτοψία.
- Άκουσα μια κραυγή και τρόμαξα, συνέχισε η κουτσομπόλα του πέμπτου.
- Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Η κόρη μου ήταν.
- Έπαθε τίποτα;
- Όχι, όχι, τίποτα. Μια κατσαρίδα είναι στο φωταγωγό, αλλά είναι ψόφια, μην ανησυχείτε…
- Α, μια κατσαρίδα… Ε, εντάξει, για κατσαρίδες δεν ανησυχώ, οι αποπάνω του έκτου κάνουν τόσο συχνά απολύμανση, που δεν υπάρχει κίνδυνος, να, και εχθές απολύμανση έκαναν…
- Αχά, σκέφτηκε ο υπαστυνόμος, ώστε από τον έκτο έπεσε το θύμα στο φωταγωγό!




2.    Κι ύστερα σου λένε…

Η ζωή μου μοναχική και ανούσια. Η μόνη δική μου στιγμή όταν σχολάω από την χαμαλοδουλειά μου, και  στήνομαι μπροστά στην οθόνη  ενός  λάπτοπ που μου κρατάει συντροφιά και μου ομορφαίνει τις άχαρες ώρες μου. Εκεί διαβάζω και όλα τα νέα που γίνονται στον κόσμο. Την τηλεορασίτσα μου την βαριέμαι. Άντε να δω καμιά ταινία. Αλλά το λάπτοπ ποτέ. Έτσι έμαθα πως μας ψεκάζουν και μου κάθισε στη ψυχή βαριά. Διάβασα για όλες τις συνωμοσίες που γίνονται από όλες τις χώρες.   Στενοχωρήθηκα για την τύχη του κόσμου. Πω πω! Ο ένας βγάζει το μάτι του άλλου. Στην τηλεόραση είδα   μια σχετική ταινία το "θεωρίες Συνωμοσίας", και είπα πως ευτυχώς που αυτά γίνονται στην Αμερική κι όχι εδώ. Τι ήθελα και το σκέφτηκα ο δόλιος;

Στο λάπτοπ λοιπόν  έχω φτιάξει ένα μπλογκ, έτσι για να λέω ότι κάτι κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου. Για να ξεδίνω βρε αδελφέ! Σιγά-σιγά γνωρίστηκα με μπλογκοφίλους. Ωραία είναι, γιατί είναι μια παρέα που δεν μου απαιτεί τίποτα,   δεν τους απαιτώ τίποτα, δεν με ρωτά τίποτα,   δεν τους ρωτώ τίποτα,  δεν μου κοστίζει τίποτα και δεν τους κοστίζω επίσης τίποτα.  Ωραίοι απλοί άνθρωποι που μαζί τους παίζω και παιχνίδια.

  Στύβουμε το μυαλό μας και κατεβάζουμε ιδέες που τις λέμε ο ένας στον άλλον. Αλλά τώρα περνάω άσχημη φάση παιδιά με το διαδίκτυο. Ξύπνησαν οι φόβοι μου περί συνωμοσίας και έχω εφιάλτες. Και ο λόγος;  

Αυτό τον καιρό μία πολύ καλή φίλη, μας πρότεινε να παίξουμε ένα παιχνίδι κι εγώ πάντα πρόθυμος άνθρωπος συμφώνησα.

Να γράψουμε λέει ένα κείμενο, ό,τι μας έρθει στο μυαλό χρησιμοποιώντας μέσα και  πέντε λέξεις συγκεκριμένες.

Και ακούστε. Υποχρεωτικά οι λέξεις που θα αναφέρουμε είναι η λέξη άβυσσος, μάρτυρας, φωνή, φωταγωγός και μάχη. Είσαστε προληπτικοί; Πιστεύετε στους οιωνούς; Εγώ μέχρι τώρα δεν πίστευα. Μα εδώ αλλάζει το πράγμα.

Ένοιωσα να με λούζει κρύος ιδρώτας και άρχισα να κοιτάζω τον μικρό μου χώρο τριγύρω με πανικό. Έχασα τον ύπνο μου από εκείνη την στιγμή. Οι λέξεις μου είναι οικείες…. Μα μέσα σε τόσες λέξεις γιατί αυτές τις συγκεκριμένες;

Μεγαλύτερος πανικός!

 Το σπίτι μου είναι ένα υπόγειο, που έχει δύο παράθυρα. Το ένα είναι ψηλά με καγκελάκια και το άλλο βλέπει σε ένα φωταγωγό.

Βρίσκεται στην οδό Αβύσσου. Και κάθε βράδυ κυριολεκτικά όταν μπαίνω σπίτι δίνω πρώτα μάχη με τις κατσαρίδες που κοντεύουν να μου κάνουν κατάληψη.

Κι όταν βαρεθώ την μοναξιά μου, μιλάω μόνος ίσα για να ακουστεί η φωνή μου μέσα στο δύο επί δύο καμαράκι μου.

Κι αν δεν με πιστεύετε έχω μάρτυρα την κυρά Χαρίκλεια που μου φωνάζει: ‘’Με ποιον μιλάς αφού κανείς δεν ήρθε;’’

Τώρα όμως;   Ποιος; Πού; Πώς τα ξέρουν; Μήπως με κάποιο τρόπο με παρακολουθούν; Και αυτοί οι τέσσερις που διάλεξαν λέει τις λέξεις μήπως είναι συμμορία και έχουν απώτερους σκοπούς; Μου έχουν βάλει καμιά μυστήρια διαδικτυακή κάμερα;

Συνεννοήθηκαν μεταξύ τους για να μου στείλουν κάποιο μήνυμα; Γιατί παιδιά αλήθεια λέω, και οι πέντε λέξεις μιλάνε για την ζωή μου! Σύμπτωση; Ή κάτι άλλο;

Σας σηκώθηκε η τρίχα;

Τελικά επικίνδυνο  το διαδίκτυο παιδιά…. Σκιάζομαι!



3. Άβυσσος το μυαλό του Κόσμου

Αν τα Μάτια, είναι ο φωταγωγός της Ψυχής,
οι Ψυχές μας πού βρίσκουν το φως
για να βαδίσουν
σ’ έναν Κόσμο τόσο σκοτεινό;
Μάρτυρες μιας ατέρμονης μάχης του Κόσμου με το Κακό,
πανηγυρίζουμε για την Ελπίδα
πως το Καλό στο τέλος θα νικήσει.
Μα με ελπίδες, χορταίνει η ψυχή;
Άβυσσος το μυαλό τούτου του Κόσμου.
Βουβά ζητά βοήθεια
Μην ακουστεί η φωνή απεγνωσμένη και σαστίσει τη στιγμή.
Κι αν στο τέλος δε Του αρέσει η σιωπή;
Υπάρχει αναίρεση; …



4. Τυπικό βράδυ Δευτέρας

Ώρα 8:30 μ.μ. Τυπικό βράδυ Δευτέρας. Η Μαρία είχε γυρίσει από τη δουλειά. Δούλευε τετράωρο ως τηλεφωνήτρια. Βαρετή δουλειά. Συνέθλιβε το πνεύμα της, όμως κάπως έπρεπε να ζήσει.
"Πάλι βλάβη το πιεστικό;", φώναξε εκνευρισμένη. Καθώς έπλενε τα πιάτα, έπεσε η πίεση στο νερό.
Με το ακουστικό στο χέρι - πάλι με το ακουστικό, τι ειρωνεία, Θεέ μου! - έψαχνε τον διαχειριστή. Άφαντος.
Το έκλεισε.
Από τον φωταγωγό άκουσε την φωνή του.
" Θα σου δώσω, ό,τι θέλεις, θα σου δώσω, ό,τι θέλεις, θα σου δώσω ό,τι θέλεις!", μονολογούσε με λυγμούς!
Η Μαρία δεν πίστευε στα αυτιά της!
Σε τι κατάσταση βρισκόταν ο διαχειριστής; Πώς είχε χάσει έτσι την αυτοκυριαρχία του; Ποιος τον είχε φθάσει σε αυτό το σημείο; Ποιος ήταν ο ανελέητος, που δεν τον συγκινούσαν τα παρακάλια του;!
Αποφάσισε να αναλάβει δράση.
Ανέβηκε στον όροφό του.
"Παναγία μου!", αναφώνησε! Η πόρτα ήταν ανοιχτή και το διαμέρισμα έδινε την εντύπωση πως υπήρξε πεδίο μάχης!
" Έχε γούστο να γίνω μάρτυρας φόνου!", σκέφτηκε κι αμέσως κάτι σκίρτησε μέσα της παραδόξως από χαρά!
Σαραντάρα, μόνη, αγκαλιά με τα βιβλία τις νύχτες, ένας φόνος θα ήταν βούτυρο στο ψωμί της...
Μπήκε αποφασιστικά.
Προχώρησε στην κρεβατοκάμαρα, γιατί εκεί, συνήθως, κείτονται οι δολοφονημένοι πρωταγωνιστές των ιστοριών, μα τι να δει;
Ο διαχειριστής κυνηγούσε κλαίγοντας με ένα πιάτο και με ένα κουτάλι ένα κουτάβι, μεγαλόσωμο από τη ράτσα του, τάζοντάς του ό,τι θέλει...
"Τί κάνετε εδώ, κ. Ευαγγελάτου;", τη ρώτησε φανερά ενοχλημένος, μόλις διαπίστωσε την παρουσία της.
" Πάλι βλάβη το πιεστικό;"...
Ο διαχειριστής ανοιγόκλεισε τα μάτια του.
"Συγγνώμη, μπουκάρετε στο σπίτι μου, για να με ρωτήσετε αυτό;", τσίριξε μη πιστεύοντας στο θράσος της.
Η Μαρία, αμήχανα, γύρισε το κεφάλι της στο κουτάβι, το οποίο έγλειφε τις στραβοπατημένες παντόφλες της.
" Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, μπούμπη μου!", το άρπαξε στην αγκαλιά του κάνοντας ένα άκομψο νεύμα στη Μαρία να αποσυρθεί...



5. ΟΛΙΓΟΛΕΚΤΗ ΑΓΩΝΙΑ

Στης σκοτεινής τσιμεντούπολης την άβυσσο
Καπνισμένοι φωταγωγοί, γίνονται μάρτυρες
Της αέναης μάχης ανθρώπων που δίχως φωνή
Την ψυχή τους στα δόντια κρατούν, κρεμασμένοι
Πάνω απ'του Δάντη τα Τάρταρα 
Δίχως δίχτυ ασφαλείας... 



 6. Ελεύθερος σκοπευτής

Κάθε στιγμή προκύπτει μια μάχη και πρέπει να επιλέξεις στρατόπεδο. Γιατί, ακόμα κι αν πιστεύεις πως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση κι όχι στη μία από τις αντιμαχόμενες πλευρές, ή πως το σωστό δεν έχει καν εμφανιστεί στο πεδίο των συγκρούσεων, η απουσία σου από τη μάχη θα ισχυροποιήσει τη μία άποψη.
Κι αν ωφελεί αυτή που θεωρείς περισσότερο επικίνδυνη; Κι αν οι υπόλοιπες πλευρές, οι μικρές, η μία μετά την άλλη, διαλέγουν στρατόπεδο, με τη λογική πως η ώρα της μάχης δεν είναι για να ψάχνεις τις λεπτομέρειες που μας χωρίζουν αλλά για να βρεις ό,τι μπορεί να μας ενώσει; 

Να η άβυσσος! Να σε καταπίνει σε κάθε σκέψη που κάνεις για να πάρεις μιαν απόφαση.
Να απαρνηθείς τις ιδέες σου; Μα, τότε για τι και πώς θα πολεμήσεις; Να αφήσεις τις λεπτομέρειες στην άκρη; Μα, αυτές κάνουν τη διαφορά!
Να μείνεις πιστός στις ιδέες σου και να προσπαθήσεις να βρεις συμμάχους; Μα, ποιος θα σ’ ακούσει μες στην ανταλλαγή των πυρών; Να μείνεις μακριά, αφού, τελικά, πρόκειται για μάχη που δε σε αφορά; Μα, πώς θ’ αντέξεις στη θέα του Χάρου που βρήκε ευκαιρία να θερίσει όνειρα και να μαδήσει μπουμπουκάκια;
Άβυσσος, μονάχα άβυσσος! 

Και μια φωνή! Σιγανή φωνή, ίδια πάντα, από τα βάθη της συνείδησης: «Επίλεξε πλευρά!»
Νιώθεις, τώρα, πως θα γίνεις ελεύθερος σκοπευτής και θα πολεμήσεις τ’ άδικο όπου κι αν φυτρώνει. 

Μα, πρέπει να ξέρεις: κι από τις δυο πλευρές θα χτυπηθείς, καμιά πλευρά δεν θα σε υπερασπιστεί. Μάρτυρες θα υπάρχουν μονάχα για την ενοχή σου και με δυο αργύρια θα καταθέτουν πως ήσουν με τους άλλους. Ακόμα και οι αδικημένοι, που υπερασπίστηκες, θα σε κοιτούν καχύποπτα.
Κι αν δεν σκοτωθείς, αν δεν τρελαθείς, θα βρεις κλειστές τις πόρτες και κλειστά θα πρέπει να κρατάς τα παράθυρά σου, μη σε πετύχουν οι πέτρες του πλήθους, που, έπειτα από τη μάχη, θα κάνει ανακωχή και θ’ αναγνωρίζει ως μόνο εχθρό του εσένα, που συνεχίζεις να πολεμάς το άδικο.

Και τότε, η συνείδησή σου, που δεν την πρόδωσες, θα σε ανταμείψει! Θα σου δώσει τη δύναμη να συρθείς ως το φωταγωγό και να προσποιηθείς πως το φως της κουζίνας των διπλανών είναι ο ήλιος! Και θα πεις μια χαρούμενη καλημέρα! Κι όπου φτάσει…



Για να διαβάσετε τις συμμετοχές 7 - 15 πατήστε εδώ!
Για να διαβάσετε τις συμμετοχές 16 - 24 πατήστε εδώ!

82 σχόλια:

  1. Αφιέρωσα το πρωινό μου μαζί με τον καφέ και τις διάβασα μονορούφι,
    τι καλύτερο!! :)

    3 βαθμούς στο ν.11 Έως πότε;
    2 βαθμούς στο ν.15 Εγώ, η πουτάνα!
    1 βαθμό στο ν.16 Έτος 3019
    1 βαθμό στο ν.6 Ελεύθερος σκοπευτής
    1 βαθμό στο ν.20 Η ιστορία μιας λέξης

    Μαρία μου για ακόμα μια φορά σ'ευχαριστούμε για την εξαιρετική
    διοργάνωση και φιλοξενία!

    Αναμένω με αγωνία τα αποκαλυπτήρια! Φιλιά καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως και η Κατερίνα κι εγώ, ήρθα με το καφεδάκι μου και στρογγυλοκάθισα! Διάβασα και ξαναδιάβασα.

    Σε όσες συμμετοχές επέλεξα, θα μπορούσα να δώσω άνετα το 3άρι μου.
    3 στο 15: γιατί ξεδίνουμε βρίζοντας εύκολους στόχους...
    2 στο 21: γιατί υπάρχουν Άνθρωποι κι άνθρωποι...
    1 στο 18: γιατί υπάρχουν Γάιδαροι και γάιδαροι! (Καλογραμμένη ιστορία!)
    1 στο 9: γιατί υπάρχουν κι αυτά τα παράσημα! (Κι αυτή καλογραμμένη!)
    1 στο 5: γιατί την ένιωσα την αγωνία

    Χρειάζομαι ακόμα ένα βαθμό για το 20, για τον ύμνο στη Λέξη που άλλαξε τον κόσμο, γιατί οι λέξεις που επιλέγουμε αλλάζουν καθημερινά τον κόσμο μας. (Εντωμεταξύ, σετάρεται τέλεια με το Μολύβι της Αριστέας, οπότε την επόμενη φορά κάποιος να γράψει για το χαρτί!)

    Στάθηκα και στα:
    11: για την απόφαση της ηρωίδας να μπλέξει
    2: γιατί συμπόνεσα το συγγραφέα!!!
    14: γιατί στις σφαγές πρέπει να δείχνουμε αυτοσυγκράτηση...

    Ουφ! Η λέξη που έδωσα δεν... κατέστρεψε κανέναν!
    Ανυπομονώ τώρα κι εγώ για την αποκάλυψη!
    Καλό τριήμερο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Παρέλειψα να αναφέρω και το 1, γέλασα! Με τη δεύτερη ανάγνωση κατάλαβα ότι ο Θεοχάρης εξέταζε την κατσαρίδα!!!

      Διαγραφή
    2. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου,
    να και που το επόμενο λατρεμένο μας λογοτεχνικό δρώμενο βγαίνει στον αέρα....!
    Και όπως και το "Συμπόσιο" έτσι και εδώ έχουμε ΡΕΚΟΡ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ...!!!!!
    Αυτό σημαίνει πολλά πράγματα παιδιά.....! Σημαίνει καταξίωση, σημαίνει αγάπη, σημαίνει δημιουργικότητα.
    Καλοδεχούμενα λοιπόν τα αφηγήματά μας.
    Καλοδεχούμενοι και οι νέοι μας φίλοι, όπως είπες, Μαρία μου.
    Νέα δουλειά εν όψει και θα γίνει χαμός. Προβλέπω ολονυχτίες στο διάβασμα και στην ανάγνωση.
    Καλή επιτυχία σε όλο το δρώμενο, καλή οργάνωση Μαρία.
    Επανέρχομαι με την βαθμολογία μου.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και περήφανη έχω να αναγγείλω πως τελείωσα και τούτο το όμορφο ταξίδι..
    Συγχαρητήρια σε όσους βρέθηκαν κοντά σου Μαρία μου σε αυτή την όμορφη βόλτα που γέμισε την ψυχή μας λέξεις και νοήματα!

    #3 βαθμούς δίνω στο 6, γιατί νομίζω στόχευσε κατευθείαν στην καρδιά μου. Μέσα του βρήκα ένα κομμάτι μου που με μαγνήτισε και με έσυρε μέχρι την τελευταία του λέξη σαν να μιλούσε για τον δικό μου εαυτό.

    #2 βαθμούς δίνω στο 11, γιατί στάθηκε σε ένα πολύ λεπτό ζήτημα, με σύγχρονο τρόπο. Επειδή βρέθηκα πρόσφατα σχετικά σε ένα παρόμοιο ζήτημα,(ως θεατής) είναι όντως μια υπόθεση που αφορά όλους μας και οφείλουμε να καταδείξουμε . Μπράβο σε όποιον είχε την έμπνευση μιας τόσο όμορφης ιστορίας παρά το σκοτάδι που κρύβει μέσα της.

    #1 βαθμό δίνω στο 17, όπου μου άρεσε η πλοκή και η εξέλιξη παρά τη μικρή έκταση που όφειλε να έχει βρήκα ότι είναι μια ολοκληρωμένη ιστορία. Συν του ότι με κάποιον τρόπο, μου επιβεβαιώνει πως το άδικο τελικά, πάντα σε βρίσκει!

    #1 βαθμό δίνω επίσης στο 8, όπου μιλάει για μια σκληρή πραγματικότητα όπως είναι η διαχείριση ενός διαζυγίου απέναντι στα ίδια μας τα παιδιά. Γιατί για να καταφέρουμε να αποφύγουμε τα χειρότερα, πρέπει πάντα στόχος μας να είναι η ψυχική υγεία εκείνων και όχι η εκτόνωση των δικών μας προβλημάτων.

    #1 βαθμό δίνω τέλος στο 5, γιατί μου άρεσε το πλέξιμο των λέξεων με τη βαθύτερη σημασία του Δάντη.

    Επίσης, στάθηκα ιδιαίτερα αν και δεν βαθμολόγησα γιατί θεώρησα πως θα ήταν άδικο αφού τα δυο κείμενα που θα αναφέρω τοποθετούνται στο ίδιο θέμα με διαφορετική ιστορία, στο 15 και το 22. Είναι ένα θέμα που ανοίγει μια τεράστια συζήτηση, πέρα από τους χαρακτηρισμούς και τις πεποιθήσεις. Δίνουν τροφή για προβληματισμό αν και προσωπικά ποτέ δεν επιλέγω να είμαι απόλυτη, αφού αν και με πολλά συμφωνώ, η επιλογή του θανάτου ενός παιδιού με βρίσκει αντίθετη. Σε κάθε ιστορία, φανταστική ή πραγματική, πάντα υπάρχει επιλογή.

    Στάθηκα στο 13, αφού σώθηκε η Λια, ησύχασα. Πάλι καλά έχω το παράθυρο του φωταγωγού κλειστό και ψηλά!!

    Και τέλος στο 7, αφού για όσους έχουν αδέρφια, είναι ίσως μια οικεία ιστορία λίγο πολύ. Κάποτε διάβασα κάτι που πλέον, αν και δεν έχω και ούτε σκοπεύω να κάνω δεύτερο παιδί, με εκφράζει απόλυτα για να κατανοήσω τη σχέση των παιδιών. Κάθε φορά, ο γονιός έχει αδυναμία στο παιδί που τον έχει περισσότερη ανάγκη. Όσο και να μην είναι όμορφο να το δεχτούμε, μεγαλώνοντας είμαστε σε θέση να καταλάβουμε πως κρύβει μέσα του μια αλήθεια αφού αν ζήσαμε σε ένα υγιές περιβάλλον, όταν χρειαστήκαμε στήριγμα, ήταν πάντοτε εκεί.

    Αυτά από εμένα, δεν σκοπεύω να τα αναλύσω όλα και να σας κουράσω!
    Συγχαρητήρια σε κάθε έναν ξεχωριστά!

    Μαρία μου μπράβο και πάλι για τον συντονισμό, ήταν όλα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε, όχι, βρε παιδιά, πάλι τα ίδια; Με κάνετε να θέλω να ενώσω τη φωνή μου με όλους εκείνους που μιλάνε για συνομωσίες. Δεν θα πω "μάρτυράς μου ο Θεός", αλλά θα πρέπει να δεχτείτε το λόγο μου, ότι πραγματικά επιθυμούσα να ψηφίσω. Και πάτε και μου γράφετε τη μία ιστορία καλύτερη από την άλλη! Σε ποια άβυσσο με ρίξατε; Τι να κάνω για να διαμαρτυρηθώ; Μου έρχεται να πέσω στο φωταγωγό, αλλά μένω στον πρώτο και ο φωταγωγός είναι στο επίπεδο του ορόφου μου, άδικος κόπος... Δίνω πραγματική μάχη με τον εαυτό μου για να μπορέσω να ξεχωρίσω πέντε ιστορίες. ΜΟΝΟ ΠΕΝΤΕ; Θα αστειεύεστε! Νομίζω θα χρειαστώ ψυχολογική υποστήριξη. Δε σας αντέχω πια! Φεύγω!
    ΥΓ: Δεν ξέρω αν θα ξαναγυρίσω.
    ΥΓ2: Μήπως να σβήνατε καμιά εικοσαριά συμμετοχές; Θα με διευκολύνατε κάπως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή διαθέτω και κληρονομικό χάρισμα, σου λέω με απόλυτη σιγουριά ότι θα ξαναγυρίσεις και μάλιστα όχι μόνο μια φορά! :) :)

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Μαρία μου!
    Πολύ το χάρηκα το"Παιχνίδι"!
    Οι άσσοι μου πάνε στα: 2,14 και 16.
    Οι δύο βαθμοί στο:20 και
    οι τρεις βαθμοί μου στο:15.
    Μ'άρεσε η αμεσότητά του!
    Συγγνώμη για το σύντομο σχόλιο,
    τρεμοπαίζει ο ταμπλετάκι μου τώρα!😅
    Καλή συνέχεια!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά, είπα να δώσω τόπο στην οργή και να επιστρέψω (δεν πιστεύω να μη χαρήκατε). Και προτού αλλάξω γνώμη, ιδού η βαθμολογία μου:
    1 βαθμός στο 2, επειδή ένιωσα το δράμα του μπλόγκερ (οδός Αβύσσου, είπαμε;).
    2 βαθμοί στο 9, επειδή το τελευταίο παράσημο ήταν ιδιαίτερα ανθρώπινο και τρυφερό (και επειδή μου αρέσουν οι αξιωσωματικοί, ιδού η αμαρτία μου!)
    1 βαθμός στο 7, επειδή κι εγώ κρατούσα ημερολόγιο (αμφιβάλλετε;).
    1 βαθμός στο 18, επειδή συμπαθώ τους γαϊδάρους (αυτούς με τα μεγάλα αυτιά, να το διευκρινίσουμε αυτό).
    1 βαθμός στο 24, επειδή συμπονώ το σύζυγο (είμαι καλός άνθρωπος εγώ!).
    Και τώρα, προτού αλλάξω γνώμη, αποχωρώ με ελαφρά πηδηματάκια και, μεταξύ μας, σιγά μην ξαναψηφίσω! Εφτά κιλά φαιά ουσία χάλασα μέχρι να αποφασίσω!
    Καλό υπόλοιπο τριημέρου σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, δε μιλάτε; 3 βαθμούς στο 2, εννοούσα (οδός Αβύσσου, να μην το ξεχνάμε)!

      Διαγραφή
    2. Πίπη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα καλησπέρα
    Πέρασα ένα όμορφο Σάββατο διαβάζοντας.Πανέμορφες συμμετοχές. Κι επειδή μέσα στο κεφάλι μου είναι και τα του Συμποσίου είπα να αφήσω τώρα τη βαθμολογία μου μπας και ξεχαστώ....

    3 βαθμούς στο 11. ΕΩΣ ΠΟΤΕ; Δυνατό, καλογραμμένο με ρεαλισμό και μαθήματα σε όλους μας που κλείνουμε τα μάτια στα ανομολόγητα

    2 βαθμοί στο 2. Κι ύστερα σου λένε… μια και έγινα αιτία κατά το 1/5 να πάθει υστερία ο άνθρωπος με θεωρίες συνωμοσίας!! Όχι όμως και συμμορία ε;; Καλογραμμένο χιούμορ με έκανε και γέλασα.

    Από 1 βαθμό στα:

    17. “ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΕΤΡΑΔΙΑ” Καλογραμμένο, είναι από τους φόνους που λέω ''καλά να πάθει''

    20. Η ιστορία μια Λέξης. Όμορφο, περιεκτικό και παρόλα αυτά πλούσιο στην ιστορία της λέξης

    6. Ελεύθερος σκοπευτής Πολύ καλό, τσεκούρι πραγματικό στη ζωή μας

    Καλό κουράγιο Μαρία μου στην καταμέτρηση. Σ'ευχαριστώ για τη φιλοξενία σου και το ζεστό σου λόγο
    Συγχαρητήρια σε όλους Κι αυτό το παίζοντας με τις λέξεις είναι υπέροχο. Μα πόσο το αγαπάμε αυτό το παιχνίδι!!!
    Καλό τριήμερο-διήμερο πια, να περάσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα αν δεν διαβάσει και δεν ψηφίσει κανείς το τριήμερο πότε θα το κάνει; Και να ξέρετε από τη μια το Συμπόσιο και από την άλλη το παίζοντας με τις λέξεις με κλείσατε μέσα και δεν πήγα πουθενά. Αλλά .... να μη διαβάσω τόσες ομορφιές; Έχω γεμίσει το κεφάλι μου με ένα σωρό δημιουργίες και εμπνεύσεις από χθες. Πανέμορφα όλα! Και Μαρία μου πανέμορφη και η φιλοξενία σου και αυτή τη φορά. Ευχαριστώ! Λοιπόν...
    3 βαθμούς στο 3 ''Άβυσσος το μυαλό του κόσμου'' που βρήκα υπέροχο τον συνδυασμό των λέξεων και με φοβερό βάθος
    2 βαθμούς στο 8 ''Η μάχη μου'' με συγκίνησε φοβερά ο ψυχικός κόσμος του παιδιού που πάντα είναι το θύμα
    1 βαθμό στο 11 ''Έως πότε;'' Το βρήκα υπέροχο συγκινητικό και με μηνύματα
    1 βαθμό στο 16 '''Ετος 3019'' πολύ καλογραμμένο και με αγωνία
    1 βαθμό στο 17 ''Το μενταγιόν με τα πράσινα πετράδια'' μου άρεσε το τέλος του (να δεις που αυτό είναι κατάλοιπο από το δρώμενο του Γιάννη).
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά την γνώμη μου, το 17 όχι απλώς είναι κατάλοιπο από το δρώμενο του Γιάννη, ΕΙΝΑΙ του Γιάννη (ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ παίζοντας με τις λέξεις).

      Διαγραφή
    2. χαχαχα κι εγώ το είπα όταν το είδα ότι μάλλον είναι δικό του!!

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ στο στοίχημα μέσα!!

      Διαγραφή
    4. χαχαχα παιδιά εγώ εννοούσα πως το ότι με τράβηξε το 16 και το 17 που είχαν αγωνία και περιπέτεια ήταν κατάλοιπο από το θρίλερ που έγραψα στο δρώμενο του Γιάννη. Αλλά τώρα που το λέτε ναι σίγουρα κάποιο θα είναι δικό του!

      Διαγραφή
    5. Μαίρη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά!!

      Τα υπόλοιπα δεν τα είδα, δεν τα διάβασα!! :)




      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρία μου και τα θερμά μου συγχαρητήρια
    Πάλι διαμάντια συγκέντρωσες
    Αφήνοντας πολλές ομορφιές έξω κατέληξα στα παρακάτω:
    3 βαθμοί στο 9
    2 βαθμοί στο 13
    και οι άσοι μου στα: 17, 20, 1
    Συνεχίζουμε να δημιουργούμε κόντρα στους σκοτεινούς καιρούς

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά! ♥♥♥

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα στην όμορφη παρέα μας!
    Να δώσω πολλά συγχαρητήρια σ΄ όλους, μα πάνω απ' όλα στην οικοδέσποινα. Χωρίς το μεράκι της
    δεν θα είχαμε κι εμείς την ευκαιρία να γράψουμε (σημαντικότατο!) και να διαβάσουμε τόσο όμορφες συμμετοχές!
    (Κι επίσης, γνωρίζοντας ότι ο μπλόγκερ κάνει πολλά τερτίπια, ξέρω πως όλη η υπόθεση δεν είναι απλά μια αντιγραφή
    και επικόλληση! Είναι πολύ περισσότερα! Και κυρίως άγχος!)

    Περισσότερο από κάθε άλλη φορά νιώθω δυσκολία να ψηφίσω!
    'Είναι πολλά τα καλά ...Άρη! ☺
    Υπάρχουν πολλές συμμετοχές που αξίζουν, τουλάχιστον από έναν βαθμό, για όσα μου έδωσαν!
    Και κυρίως οι ποιητικές, που εμένα μου άρεσαν όλες! ☺
    Δεν ήταν εύκολο με έναν φωταγωγό να γράψεις ποίηση, όταν μάλιστα να πρέπει συνταιριάξεις κι άλλες 4 λέξεις,
    θες, δεν θες!
    Θα επανέλθω με την ...ετυμηγορία μου μέσα στην ημέρα!

    Πολλά φιλιά!
    ♥~✿~♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Νομίζω πως το άγχος είναι το χειρότερο...το άγχος μην πάει κάτι τελείως λάθος!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ μου κακοφαίνεται το ότι δεν είμαι ένας κρίκος σ' αυτή τη δημιουργική γιορτή, αλλά, δεν μπορώ να πω, η χαρά κι η απόλαυση ήταν μεγάλες απλώς και μόνο διαβάζοντάς σας. Όπως και στο Συμπόσιο, έτσι κι εδώ, νομίζω πως το λιώσαμε το χαρτί απ' το σβήσε-γράψε. Τι ανεβασμένο επίπεδο! Χάρηκα όλες τις συμμετοχές και για όλες θα μπορούσα να πω δυο λόγια: για την εσωτερικότητα και τον προβληματισμό που έδωσαν κάποιες, τη χιουμοριστική πινελιά που έδωσαν κάποιες άλλες, τα χαμόγελα που ζωγραφίστηκαν... Οπότε, ανεξαρτήτου βαθμολογίας, όλοι είστε νικητές μέσα μου.

    Πάμε και στο άχαρο κομμάτι τώρα...

    #9 ~ 3 βαθμούς. Πολύ καλογραμμένη! Να που λίγη εμπιστοσύνη, μια γλυκιά κουβέντα, κάτι ανθρώπινο, μπορεί να κάνει εύκαμπτο ακόμη και το μέταλλο.
    #15 ~ 2 βαθμούς. Οι 15 και 21 ήταν ιδίας θεματολογίας. Για το τυπικό κομμάτι, ξεχώρισα τη 15. Δύσκολο θέμα. Μου άρεσε που η αφήγηση ήταν απ' τη πλευρά τής κοπέλας, μου άρεσαν οι σκληρές λέξεις κι η ωμότητα. Πόσο αγαπιούνται η στενοκεφαλιά και το μονοδιάστατο, ε; Δεν χρειάζεται καν να εξετάσουμε όλες τις πλευρές ούτε καν να μπούμε στα παπούτσια του άλλου.

    Κι από έναν βαθμό...

    #5. Μέσα σε λίγες γραμμές έβγαλε κάτι τόσο δυνατό. Όλο το συναισθηματικό τρέκλισμα φωλιασμένο εκεί, δίνοντάς σου σφυριές σε όλο σου το κορμί.
    #11. Για τις λίγες γαμημένες στιγμές που κάνουμε κάτι - με αυτό το βλέμμα ευγνωμοσύνης να μένει χαραγμένο για πάντα.
    #22. Με κέρδισε απ' τους πέντε πρώτους στίχους. Απ' τις φορές που νιώθω πως δεν χρειάζεται να γράψω κάτι. Μόνο χαμογελώ. Ο δημιουργός ξέρει και το γιατί.

    Θα ήθελα να πω ακόμη μια φορά ένα μεγάλο μπράβο σε όλους.
    Ήταν απ' τα καλύτερα παιχνίδια έβερ.

    Φιλιά σε όλους, και περισσότερα στην άξια οικοδέσποινα.
    Μαρία μου, είσαι καταπληκτική! Σ' ευχαριστούμε γι' ακόμη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 'Ηρθα με την αξιολόγησή μου (τρομάρα μου!)
    Πραγματικά, εκτός από το 3αρι μου που ήταν εξαρχής σιγουράκι και κλεισμένο, έσβησα και άλλαξα γνώμη πολλάκις!
    Έχουμε και λέμε λοιπόν:
    3 βαθμοί στο εξαιρετικό λόγο του #9 ("να προωθήσουμε ένα καφεδάκι στον καταπιόνα μας" να κάτι τέτοια με τραβάνε από τη μύτη σχεδόν!)
    2 βαθμοί στο γάιδαρο, που δεν τον πρόσεξα με τη μία να πω... χρειάστηκε και η τρίτη ανάγνωση, αλλά έχει πολύ όμορφη γραφή!
    κι από 1 βαθμό στα
    # 7. Η συνειδητοποίηση των έντεκα (ωραίο κείμενο, με χιούμορ δοσμένο!)
    # 5 Η ολιγόλεκτη αγωνία μου κέντρισε την προσοχή.... καλέ είναι ταλέντο να βάζεις και τις 5 λέξεις σε έξι σειρές! ☺
    # 10 Μα τι ωραίος τούτος ο καλπασμός! Τον ζήλεψα! Του άξιζαν περισσότεροι βαθμοί, αλλά ντεν έχω άλλους καρντιά μου!
    Απ' όλες τις συμμετοχές εδώ θα σκάσω μέχρι το Σάββατο να μάθω τον...δράστη!

    Φεύγω προτού μετανιώσω!
    Πολλά φιλιά!
    ♥~✿~♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειχαμε και αυτην την φορα Μαρία μου εξαιρετικες συμμετοχές... ιστορίες γεματες δημιουργικοτητα.. και γραμμενες με την εμνπευση που δινεουν στον καθένα οι πεντε λεξεις που βαζεις για μπούσουλα φιλη μου...
    μετα απο πηγαινε ελα διαβάζοντας τις αναρτησεις όλες μου αρεσαν παρα πολλά φιλη μου ομως ο κανονισμος (αχ αυτος ο κανονισμος) που μας κανει να βαζουμε τοσο λιγος βαθμους τυπικα μεν αλλα υποχρεωτικά δε... το ξερουμε ..αλλα και αυτο ακομα είναι δύσκολο..αλλα αυτο ειναι και η ομορφη στιγμή του παιχνιδιού..ακριβως γιατι ειναι ενα παιχνιδι που αρεσει σε όλους μας νομιζω... και τωρα για ενα κλικ παραπανω η επιλογη μου..
    3 βαθμους στο 15 # για τα κότσια που εχει η ηρωίδα της ιστοριας να μας φτύνει καταμουτρα με την αληθεια της. Ο αναμαρτητος πρωτος τον λίθο βαλέτω.. βγαζω το καπέλο σε όποιον το εγραψε..!
    2 βαθμους στο 2 # γιατί όχι μονο δεν μου σηκωθηκε η τριχα οχι μονο δεν σκιάχτηκα.. αλλα μου χάρισε και ενα μεγαλο χαμογελο για την επνευση.. της ιστορίας ..μα τοση συπτωση;
    1 βαθμό στο 5 # γιατί μεσα σε λιγες γραμμες έβαλε και τις πεντε λεξεις και μαλιστα με πολύ ουσία..!πραγμα που δείχνει οξυδερκεια..
    1βαθμό στο 3 # γιατί πράγματι ειναι αβυσσος το μυαλο του κόσμου.!!
    και 1 βαθμό στο 10 # γιατι και μεσα απο την ποιηση μπορεις να γραψεις...ιστορία..και να καλπασεις!!
    Μαρία συγχαρητηρια και σε σενα για την άψογη διωργανωση του παιχνιδιού...θα περιμενουμε τις αποκαλύψεις ..
    Να είσαι καλα Μαρία μου και να περνας ομορφα.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα.
    παρόλο που όταν "βαθμολογείς" αφήνεις απέξω άλλα που θα μπορούσες και να βαθμολογείς, ας δώσω κι εγώ κάποιους βαθμούς, έτσι για τη συμμετοχή στο παχνίδι:
    Από 1 βαθμό στα κείμενα: 6, 8, 20
    2 βαθμούς στο κείμενο: 5
    3 βαθμούς στο κείμενο: 13

    Και συγχωρέστε με για την κάποια ταχύτητα της ανάγνωσης.

    Καλή συνέχεια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την καλησπέρα μου και από εμένα και Καλή βδομάδα.
    Ήρθε η ώρα της βαθμολόγησης με τις γνωστές δυσκολίες που μεγάλωσαν ακόμα περισσότερο από την έκταση των συμμετοχών στο αγαπημένο μας εδώ Δρώμενο, που και αυτό κρατά πολύ ψηλά τα σκήπτρα της ποιότητας και του ενδιαφέροντος.
    Άντε τώρα, μετά από υποσημειώσεις, παραπομπές κλπ κλπ να καταθέσω την ταπεινή μου βαθμολόγηση:

    1 Βαθμός στις Συμμετοχές:

    "Η Μάχη μου" (Συμμετοχή 8): Πάρα πολύ όμορφα δοσμένο με τα μάτια ενός παιδιού το δραματικό γίγνεσθαι του χωρισμού στην οικογένεια. Είναι πολύ δύσκολο να μπαίνεις σε μια παιδική ψυχή, με τόση επιτυχία, και να αποδίδεις την απόγνωσή της με τη σκέψη και τα ερωτήματα της παιδικής αγνότητας.

    "Έως πότε ;" (Συμμετοχή 11) το τραγικό φαινόμενο της ενδοοικογενειακής και συζυγικής βίας δοσμένο με ανάγλυφο και ανθρώπινο πρόσωπο και τόλμη. Ένας κόσμος που σιωπά, που ξεπερνά το έκτρωμα της διπλανής πόρτας με την αδιαφορία (βλέπε Λέανδρος) αλλά και κάποιοι που αποφασίζουν, ως οφείλουν, να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους. Μπράβο στην επιλογή.

    "Αυτή η Κυριακή" (Συμμετοχή 12) Μου άρεσε πάρα πολύ η ατμόσφαιρα της περιγραφής. Η Συναισθηματική κατάσταση του ήρωα. Η περιπλάνησή του στον εσωτερικό χώρο που έχει αφήσει κομμάτια την ψυχή του και τα αισθήματά του. "Χρόνια μέχρι σήμερα, αφού για πρώτη φορά μετά από καιρό, το τέρας της μοναξιάς τον κέρδισε"

    2 Βαθμοί:

    "Ολιγόλεκτη Αγωνία" (Συμμετοχή 5) Εκτιμώντας την πολύ μεγάλη λογοτεχνική αξία ενός ολιγόλεκτου. Έχοντας ο ίδιος γνώση του πόσο δύσκολο έως αδύνατο είναι να κλείσεις σε τόσο λίγο χώρο μια πλήρη εκφρασμένη νοηματική θεματική κατάσταση αλλά και να την ντύσεις με τόσα συναισθήματα, στάθηκα στην πανέμορφη αυτή δημιουργία. Πως τα κατάφερε ο δημιουργός και μέσα σε λίγες φράσεις έδωσε τόσα πολλά ειλικρινά μπράβο.

    3 Βαθμοί:

    "Κι ύστερα σου λένε" (Συμμετοχή 2) Για το διαφορετικό γράψιμο και την επινόηση. Για το πηγαίο χιούμορ. Για αυτόν το "ρε λες να ;" που κατατρέχει εναγωνίως και τον συγγραφέα και τον αναγνώστη. Που, σε ώρες προσήλωσης καθώς διαβάζεις και συνταιριάζεις λέξεις και νοήματα, σου έρχεται ένα κάτι τις στο κεφάλι σου.

    Επίσης στάθηκα και σε πολλά άλλα παιδιά, που δεν χώρεσαν στην βαθμολογία αναγκαστικά. Σε αυτά θα καταθέσω την άποψή μου και στις επί μέρους αναρτήσεις. Γιατί ήταν αφηγήματα, διηγήματα και ποιήματα που το καθένα έδωσε τη δική του ανάσα.
    Μαρία μου γλυκιά. Μπράβο για την ψυχή αυτού του δρώμενου κορίτσι μου. Σε ευχαριστούμε για όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα ακόμα όμορφο παιχνίδι με τις λέξεις, με πολύ μεγάλη ποικιλία και πολλά συναισθήματα.

    Η τυπική μου ξεκάθαρα, βαθμολογία είναι:
    3 βαθμούς στο 20. Η ιστορία μια Λέξης.
    2 βαθμούς στο 11. ΕΩΣ ΠΟΤΕ;
    1 βαθμό στο 16. Έτος 3019
    1 βαθμό στο 6. Ελεύθερος σκοπευτής
    1 βαθμό στο 14. “Εκτιμήσεις άψογα δοσμένες”

    Πολλά συγχαρητήρια σε όλους, για τις συμμετοχές τους κι ένα ευχαριστώ σε εσένα Μαρία, που για μια ακόμα φορά, όμορφα μας φιλοξένησες.
    Πολλά γλυκά φιλιά σε όλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαιρετώ σας!!!
    Δεν θα σταματήσω ποτέ να εντυπωσιάζομαι για ό,τι η φαντασία του ανθρώπου πλάθει!
    Ξεκινώντας όλοι από την ίδια αφετηρία καταφέρνουμε πάντα να βρεθούμε σε εντελώς διαφορετικούς τερματισμούς!
    Απόλαυσα την καθεμιά ιστορία ξεχωριστά και καλούμαι τώρα κι εγώ να βαθμολογήσω. Το ερώτημα είναι το συνηθισμένο. Πως και με ποιο κριτήριο?
    Τέλος πάντων, να μην μακρηγορώ...
    Η δική μου βαθμολογία, για τυπικούς και μόνο λόγους, είναι η ακόλουθη :

    Τρεις (3) βαθμούς στο Νο "6" στον "Ελεύθερο σκοπευτή". Γιατί η καλημέρα του έφτασε ως εδώ κι ο ήλιος μου έγινε ακόμη πιο φωτεινός!!!

    Δύο (2) βαθμούς, στο Νο "9" στο "Τελευταίο παράσημο". Γιατί έχω αδυναμία σ' αυτά τα ολόγυμνα και πάναγνα παράσημα που φυλάνε τις Θερμοπύλες του κόσμου και φυσικά για την υπέροχη γραφή του κειμένου!

    Και από ένα (1) βαθμό στα :
    Νο "2", στο "Κι ύστερα σου λένε". Γιατί βρήκα την ιστορία ευρηματική και με χιούμορ!
    Νο "15", στο "Εγώ, η πουτάνα". Γιατί έχω πολύ σοβαρό θέμα με τους αναμάρτητους που περίσσεψαν θαρρείς και λιθοβολούν προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και γιατί είναι μια γερή γροθιά στο στομάχι!
    και Νο "20" στην "Ιστορία μιας λέξης". Γιατί αγαπώ πολύ τις λέξεις και την ιστορία τους!

    Σ' ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου για το ερέθισμα και για την άψογη φιλοξενία σου!!!
    Καλή συνέχεια σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο στη διοργανώτρια, συγχαρητήρια σε όλους για τη συμμετοχή τους, στάθηκα και σε πολλά, αναγκάζομαι, από τους κανόνες, να επιλέξω μόνο πέντε:
    #18 (3 πόντοι)
    #23 (2 πόντοι)
    #24 (1 πόντος)
    #19 (1 πόντος)
    #16 (1 πόντος)
    Καλή συνέχεια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
    Ένα μεγάλο μπράβο στους συμμετέχοντες και σε εσένα Μαρία μου για την διοργάνωση και την φιλοξενία.
    Η βαθμολογία μου, σε σχέση με τι με άγγιξε περισσότερο, είναι η εξής:

    3 βαθμοί στο 15. Εγώ, η πουτάνα!
    2 βαθμοί στο 3. Άβυσσος το μυαλό του Κόσμου
    και απο 1 βαθμό στα: 5. ΟΛΙΓΟΛΕΚΤΗ ΑΓΩΝΙΑ
    20. Η ιστορία μια Λέξης.
    17. “ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΕΤΡΑΔΙΑ”

    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρία μου, μπορεί να μην μπόρεσα αυτή τη φορά να συμμετέχω αλλά την επόμενη φορά δεν υπάρχει περίπτωση να απέχω. Αρχικά λοιπόν να πω συγχαρητήρια σε σένα, φίλη μου, για την όμορφη διοργάνωση και φυσικά συγχαρητήρια σε όλους για τα υπέροχα ποιήματα και διηγήματα που διαβάσαμε.
    Η βαθμολογία μου έχει ως εξής:
    3 βαθμοί στο εκπληκτικό 11. Έως πότε πια αυτή η ανέχεια?
    2 βαθμοί στο συγκλονιστικό 15. Γιατί οι "πουτάνες" γίνονται, δεν γεννιόνται!
    Και από 1 βαθμό στα 3, 5 και 20.
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Mαρία μου, ευχαριστούμε για την ωραία υποδοχή και την άψογη διοργάνωση του παιχνιδιού μας!
    Ξεκινάω την αξιολόγησή μου "καλπάζοντας" από ενθουσιασμό, δίνοντας το 3άρι μου στο #10. Καλπασμός
    Τους 2 βαθμούς στο #18. Υπάρχουν γάιδαροι και “γάιδαροι”
    Κι από έναν:
    # 7. Η συνειδητοποίηση των έντεκα
    # 11. ΕΩΣ ΠΟΤΕ;
    # 17. “ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΕΤΡΑΔΙΑ”

    Πετράδια πολύτιμα όλες οι συμμετοχές, που συνθέτουν ένα υπέροχο μωσαϊκό από σκέψεις, νοήματα και μηνύματα. Μπράβο σ' όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο ακόμα μια φορά στη Μαρία και σε όλους τους συμμετέχοντες
    καλωσορίζουμε και τους νέους συμμετέχοντες

    η δική μου βαθμολογία

    21. Χωρίς αγάπη -3
    11. ΕΩΣ ΠΟΤΕ; -2
    7. Η συνειδητοποίηση των έντεκα -1
    8. Η μάχη μου -1
    18. Υπάρχουν γάιδαροι και “γάιδαροι” - 1


    Ξεχώρισα επίσης και τις

    2. Κι ύστερα σου λένε…
    23. Πολύ νέος για να παραδοθεί.
    24. Η παρεξήγηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πήγα, ήρθα, ξαναπήγα, ξαναήρθα και κατάφερα με πολύ κόπο να αποφασίσω για τους βαθμούς...
    Όπως κατάλαβες Μαράκι μου, πάλι δυσκολεύτηκα να αποφασίσω. Συγχαρητήρια πολλά σε όλους τους δημιουργούς για όσα μου χάρισαν διαβάζοντας!!
    Ορίστε και η βαθμολογία μου:
    3 βαθμούς στο #5
    2 βαθμούς στο #15
    1 βαθμό στο #11
    1 βαθμό στο #21
    1 βαθμό στο #6
    Καλή δύναμη στη συλλογή των βαθμών κοριτσάκι μου
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευτυχώς πρόλαβα την βαθμολόγηση.
    Λοιπόν δίνω:

    3 βαθμούς στο 22. Ζόρικα
    2 βαθμούς στο 9. Το τελευταίο παράσημο
    και από 1 βαθμό στα
    7. Η συνειδητοποίηση των έντεκα
    6. Ελεύθερος σκοπευτής
    2. Κι ύστερα σου λένε…

    Μπράβο για άλλη μια υπέροχη δημιουργική συνεύρεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα σε όλη την δημιουργική παρέα! Φίλοι, πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο πολύ να διαλέξω σε λογοτεχνικό δρώμενο! Όχι τόσο για τα δύο κείμενα που μου άρεσαν περισσότερο, αλλά σχεδόν όλα τα υπόλοιπα μου άρεσαν τόσο πολύ, που ήταν αδύνατον να καταλήξω σε τρία μόνον. Αποφάσισα να καταθέσω το συμπέρασμα από την τελευταία ανάγνωση (έχουν προηγηθεί τουλάχιστον πέντε...) γιατί κάθε φορά που τα ξαναβλέπω μετανιώνω και θα καταλήξω να μην προλ να ψηφίσω καθόλου! Λοιπόν :
    -6-Ελεύθερος σκοπευτής 1 βαθμός
    (Γι αυτό το "θα πεις μια χαρούμενη καλημέρα! Κι όπου φτάσει…" )
    - 9-Το τελευταίο παράσημο 1 βαθμός (Μ'έκανε να σκιρτίσω κι εγώ, μαζί με τον κόρφο του κυρίου... Αγαμνέμονα!..)
    -10- Καλπασμός 1 βαθμός (με πήρε μαζί του...)
    -16- Έτος 3019  2 βαθμοί (Γιατί η επανάσταση πρωτογεννιέται στην φαντασία κάποιων ονειροπόλων...)
    -20- Η ιστορία μιας λέξης 3 βαθμοί ("Καθήκον δικό της να υπάρχει για να μας θυμίζει πως είμαστε Άνθρωποι. Χρέος δικό μας να την προστατέψουμε για να μείνουμε Άνθρωποι." --- Υποκλίνομαι...)
    Μαρία μου, πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες. Πολύ καλές γραφές, κάποιες θα ξεχωρίσουν, έτσι γίνεται πάντα. Η βαθμολογία μου:
    Στο Νο 2 το τριαράκι μου...
    Στο Νο 9 το διπλό μου και από έναν βαθμό το Νο 6, το Νο 8 και το Νο 27

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Δεν έχουμε όμως 27 συμμετοχές, οπότε υποθέτω ότι ο βαθμός σου πάει στην 24 που είναι η τελευταία!
      Θα σε παρακαλούσα όμως να το διευκρινίσεις για να μην υπάρξει πρόβλημα!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνηση!

      Διαγραφή
  28. Πραγματικά όλες οι συμμετοχές είναι υπέροχες, όλες κρύβουν πολλά μηνύματα. Αυτή την φορά θα ψηφίσω με κριτήριο την πρωτοτυπία στο περιεχόμενο των ιστοριών
    Το 3 πάει στο Νο 17 "Το μενταγιόν με τα πράσινα πετράδια" σαν να διάβαζα σενάριο ταινίας
    Το 2 πάει στο Νο 20 "Η ιστορία μιας λέξης"
    και οι άσσοι στο Νο 2 "Κι ύστερα σου λένε"
    στο Νο 5 "Ολιγόλεκτη αγωνία"
    και στο Νο 10 "Καλπασμός"

    Μαρία μου συγχαρητήρια για την άψογη διοργάνωση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαλησπέρα Μαρία μου, πέρασα να αφήσω τη βαθμολογία μου. Δυσκολεύτηκα πολύ να καταλήξω γιατί ενώ πίστευα πως βρήκα την καλύτερη, η παρακάτω ήταν εξίσου καλή και τότε άρχισα να πηγαινοέρχομαι από την μια ιστορία στην άλλη μήπως και καταλήξω καμιά φορά.
    Λοιπόν:
    στο 9 "Το τελευταίο παράσημο" δίνω 3 βαθμούς.
    Στο 13 "Η Λία και η βαρύτητα" δίνω 2 βαθμούς
    Στο 18 "Υπάρχουν γάιδαροι και γάιδαροι δίνω 1
    Στο 20 "Η ιστορία μιας λέξης" δίνω 1 βαθμό
    Στο 1 "Επαγγελματική διαστροφή" δίνω 1 βαθμό
    Συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν και καλή δύναμη στη διοργανώτρια :)
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφες όλες οι συμμετοχές. Δίνω:
    3 βαθμούς στο 13
    2 βαθμούς στο 15
    1 βαθμό στο 3
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία Έλενα, πρέπει βαθμολογήσεις δυο ακόμα συμμετοχές με έναν βαθμό!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφες όλες οι συμμετοχές. Δίνω:
    3 βαθμούς στο 13
    2 βαθμούς στο 15
    1 βαθμό στο 3
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να καταμετρηθεί η βαθμολογία, πρέπει να βαθμολογήσεις δυο ακόμα συμμετοχές με έναν βαθμό!

      Βαθμολογείτε 5 συμμετοχές!

      3 βαθμούς παίρνει η συμμετοχή που σας άρεσε περισσότερο,
      2 η επόμενη και από
      1 βαθμό δίνετε σε τρεις ακόμα συμμετοχές που σας άρεσαν!

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη
      Δίνω από ένα βαθμό στο εννιά και στο δώδεκα.

      Διαγραφή
  32. Αφού την πάτησα και δεν πρόλαβα να βαθμολογήσω ΚΑΙ στην Αριστέα,
    ας βαθμολογήσω εδώ τουλάχιστον, έστω και λίγο πριν τη λήξη..
    Μπερδεύτηκα το δόλιο και νόμιζα ότι θα μπορούσα να ΄βαθμολογήσω
    και για το συμπόσιο, μέχρι σήμερα Παρασκευή, αλλά ας όψονται
    δόντια και οδοντίατροι που με ταλαιπωρούν εδώ και αρκετό καιρό :(
    3 βαθμοί στο 20
    2 βαθμοί στο 1 (θέλω και την συνέχεια παιδιά!)
    1 βαθμοί στο 5
    1 βαθμοί στο 14
    1 βαθμοί στο 15
    Μαράκι, καλή δύναμη!✿
    Καλό μήνα σε όλες/ους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου την γράψω εγώ τη συνέχεια... Χτυπάει το τηλέφωνο και είναι ο συνεργάτης του Θεοχάρη, που του λέει ότι ανακοινώθηκαν οι προαγωγές και ότι εκείνος (ο Θεοχάρης) έμεινε στάσιμος. Ο Θεοχάρης τηλεφωνεί στον προϊστάμενό του για να μάθει το λόγο και εκείνος του λέει ότι δεν του έδωσαν την προαγωγή επειδή έχει πρόβλημα με την εστίαση της προσοχής του στα μικρά και ασήμαντα και ότι η εξέταση από μέρους του κάθε είδους εντομοπτώματος έχει καταντήσει ανέκδοτο, και ότι έχει φτάσει μέχρι τα αυτιά του υπουργού, και ότι την προαγωγή θα πρέπει να την ξεχάσει. Εκείνη την ώρα, μια κατσαρίδα περνάει από δίπλα του, ο Θεοχάρης, θολωμένος που έχασε την προαγωγή, την πατάει, τέζα η κατσαρίδα, ο Θεοχάρης συνειδητοποιεί τι έκανε και πάει στο τμήμα και παραδίνεται. Έρχονται κάποιοι καλοί κύριοι και του φοράνε μια φρεσκοσιδερωμένη, άσπρη στολή, με μόνο πρόβλημα τα πολύ μακριά μανίκια, αλλά το πρόβλημα λύνεται, αφού οι καλοί κύριοι δένουν τα μανίκια πίσω στην πλάτη του Θεοχάρη και όλα καλά. THE END

      Διαγραφή
    2. Και καλό μήνα και σε εσένα και περαστικά με τα δόντια και τους οδοντογιατρούς

      Διαγραφή
    3. Απίστευτη χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Πέτρα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ και σου εύχομαι περαστικά!

      Πίπη όταν σταματήσω τα γέλια θα σου πω ότι τόσο ευφάνταστο τέλος μόνο εσύ θα μπορούσες να γράψεις! Εύγε!!

      Καλό μήνα σε όλους!

      Διαγραφή
  33. Τα μεσάνυχτα η άμαξα έγινε κολοκύθα, όχι, αυτό είναι από άλλο παραμύθι.
    Τα μεσάνυχτα λοιπόν, έληξε η βαθμολογία μας!
    Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή