Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Μια φωτογραφία σε 25 λέξεις

Μια φωτογραφία φτάνει για να πεις πολλά, έστω κι αν πρέπει να τα "στριμώξεις" όλα σε 25 λέξεις. 
Εξάλλου η ίδια η φωτογραφία λέει τα υπόλοιπα. Εκείνα που δε χώρεσαν στις λέξεις. 
Κι αυτή είναι η δύναμή της!


Νιώθεις πως το μπλε καρτερά να σου βαπτίσει το βλέμμα. 
Μα...
Σκοντάφτει εκείνο, στ΄ αγκάθια σκαλώνει, 
απ' τα μικρά πιάνεται.
Σκληρή, άκαμπτη γραμμή η ζωή. 


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στις "25 λέξεις" που διοργανώνει η Μαρία Νικολάου στο blog "το κείμενο"
Ευχαριστώ πολύ τη Μαρία για την υπέροχη φωτογραφία της, αλλά και για τη φιλοξενία. 
Πολλά ευχαριστώ και σε εκείνους που στάθηκαν στις δικές μου 25 λέξεις!

17 σχόλια:

  1. Από τα αγαπημένα μου!
    Σ΄ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για την τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1000 λέξεις της εικόνας θα 'ταν φλύαρες. Κατόρθωσες και τα είπες όλα με, μόλις 25.
    Εξαιρετική και η φωτογραφία της Μαρίας.

    Μπράβο!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία συμμετοχή Μαρία μου αν και δεν θα βαρεθώ να λέω ότι όλες με δυσκόλεψαν στη βαθμολογία. Όλες άξιζαν το 4αρι μου. Μπράβο σου
    Και μπράβο στην Μαίρη για τη φωτογραφία που έδωσε τόσο όμορφα ολιγόλεκτα
    Πάμε για το επόμενο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Μαρία!
    Το συρματόπλεγμα εμπόδιο στην προοπτική του γαλάζιου, στην προοπτική της ζωής!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια ωραία φωτογραφία, διπλά αξιοποιημένη από το κείμενο. Ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ αυτή η τελευταία πρόταση..!!
    Μπράβο Μαρία μου πολύ δυνατό και αληθινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου νομίζω πως οι τελευταίες σου λέξεις, θα γίνουν απόφθεγμα!
    Συγχαρητήρια για την όμορφη συμμετοχή σου! Με το καλό και στα υπόλοιπα δρώμενα μας.
    Καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Μαρία μου!
    Και η φωτο υπέροχη μιας και έχω κάνει στο δεξί μου καρπό χρόνια τώρα ένα συρματόπλεγμα tattoo που σημαίνει πολλά.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά τα λόγια σου κρύβουν μια δύναμη που με μαγνητίζει.
    Υπέροχη συμμετοχή και η δική σου!
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη συμμετοχή και ήταν από αυτές που με άγγιξαν και επέλεξα! Συγχαρητήρια πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγκλονιστική η συμμετοχή σου, Μαρία μου. Μπράβο σου, κοπέλα μου. Με λίγες λέξεις είπες τόσα πολλά.
    Θέλω επίσης να σε ευχαριστήσω που έδωσες βαθμό στη φωτογραφία μου, στο 3ο δρώμενο Φωτογραφίζειν. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, αυτό το βλέμμα, Μαρία μου. Ναι, έχει τη συνήθεια να σκοντάφτει και ν' αναλώνεται σε χαζά κι αιχμηρά σύρματα, ενώ θα μπορούσε να ταξιδέψει στο απέραντο γαλάζιο. Όπως είπε κι η Μαρίνα, το λογίζεις άνετα σαν απόφθεγμα. Πολλά πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο Μαρία μου!
    Νομίζω ότι πιο ψηλά στην παρουσίαση θα ξεχώριζε ακόμα περισσότερο.
    Το διαβάζω τώρα μόνο του εδώ και αναρωτιέμαι πχ γιατί δεν το βαθμολόγησα !
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά δυό Μαρίες μπορούν να απογειώσουν
    μια φωτογραφία! Μπράβο και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπορεί να αργω να περασω καμια φορα...αν όχι τις πιο πολλες φορες για να πω την αλήθεια μου.. αλλα θα περασω...και δεν μπορουσα να μην ερθω να σου πω φιλη μου πω το ολογολεκτο σου εδω στο δικο του χώρο.. παιρνει αλλη διασταση...οπως και το καθενα απο τα τοσο ομορφα που γραφτηκαν και αυτην την φορα..!!
    Να είσαι καλα Μαρια μου.. και να περνας παντα ομορφα.. καλο σου ξημερωμα.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή