Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη...


"Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη", σιγογάβγιζα, κι όλο έψαχνα την απάντηση στον ορίζοντα!
Δυο πουλιά που πέρασαν πετώντας δεν μου το είπαν, αλλά έστειλαν άλλο μήνυμα...πιο ρευστό που παραλίγο να με πετύχει. 
Και κάπως έτσι βγήκε το πρώτο μου συμπέρασμα...πως τα πουλιά μας έχουν....ναι, αυτό που καταλάβατε!

Απέφυγα τη βολή και συνέχισα την παρατήρηση, αφού αποζητάω συνεχώς να διευρύνω τους ορίζοντές μου!

Όταν δεν έχω τι να κάνω, όχι πως σκοτώνομαι και στη δουλειά τις υπόλοιπες ώρες, τους φέρνω στο μυαλό μου και κομμάτι κομμάτι τους ενώνω και φτιάχνω τον κόσμο.
Ο κόσμος είναι ένα μεγάλο παζλ και μάλλον μου λείπουν πολλά κομμάτια ακόμα, για να τον καταλάβω, αφού όσο κι αν προσπαθώ να τον "ενώσω" σωστά, τόσο  εμφανίζονται κάτι περίεργες γωνίες που χαλάνε όλη τη συμμετρία.

Εντάξει, δεν είμαι κι ο Θεός που όλα εν σοφία εποίησε, κι έφτιαξε τον ιδανικό κόσμο, γεμάτο αγάπη! 
Σε εκείνον τον κόσμο κάτι πουλιά δίνουν φώτιση και όχι...άσε να μην το πω...


Στον δικό μου κόσμο, υπάρχουν αυτοί που αγαπώ και με αγαπούν και υπάρχουν και οι άλλοι, που δε με αγαπούν και τόσο.
Έχω ακούσει μάλιστα από έγκυρες πηγές, πως κάποιοι δεν αγαπούν κανέναν. 
Σαν παραφωνία χώνονται όλοι αυτοί αυτοί στο παζλ κι εκείνο χάνει αυτόματα σε ομορφιά και σε ρυθμό.

Ευτυχώς όμως υπάρχουν οι άνθρωποί μου όπως συνηθίζω να τους αποκαλώ!

Όταν αγαπώ, αγαπώ δυνατά και θέλω να με αγαπούν το ίδιο δυνατά. Χωρίς ανταλλάγματα...ε καλά δε θα πω όχι σε ένα μπισκοτάκι, αλλά θέλω να ξέρεις πως δεν σε αγαπώ μόνο επειδή μου το δίνεις.
Άλλωστε όταν αγαπάς θες να προσφέρεις και σαν σκύλος με απίστευτη όρεξη δηλώνω πως δεν υπάρχει καλύτερη προσφορά από το φαΐ!
Κοιλιόδουλο δε με λες, αν θες να τα έχουμε καλά, με λες όμως άνετα λιχούδη που είναι πιο τσαχπίνικο!

Όταν αγαπάς, δε χρειάζεται να δικαιολογείσαι για πράξεις που δεν έπρεπε να γίνουν, γιατί απλά δεν τις κάνεις!
Ποιος θα ήθελε να στενοχωρήσει όποιον αγαπά;
Όχι εγώ πάντως, γι΄αυτό αν κάποια στιγμή σε στενοχωρήσει κάτι που έκανα, ή κάτι που γάβγισα, θέλω να ξέρεις πως δεν το ήθελα, ήταν τυχαίο!

Σε αγαπώ...σ' αγαπώ..σ' αγαπώ γατί είσαι ωραία...συγγνώμη, παρασύρθηκα και πέρασα σε άλλο τραγούδι.
Έχω και μεγάλο ρεπερτόριο βλέπεις! 

...κι αγαπώ κι όλο τον κόσμο....χμμμ...λέμε τώρα...

Και κάπως έτσι γεννήθηκε, παρατηρώντας τον ορίζοντα, ο πρώτος σκύλος "Αλιφέρη" ... για να πάρει μέρος στην Κοινωνία Ώρα Αγάπης που διοργανώνει η Αριστέα επειδή η "Η ζωή είναι ωραία" όταν αγαπάς...και σε αγαπούν βεβαίως βεβαίως!!

Αυτό παλιά, γατί τώρα η ανάρτηση ανασύρθηκε από το χρονοντούλαπο για να πάρει μέρος και στον μήνα αγάπης blog challenge, που διοργάνωσε η ALCESTE στο blog Little Hope Flags
Και μπορεί ο μήνας να πέρασε, αλλά ήρθε ένας άλλος που υπόσχεται την άνοιξη!
Καλό μήνα να έχουμε!


"Σας αγαπώ"
Μπρίκι
Η αρχική ανάρτηση εδώ!

30 σχόλια:

  1. Καλό μήνα, Μαρία μου. Εύχομαι για όλο τον κόσμο έναν μήνα γεμάτο αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ντουλάπια σου έχουν πολύ ωραία πράγματα, Μαράκι! Καλό μήνα! 🌸😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Μαρία μου, καλό μήνα στον Μπρίκι και σε όσους ξέρουν ν' αγαπούν και να το λένε! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου καλησπέρα,
    φυσικά και μια μεγάλη αγκαλιά στην λατρεμένη φατσούλα που βλέπω εκεί στην εικόνα να ...καραδοκεί με το γλυκύτατο βλέμμα του. Στον Μπρίκι !
    Καλό μήνα ψυχή μου.
    Με όμορφο τρόπο ανοίγεις την αγκαλιά σου στον Μάρτη και ειλικρινείς αναφορές.

    "Όταν αγαπώ, αγαπώ δυνατά και θέλω να με αγαπούν το ίδιο δυνατά. Χωρίς ανταλλάγματα...ε καλά δε θα πω όχι σε ένα μπισκοτάκι, αλλά θέλω να ξέρεις πως δεν σε αγαπώ μόνο επειδή μου το δίνεις..."

    Αυτή σου η επισήμανση για μένα τα λέει όλα Μαρία μου ! Έτσι ναι πρέπει να είναι η αγάπη. Λεύτερη, δυνατή, χωρίς προαπαιτούμενα και όρους ...μνημονίου.

    Αυτό το δρώμενο χμμμ πάω να του ρίξω μια ματιά, κάτι από παλιά που δεν το ξέρω έρχεται ναι ;

    Καλή συνέχεια να έχεις κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου για τα καλά σου λόγια!!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο!

    Μπρίκι σ' αγαπάω! 💕💕💕

    Καλό μήνα Μπρίκι και Μεμαρία! 🌺🌺🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία που μας θύμισε ο Μπρίκι ότι τα είχε πει παλιά!! Καλό γλυκό μήνα ανοιξιάτικο και καλή συνέχεια στα δρώμενα.
    Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ξεγελάει με τα παλιά για να μην του ζητάω νέα...χαχα!
      Καλό μήνα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Διαβάζω πρώτη φορά το κείμενο και αυτό που παρατηρώ είναι πως ο σκυλάκος της ιστορίας είναι πολύ εξηγημένος! Και επίσης ο σκυλάκος της ιστορίας έχει ανοίξει βεντέτα με τα πουλιά και τούμπαλιν.:)
    Όμως οι σκύλοι είναι οι κατεξοχήν εκφραστές της αγάπης και της απόλυτης αφοσίωσης, στο βασίλειο των οικόσιτων ζώων. Του αξίζει με το παραπάνω αυτή η τιμή και είμαι σίγουρη πως το χάρηκε πολύ και ο ίδιος :)
    Πολύ ζεστό κείμενο γραμμένο με πολύ χιούμορ. Το χάρηκα πολύ.
    Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α είναι πολύ εξηγημένος ο Μπρίκι!
      Κάποτε ήταν και πολυγραφότατος, αλλά τελευταία όλο τεμπελιάζει! χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Θυμάμαι την ιστορία σου Μπρίκι .
    Είσαι απίθανος κι έπρεπε πιο συχνά να σε βλέπουμε και να σε διαβάζουμε.
    Να είστε καλά και οι δύο και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά Ρένα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Καλό κι ευλογημένο μήνα Μαρία μου.
    Τα λέει σωστά ο Μπρίκι και πώς αλλιώς...:
    Πώς αλλιως θα ήσαστε μαζί λέω...
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε! Πώς αλλιώς;
      Φιλιά πολλά Σταυρούλα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Μήπως ο Μπρίκι πρέπει να κάνει ένα μπλογκ; Τα γράφει τόσο ωραία, θα προσφέρει πολλά χαμόγελα και ωραίες στιγμές σε αναγνώστες!

    ΥΓ. Εγώ είμαι ένα από τα πουλιά που πέρασαν και (φάνηκε πως) τον αγνόησαν. Ήθελα μόνο να πω πως επίτηδες το κάναμε, ώστε να μη μιλήσει σε μας και να αναγκαστεί να τα γράψει. Τώρα περνάω από 'δω, να του κλείσω το μάτι και να του πω πως κι εμείς την αγάπη αναζητάμε πετώντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σηκώνουμε τώρα κι άλλη οικοδομή;;; Θα με πιάσει κρίση μέσα στην κρίση!
      Του έκανα εδώ ένα πανωσήκωμα, να έχει να παίζει όποτε θέλει και να μπορώ να το επιβλέπω κιόλας το καμάρι μου!
      Ποιος ξέρει τι θα έγραφε χωρίς επίβλεψη!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Μα τι όμορφο, και πρωτότυπο, και γλυκό! Και τελοσπάντων η αγάπη που μας δείχνουν τα ζώα μερικές φορές στ'αλήθεια μας ξεπερνάει!
    Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καλό μήνα Άλκηστη!

      Διαγραφή
  12. Μια εσύ Μπρικι μου που καθυστερησες να μας κανεις την εμφανιση σου και μια εγω που ηρθα καθηστερημενη..χα..χα..τι μου κανεις βρε ψυχή; απο οτι διαβαζω μαι χαρα τα περνας με την δικια σου παντως δεν υπαρχει να μην περνας καλά ..παντα τετοια αγαπουλες και φιλακια και κανενα ζαχαρωτο..δεν εβλαψε κανενα Μρικι μου..ε; την αγαπη μου και στους δυο σας.. φιλια στην μουσουδα..!!! καλο μηνα βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν θυμάμαι εάν το είχα προλάβει αλλά ακόμη και να το είχα προλάβει, το θυμητικό μου ενεργεί υπέρ μου: ήταν λες και το διάβασα πρώτη φορά. Αχ, Μπρίκι μου, γράφε εσύ κι εγώ θα σου φέρνω σκυλο-μπισκότα με κοντέινερ. <3

    Φιλιά να δώσεις και στην αφεντικίνα 2 σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαπιστώνω πόσες υπέροχες συμμετοχές έχω χάσει με την καθυστερημένη μου άφιξη, πόσα όμορφα έχουν ειπωθεί με την αγάπη οδηγό και πόσο δυνατοί δάσκαλοι μπορούν να γίνουν τα ζώα μας που άνισα θα παίρνουν λιγότερα από όσα δίνουν απλόχερα και για πάντα. Στο κλαμπ κι εγώ :)
    Φιλιά και στους δυο σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι θαυμαστής της γραφής σου
    και ποτέ δεν με διαψεύδεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή