Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Ο βράχος που χαιρετάει...

Το νερό θα στροβιλίζεται γύρω από τον βράχο, ακόμα κι όταν δε θα το βλέπει κανείς κι ο βράχος θα υπομένει όλες τις παραξενιές της θάλασσας αδιαμαρτύρητα. 
Και μπορεί αυτός ο υπομονετικός βράχος να μου τράβηξε το ενδιαφέρον, αλλά σαν τελευταία εικόνα του καλοκαιριού που πέρασε, (που στροβιλίστηκε γύρω μας, πλήγωσε και πληγώθηκε, αλλά και χάρισε όσα μπορεί να χαρίσει ένα καλοκαίρι), κρατάω την εικόνα του άλλου βράχου, εκείνου που μου δίνει την αίσθηση ότι χαιρετάει.
Δεν αποχαιρετάει, δε λέει αντίο, μα καλωσορίζει όσα θα έρθουν. 




Ο Αύγουστος, λίγο πριν ρίξει αυλαία χάρισε τα τελευταία καλοκαιρινά φωτοστέφανα στα αγριόχορτα. 
Μετά μάζεψε τους ήλιους του κι αποχώρησε για να αφήσει το φως του Σεπτεμβρίου να σκουντήσει απαλά τα κυκλάμινα, να τα ξυπνήσει από τον λήθαργο. 
Το πρώτο κυκλάμινο, το πιο γενναίο από όλα,  πήρε το σήμα κι αναδύθηκε βιαστικό από τη γη. Ήταν θέμα ημερών να ακολουθήσουν τα υπόλοιπα. Ήδη οι πλαγιές ανασαίνουν στο μωβ.
Το ίδιο φως, το φως που θα γλυκαίνει όλο και περισσότερο όσο θα βυθιζόμαστε στο φθινόπωρο, θα μας κρατάει συντροφιά με ένα καλό βιβλίο τα απογεύματα και θα υπόσχεται αξέχαστα δειλινά στη λίμνη.
Και κάθε πρωί θα φωτίζει την ανατολή τάζοντας όσα περισσότερα μπορεί, μόνο και μόνο για να μας κάνει να χαμογελάμε.
Μια καινούρια μέρα, το φθινόπωρο, η ζωή η ίδια αξίζουν πολλά χαμόγελα!







Ο βράχος που χαιρετάει και η παρέα του, συμμετέχουν στο "Σκέψεις και Εικόνες # 6" που διοργανώνει η Μαρία Νικολάου από το blog "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά".
Όλες οι φωτογραφίες είναι από Αύγουστο - Σεπτέμβριο 2018, εκτός από το "απόγευμα στη λίμνη" που τραβήχτηκε τον Σεπτέμβριο του 2016. 
Έγραφα τότε μεταξύ άλλων:
Τι κι αν ο χρόνος δε στέκεται, το φθινόπωρο ανασαίνει αργά γύρω από τη λίμνη.Σα δειλός επισκέπτης  που δεν ξέρει αν ήρθε να μείνει ή  να φύγει, αφήνει προσεκτικά τα χνάρια του.Στο φθινοπωρινό φως, η λίμνη κρατάει την ανάσα της περιμένοντας να ολοκληρωθεί η αλλαγή!

29 σχόλια:

  1. Πανέμορφα!
    Οι εικόνες σου κάνουν το λίγο ''άχαρο'' φθινόπωρο υποφερτό.
    Μάλλον ψάχνοντας την ομορφιά παντού, την βρίσκουμε.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι και η ομορφιά μας βρίσκει!
      Εγώ σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Εικόνες και λόγος ανταλλάσσουν τη γλύκα τους, έτσι που λειτουργούν χαϊδευτικά για όποιον τα συναντήσει. Πανέμορφα τα βράχια στο παιχνίδι τους με τη θάλασσα, τόσο το πρώτο, που είναι σαν να το ξέχασε κάποιος .. Κύκλωπας που έπαιζε πεσσούς εκεί στην παραλία, όσο και ο δεύτερος, τον οποίο τι καλά που βλέπεις τόσο αισιόδοξα και που δεν πήγε ο νους σου σε τραγικότερες υποθέσεις.. :-)

    Πολλά φιλιά

    ΥΓ. Φαγώθηκα να αναγνωρίσω το πολυτονισμένο βιβλίο -κουσούρι αυτό..- ανεπιτυχώς, βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...
      Όσο για το δεύτερο βράχο από την πρώτη στιγμή νόμισα ότι χαιρετάει...και ήταν τόσο έντονη η αίσθηση που με κόπο κρατήθηκα να μην ανταποδώσω τον χαιρετισμό...είχε και κόσμο, αντιλαμβάνεσαι ότι θα ντροπιαζόμουν. Να χαιρετάω ένα βράχο, πού ξανακούστηκε;

      Φιλιά πολλά!

      ΥΓ: Το βιβλίο το ξαναξεφύλλισα πρόσφατα, συγκεκριμένα όταν έγραφα την προηγούμενη ανάρτηση και είναι "Το πάθος χιλιάδες φορές" της Ζατέλη

      Διαγραφή
  3. Όντως: Σαν να χαιρετάει είναι ο βράχος!! Υπέροχο!!!
    Και ο στροβιλισμός και οι φωτογραφίες των φυτών και όλα!!!
    Μαράκι μου, προσωπικά εμένα, μου το μετέδωσες το χαμόγελο! Ελπίζω κι εύχομαι, έτσι να κυλήσει η σεζόν για όλους μας!
    Σου στέλνω όοοοολη μου την αγάπη και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ!
      Μακάρι να κυλήσει έτσι γλυκά η σεζόν!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τί όμορφες εικόνες, πόσο όμορφα τα λόγια τις συνοδεύουν!!
    Άνοιξε η καρδιά μου!
    Δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία τους. Είναι όλες καταπληκτικές!
    Λατρεύω το φθινόπωρο και νιώθω πως το τίμησες με το παραπάνω :)
    Πολλά φιλιά.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου!
      Κι εγώ λατρεύω το φθινόπωρο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Μαρια μου!Καλο Φθινόπωρο σου εύχομαι!
    Πράγματι...δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμμία απο τις πανέμορφες φωτογραφίες σου!
    Ισως αυτές με τον βράχο και τα υπέροχα χρώματα της θάλασσας και αυτη της λίμνης με το γαλήνιο τοπίο!
    Καλο Σ/Κ ! Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι απ' τα λίγα άτομα που οι φωτό τους, γλυκαίνουν έτσι την καρδιά μας!
    Έγραψες, κυκλάμινα, εμείς εδώ στο βουνό που ζούμε τα περιμένουμε πώς και πώς!
    Σήμερα πάλι κολύμπησα και αυτά τα τελευταία μπάνια είναι που μου δίνουν ενέργεια να υποδεχτώ δυναμικά το φθινόπωρο!

    ΑΦιλάκια πολλά και γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, δε βγήκαν ακόμα στο βουνό σας τα κυκλάμινα; Εδώ βιάστηκαν να βγουν φέτος.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Μία προς μια καθε φορα οι φωτγραφιες σου ανακατευοντας καλοκαιρι που φευγει και μας χαιρετα Μαρία μου και το Φθινόπωρο που ερχεται οσονούπω...με τα κυκλαμινα του να μας συστησει την παρουσία του!!
    Πολύ η συμμετοχή σου φιλη μου οπως και η προυγουμενη αναρτηση σου με την παρουσίαση των βιβλίων της συγγραφεως που φαίνετε πως εχει πολύ ενδιαφερον..θα την αναζητησω και εγώ καποια στιγμή μεσα απο την δανηστικη βιβλιοθηκη του Ηρακλείου τα βιβλια της
    Δυο σε ενα εκανα τα σχόλια μου σημερα Μαρία μου ..Καλό Φθινόπωρο να έχεις.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο επίσης!

      Διαγραφή
  8. Υπεροχες φωτογραφίες που σου εκπεμπουν ηρεμία και ψυχική γαλήνη!!!
    Καλό απόγευμα¡!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο πιο γλυκός αποχαιρετισμός του καλοκαιριού, συμβαίνει στις στιγμές που αιχμαλώτισες.
    Τίτλος και σκέψεις, "δένουν" τέλεια το γλυκό που μας κέρασες Μαράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι από τους ανθρώπους που χωράνε την αύρα της στιγμής, στις φωτογραφίες τους και σε καμαρώνω γι' αυτό Μαρία μου. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες φωτογραφίες και τα λόγια που τις συνοδεύουν αντάξια τους. Μπράβο στη Μαρία που είχε την ιδέα για τις "Σκέψεις και Εικόνες # 6" και σε απολαύσαμε άλλη μια φορά
    Καλό φθινόπωρο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Η ιδέα της Μαρίας ήταν καταπληκτική!
      Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο επίσης!

      Διαγραφή
  12. μου άρεσαν πολλά οι φωτογραφίες με τη θάλασσα , τη πέτρα μέσα στη θάλασσα , τα κύματα , το ηλιοβασίλεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δεκφινάκι μου!
      Ανατολή είναι στη φωτογραφία και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  13. Το πιο ασήμαντο πετραδάκι στη φύση, είναι κι απο μια πηγή έμπνευσης για τους τυχερούς που γνωρίζουν τους κωδικούς της..
    Θαυμάσιο το μπλογκ σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το πιο γλυκό καλωσόρισμα του φθινοπώρου, Μαρία μου! Οι φωτό σου κάνουν τις καρδιές μας να χαμογελούν! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι αναρτήσεις σου Μαρία μου πάντα με ταξιδεύουν και μου αφήνουν μια γλυκιά αίσθηση αισιοδοξίας στο τέλος. Υπέροχες όπως πάντα οι λήψεις σου, ο βράχος που χαιρετάει..ποιητικός! :)

    Καλή συνέχεια σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή