Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Στα χρώματα της γης

Η αγαπημένη Lyriel  μοιράζεται μαζί μας την αίσθηση που της άφησαν οι μέρες της εβδομάδας που πέρασε.
Στο Weekly  Moodboard μας περιγράφει το χρώμα που είχαν οι μέρες της, τη γεύση τους, την υφή τους και μας προσκαλεί να της κάνουμε συντροφιά περιγράφοντας τις δικές μας μέρες μέσα από το φακό μας.

Η δική μου εβδομάδα είχε γήινα χρώματα.
Είχε πολύ πορτοκαλί, που είναι το αγαπημένο μου χρώμα. Ο άνεμος το έκανε να στροβιλίζεται, κι εκείνο έγινε πύρινο για χάρη μας πριν γίνει λουλούδι  στον απρόσμενο χειμωνιάτικο ήλιο.
Το ξύλο μαγνήτισε το βλέμμα μου στην παλιά πόρτα, στόλισε και στολίστηκε για να δώσει γιορτινό κλίμα κι έγινε ευλογία όταν θυσιάστηκε για να κάνει τα βράδια μας πιο ζεστά.


Day 5...movement
Ένα κλικ και η κίνηση μένει παγωμένη στο χρόνο!

Day 6...mine
Το κουτί που "κρύβει" τα μυστικά μου.

35 σχόλια:

  1. Τι όμορφες φωτογραφίες:))
    Το κουτί που κρύβει τα μυστικά σου εε;
    έχω κι εγώ ένα τέτοιο:)
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ε, χρειάζεται ένα κουτάκι να κρύβει τα μυστικά μας..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Αχ Μαράκι μου χίλια μπράβο.. εκτός από ταλαντούχα φωτογράφος, είσαι και ιδιαίτερα καλόγουστη! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία ζεστά χρώματα και το κουτί με τα μυστικά πολύ όμορφο.
    Κάποια φορά άνοιξέ το και φωτογράφισέ το και εσωτερικά.
    Έτσι τα μυστικά σου θα γίνουν φανερά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, ναι, αν τα φωτογραφίσω θα γίνουν φανερά!!
      Φιλιά Φλώρα μου!

      Διαγραφή
  4. άνοιξε το κουτί,άνοιξέ το!!!!!!!!!!Νάσια (με το όνομα του Κώστα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σκεφτόμουν σήμερα..ακόμα θα ταξιδεύεις...να φτάσεις με το καλό και βλέπουμε!!

      Διαγραφή
  5. Πορτοκαλί!!!!!!!!! Γιεεεεε!
    Σε λάτρεψα ακόμα πιο πολύ! :)))
    Υπέροχες φωτογραφίες όπως πάντα!
    Φιλάκια!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κολλημένη στο πορτοκαλί..τα αισθήματα είναι αμοιβαία..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία κουτιά είναι αυτά!!!
    Θα ήθελα μερικά κι ας μην έκρυβαν τίποτε μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία τα κουτιά αλλά αυτή η κίνηση που μένει παγωμένη στο χρόνο ακόμα καλύτερη!
    Εύγε Maria!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει αυτή η φωτογραφία..σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Dearest Maria,
    wow.. the boxes so beautiful,did you do decoupage?or made by your self? indeed pretty boxes and romantic.
    the old door such a stunning wood
    nice fire place as well
    have a nice weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε πολύ το κείμενο που έγραψες για την επεξήγηση του πίνακα με τις φώτο!
    καλημέρα σου! Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρία μου!
    Τέλειες οι φωτογραφίες σου... κι ειδικά αυτή η παγωμένη στο χρόνο μου φαίνεται πολύ δύσκολη!
    Υπέροχη εβδομάδα να περάσεις, να ΄σαι πάντα καλά, χαρούμενη κι ευτυχισμένη!
    Φιλιά πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..είναι λίγο δύσκολη..θέλει καλό συγχρονισμό..χαχα!!
      Υπέροχη κι ευτυχισμένη να είναι και η δική σου εβδομάδα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Κι εγώ έχω τρέλα με τα κουτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Μου αρέσουν τα κουτιά, αλλά κι αυτά που κρύβουν μέσα!

      Διαγραφή
  12. Ομορφες οι φωτος σου και το κουτι σου ομορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Μαράκι μου!!
    Σε προσπέρασα το πρωί! :) Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και ειδικά αυτή η παγωμένη στο χρόνο. Είναι τέλεια. Μου άρεσε η ιδέα της Lyriel! Έχω χάσει πολλά επεισόδια από ότι βλέπω. Θα τα αναπληρώσω όλα όμως....που θα πάει!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα όμως φρέναρες..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!..πραγματικά η ιδέα της Lyriel είναι υπέροχη!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. όμορφες εικόνες!!!! γεμάτες ζεστασία! πορτοκαλί εσύ, κίτρινο εγώ!! :) το κουτάκι κι εγώ θέλω να μάθω τι έχει!!! περιέργεια,ε? :) καλή εβδομάδα να έχεις Μαράκι μου, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε κοντά στα χρώματα..και τα δυο είναι αισιόδοξα και φωτεινά...κι εγώ θα είχα περιέργεια..δεν μπορείς να βάζεις ένα κουτί έτσι, να λες ότι κρύβει μυστικά και να το κρατάς κλειστό..χαχα...
      Καλή εβδομάδα!!..φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. ΑΑαα :) Moodboard !!Είναι τέλειο, τα πορτοκαλί, η φλόγα, τα ξύλα και εκείνο το λουλούδι κάτω, που όταν το κοιτάζω φευγαλέα, σαν το Νέμο το ψαράκι μου φαίνεται :) Η κίνηση σταματημένη για ένα κλάσμα στον αέρα, φοβερή φωτογραφία!
    Καλή σου μέρα Μαράκι, με πολλούς απρόσμενους ήλιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Η ιδέα σου είναι καταπληκτική!
      Προσπαθώ κι εγώ να δω το Νέμο..χαχα...
      Αχ, ας έχουμε πολλούς απρόσμενους ήλιους μέσα στο καταχείμωνο..φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Μαρία μου,ειδικά αυτή η παγωμένη στόν χρόνο!!Υπέροχο κολάζ!!!Τό κουτί,σούπερ!!!Λές καί έκανες ντεκουπάζ!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...το κουτί πράγματι μοιάζει λες και έκανα ντεκουπάζ..μόνο που δεν ξέρω να κάνω..χαχα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Τι καλά που ακολούθησες και εσυ την υπέροχη ιδέα της Lyriel!!
    Χαίρομαι τόσο που βλέπω τις φωτογραφίες σου..Καταπληκτικές και πολύ ιδιαίτερες..
    Δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία..είναι όλες τόσο ξεχωριστές!!
    φιλιάαα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή