Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Ανακοίνωση για το "Παίζοντας με τις λέξεις"


Όπως γνωρίζετε το παιχνίδι μας βρίσκεται σε εξέλιξη. 
Μέχρι και την Παρασκευή 15/5 στις οχτώ το βράδυ, μπορείτε να βαθμολογείτε.
Σήμερα έγινε ένα λάθος που ακυρώνει δυστυχώς μια συμμετοχή.
Η φίλη που δημοσίευσε την ιστορία της είναι καινούρια στο παιχνίδι και μάλλον της διέφυγε πως οι συμμετοχές μας είναι κρυφές μέχρι και τη λήξη της βαθμολογίας.
Δεν έγινε από κακή πρόθεση, είμαι σίγουρη γι' αυτό, αλλά από αστοχία.
Ζητώ συγνώμη που αναγκάζομαι εκ των πραγμάτων να ακυρώσω τη συμμετοχή.
Οι ιστορίες μας θα μείνουν ως έχουν, αλλά η 8 θα είναι εκτός συναγωνισμού.
Θα ειδοποιηθούν φυσικά όσοι τη βαθμολόγησαν για να αλλάξουν τη βαθμολογία τους.

Μια όμως και η ιστορία δημοσιεύτηκε, μπορείτε να τη διαβάσετε από τώρα στο blog Reality depends και να γνωρίσετε την Hermine που μου είχε κάνει και μια μεγάλη τιμή.
Είχε διαλέξει δική μου φωτογραφία για να συνοδέψει την ιστορία της και θέλω να την ευχαριστήσω δημόσια γι΄αυτό.

Ζητώ την κατανόησή σας κι ελπίζω να συνεχιστεί κανονικά η βαθμολογία.

Αν έχετε κάποια απορία, θα σας παρακαλούσα να την εκφράσετε για να μη μένει καμιά σκιά στο παιχνίδι!
Σας ευχαριστώ!!


12 σχόλια:

  1. Καλά κάνω εγώ και ψηφίζω στο τέλος (αν δεν το ξεχάσω τελείως!) Αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα γεια σου ρε Πέτρα!!
      Μαρία μου συμβαίνουν αυτά..

      Διαγραφή
    2. Διαρκώς θέλεις να σε κυνηγάμε Πέτρα!
      Ή να κάνεις εντύπωση! αχαχαχαχαχα
      Φιλούρες κορίτσια!

      Διαγραφή
    3. Πέτρα, όχι να μην το ξεχάσεις...!!! χαχα!!

      Κατερίνα μου, ναι, συμβαίνουν!!

      Αριστέα, πάντα κάνει εντύπωση Mia Petra!!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Κρίμα!
    Προσπάθησα να την ειδοποιήσω εγκαίρως, μια κι εγώ είχα ψηφίσει, αλλά δεν έχει μπει ακόμα στο μπλογκ της .
    Ελπίζω να συμμετέχει στο μέλλον στην παρέα μας!(είδε; το έχω δεδομένο ότι θα είμαι κάθε φορά εδώ! αχαχαχα)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου έκανες ό, τι μπορούσες και σε ευχαριστώ πάρα πολύ γι' αυτό!!
      Κι εγώ το έχω δεδομένο πως θα είσαι κάθε φορά εδώ και φυσικά ελπίζω να είναι και η Hermine!

      Διαγραφή
  3. Μόλις τώρα είδα τα μηνύματά σας και σας ευχαριστώ πολύ για την προσπάθεια σας!!!! Ζητώ μεγάλη συγγνώμη για την αναστάτωση αλλά πραγματικά δεν γνώριζα αυτόν το κανόνα! Τι μου ήρθε και μένα! Δυστυχώς δεν έχω καθημερινά την ευκαιρία να ασχολούμαι με το blogging και είπα μια που μπήκα να τα κάνω όλα μαζί.... Διέγραψα την ανάρτηση, ούτως ή άλλως και θα την ξαναβάλω όταν λήξει ο διαγωνισμός... Να σκεφτείτε οτι τις ιστορίες τις τύπωσα για να τις διαβάσω μεταξύ δουλειάς...(και αφθαρσίας) και μπήκα τώρα απλά για να καταγράψω τις ψήφους μου. Πρέπει να φύγω τώρα, οπότε θα ψηφίσω το βράδυ (μάλλον).
    Και πάλι συγγνώμη! Δεν είχα πρόθεση να σας ταλαιπωρήσω ωστόσο το έκανα... Προσφέρομαι να βοηθήσω όπως μπορώ για να επανορθώσω! :))) Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μας ταλαιπώρησες, απλά "χάσαμε" μια ιστορία (που δεν τη χάνουμε δηλαδή, γιατί θέλω να κοσμεί αυτό το παιχνίδι και γι' αυτό την κράτησα, απλά δε θα βαθμολογηθεί..οπότε λίγο το κακό πιστεύω!

      Ελπίζω φυσικά να ξαναδούμε συμμετοχή σου!! (Έτσι θα επανορθώσεις....χαχα)
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. Άφου λύθηκε το πρόβλημα.
    Όλα καλά λοιπόν.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχ κρίμα... Δεν πειράζει κορίτσια!! Με το καλό στα επόμενα!! :) :)
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό στα επόμενα θα πω κι εγώ Μαριλένα μου!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή