Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

Δεν είμαι αυτή!

Δεν είμαι η Tinker Bell φυσικά.
Αν ήμουν, δε θα επέτρεπα ποτέ να κάνει τόση ζέστη στη χώρα του Ποτέ Ποτέ!
Αλλά ακόμα κι αν έκανε λίγη αστερόσκονη θα έκανε κι αυτή τη δική της  δουλειά και θα βρισκόμασταν στον Λυκαβηττό, ή στην Αμφιλοχία.
Ναι, είναι γεγονός, η ζέστη με κάνει να παραμιλάω, αλλά δεν τα έχασα ακόμα! 
Δεν πρόλαβα να ετοιμάσω την τελευταία μέρα και η Tinker Bell επέμενε να βοηθήσει και να πάρει τη θέση μου.
Ε, τι να κάνω την άφησα να καλύψει το κενό!

Καλό μήνα να έχουμε που όπως  όλα δείχνουν πήρε πολύ θερμά το θέμα και θα μας τσουρουφλίσει!
Κι έχω μια απορία!
Γιατί να καιγόμαστε όλοι, αφού υπάρχουμε κι εμείς που δεν παραπονεθήκαμε ποτέ για τις υπέροχες δροσιές που μας  έκανε δώρο ο Ιούνιος πριν πάρει ανάποδες;

June 23: parallel

June 24: colour splash

 June 25: blossom

June 26: in a stack

June 27: old

June 28: new

June 29: white on white

June 30: this is who I am...in my fantasy!


15 σχόλια:

  1. Είναι περασμένες τρεις τα ξημερώματα και ακόμα δεν μπορώ να πάρω μια κανονική ανάσα, όπως τη θέλω.
    Βράζει το ειδυλλιακό Άργος, ακόμα κι αυτή την ώρα...
    Αλλά δεν ανησυχώ. 61 και σήμερα μέχρι τον Σεπτέμβριο!
    Οι φωτογραφίες όλες ωραίες, όπως πάντα μα σήμερα ξεχώρισα και ψηφίζω την June 26 με τα βιβλία!
    Τι άλλο; Α ναι... Ήρθε και ο Ιούλιος, αν και δεν βρίσκω τον λόγο...
    Καλό μήνα Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Μαράκι μου
    Καήκαμε....δεν υπάρχει
    Βυθίστηκα στις εικόνες σου και θαύμασα!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα... Tinkerbell!
    Δεν ξέρω, ούτε εγώ διαμαρτυρήθηκα για τις δροσερές και βροχερές μέρες του Ιουνίου, αλλά ποιος να μ' ακούσει...
    Με μαγνητίζει η πόρτα (27Jun.Old)

    Πολλά φιλιά, Μαρία μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Μαρία μου!! Υπομονή και από Τρίτη θα πέσει 10 βαθμούς.. και θα ξαναγκρινιάζουν πάλι..!
    Τι να πούμε κι εμείς που έχουμε κάνει ένα μπάνιο μόνο, δουλεύουμε και κάνουμε εργασίες μες τον καύσωνα!
    Και δεν βγάζουμε κιχ. (αλλά ο καιρός δεν κάνει διακρίσεις χεχε) Υπέροχες οι φωτογραφίες σου.. Εκείνη η πόρτα πόσο φανταστική!! Τρελαίνομαι να φωτογραφίζω παλιές πόρτες και παράθυρα.

    Πολλά φιλιά καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πόρτα είναι υπέροχη. Δεν την είχα δει.
    Και το λευκό εκθαμβωτικό!
    Καλό μήνα Μαρία μου με ακόμα πιο όμορφες εικόνες και στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες φωτογραφίες!! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Μαρία μου, μόνο με όμορφες στιγμές!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ προσεγμενες φωτογραφιες!
    Περιμενω με υπομονη την Δευτερα που θα πεσει λιγο η θερμοκρασια και θα παμε με ανεση στη θαλασσα, κατα τα αλλα, καλοκαιρι ειναι θα περασει..
    Δεν ξερω γιατι, παρ ολο το οτι η ζεστη με ταλαιπωρει δεν μπορω να το ανταλλαξω με τον χειμωνα, μαλλον το χρειαζομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν Μαρία μου... μπορεί να σου φανεί περίεργο ή κουφό, αλλά αν με ρωτήσει κανείς τί προτιμώ να ζεσταίνομαι στους 35 βαθμούς (γιατί τόσο έχουνε εδώ μεσημεριάτικα) ή να παγώνω όπως πάγωνα τον περασμένο καιρό, θα σου πω: Δεν με νοιάζει να ζεσταίνομαι, δεν αντέχω το κρύο!!!
    Οι φωτογραφίες σου, όλες πανέμορφες, δύσκολα μπορώ να διαλέξω μια!
    Καλό υπομονετικό μήνα εύχομαι!
    Αφιλάκια χαμογελαστά και πάντα τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Μαρία μου!
    Οι φωτό σου με δρόσισαν!😃
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Μαρία μου!! Ελα να παραμιλήσουμε μαζί!! Κόκομπλόκο από την ζέστη κι εγώ.. ασε!!
    Τι να πω για τις φωτό σου!! Υπέροχες όλες!! Ειδικά την πόρτα την λάτρεψα!! Οι ντάνες με τρομάζουν γιατί βλέπω τις δικές μου που όσο κι αν διαβάζω τώρα, τον ατελείωτο ακόμα έχουν!! Αχαχαχα!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και δροσερά σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ αυτήν την αστερόσκονη δεν θα την έπαιρνα ποτέ Μαρία μου. Παιδί γαρ της θέρμης και της ζέστης του καλοκαιριού την ερωτεύομαι παράφορα και βουλιάζω στο κάμα της να με οδηγήσει στα ακραία της μονοπάτια. Να νιώσω να πιέζομαι στα όρια. Να φτάνω το κορμί μου σε κόκκινες στροφές, να ισορροπώ στην πίεση και στη δοκιμασία.
    Τι πανέμορφες φωτογραφίες ;
    Καλό μήνα σου είπα ;
    Να σου πω....! Καλό μήνα ολόψυχα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες οι ασπρόμαυρες και αυτή η πόρτα με το ρόπτρο φανταστική.
    Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα, Μαρία μου. Υπέροχες οι φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή