Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Τώρα μεγαλώνει μαζί μας!


Βρέθηκε να περιφέρεται στους δρόμους της πόλης μας πεινασμένο και αποστεωμένο. Μετρούσε μόλις ένα μήνα ζωής και είχε γνωρίσει  ήδη τους "ανθρώπους" και την εγκατάλειψη, όταν κάποιοι τον βρήκαν και τον πήγαν στη φιλοζωική.
Από τότε ο μικρούλης έψαχνε το δικό του σπίτι. 
Πέρασαν δυο μήνες μέχρι να τον ανακαλύψει η κόρη μου.
Ήταν "έρωτας" με την πρώτη ματιά και ο μικρούλης αποχαιρέτησε χτες τα παιδιά της φιλοζωικής που τον φρόντισαν και τον αγάπησαν και ακολούθησε την κόρη μου στο καινούριο του σπιτικό.
Η συγκίνηση  του αποχαιρετισμού γρήγορα ξεπεράστηκε και ο μικρός δείχνει με κάθε τρόπο τη χαρά του και την αγάπη του.
Από χτες αγαπάμε ήδη τρελά τον μικρούλη μας, αν και αυτός δείχνει μια ιδιαίτερη προτίμηση σε κείνη που "ερωτεύτηκε" με την πρώτη ματιά.
Δεν κατάγεται από "τζάκι" και αδιαφορεί για το pedigree και άλλα "ανθρώπινα".
Είναι τριών μηνών, τον λένε Ρίκι, θέλει μόνο αγάπη και είναι μοναδικός!
Να μας ζήσει!!


Day 27...sun

Day 28...through

Day 29...grow

41 σχόλια:

  1. Πανέμορφο σκυλάκι! Να σας ζήσει! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσει ο γλυκούλης!
    Και το δικό μας σκυλάκι στο δρόμο το βρήκαμε νεογέννητο.
    Θα περιμένω ν'ακούσω τις περιπέτειες σας μαζί του γιατί τα κουταβάκια είναι και ζωηρούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλειος ο σκυλάκος σας, να σας ζήσει! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άχου τι φατσούλα είναι αυτή!!! απίστευτος!!! να τον χαίρεστε, είναι γλύκας!!!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσει! Να περνάτε σούπερ με το σκύλο σας!!! Θέλουμε κι εμείς αλλά δεν έχουμε καταφέρει να πείσουμε όλα τα μέλη της οικογένειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο όμορφη φατσούλα!! Ερωτεύτηκα και εγώ! Να σας ζήσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μ΄ αρέσουν τα ζωάκια και πιο πολύ οι γάτες!Αλλά κι αυτή η φατσούλα δεν παίζεται!Έκλεψε την παράσταση κι απ΄ τις υπόλοιπες υπέροχες φωτογραφίες σου!αχαχαχα!Κι αυτό το βλέμμα του ο κακομοίρης... σε κοιτάει κι είναι σα να σου ζητάει παιχνίδι και στοργή... σου ΄ρχεται να το ρουφήξεις το καμάρι μου!Μ΄ έκανες και ζήλεψα..!Αχ, και να ΄χα λίγο χώρο..!
    Να σας ζήσει Μαράκι μου και να τον χαίρεστε το γλυκούλη σας!
    Φιλάκια πολλά χαρά μου!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι μια γλυκα!!!μπραβο σας που το υιοθετησατε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσει Μαράκι μου!! Φιλιά στην κοριτσάρα μας που το έφερε στο σπίτι.
    Για ελάτε καμιά βόλτα από εδώ! Η Νάλα μου θέλει παρείτσα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας ζήσει το νέο μέλος της οικογένειας! Είναι τόσο γλυκούλης... Φιλιά, καλό απόγευμα! (και ένα χάδι στο Ρίκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει η πιο αθώα ψυχούλα που θα ζει πια μαζί σας.
    Να σας δίνει πολλή χαρά και να του δίνετε αγάπη και τροφή.
    Αυτοί είναι οι ρόλοι σας, απλοί και ξεκάθαροι.
    Και θα είστε όλοι σας ευτυχισμένοι απ' αυτή τη συμβίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζήσει!!! Είναι πανέμορφος!!!
    Θα σας χαρίσει μοναδικές στιγμές ευτυχίας!

    Μπράβο στο κοριτσάκι σου που τον ανακάλυψε!

    Φιλιά σε όλους σας! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σας ζησει και να τον εχετε πολλα χρονια διπλα σας να μοιραζεστε την αγαπη σας!
    Την Λουλου μου (γατα) την βρηκα στον δρομο, μικροσκοπικουλα να προσπαθει να τα βγαλει περα με αυτοκινητα και ανθρωπους και ειμαστε ηδη 3 χρονια μαζι. Αν και λατρευω τις περσικες γατες, δεν θα την αλλαζα με καμμια αλλη στον κοσμο και αν αποφασιζα να παρω αλλη γατα, παλι αδεσποτη θα διαλεγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίστευτη φάτσουλα!!! Είναι να μην τον ερωτευτείς με την πρώτη ματιά? Να σας ζήσει!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tι ΜΑΤΑΡΕΣ είναι αυτές!!!!!Συγγνώμη αλλά οι άλλες 2 φωτογραφίες δεν γυγκρίνονται μαζί του....

    Να σας ζήσει και να είναι για πάντα μέλος της οικογένειάς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας επισκέφτηκα και με αυτήν την τρυφερή ανάρτηση μου φτιάξατε κατευθείαν τη διάθεση. Να σας ζήσει ο σκυλάκος, χάρηκα για την επίσκεψη!
    Τη θερμή μου καλησπέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι μάτια είναι αυτά ?? Είναι γλύκα και τυχερούλης που θα
    μεγαλώσει με τόση αγάπη και φροντίδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τυχερούλης!!
    Είναι κούκλος!!Μπράβο σας κορίτσια..Θα κάνετε μια όμορφη παρεούλα!!
    Ρίκι λένε και το δικό μου σκυλάκι..χαχα!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι κουκλί είναι αυτό;
    Τι μάτια;
    Να σας ζήσει Μαρία μου και να περάσετε όμορφες στιγμές μαζί του!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφος ο Ρίκι σας!!Να σας ζήσει και να πάρει από εσάς όση στοργή στερήθηκε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σας ζήσει και θέλουμε ενημέρωση για την......σκυλίσια πορεία του!
    Πραγματικά είναι πανέμορφο το σκυλάκι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. So tender eyes,compliment for your new family member, making me want to have a puppy.
    I hope one day I have a pet ;)LOL
    have a nice week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κουκλάκι! να το χαίρεστε! :)
    κι εύχομαι να του δώσετε τόση αγάπη όση θα σας δώσει αυτό και να το κάνετε τόσο χαρούμενο όσο θα κάνει εσάς! :)
    συγχαρητήρια και μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά έχω μείνει άφωνη !
    Τι κούκλος είναι αυτός ο Ρίκι :))
    Να σας ζήσει αγάπη μου, φαίνεται τόσο ευγενικός
    θέλω να τον αγκαλιάσω !! Μπράβο ρε παιδιά, πολύ χάρηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ερωτας με την πρώτη ματιά. Ετσι συμβαίναι με τα ζώα που είναι αθώα και αυθόρμητα. Ετσι και εμείς βρήκαμε και έχουμε εδώ και πολλά χρόνια δύο σκυλίτσες.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να σας ζήσει!!!!! Είναι ένα κουκλάκι!!!! Μπράβο σας που του δώσατε την ευκαιρία για μια όμορφη ζωή με αγάπη και φροντίδα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σας ευχαριστώ όλους πολύ!!
    Να είστε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ένα θα πω μόνο! Είναι γλύκας!
    Άντε, να πω και κάτι ακόμα. Από τη ζωή μου έχουν περάσει τρία σκυλιά. Τα οποία έζησαν, γέρασαν και απεβίωσαν από φυσικά αίτια. Τα οποία ήταν αδέσποτα. Το τωρινό μου κουτάβι μόνο δεν ήταν αδέσποτο. Μου τον χάρισε μία κυρία που γέννησε η σκυλίτσα της. Όχι ότι δεν είναι έξυπνο και καλό, αλλά τα αδέσποτά μου ήταν, πως να το πω, καταλαβαινόμασταν καλύτερα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι γλύκας και η μοναδική σχέση στην οποία αξίζει να πενδύει κανείς.
    Να σας ζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα Μαράκι!Μπράβο σέ εσένα αλλά καί στήν κορούλα σου πού υιθετήσατε αυτο τό πανέμορφο σκυλάκι!!Νά τόν χαίρεστε τόν Ρίκι σας!Είναι κούκλος!!Είχα σκυλί καί τό λάτρευα,για αυτό δέν αποφασίζω νά πάρω άλλο.Αλλά τό σκέφτομαι συνέχεια τώρα τελευταία!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να σας ζήσει

    Η δική μου "Χλόη" είναι έρωτας δικός μου, κεραυνοβόλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να σας ζησει Μαρια!!!
    Σαν παιδακια ειναι τα σκυλια εγω πολυ τα αγαπαω.
    Κοιτα το στην φωτογραφια την τελευταια μεσα απτα ματακια του καταλαβαινεις πως εσυ εισαι ολος του ο κοσμος!

    φιλακια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο Ρίκι σας είναι κούκλος ! Και είναι ακόμα πιο όμορφος που δεν είναι από τζάκι ! Να σας ζήσει και να περνάτε αξέχαστες στιγμές μαζί ! Όπερ με τέτοιο φατσόνι σίγουρο !!!!
    Φιλιά πολλά πολλά, Μαράκι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το βλέμμα με... αποτέλειωσε, έχω μεγαλώσει με σκυλιά και αναγνωρίζω το βλέμμα ευγνωμοσύνης!
    Τυχερός ο Ρίκι!
    Καλή νύχτα Μαρία και στην όμορφη οικογένεια σου! :))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γούτσι γούτσι<3
    Πολύ τυχερός ο Ρικι οπότε!
    Φιλιά Μαράκι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλέ αυτός είναι κούκλος! Είναι να μην τον ερωτευτείς;;;;!!!! Έχει και φωτογένεια λέμε! Τέλειος! Για το γεγονός ότι τον πήρατε από τη φιλοζωική, μόνο ένα με κάνει να θέλω να πω... Μπράβο Μαρία μου, πραγματικά μπράβο.
    Στείλε φώτο του στο διαγωνισμό φωτογραφίας του Πλανήτη για όλους!!! (εκτός αν το έχεις κάνει ήδη και δεν το πήρα χαμπάρι!) http://www.planitisgiaolous.blogspot.gr/2013/01/super-stars.html
    Τυχερός που σας βρήκε ο μικρός! Να χαίρεστε το νέο μέλος της οικογένειάς σας!
    Πολλά πολλά φιλιά και πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι ομορφιά είναι αυτή;;; Να σας ζήσει ο Ρίκι!!! Είναι κούκλος!!!! Και άπειρα ερωτεύσιμος μπορώ να πω!!! Σας τιμά που τον πήρατε από τη Φιλοζωική!!!
    Πανέμορφες και οι υπόλοιπες φωτογραφίες σου!! Βέβαια ο Ρίκι τραβάει τα βλέμματα αλλά χαλάλι του, σωστά;;;
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    Selcouth...δεν το έκανα..σε ευχαριστώ που μου το είπες..θα πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να σας ζήσει αυτό το πανέμορφο πλασματάκι, ο Ρίκι! Μπράβο στην κορούλα σου που θέλησε να τον υιοθετήσει και να του προσφέρει ένα σπίτι και πολύ αγάπη! Αγαπάω πολύ τα ζώα και έχω κι εγώ εδώ και 10 χρόνια σκυλάκι, τον πρίγκιπά μου όπως τον αποκαλώ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή