Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Στον απόηχο των ημερών

Οι μέρες θαμπές, νοτισμένες από τη βροχή πέρασαν γρήγορα, σχεδόν άχρωμες.
Πάλευε το πράσινο με το κόκκινο και τη θέση τους κέρδιζε ένα ακαθόριστο γκρίζο.
Πολλές σκέψεις, πολλές αναθεωρήσεις, πολλά ερωτηματικά. Σαν σκύλος που κυνηγάει την ουρά του, έκανα κύκλους κυνηγώντας τη σκιά μου.
Μια σκιά, που δεν κάθισε ούτε στιγμή ήρεμη, μια και είχε πολλά να συμμαζέψει. Κάποιες μέρες χάνονταν τελείως κι αυτή και κυνηγούσα απλά το χρόνο.
Αυτός πάλι δεν πιάνεται με τίποτα. Απλά περνάει και κάπου χάνεται, άγνωστο που! Ένα κυνηγητό που με γεμίζει άγχος και με κάνει να θέλω να κρυφτώ για λίγο από όλα, αλλά όχι από όλους.
Πράγματα που πρέπει να γίνουν, λογαριασμοί που πρέπει να κλείσουν, όλα παγώνουν στο χρόνο και μένουν σαν ανοικτές πληγές να κακοφορμίζουν.
Κάποια θα γίνουν με τον καιρό, άλλα θα ξεχαστούν με τον καιρό κι άλλα θα ξεκινήσουν εν καιρώ, αλλά το μπέρδεμα που έχω αυτόν τον καιρό αφήνει μια πικρή γεύση που δε φεύγει όσα γλυκά κι αν φτιάξω.
Η κατάσταση της χώρας μας δε βοηθάει καθόλου. Στην ουσία δημιουργεί όλα τα προβλήματα.
Και οι γνωστοί "άγνωστοι", οι υπεύθυνοι για όλα τα δεινά μας, συνεχίζουν να συγκαλύπτουν, να κουκουλώνουν σαν τις γάτες τις ακαθαρσίες τους και να παίζουν στις πλάτες μας τα γνωστά τους παιχνίδια.
Άλλη μια παρωδία έλαβε τέλος.
Το δικό μας τέλος έπεται.
Αλλά μην ανησυχείτε...θα αρχίσουν τα συσσίτια στα σχολεία.
Σωθήκαμε!!
Η πολιτική του "να σε κάψω Γιάννη, να σ' αλείψω λάδι" και η υποκρισία σε όλο τους
 το μεγαλείο.

 Και μην ξεχνάτε...η Lyriel και η mystickland σας δείχνουν τα δικά τους Weekly Moodboards.

Day 15...an ordinary moment

 Day 16...two things

 Day 17...ready

Day 18...shadow

Με τις σκιές έχω ξαναπαίξει εδώ κι εδώ.

37 σχόλια:

  1. Χμ, έχω την αίσθηση ότι φτιάχνεις τα γλυκά, αλλά δεν τα τσακίζεις όπως θα έπρεπε! Γι' αυτό δεν σου φεύγει αυτή η πικρή γεύση!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..δεν έχεις κι άδικο..πρέπει να τα τρώω κιόλας..
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου τι ωραία που τα λέει η Αθηνά μας..!! Έχω λατρέψει το χιούμορ της!
      Εγώ έχω βρει τη λύση. Τα ξεχνώ όλα αντικρίζοντας παιδικά ματατάκια και χαμόγελα.
      Δε λύνονται τα προβλήματα με υπεκφυγές.. το ξέρω, αλλά δε λύνονται και με το
      να είμαστε σκυθρωποί και απογοητευμένοι. Ας είμαστε συνειδητοποιημένοι αλλά
      κι αισιόδοξοι. Κάτι θα γίνει.. Δε μπορεί!! Καλό σαββατοκύριακο καλή μου!

      Διαγραφή
    3. Η Αθηνά έχει απίστευτο χιούμορ...και δίκιο..χαχα!!
      πιο αισιόδοξο άνθρωπο από μένα δύσκολα θα συναντήσεις, αλλά υπάρχουν μέρες που βλέπω ότι όχι μόνο ένα βήμα μπροστά δεν κάνουμε σα χώρα, αλλά κάνουμε δεκάδες βήματα πίσω...συνεχίζεται ο κοροϊδία και ο εμπαιγμός και φυσικά και τα χαράτσια...εμείς μπορούμε να κοιτάζουμε τα παιδικά ματάκια και να παίρνουμε δύναμη από τα χαμόγελα..αυτοί δεν ντρέπονται να κλέβουν τα πάντα από τους γονείς και μετά να πετάνε ένα ποτήρι γάλα στα παιδιά και να το παίζουν και καλοί?
      Αν δεν τους τα πετάξουμε πίσω στη μούρη και δεν διεκδικήσουμε αυτά που μας ανήκουν θα καταντήσουμε να λέμε κι ευχαριστώ από πάνω για ένα ξεροκόμματο...κατάντια το λέω εγώ αυτό και υποδούλωση..
      Ξέρω πως καταλαβαίνεις τι εννοώ..να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  2. ΄Ηρθα! Να σου φτιάξω τη διάθεση!
    Θα αλλάξει τίποτα Μαρία μου με την απογοήτευση; Με τη στενοχώρια;
    Δεν λέω να είμαστε χαζοχαρούμενα , στον κόσμο μας και να στρουθοκαμηλιάζουμε( αν και κάποιες στιγμές με πιάνω σε αυτή την κατάσταση)! Λέω απλά να εκτιμήσουμε όσα έχουμε και να επικεντρωθούμε στις ανθρώπινες σχέσεις! Σε ότι κακό και να μας έρθει είναι το μόνο που θα μας σώσει!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την..και μόνο που σε βλέπω φτιάχνει η διάθεση!!
      Άσε που έχεις και δίκιο...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Μαράκι για έλα λίγο απο εδώ να διώξουμε παρέα τις σκιές!!!!
    φιλάκια!
    και μη φτιάχνεις γλυκάααααα!!!!!έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, να τις διώξουμε...θα βάλω και τη συνταγή όμως..χαχα!!

      Διαγραφή
  4. Μία πρόταση να φύγει η πίκρα ... φτιάχνεις γλυκά ....όχι,όχι δεν τα τρώς , κουράζεσαι βέβαια , τα φωτογραφίζεις , τα αναρτείς ,τα βλέπουμε , τα χαιρόμαστε απο μακριά ,σου γράφουμε γλυκά σχολιάκια και πάει η πίκρα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου στο μυαλό μου είσαι..θα ακολουθήσει η συνταγή...τα γλυκά σχολιάκια μάλλον κάνουν καλή δουλειά!

      Διαγραφή
  5. Μαράκι μου όσα και να λέμε, τελικά και δυστυχώς, τίποτα δεν αλλάζει! Ας είμαστε τουλάχιστον ευτυχισμένες με όσα έχουμε και δε βαριέσαι, κάτι καλό θα συμβεί! Δε μπορεί!!! :) φιλάκια πολλά πολλά!!! πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!! αχ να χα λίγο κεϊκάκι τώρα, μιαμ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο το κακό στο χειρότερο πάμε δυστυχώς..μπορώ να είμαι ευτυχισμένη από το τίποτα προσωπικά, (τοξότης είσαι και ξέρεις τι εννοώ..ο κόσμος να χάνεται, εμείς όνειρα κάνουμε), αλλά πρέπει να είμαστε και εξοργισμένοι...όσο βολευόμαστε με τα ψίχουλα τόσο θα τα μειώνουν κι αυτά...μεγάλη κουβέντα!!..άντε πάρε λίγο κεϊκάκι να σε γλυκάνω..χαχα!

      Διαγραφή
    2. αχ είδα έβαλες και τη συνταγή και έχω ξετρελαθεί τώρα!! και έχω μια πείνα που δε φαντάζεσαι!!!

      Διαγραφή
  6. Ακόμα και έτσι μουντά και θολωμένα έχουν τη γοητεία τους
    οι φωτογραφίες σου. Βροχερά κι εδώ και παγωμένα !!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα ανέλπιστα βγήκε ήλιος εδώ..σα δώρο ήταν!!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Έχεις δίκιο απόλυτο κορίτσι μου.
    Κάνε λίγα απλά βήματα και θα την βρεις την άκρη.
    1. Κλείνω την τηλεόραση όταν λέει ειδήσεις, δείχνει βουλή, έχει πολιτικές συζητήσεις.
    2. Καταγράφω τις εκκρεμότητές μου και όλα όσα πρέπει να γίνουν.
    3. Φροντίζω σε πρώτη φάση να τελειώσω με αυτά που είναι εύκολα ώστε η λίστα να μικρύνει.
    4. Αξιολογώ όσα απέμειναν και τα χωρίζω σύμφωνα με την σπουδαιότητά τους και την προτεραιότητα που έχουν και αρχίζω αργά αλλά σταθερά να τα τακτοποιώ.
    Αν μεταξύ αυτών υπάρχουν λογαριασμοί απλήρωτοι και δεν έχω λεφτά να τους πληρώσω,
    βάζω σε προτεραιότητα αυτούς που έχουν μεγαλύτερες συνέπειες για μένα αν αργήσουν να πληρωθούν.
    Νομίζω πως έτσι θα τα δεις πιο καθαρά τα πράγματα.
    Εδώ είμαστε κι αν θέλεις κάτι επικοινώνησε μαζί μου με mail.
    Kάποιες φορές και ένας άγνωστος μπορεί να σου δώσει λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατάλαβες Φλώρα μου πως είδα βουλή...δε φταίω εγώ όμως..την άνοιξαν τη ρημάδα παρά τις αντιρρήσεις μου και ψυχοπλακώθηκα!
      Σε ευχαριστώ πολύ και για τις συμβουλές και για τη σκέψη σου..να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ ότι η κατάσταση της χώρας μας δημιουργεί όλα τα προβλήματα. Δεν ήμασταν μαθημένοι έτσι. Συμφωνώ και με τη Φλώρα πιο πάνω, που προσπαθεί να το δει και να το θέσει κάπως πιο "οργανωτικά". Από την άλλη... έχω αρχίσει να οργίζομαι υπερβολικά πολύ που όλοι μας ζούμε "πατώντας τα μούτρα μας" (επέτρεψέ μου την έκφραση... είμαστε τόσο κατηφείς που τελικά αυτό συμβαίνει). Οργίζομαι μ' εμάς τους ίδιους, που επιτρέπουμε σε 300 (να μην πω) να μας πεθάνουν από τη στενοχώρια μας κι από το άγχος... Καταλήγω να πω μόνο ότι δε σκοπεύω να τους κάνω τη χάρη και να γίνω άλλη μια στατιστική - ό,τι και να συμβαίνει και ό,τι και να συμβεί. Όπως λέει και η γνωστή διαφήμιση... "Έλα, μωρέ, θα τα καταφέρω..."

    Μην πτοείσαι, κορίτσι μου - να αισιοδοξείς. Κάποια στιγμή, θα στρώσουν τα πράγματα. Εσύ να είσαι δυνατή, για σένα και για την οικογένειά σου.

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι εννοείς με την έκφραση..αλλά μόνο χαζοχαρούμενο που δεν είμαι...το χαμόγελο μόνιμα λες και είμαι καμιά μαντάμ με αποτυχημένη πλαστική..χαχα!!
      Τη χάρη δε θέλω να τους την κάνουμε σε καμιά περίπτωση, αλλά τα πράγματα όλο και δυσκολεύουν...αναρωτιέμαι τι άλλο έχουν κατά νου..αν δεν αισιοδοξούσαμε θα είχαμε φουντάρει όλοι μας..τι άλλο μας μένει από την ελπίδα?
      Να είσαι καλά..καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Είδες; Κράτος πρόνοιας... Και γκρινιάζουμε κι από πάνω. Κάποτε που ήμουν άνεργη, πήγα να πάρω το επίδομα ανεργίας και σε τοίχο του ΟΑΕΔ είδα γραμμένο το εξής... "Φωτιά σ'αυτούς που μας εξαθλιώνουν, για να μπορούν μετά να μας ελεήσουν". Έχουν περάσει χρόνια, αλλά έχει χαραχτεί βαθιά στη μνήμη μου.
    Δεν θα τους περάσει Μαρία μου. Τους τρόπους θα τους βρούμε, όσο δύσκολο κι αν είναι. Συμφωνώ με Funky Monkey! "Έλα μωρέ, ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!" Αυτό να θυμάσαι και να παίρνεις όση περισσότερη δύναμη μπορείς.
    Πολλά πολλά φιλιά! Ευχές για ένα αισιόδοξο και λαμπερό Σαββατοκύριακο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να αγιάσει το χέρι αυτού που το έγραψε (έτσι θα έλεγε η γιαγιά μου)...αυτό ακριβώς κάνουν!!
      Μας εξαθλιώνουν για να το παίξουν φιλάνθρωποι..την είδαμε την ανθρωπιά τους...τελειώνει εκεί ακριβώς που αρχίζει το χρήμα..ο μόνος τους θεός...
      Ώρες ώρες νομίζω πως παίζει όλη η Ελλάδα εκείνη τη σκηνή από το όσα παίρνει ο άνεμος...που σηκώνει τη γροθιά της η Σκάρλετ με το χώμα της Τάρα και ορκίζεται πως δε θα ξαναπεινάσει...βέβαια η Ελλάδα ακόμα είναι λίγο πίσω..είναι στο σημείο που τη ληστεύουν ακόμα οι κατακτητές, αλλά θα έρθει κι αυτή η στιγμή...της οργής και της απόφασης!!
      Σε φιλώ..να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  10. Όλα καλά θα πάνε! Εξάλλου.. μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά! Θα τραβήξουμε ξανά προς τη δόξα Μαρία, που θα πάει;
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου! Κι αυτό το μελάκι πολύ λαχταριστό!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Δυστυχώς Μαράκι μου,θά συμφωνήσω σέ όλα όσα προανέφερες!Ειδήσεις δέν παρακαλουθώ εδώ καί πολλόυς μήνες,δέν τούς αντέχω!Οι φωτογραφίες σου,θαυμάσιες!!Κεράστηκα καί από τό θεσπέσιο γλυκάκι σου,νά πάνε οι πίκρες κάτω!!Καί όπως πάντα λέω,η ελπίδα πεθαίνη πάντα τελευταία!!!Πολλά φιλάκια!!Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά δεν είναι να παρακολουθείς τίποτα...κι εμένα με έριξαν κατευθείαν στα σκληρά..μου έβαλαν βουλή..έλεος!!..χαχα!
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Καλώς σε βρισκω στο μπλογκ σου!
    Τρομερες εικονες!
    Φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hi Darl,

    Me too I am not so optimist with the country situation. tired to pay false taxes ;).
    I hope my Lord give so much patient to go on.
    wow so beautiful photo,I love the tree pics
    you have a lot beautiful shots
    thanks so much for your friendship my friend
    love to you
    have a nice weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου άργησα να το διαβάσω!
    Πάντως μη στενοχωριέσαι, γιατί τώρα που κι ο Τσίπρας πήγε να βρει το Γερμαναρά έδεσε σαν το γλυκάκι που ΄φτιαξες!Όλοι στο κόλπο είναι κι απ΄ ότι έμαθα πρόσφατα ο Κινέζος απείλησε τελευταία το Γερμαναρά να μη διανοηθεί και μας βγάλει έξω απ΄ την ευρωζώνη, γιατί έβαλε τόσα μύρια(βλέπε λιμάνι Πειραιά) και σε διάφορα έργα στη χώρα μας.Πριν από καιρό αυτές οι κραυγές υπήρχαν κι απ΄ τον Αμερικάνο!Συμπέρασμα:Μας δουλεύουν όλοι τους ψιλό γαζί κι ο λαουτζίκος ακόμα τους ψηφίζει.Εάν δεν τελειώσει και το τελευταίο ευρώ καταθέσεων, δε βλέπω να σηκωνόμαστε από καναπέδες, πολυθρόνες και ντιβάνια!Ως τότε γλυκιά μου κάνε κουράγιο, όπως κάνουμε κι οι περισσότεροι!Εδώ θα ΄μαι και θα σε στηρίζω όσο κι όπως μπορώ!
    Καληνύχτα Μαρία μου και πάντα να χαμογελάς... γιατί όταν μας βλέπουν να χαμογελάμε, αυτό τους τρελαίνει χειρότερα!
    Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο να ξέραμε πόσα παιχνίδια παίζονται στις πλάτες μας!!!
      Αυτό είναι που μας νευριάζει περισσότερο...αυτοί καλά τα μαγειρεύουν...εμείς απλά είμαστε οι πρώτες ύλες που θα πέσουν στις κατσαρόλες τους και θα "θυσιαστούν" για να τρώνε αυτοί για πάντα..
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. "Αλλά μην ανησυχείτε...θα αρχίσουν τα συσσίτια στα σχολεία"

    -----------

    Ποια γεύση έχει άραγε η πίκρα των δίσεκτων καιρών μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ... βογγάω και συνεχίζω να ελπίζω. Προσπαθώ (απελπισμένα) να μείνω αισιόδοξη...
    Πάντως το moodboard είναι πολύ όμορφο κι εγώ θα μείνω εκεί να το χαζεύω και να περιμένω τα επόμενα!
    Φιλιά Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...έτσι προσπαθούμε όλοι..πότε είναι ευκολότερο, πότε δυσκολότερο, αλλά τα καταφέρνουμε ακόμα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή