Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Εν θερμώ!

Όσο οι χάρτες ξεδιπλώνονται για να προετοιμαστούν ταξίδια, ή για να τραβηχτεί μια φωτογραφία, δεν αφήνουμε τα όνειρα να αναδιπλωθούν. 
Κι όσο η θερμοκρασία τραβά την ανηφόρα, μια επίσκεψη στην Αστυπάλαια,  έστω και φωτογραφική, γίνεται ανάσα δροσιάς.
Κι επειδή στο κάστρο φυσάει αρκετά λέω να το βάλουμε στο πρόγραμμα!


Αν πάλι προτιμάτε βουνό, σας έχω την ιδανική λύση!
Η λίμνη Τσιβλού, σκαρφαλωμένη στον Χελμό, υπόσχεται να σας ξελογιάσει με την ομορφιά της.
Θα μπορούσαμε να πεταχτούμε και μέχρι την Πάτρα, για να θαυμάσουμε το Ρωμαϊκό Ωδείο!

Αν δε θέλετε να απομακρυνθούμε πολύ, έχω κι άλλες επιλογές!

Μια απλή, αλλά καθόλου βαρετή πρωινή βόλτα στο πάρκο με τον ήλιο να παίζει κρυφτό ανάμεσα στα φυλλώματα των δέντρων, για να ξεπροβάλλει ξαφνικά λαμπρός και εντυπωσιακός!

Ή μπορούμε να μείνουμε σπίτι και να το διακοσμήσουμε με κοχύλια για να φέρουμε λίγο πιο κοντά την ιδέα της θάλασσας!

Η πιο τολμηρή πρόταση παρόλα αυτά, είναι να χωθούμε σ' έναν κήπο για να δούμε μια μαργαρίτα, ή να "κλέψουμε" ένα κεράσι. 
Όπως βλέπετε, επιλογές υπάρχουν!


June 10: map

June 11: stunning (Astypalaia Greece)

June 13: time

June 14: begins with F...fragile as a flower

June 15: symmetrical (Roman Odeum - Patra Greece)

June 17: bottle (oh well, inside the bottle)

June 18: magic (sun...the greatest magician)

June 20: yay!

June 21: on the table

June 22: teal

21 σχόλια:

  1. Η Αστυπάλαια είναι υπέροχη, τα κεράσια νόστιμα, όμως το χάρτινο καραβάκι σου με ξετρελαίνει, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το να ζεις ποιητικά είναι το ζήτημα
    κι εσύ τα καταφέρνεις θαυμάσια!!!!

    Καλημέρα Μαράκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες φωτογραφίες! Γεμάτες ζωντάνια και χρώματα!!Ωραίες οι προτάσεις σου και το καράβι σου μας περιμένει!
    Καλή σου μέρα!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόσες βόλτες μέσα από ένα κείμενο, μας ταξίδεψες σήμερα Μαρία μου. Εν τω μεταξύ το έχω ξαναπάθει με κείμενο σου, βλέπω λέξεις με κόκκινα, ξεχνάω το τίτλο, δεν καταλαβαίνω ότι είναι links και λέω να : Παίζοντας με τις λέξεις!
    Και οι ζέστες δεν έχουν σφίξει ακόμα. Με χάνετε!
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λεω να παρουμε το χαρτινο καραβακι κ να επισκεφτουμε την αστυπαλαια...κ μετα....οπου μας βγαλει ο δρομος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Μαρία μου
    με τις όμορφες φωτό σου!
    Σήμερα θα κάνω το πρώτο μου μπάνιο,
    γιούπι!
    Στο Κατάκολο,εδώ κοντά στον Πύργο!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άχ βρε Μαρία μου. Μοσχοβόλησε καλοκαίρι στο bLOG σου....! και εμείς απολαμβάνουμε το ταξίδι.
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν, κάτσε να δω τι μπορώ να κάμω από αυτά που προτείνεις...
    Να φτιάξω μια χάρτινη βαρκούλα, να βγάλω τα κοχύλια από τη σακούλα που είναι φυλαγμένα και να τα βάλω σ' ένα βάζο, να πλύνω λίγα κεράσια που έχω στο ψυγείο και να τα τσακίσω.
    Αυτά θα κάνω, μόλις τελειώσω τη βλογότσαρκά μου, με αυτή τη σειρά.
    Επίσης ψηφίζω τις αντίστοιχες φωτογραφίες, με την ίδια σειρά!
    Κίσιζ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι σε θέλω Μαρία(me)μου, ν' αρπάζεις το καλοκαίρι απ' τις πρώτες του μεγάλες ζέστες και να μας το μεταδίδεις λεκτικά και φωτογραφικά... τίποτα δεν έμεινε έξω (εκτός του Μπρικίου!)
    ΑΦιλάκια γλυκά στο διαδικτυακό μου ταίρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ελλάδα το καλοκαίρι.
    Το φως, η θάλασσα, το άσπρο των νησιών.
    Υπέροχο Μαρία μου!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει με τη φωτογραφία με το πλατανόφυλλο έμεινα! Πόσο ωραία φωτό!!!
    Κοίτα να δεις τι κάνεις μ' ένα μόνο ξερό πλατανόφυλλο!!!!
    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικές φωτογραφίες!!! Αυτό το teal της λίμνης...αγαπημένο μου χρώμα!!!!
    Να περάσεις ωραία όπου κι αν σε πάει το όμορφο καραβάκι σου, Μαρία μου!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στον κήπο, στην λίμνη και στην Αστυπάλαια!
    Πήρα μια μικρή γεύση ταξιδιού μέσα από τις εξαιρετικές φωτο...!
    Καλά να περάσεις, Μαρία, όπου κι αν βρεθείς και να επιστρέψεις
    με μικρά έργα τέχνης πίσω!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ti όμορφα που μας ταξιδεύεις με τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου.Εύχομαι το καλοκαίρι σου να είναι γεμάτο υπέροχες στιγμές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρια μου οπου και να παμε τωρα το καλοκαιρι ηΕλλαδα μας μπορει να μας πληγωνει ομως ειναι τοσο ομορφη.μηπως να πηγαιναμε και στη Λευκαδα μας η στην Πρεβεζα που την εχουμε τοσο κοντα μας.;η να θαυμασουμε την θεα απο το καστρο της Ναυπακτου;Να περνας καλα σου ευχομαι και πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε πάω Λευκάδα αμέσως! Κι έχω "πρόχειρη" και Ναύπακτο, και μου έδωσες ιδέα για ανάρτηση, μια κι έχω πολλές φωτό από εκεί που δεν έχουν δημοσιευτεί, αλλά και Πάργα!
      Άσε που μια από τις πιο αγαπημένες μου παραλίες είναι ο Βράχος Πρεβέζης!
      http://mytripssonblog.blogspot.gr/2015/08/blog-post_12.html
      http://mytripssonblog.blogspot.gr/2015/09/blog-post_19.html
      http://mytripssonblog.blogspot.gr/2016/07/Parga-Valtos.html
      http://mytripssonblog.blogspot.gr/2016/07/Parga.html
      Κι ο Μπρίκι το πρώτο του μπάνιο στη Λευκάδα το έκανε!
      http://mytripssonblog.blogspot.gr/2013/07/blog-post_24.html
      Έπεται συνέχεια ελπίζω φέτος! :)
      Φιλιά πολλά και να περνάς κι εσύ όμορφα!

      Διαγραφή
  16. Να χαρώ ομορφιές!!! Ταξειδεύω νοερά με τις λήψεις σου Μαρία μου!!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή