Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Από τα δάκρυα της Αφροδίτης...στον ρυθμό της παπαρούνας

Όσο προχωράει η άνοιξη "Τα δάκρυα της Αφροδίτης" παίρνουν να στεγνώνουν.
Οι ανεμώνες ολοκληρώνουν εκείνον τον κύκλο που άρχισαν να ανοίγουν κάπου στα μέσα του Ιανουαρίου. Τότε που τα πέταλά τους βάραινε ακόμα η υπόσχεση ότι η άνοιξη θα έρθει. 
Και όταν εκείνη έφτασε, την ύμνησαν όπως της άρμοζε. 
Τώρα σηκώνουν τα μωβ τους και αποχωρούν διακριτικά, αφήνοντας την πλάση να χορέψει "Στο ρυθμό της παπαρούνας".
Η ανεμώνη οφείλει το όνομά της στον άνεμο. Είναι από τα πιο αγαπημένα μου αγριολούλουδα και ίσως αυτό που έχω φωτογραφίσει περισσότερο από κάθε άλλο. Και μπορεί στα μέρη μου να μη φυτρώνουν ποτέ οι κόκκινες, αλλά οι μωβ αναπληρώνουν την έλλειψη με την αφθονία τους, καθώς για τρεις ή και παραπάνω μήνες ξεπετάγονται κυριολεκτικά παντού και μαγνητίζουν με την ομορφιά τους

Με την τελευταία φωτογραφία, που μαζί με τις τρεις πάνω από αυτή, τράβηξα κάπου στα μέσα στου Μαρτίου, συμμετείχα στον Διαγωνισμό Φωτογραφίας "Άνοιξη" που διοργάνωσε το Δελφινάκι.
Ευχαριστώ πολύ το Δελφινάκι για τη φιλοξενία, αλλά και όσους ξεχώρισαν τη "Συνάθροιση" που ήταν ο τίτλος της φωτογραφίας!







Και για να δικαιολογήσω εκείνον τον άλλο τίτλο, τον πιο πολύπλοκο, αν και οι σύνδεσμοι που"έκρυψα"στην αρχή του κειμένου, κρύβουν μέσα τους όλο του το μυστήριο, φέρνω την πρώτη παπαρούνα που είδα φέτος και την αποθανάτισα πάνω στην προσπάθειά της να "ξετυλίξει" όλο της το κόκκινο!


48 σχόλια:

  1. Υπέροχες οι αναρτήσεις σου! Ευαίσθητες κι αισθητικά άρτιες. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειες φωτογραφίες!!
    Και στα δικά μου μέρη μωβ ανεμώνες φυτρώνουν.
    Αφού νόμιζα πως μόνο μωβ υπάρχουν...

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ναι, κι εγώ το ίδιο νόμιζα μέχρι πριν λίγα χρόνια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Θα ξεκινήσω το σχόλιό μου εκφράζοντας το παράπονό μου που μένω σε πόλη και δεν έχω τη χαρά, με δυο βήματα, να πατήσω χώμα και να χαρώ την Άνοιξη όπως εσύ Memaria.
    Εσύ τώρα, απ' την πλευρά σου τίμησες με το παραπάνω την ομορφιά της αποθανατίζοντας ένα απ' τα ομορφότερα αγριολούλουδα με το υπέροχο μοβ χρώμα του. Ξεχώρισα ιδιαίτερα την πρώτη και την τελευταία επειδή τα χρώματα έχουν αποτυπωθεί όπως είναι: έντονα ζεστά σαν να κινούνται μπροστά μου.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή και τη βράβευσή σου!
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσαν!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Τα δακρυα της Αφροδίτης....! για δες....! δεν το ήξερα Μαρία μου...! πρώτη φορά το ακούω και το βιώνω με πολλά συναισθήματα. Όλη η ιστορία-παράδοση για το λουλούδι. Έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία στους αρχαίους αυτούς μύθους γιατί όλοι μα όλοι δείχνουν το βάθος σκέψης και την εκφραστική δύναμη της ερωτικής λατρείας ενός Λαού που φρόντισαν να ενοχοποιηθεί άμεσα. Και αργότερα να διωχθεί. Μου ανοίγεις ένα παράθυρο τώρα, που θα ήθελα να το ανοίξω για κουβέντα κάποια στιγμή.
    Η "Συνάθροιση" λοιπόν ήταν όπως ξέρεις η αγαπημένη μου επιλογή Μαρία. Σαν τεχνική φωτογραφίας και βαθμό δυσκολίας αλλά και σαν θέμα.
    Γνωρίζω τη λατρεία σου για τη φωτογραφία και την έχω απολαύσει.
    Πολύ όμορφες οι στιγμές που φυλάκισες μέσα στην συγκεκριμένη.
    Μπράβο Μαρία και δικαιωματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω να ανοίξεις αυτό το παράθυρο!
      Μέχρι τότε σε ευχαριστώ πολύ!
      Ναι, την αγαπώ τη φωτογραφία, για μένα σημαίνει πολλά έστω και αν η ενασχόλησή μου μαζί της είναι τελείως ερασιτεχνική!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστώ Μαρία για την συμμετοχή με την όμορφη φωτογραφία σου
    και για τη νίκη σου
    {πριν μέρες σου έστειλα εμαιλ σχετικά με το δώρο ,χωρίς να μου απαντήσεις} {κοίταξε το όταν μπορέσεις ,αν το έλαβες ή όχι το εμαιλ μου}
    Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες σου {το χρώμα φυσικά αγαπημένο}
    η πρώτη μου άρεσε πολλά η λήψη της

    δε το ήξερα τούτο για τα δάκρυα της Αφροδίτης,τον Αδωνη και το λουλούδι ανεμώνα
    και ας είναι η Κύπρος,το νησί της Αφροδίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μία λέξη: ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!
    Μαράκι μου, τα λόγια είναι φτωχά μπροστά σε τέτοια ομορφιά!
    Περιορίζομαι σ' αυτό, μαζί με τις ευχές μου για καλή εβδομάδα.
    Φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χίλια μπράβο για τις πανέμορφες φωτογραφίες σου, Μαρία μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ αυτές οι φωτογραφίες σου!! Αχ αυτά τα λόγια που τις συνοδεύουν!!!
    Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου στο διαγωνισμό της φωτογραφίας στα Φωτογραφικά Μονοπάτια. Μου άρεσε που συνταξιδεύσαμε.
    Καλή σου μέρα ΄και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Συγχαρητήρια πολλά και για τη δική σου, πανέμορφη φωτογραφία!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου, μπορώ να γράψω ένα λιτό "συγχαρητήρια!" και να αφεθώ για την υπόλοιπη ώρα, δίχως λόγια, στη μαγεία της φύσης και των εικόνων σου;

    Τα φιλιά και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να σου πω κι εγώ βρε Μαράκι μου; Αυτή η παπαρούνα, λες και θα ξεπροβάλει ζωντανή απ' την οθόνη. Οι ανεμώνες σου και η "συνάθροιση" της φύσης στις φωτογραφίες σου, δείχνουν πόσο αγαπάς αυτό που κάνεις, αλλά και το σεβασμό σου στη μάνα γη. Συγχαρητήρια ολόψυχα Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια πολλα Μαρια μου!Χριστος Ανέστη!
    Αξιοθαύμαστες οι φωτογραφίες σου και υπέροχες όλες οι λήψεις σου!
    Συγχαρητηρια για την πρωτιά!
    Την ξεχώρισα την φωτογραφία σου και την ψήφισα στον διαγωνισμό!
    Και ήμουν σχεδόν σίγουρη πως ήταν δίκη σου!
    Καλη συνέχεια!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χρόνια πολλά με υγεία!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Εμένα μου 'χει προκύψει μια ανεξήγητη λατρεία στις παπαρούνες, Μαρία μου.(Φαινομενικά)Τόσο ταπεινή, μα τόσο όμορφη, λες και κοκκινίζει από ντροπή στις ματιές που της ρίχνουμε. Κι η ανεμώνη είναι αγαπημένη, όμως. Έχω μαζέψει ολόκληρα μπουκέτα από δαύτες, πιο μικρή, κι έχω καμαρώσει άλλες τόσες που παρέμειναν στη θέση τους, ολοζώντανες, απ' την αφεντιά μου.

    --Η συνάθροισή σου ήταν υπέροχη, αφήνοντας ακριβώς αυτά τα συναισθήματα που αφήνει μια συνάθροιση με αγαπημένα μας πρόσωπα. Συγχαρητήρια, Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις αγαπώ κι εγώ πολύ τις παπαρούνες, αλλά οι ανεμώνες με ακολουθούν και στο σπίτι, ενώ οι παπαρούνες είναι τόσο εφήμερες που αν κοπούν πεθαίνουν αμέσως!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  13. Κοίτα να δεις που χθες είδα ένα ολόκληρο χωράφι γεμάτο κόκκινες παπαρούνες. Που είσαι Μαρία είπα με τον φακό σου να τις αποθανατίσεις.
    Τελικά τα αγριολούλουδα είναι τα πιο όμορφα λουλούδια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα τέτοιο χωράφι ονειρεύομαι και δε βρίσκω κανένα εδώ γύρω!
      Φαντάζομαι πόσο όμορφο θα ήταν!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Τις περίμενα πως και πώς, τις παπαρούνες Μαρία μου, γιατί μετά τη πυρκαγιά που έκαψε όλο μας το κτήμα, δεν ήξερα αν θα εμφανιστούν... και όμως και ανεμώνες είχαμε, και μαργαριταρούλες και τώρα και παπαρούνες! Η Φύση ξέρει να αναγεννάτε και να μας δίνει πολύ πολύ χαρά!
    Οι φωτό σου, εξαίσιες!
    ΑΦιλάκια πολλά και πολύ χαμογελαστά! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, η φύση δε νικιέται! Βγαίνει πάντα νικήτρια και μας δίνει τα καλύτερα μαθήματα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλιά πολλά, πάντα χαμογελαστά!! :) :)

      Διαγραφή
  15. Η πρώτη φωτο είναι το κάτι άλλο!
    Συγχαρητήρια για τη λήψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία πάντα τα "κλικ" σου είναι συναρπαστικά και τα λόγια που τα συνοδεύουν υπέροχα. Κι αυτή τη φορά δεν άλλαξε κάτι.
    Πολύ όμορφη η φωτογραφία με την οποία συμμετείχες στο ανοιξιάτικο δρώμενο.
    Να 'σαι καλά Μαρία, να αποτυπώνεις στις φωτογραφίες σου τις ομορφιές της φύσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου για τα όμορφα λόγια σου!
      Κι εσύ να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  17. Απορώ πως ξεχωρίζεις ποια φωτογραφία θα στείλεις,
    από την στιγμή που είναι όλες πανέμορφες! Πάντως,
    θερμά συγχαρητήρια Μαράκι! Άξια! Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ξεχωρίζω εκείνη που "μου μιλάει" λίγο περισσότερο τη συγκεκριμένη στιγμή.
      Δηλαδή αν διάλεγα κάποια άλλη στιγμή θα διάλεγα μια άλλη φωτογραφία...και πάει λέγοντας...μπέρδεμα...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Αγαπώ τις φωτογραφίες με λουλούδια και οι δικές σου πραγματικα μου άρεσαν πολύ
    Υπέροχη ανάρτηση Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ανατριχιασαααααααααααααα με συγκινησες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η ανεμώνη είναι το αγαπημένο λουλούδι του άνδρα μου, όταν ταξιδεύουμε και τύχει να δει κάπου ανεμώνες σταματά και μου κόβει μπουκετάκι.Οι φωτογραφίες υπέροχες μα η πρώτη φοβερή, Ανοιξιάτικη, θαυμάσια..( την..έκλεψα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χαίρομαι πολύ που την "έκλεψες" :) :)

      Διαγραφή
  21. Και στις φωτογραφίσεις δεν παίζεσαι Μαρία μου.
    Το έχασα αυτό το δρώμενο .
    Η παπαρούνες και τα ηλιοτρόπια είναι τα αγαπημένα μου λουλούδια.
    Σε φιλώ και πάλι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία μου, σε φαντάζομαι ξαπλωμένη στο χορτάρι να φωτογραφίζεις τις αγαπημένες σου/μου ανεμώνες!!! Υπέροχες λήψεις, όπως πάντα!! Πολύ μου αρέσουν οι μώβ ανεμώνες, αλλά εδώ στην περιοχή μου υπερτερούν οι κόκκινες!
    Συγχαρητήρια για την υπέροχη Συνάθροιση!!!!
    Τώρα έχουν σειρά οι άλυκες παπαρούνες που χρωματίζουν τους αγρούς, πολύ περισσότερο από τις ανεμώνες, αλλά και πολύ πιό ευαίσθητες!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...και ποτέ δεν ξάπλωσα σε κανένα χορτάρι...λες να το δοκιμάσω; Είναι όμως και η φοβία που έχω για ό, τι έρπει και όχι μόνο που θα με κάνει να το σκεφτώ διπλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Μακάρι να μην ήταν τόσο ευαίσθητες οι παπαρούνες γιατί είναι πανέμορφες και θα έκαναν τέλειο μπουκέτο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να συμπληρώσω ότι ειδικά η πρώτη φωτό που δίνει την αίσθηση του "ξαπλώματος" ήταν σε ανηφορικό σημείο του δρόμου, οπότε μου δόθηκε στο πιάτο!

      Διαγραφή
  23. Οι λατρεμένες μου ανεμώνες, τόσο αέρινες, φίνες ....υπέροχες μέσα από το φακό σου, η πρώτη μοναχική πασπαρούνα έσα στο καταπράσινο λιβάδι......Το μεγαλείο της φύσης και η μαγεία της Ανοιξης μας συνεπαίρνουν.....Φιλιά και ευχαριστίες για την θαυμάσια ανάρτηση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή