Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Μια φωτογραφία τη μέρα...(1 - 8 Ιουλίου)

Άνοιξα τα κιτάπια μου να βρω άνοιξη στο κατακαλόκαιρο. Και βρήκα μια κατακόκκινη παπαρούνα να καμαρώνει κάτω από έναν ουρανό σκεπασμένο με άσπρα σύννεφα!
Με αυτή καλωσόρισα τον Ιούλιο, μα το γατάκι για κάποιο μυστήριο λόγο επέμενε να σκαρφαλώνει στην αρχή της ανάρτησης.
Το άφησα κι εγώ εκεί. Τι κι αν ήταν η φωτογραφία της έβδομης μέρας;
Μια φωτογραφία για κάθε μέρα.
 Ένα θέμα, μια εικόνα!
Αυτό είναι το Photo A Day!

Day 7...first (his first meal of the day)
Day 1...red + white (red poppy + white clouds from my archive)
Day 2...Something beginning with K...kittens
Day 3...match (It's a matchbox, but inside there is a doll...it' s just an old toy)
Day 4...stars (just one star)
Day 5...on the table (A pumpkin waiting to be Cinderella's Carriage or...a pie!)
Day 6...view

Day 8...I've never (skateboarding)

23 σχόλια:

  1. θα ήθελα να ξεχωρίσω μία και να πω πως αυτή μου αρέσει λιγότερο. δεν τα κατάφερα!
    να είσαι καλά κορίτσι φωτεινό, μια όμορφη μέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου! Μα τι ομορφες που ειναι ολες!
    Μια προς μια!
    Καλη εβδομαδα να εχεις γλυκια μου!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφες όλες Μαρία μου αλλά αυτό το γατί πολύ το αγάπησα!
    Τρελαίνομαι για τέτοιες μουσούδες!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!!!!!!!!! Να βγάζεις πιο πολλές φωτογραφίες να τις χαζεύουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρία μου
    Το γατούλι όχι άδικα
    ζήτησε την πρωτοκαθεδρία!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενα οκταήμερο πλεύσης, μέσα από το φακό της ψυχής σου...
    ...της δεξιότητας της τέχνης σου!!!
    Μαρία μου ευχαριστώ για όσα χαρίζεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική η παπαρούνα σου Μαρία μου! Πίνακας!! Αλλά και το γατί μια χαρά τα κατάφερε και τρούπωσε πρώτο!!!
    Χαχαχα!! :) Πάντα χάρμα οφθαλμών το σπιτάκι σου!!!
    Σε φιλώ καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είχα ξαπλώσει μια ωρίτσα για μεσημεράκι μετά από βαρετές σπιτικές εργασίες... και όταν άνοιξα το pc, έπεσα σ' αυτές τις φωτό, μια όαση ομορφιάς!
    Να είσαι πάντα καλά και να γλυκαίνεις έτσι όμορφα τα απογευματάκια μας!

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες όλες! Τα γατάκια είναι σαν ζωγραφιά... τόσο όμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σήμερα αγάπησα τη ρόδα του σκέιτμπορντ!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάτι ξέρει το γατάκι και σκαρφάλωσε στην κορυφή, αν και η παπαρούνα θα μπορούσε να χωρέσει σίγουρα δίπλα του! Ομορφιές μου :) Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες όλες Μαρία μου!!Δέν μπορώ νά ξεχωρίσω κάποια!Υπέροχη η συμμετοχή σου!!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωραια η παρεα σας.... καλησπέρα, καλημερα καλο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εκπληκτικές οι εικόνες, που μας χαρίζεις, Μαρία μου!!! Αχ αυτά τα γατόνια, είναι για ζούληγμα τρελό!!! Σε γλυκοφιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία το γατάκι και τα μάτια σου!
    Θέλουμε κάθε ανάρτηση να έχει στην κορυφή την.....κορυφαία μουσούδα του!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το γατουλίνι είναι τρέλλα! Τα δικά μου δεν έχουν ακόμα ανοίξει τα ματάκια τους και δεν βαριέμαι να τα φωτογραφίζω!
    Καλή συνέχεια, Μαρία μου!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν λεω ωραία και η παπαρούνα σου, αλλά το τιγρακι ειναι ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!
    Να έχετε μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σκαρφάλωσε γιατί είναι σταρ! Το γατάκι!!
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Great series of images! I love the sweet kitty! And the pretty poppy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτο το γατι ειναι ολα τα λεφτα !!! Τι κουκλι που ειναι
    Αχ γιατι να μην μενουν τοσο μικρουλικαααααα ε ????
    Φιλια Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή