Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Έχουμε και λέμε...

Ο Ιούνιος που πέρασε ήρθε ξανθός ξανθός, στρουμπουλός και παιχνιδιάρης, να δεις σε ποιον έμοιαζε...σε ποιον έμοιαζε, α! σε κείνο το μωρό με τα βέλη, μα γρήγορα στραβογέρασε, σούφρωσε, άρπαξε ό, τι βρήκε, αρπάχτηκε με όποιον βρήκε κι απέκτησε κι ένα κάρο παραξενιές.
Με έκανε όμως λίγο πιο σοφή. 
Όχι, ότι είχα ανάγκη τόση σοφία, μα έμαθα πια, πως όπως και να φωτογραφίσεις τα κεράσια, ό, τι χρώμα κι αν τους δώσεις, αν φας μια κερασιά στην καθισιά σου, καλό δεν είναι.
Λες όμως όχι σε τέτοιον πειρασμό;
Φυσικά και όχι, απλά τρως λιγότερα κεράσια, περισσότερες φορές!
Γιατί για όλα υπάρχει μια κάποια λύσις!


Day 23...in this moment (eating cherries)
Ο Ιούνιος που πέρασε με έμαθε να υπομένω...
Μουντιάλ σου λέει, κι εσύ (δηλαδή εγώ) κουνάς το κεφάλι μην ξέροντας τι να πεις, μια και η μόνη σου σχέση με το ποδόσφαιρο είναι η απουσία σχέσης.
Οπότε αδυνατείς να καταλάβεις και τι ακριβώς σχέση έχουν οι υπόλοιποι μαζί του.
Ακούς όμως συνέχεια για έναν Σαμαρά και φτύνεις τον κόρφο σου να μη σε βρει άλλο κακό, όσο φωτογραφίζεις τη φύση, τα έντομα, τη λιβελούλα, που δεν είχες προσέξει όταν έβγαζες τη φωτογραφία για να την κάνεις πρωταγωνίστρια!
Έτσι συνεχίζεις να φτύνεις τον κόρφο σου και για τη στραβομάρα που σε βρήκε στα καλά καθούμενα!

Day 24...what June looks like
Ο Ιούνιος που πέρασε, έμαθε σε όλους, και πάω στοίχημα πως θα συνεχίσει τα εντατικά μαθήματα κι ο Ιούλιος, έτσι, για να το εμπεδώσουν και όσοι έκαναν κοπάνες, πόσο μου αρέσουν τα ηλιοτρόπια!
Θα μπορούσα να βάζω και κάθε μέρα ηλιοτρόπια, μα δείχνω...αυτοσυγκράτηση!

Day 25...sun flare
Ο Ιούνιος που πέρασε πήγε να αρχίσει κάτι με όνειρα, μα θα το αναλάβει ο Ιούλιος τελικά!
Άλλαξε ο εργολάβος (ο μήνας) βλέπετε!
Έτσι έμαθα πως ακόμα κι ένας μήνας μπορεί να σε αφήσει στα κρύα του λουτρού.
Κρύα είπα;

Day 26...dreaming (mannequin is dreaming of real life)
Day 27...loving (sunflowers)
Day 28...bed (who needs one?)
Day 29...delight (scent of gardenia)
Day 30...the end (end of the day...end of the journey)
Ναι, καλά! 
Ποια κρύα ακριβώς;
Στα ζεστά μας άφησε ετούτος.
Κι αυτό που δεν πρόκειται να με μάθει ούτε ο Ιούνιος, ούτε ο Ιούλιος, ούτε ο Αύγουστος με τις παχιές του μύγες, είναι να αντέχω στις υψηλές θερμοκρασίες. 
Δεν είμαι μάτια μου πυρίμαχο, για να μου αρέσουν οι 40+ βαθμοί.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν αγαπώ το χειμώνα, ή για να γίνω πιο σαφής, τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα, γιατί σας είδα πως κοιταχτήκατε με αυτό που πέταξα.
Μπορεί οι αγαπημένες μου εποχές να είναι η άνοιξη και το φθινόπωρο, που έχουν μόνο καλά, ή έστω περισσότερα καλά, από κακά, που ξέρουν να φέρονται κόσμια και με το σεις και το σας, μα και ο χειμώνας και το καλοκαίρι έχουν τα χμμ...κάποια καλά τους.
Ε, τι να κάνουμε, ας πορευτούμε με αυτά!
Προς το παρόν ας βολευτούμε με τα καλά του καλοκαιριού, όποια τέλος πάντων του βρίσκει ο καθένας μας.
Καλό μήνα να έχουμε!
Κι ας μην είναι ξεδιάντροπα καυτός!

51 σχόλια:

  1. Kαλό μήνα γλυκιά μου Μαρία...
    Καλό μήνα με χαρές και δροσιές!!
    Πολλά φιλιά και χάδια στις γατούλες σου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου!
      Καλό μήνα με πολλές ομορφιές και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Δεν πρόλαβα καν να διαβάσω τι γράφεις και το μάτι μου έπεσε κατευθείαν στο Ηλιοτρόπιο. Πού το βρήκες το Ηλιοτρόπιο; Έχεις στον κήπο σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού έχω βάλει ηλιοτρόπια...σε κήπο σε γλάστρες, παντού...χαχα!

      Διαγραφή
  3. Αχ μου είχαν λείψει οι φωτογραφίες σου! Πήρά δώρο από τον αντρούλη μου φωτογραφική dslr! Τα έμαθες! Τώρα θα περνάω και για να εμπνέομαι! χαχα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθα ψάχνοντας για να δω!!χαχα!
      Με γεια σου η καινούρια μηχανή...είμαι σίγουρη πως θα δω πολλές ομορφιές!

      Διαγραφή
  4. αφήσαμε πίσω έναν Ιούνιο με εικόνες όμορφες άλλοτε κερασένιες, άλλοτε λουλουδένιες και άλλοτε χνουδάτες που με βάρκα κάτω απ' ήλιους λαμπερούς μας ταξίδεψαν...
    καλό μήνα να έχουμε, Μαράκι μου, με ταξίδια απρόσμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πόσο μου αρέσουν τα ταξίδια...!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα Βίκυ μου..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Μαρία μου!
    Ολοι οι μήνες και όλες οι εποχές καλές είναι.
    Εγώ είμαι παιδί του καλοκαιριού και του ήλιου πάρα πολύ αλλά εντάξει όλα έχουν την χάρη τους!
    Οι φωτογραφίες σου τέλειες ειδικά αυτή η τελευταία στην καρδιά μου μπήκε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές είναι όλες δεν αντιλέγω...ίσα ίσα...άλλωστε το μόνο που δεν αντέχω είναι το πολύ κρύο και η πολλή ζέστη...και είναι για πρακτικά θέματα...
      Η πολλή ζέστη με αποσυντονίζει και με κάνει να νιώθω άρρωστη...και το κρύο με αρρωσταίνει κυριολεκτικά...χαχα
      Τον ήλιο όλοι τον θέλουμε, μα όταν καίει πολύ, τον μισώ λίγο!...θα προτιμήσω τη σκιά από την παρέα του!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μα είναι δυνατόν, να δείχνουν τόσο λαχταριστά τα κεράσια σου, έστω κι ασπρόμαυρα;;; Υπέροχες οι φωτογραφίες, με αγαπημένη μου για σήμερα την τελευταία, πεθαίνω!!!! Εν τω μεταξύ ξετρελαίνομαι τόσο με τις εικόνες σου, που ξεχνώ να σου πω, πόσο μ΄αρέσει και ο τρόπος που γράφεις!!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πεντανόστιμα γι΄αυτό φαίνονται έτσι...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Κι εμένα οι αγαπημένες μου εποχές να είναι η άνοιξη και το φθινόπωρο και οι φωτογραφίες σου καθ' όλη τη διάρκεια κάθε χρονιάς. Φιλιά πολλά και καλό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  8. Τα κερασάκια σου επίκαιρα.
    Χθες έφαγα τα πρώτα αληθινά νόστιμα του καλοκαιριού.
    Βιαζόμαστε, σκεπτόμουν, κι ύστερα λέμε ότι τα φρούτα έχασαν τη γεύση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις!!
      Τα φρούτα δεν έχασαν ποτέ τη γεύση τους...εμείς βιαζόμαστε!
      Αν τα τρώμε στην εποχή τους είναι πάντα νόστιμα!
      Καλό ξημέρωμα Δάφνη μου!

      Διαγραφή
  9. Ωραια τα ηλιοροπια μα η γαρδενια!!!....
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γαρδένια μοσχομυρίζει...πριν λίγο που πότιζα τα λουλούδια με μάγεψε ξανά με το άρωμά της!
      Σε ευχαριστώ πολύ...καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  10. Όλες οι εποχές έχουν τη χάρη τους Μαράκι μου κι εσύ τους δίνεις υπόσταση με τις φωτογραφίες σου. Ιδιαίτερα η τελευταία με την βάρκα, είναι υπέροχη!!!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα, μα υπάρχουν εποχές που λατρεύεις την κάθε τους μέρα και άλλες που απλά υπομένεις κάποιες τους μέρες...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου!
      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα να χεις Μαρία μου!!! Πιάσανε φουλ οι ζέστες δεν λες τίποτα!!! Υπομονή και κάνε μπάνια πολλά όπου μπορείς!!! Στη θάλασσα, στο σπίτι!!! :))) Εγώ κάτω από την ντουζιέρα είμαι και δεν βγαίνω!!! Οχι, θα αφήσω τα κοκαλάκια μου στην ζέστα!!!!!
    Εκπληκτικές οι φωτό σου!! Δεν τις χορταίνω!! Μα αυτή η τελευταία με την βάρκα είναι για έκθεση βρε κοπέλα μου!!! Κι όχι μόνο αυτή, έτσι;;; :))
    Φιλάκια δροσερά και καλό μας μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν παίρνω τα μπάνια μου στο σπίτι...οι βουτιές με δυσκολεύουν λίγο, μα δεν πειράζει...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου για τα καλά σου λόγια...φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Φαντάζεσαι να έπαιζε στην Εθνική και ένας Μητσ... (σταματάω εδώ για τους γνωστούς λόγους).
    Καλοκαίρι και πάλι καλοκαίρι. Το χειμώνα όπου και να πας χειμώνας είναι. Το καλοκαίρι άμα έχεις φράγκα πας όπου γουστάρεις. Πας τις κρουαζιέρες σου, κολυμπάς στις πισίνες σου, τρως τις ψαρούκλες σου σε ταβερνάκια στο κύμα, το πολύ πολύ ανεβαίνεις σε χωριό βουνίσιο που κάνει ψόφο.
    Δεν είναι λοιπόν ότι δεν σου αρέσει το καλοκαίρι, λεφτά δεν έχεις.

    Αυτό με το πυρίμαχο πολύ μου άρεσε... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...ναι, καλά έκανες και σταμάτησες εγκαίρως...
      Α γεια σου...δεν είναι πως δεν μου αρέσει, λεφτά δεν έχω...νομίζω τα είπες όλα!!

      Διαγραφή
  13. Τελειες φωτογραφιες! Δεν ξερω ποια να πρωτοπαινεψω! Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εννοειται οτι απεχθανομαι μουντιαλ και ζεστη! (Μα μια ζωη να παταω δημοσιευση βιαστικα!)

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ το παθαίνω συχνά..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. Άσε, άσε, γιατί ακόμα και τα κρύα του λουτρού, αυτό τον καιρό καυτά είναι!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραία τα κεράσια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καυτά δε λες τίποτα!!
      Όσο για τα κεράσια ήταν και πεντανόστιμα!!

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα Μαρία μου!!!!!
    Τα ηλιοτρόπια είναι τα αγαπημένα μου λουλούδια!!!!!!!
    Βάζε όσες φωτογραφίες θέλεις, όλες είναι υπέροχες!!!!!
    Και μένα μου σπάει τα νεύρα αυτό το μπουντιάλ, αλλά τι να κάνω ; Υπομονή θα περάσει κι αυτό!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν κι εσένα τα ηλιοτρόπια!!
      Όλα περνάνε, το μουντιάλ δε θα περάσει?...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφες εικόνες Μαρία μου!!
    Εξαιρετικές όλες οι φωτογραφίες σου!!Τό ηλιοτρόπιο είναι από τά αγαπημένα μου καλοκαιρινά λουλούδια!!
    Καί τό αποτύπωσε τόσο όμορφα ο φακός σου!!
    Καλό μήνα!!!Νά περνάς καλά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν κι εσένα τα ηλιοτρόπια!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα...φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  18. Η αναμετρηση των ηλιων (φωτο Νο4)
    επιγεια κι επουρανια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπιασες ακριβώς το νόημα!
      Και τέτοια εποχή με κερδίζει πάντα ο επίγειος ήλιος!

      Διαγραφή
  19. Ε, ναι, θα συμφωνήσω: άνοιξη και φθινόπωρο είναι οι πιο όμορφες εποχές.
    Και βάζε κάθε μέρα ηλιοτρόπια, δεν θα με χαλάσει καθόλου!
    Όλες οι εικόνες σου υπέροχες, ταξίδια ολόκληρα καθεμιά...
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Ίσως είναι τα πιο χαρούμενα λουλούδια...τα πιο αισιόδοξα!!
      Έτσι τα βλέπω...σαν γιορτή!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  20. Ναι Μαρία, θα συμφωνήσω πως ο Ιούνιος δεν ήταν ευσπλαχνικός...
    Οι φωτό σου όμως γλύκαναν λιγάκι αυτή την ανάμνηση!
    Ας ευχηθούμε πως θα διαχειριστούμε (και στο προσωπικό μας επίπεδο) καλύτερα ότι μας επιφυλάσσει ο Ιούλιος!
    Προσωπικά είμαι λάτρης του ήλιου γιατί στεγνώνει πληγές!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν κι άσχημος, μα έκανε κι αυτός τις ζέστες του....τα άλλα του παιχνίδια, μου άρεσαν...μου άρεσαν οι δροσιές του και οι σύντομες μπόρες του που αρωμάτιζαν γήινα την ατμόσφαιρα...αυτό το άρωμα της καλοκαιρινής βροχής είναι τόσο αναζωογονητικό και τόσο διαφορετικό!...είναι που η γη διψάει και καλοδέχεται τη βροχή!
      Κι εμένα μου αρέσει ο ήλιος, αλλά όταν αγριεύει δε στεγνώνει μόνο πληγές, στερεύει και ζωές...τα ηλιοτρόπια π.χ. αν δεν ποτιστούν κάθε μέρα με μπόλικο νερό, αρχίζουν να σβήνουν!
      Η ευχή σου και δική μου ευχή!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Καλό και τραγανό μηνα, σαν τα κερασακια σου! Meow

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ, κερασια..πρεπει να δωσω παραγγελια στην γιαγια να στειλει απο το χωριο!!
    Φευγω απο δω χορτασμενη απο αυτα αλλα και απο τις υπεροχες φωτογραφιες σου Μαρια μου
    Φιλια πολλα και καλο μηνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δώσεις αμέσως παραγγελία...πάω στοίχημα πως της γιαγιάς σου τα κεράσια θα είναι ακόμα πιο νόστιμα!
      Σε ευχαριστώ πολύ...καλό μήνα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή