Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Έναρξη 19ου παιχνιδιού "Παίζοντας με τις λέξεις"


Ημερολογιακά μπήκαμε πια στην άνοιξη κι ελπίζω να μπούμε γρήγορα και κανονικά!
Δεν έχω κληρονομικό χάρισμα, οπότε δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν ο Μάρτιος θα ασκήσει όλη την εξουσία που του παραχωρεί ο χειμώνας. 
Σίγουρα θα μας ρίξει στάχτη στα μάτια με λίγες λιακάδες και πάνω στο καλόπιασμα θα γίνει και λίγο "γδάρτης", αλλά αν δείξει μια στάλα συμπόνια και δεν το παρακάνει θα του δώσουμε άφεση αμαρτιών. 

Μέχρι να έρθει η άνοιξη πάντως, εμείς θα παίζουμε!
Η Μαριάνα από τον  Ονειρόκοσμο, η νικήτρια του προηγούμενου παιχνιδιού μας, έδωσε τις πέντε λέξεις που θα γίνουν η μαγιά του 19ου "Παίζοντας με τις λέξεις".
Είμαι σίγουρη ότι οι λέξεις: στάχτη, στάλα, άφεση, εξουσία, χάρισμα, θα "φουσκώσουν" τη φαντασία και θα διαβάσουμε εξαιρετικές συμμετοχές!


Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:

1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα, ή να αποτελούν τον τίτλο της συμμετοχής.
Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου,almikr@gmail.com

2. Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. Σε κάθε περίπτωση δε θα πρέπει να ξεπερνούν τις 500.

Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.

3. Στέλνουμε μια συμμετοχή ο καθένας που θα συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.

4. Όταν λήγει η προθεσμία, θα γίνεται κλήρωση για τη σειρά που θα έχουν τα κείμενα, τα οποία θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα για να βαθμολογούνται. 

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως την Παρασκευή 22 Μαρτίου στις 8 το βράδυ.

Το Σάββατο 23 Μαρτίου θα αναρτηθούν όλα τα κείμενα και μέχρι την Παρασκευή 29 Μαρτίου θα μπορείτε να τα απολαμβάνετε, αλλά και να τα βαθμολογήσετε, για να έχουμε τον νικητή που θα πάρει ένα συμβολικό δώρο.


Περισσότερα για το "Παίζοντας με τις λέξεις" εδώ!

Καλές εμπνεύσεις εύχομαι, και πριν σας αφήσω να δημιουργήσετε, θα σας θυμίσω την εξαιρετική δουλειά που έκανε ο Giannis Pit (idipotoncinefil) στο υπέροχο δώρο που έφτιαξε για όλους μας!


22 σχόλια:

  1. Πάμε λοιπόν!
    Όσοι έχουμε το χάρισμα ας στρωθούμε στη δουλειά,
    να δώσουμε σε όλους μας, μια στάλα χαρά με τις συμμετοχές μας.
    Όσοι δεν το έχουν, τους δίνουμε απλόχερα άφεση.
    Δεν γεννηθήκαμε όλοι για τα ίδια πράγματα!
    Η Μεμαρία που έχει την εξουσία έδωσε την εκκίνηση κι εμείς τρέχουμε
    να το κάψουμε αδέρφια! Οι στάχτες μας από τις φωτιές που θα ανάψουμε
    θα είναι πολύτιμος θησαυρός....και κάποιος να με σταματήσει δεν υπάρχει;
    (Να δεις που πάλι @@@ θα γράψω και θα στείλω! )
    Πολλά φιλιά Μαρία μου και καλό μήνα!

    (και το 23ο Συμπόσιο σκέφτηκα να το καθυστερήσω λιγουλάκι,
    να μην συμπέσει με τα δύο αγαπημένα δρώμενα που θα τρέχουν!
    Όχι πολύ, λιγουλάκι ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσουν οι λέξεις της Μαριάννας! 😊
    Εύχομαι όμορφες εμπνεύσεις και μια δημιουργική άνοιξη! 🌼
    Φιλιά! 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω πω οργασμός δημιουργίας!!! Καλό μήνα, καλές επιτυχίες και καλές εμπνεύσεις!
    Στρωθείτε και γράφετε!!! Πάω και γω...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια! Καλό μας μήνα λοιπόν και πάμε για να πλέξουμε μαρτιάτικες ιστορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ώπαααααα ! να η ευχάριστη έκπληξη.... Ο Μάρτης λοιπόν ξεκινάει με ...οργασμό δημιουργίας. Ξύνω τα μολύβια μου, και αρχίζω τις ...μελέτες.
    Πολύ όμορφες οι λέξεις ομολογώ και αυτή τη φορά.
    Μαρία μου, καλή επιτυχία στον συντονισμό.
    Καλές και γόνιμες εμπνεύσεις σε όλους παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με Ανοιξιατικο οργασμό.. ξεκινα αυτη τη φορα Μαρια μου το αγαπημενο μας παιχνιδι.. ωραιες λεξεις .. και ας παμε να προσπαθησουμε να παιξουμε με αυτες..και ο Θεός βοηθος που λεμε..χι.χι..!!! καλες εμπνευσεις σε όλους!!
    Καλο μηνα φιλη μου να περνας ομορφα..οπως περναμε και εμεις παιζοντας.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Μαρία μου και λοιποί φίλοι .
    Με το καλό η Άνοιξη .
    Πολύ ωραίες λέξεις διάλεξε η Μαριάνα μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ εννοείται ότι είμαι μέσα. Καλές μας εμπνεύσεις, Μαρία μου. Ωραιότατες οι λέξεις της Μαριάνας μας. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μου Μαρία, καλημέρα και καλό μήνα.
    Εξαιρετική επιλογή λέξεων από τη Μαριάννα
    Καλή διασκέδαση σε ολους και καλή δύναμη σε σένα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμάν! περνούσα και άκουσα το μπουμ του αφέτη! Οπότε, ό,τι πρέπει να ευχηθώ ..καλή ψαριά σε όλους
    και σε μένα, επιτέλους, καλά μυαλά, ώστε να θυμηθώ τουλάχιστον να ψηφίσω!
    Πολλά φιλιά. Εεεεεεεεεεεε! Ακούτε; (Πω, πωωω, κανείς! Όλοι έχουν πέσει με τα μούτρα στο γράψιμο!)

    Και καλό μήνα σε όλους :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να φλερτάρεις χρόνια ολόκληρα με την εξουσία.. Να έχεις γνωρίσει τα χούγια της... Να προσδοκάς ότι μέσα από τις στάχτες που γύρω απλώνονται θα ξεπεταχθεί μια στάλα ελπίδας (..ασυγκράτητη αισιοδοξία , χάρισμα είναι) και να βρίσκεσαι μισό βήμα πριν την μη συμμετοχή λόγω ειλημμένων υποχρεώσεων..? Και πώς να υποβάλλεις αίτημα στη Μαρία για άφεση παρουσίας όταν οι λέξεις κουμπώνουν γάντι με πραγματικά γεγονότα , που όλο και περισσότερο διαβάζονται.. Θα δούμε..
    Την καλημέρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α τι ωραία!
    Θα έχω να διαβάσω ωραία κείμενα και πάλι!
    Καλημέρα Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανυπομονώ να διαβάσω τιε νέες δημιουργίες σας, φιλοι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή επιτυχία σε όλους μας.
    Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τσα!Να'μαι κι εγώ!
    Θα βάλω τα δυνατά μου!
    Κι ας μην έχω το χάρισμα!χαχα
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίζω τούτη τη φορά να καταφέρω να σκαρώσω το κατιτίς μου.
    Καλό μήνα και καλή μας έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια! Αγαπημένο δρώμενο, ωραίες λέξεις!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίες λέξεις! Καλή έμπνευση να έχουμε φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή επιτυχία και σε τούτο το παιχνίδι , το 19ο λοιπόν
    καλές εμπνεύσεις
    και το επόμενο θα είναι και επετειακό , γιορτινό, θα είναι το 20ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιά να δούμε τι θα δούμε, τι θα διαβάσουμε, τι θα γράψουμε.....Καλή έμπνευση σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα καλά με το μια ιστορία 400-500 λέξεων με 5 από αυτές δωσμένες από πριν και να είναι υποχρεωτική η χρήση τους στο κείμενο.
    Την φωτογραφία ΓΙΑΤΙ ;;;
    Εκεί μου τα χαλάτε και δεν ξέρω αν θα συμμετέχω.
    Γιατί να εμπλουτίσω ντε και καλά το κείμενο με μία φωτό ή εικόνα ; Για παιχνίδι με λέξεις πρόκειται. Αν ήταν να εμπνευσθούμε από μία εικόνα, άλλο. Εδώ όμως ;
    Να είστε καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία είναι συνοδευτική του κειμένου. Δεν το αναδεικνύει, ούτε το μειώνει πιστεύω.
      Περισσότερο σαν διαχωριστικό ανάμεσα στις συμμετοχές λειτουργεί!
      Ελπίζω να αλλάξετε γνώμη και να σας έχουμε κοντά μας!
      Να είστε κι εσείς καλά!

      Διαγραφή