Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Δώρο το φεγγάρι


Μέρες γλυκές σαν βανίλια, φωτεινές και χρυσές σαν ήλιοι!
Καλοκαιρινές μέρες, ευχάριστα κι ανέλπιστα δροσερές που πέρασαν γρήγορα και στον απόηχό τους έμεινε το θρόισμα των πλατανιών κι ένα φεγγάρι που δεν ήταν στο πρόγραμμα, αλλά με καλημέριζε το πρωί, όλο και μικρότερο μετά την εντυπωσιακή του πανσέληνο.

Day 9...alive (and kicking)
Day 10...sharp
Day 11...gold
Day 12...interior (Here in Greece we put "clouds" in the water(!)...this dessert is called "vanilla submarine"and it is served on a table spoon dropped into a tall glass of ice-cold water)
Day 13...look up
Day 14...old school
Day 15...torn
Day 16...listening to...their whispers
Day 17...sunshine

40 σχόλια:

  1. Καλημέρα σου! όλες οι φωτογραφίες μια - μια!Οι 12 και 17 όμως με ξετρέλαναν. Η πρώτη είναι δροσερή και η λήψη της την κάνει μοναδική, ενώ αφορά το γλυκό που μιλάει ελληνικά και μεγάλωσε γενιές και γενιές.Η δεύτερη γιατί έχεις φωτογραφίσει 2 ήλιους μαζί!Πάντα ομορφιές και έμπνευση.Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Μαράκι καλημέρα καταπληκτικές όλες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα!
    Εκείνη όμως η περιγραφή της βανίλιας (που λατρεύω) και το γλυκό φατσάκι της γατούλας στην καρδιά μου μπήκαν!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενά μου!
      Καλοκαίρι χωρίς βανίλια (έστω και μία) καλοκαίρι δε λογίζεται...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Απίθανες πάλι οι φωτό σου Μαρία!
    Ο γατούλης σούπερ εκφραστικός!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άχου! Υποβρύχιο! Το μαστ του καλοκαιριού, θα μπορούσα να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ σωστά θα έλεγες!!
      Είναι μαστ και ολ τάιμ κλάσικ!!
      Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. Hello Maria, beautiful sky shots.. The kitty is a sweetie! The first and last photos are my favorite.. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα πολύ μου άρεσε που, "στην Ελλάδα βάζουμε τα σύννεφα στο νερό" !!! Όλη η Ελλάδα είναι να την πιεις στο ποτήρι άλλωστε :)) Υπέροχες ξανά, οι φωτογραφίες σου, Μαρία!!! Φυτά, ζώα, κτίρια, φυσικό περιβάλλον, όλα υποταγμένα στον φακό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα τα βάζουμε, δεν τα βάζουμε?...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ειρήνη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Μοναδικές οι φωτογραφικές στιγμές. Οι πεταλούδες (αυτή που την είδες εκεί πάνω) όλο και σου κάνουν την χάρη να τις αποθανατίζεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος δεν έχω κανένα παράπονο από τις πεταλούδες...εκεί που με έβλεπαν κι εξαφανίζονταν παλιότερα, φέτος με περιτριγυρίζουν συνεχώς!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Μοναδικές καλοκαιρινές εικόνες Μαρία μου!!
    Τόσο όμορφα αποτυπωμένες από τόν φακό σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μοναδικές καλοκαιρινές στιγμές!!! Ευτυχώς που έχει δροσίσει να πάρουμε μια ανάσα!!
    Μαρία μου λάτρεψα ιδιαίτερα το γατί και την ασπρόμαυρη, σχεδόν σαν διάφανη!!!
    Βουρ για υποβρύχιο!! Αλήθεια, κάνεις και τέτοιες λήψεις Μαράκι?? Εννοώ υποβρύχιες!!
    Θα ναι τέλειες, είμαι σίγουρη!!! Αλλά θα θέλει ειδική κάμερα...
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
      Οι μόνες υποβρύχιες λήψεις που κάνω είναι μέσα στα ποτήρια...χαχα!
      Όπως πολύ σωστά είπες θέλει ειδική κάμερα και...άσε....αν ήταν να πάρω μία μηχανή, θα έπαιρνα μια καλή κανονική πριν πάρω και την "υποβρύχια"...
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  10. Μαρία, η Φωτογραφία σου με το ποτήρι και τη βανίλια ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ένα Βραβείο... Δεν έχω τίποτα άλλο να πω! Πολλά γλυκά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σαν να το πήρα με τα λόγια σου...σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Η σύνδεσή μου είναι ένα μάτσο χάλια αλλά προσπαθώ να σου πω ότι η φωτο του ηλίανθου και του ποτηριού με τις συνεφοβανίλλιες είναι το απόλυτο καλοκαίρι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νικόλ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Αχ κι εγώ το απολαμβάνω το υποβρύχιο με κρύο μπουζάτο νεράκι! Σλουρπ πάλι το λιμπίστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια απόλαυση που κρατά τα μυστικά της παιδικής μας ηλικίας μέσα της!

      Διαγραφή
  13. Εγω λατρεψα την τελευταια.. οχι πως δεν μου αρεσαν οι αλλες δηλαδη... :)
    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν...σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  14. Με τα γραπτά σου μας κέρασες "βανίλια" ήδη Μαρία!
    Υπέροχες οι φωτό σου μας ταξιδεύουν κάθε φορά αλλά και η τωρινές είναι απολαυστικές
    όσο ποτέ! Να είσαι καλά και να έχεις ένα δροσερό απόγευμα!
    Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το κέρασμα!
      Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου.
    Το καλοκαίρι σου να είναι γλυκό σαν βανίλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Και το δικό σου καλοκαίρι να είναι γλυκό και όμορφο!

      Διαγραφή
  16. Τι φανταστική έμπνευση είχες με το υποβρύχιο 'σύννεφο'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τέλειο!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως βοήθησαν και τα σύννεφα πολύ!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Κάποτε το λάτρευα το υποβρύχιο...
    Φιλιά από τη χαμένη ψυχή! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και να το δεις, δεν παύει να είναι από τις πιο γλυκιές καλοκαιρινές αναμνήσεις μας!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  18. υπέροχες φωτογραφίες!!!
    αν δεν το ξέρεις υπάρχει αυτή η ομάδα στο fb https://www.facebook.com/groups/1448675712045149/ που αφορά φωτογραφίες!! ίσως να σε ενδιαφέρει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Την ξέρω την ομάδα, μα συμμετέχω ήδη στην πρωτότυπη ιδέα https://www.facebook.com/groups/FMSphotoaday/?fref=ts πάνω από δυο χρόνια τώρα και δε θα μου ήταν εύκολο να ακολουθήσω και τις δυο...
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή