Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

Τα ζώα των βράχων


Μπορεί το τοπίο να χάνεται στην ομίχλη, αλλά μια κουκκίδα που κινείται στον βράχο απέναντι καταφέρνει να τραβήξει την προσοχή.
Ένας σκύλος μαθημένος στις αντιξοότητες τοπίου και καιρού κάνει τον περίπατό του.




Οι γάτες από την άλλη μοιάζουν να βολεύονται καλύτερα στον περίβολο των μοναστηριών και ζουν απλώς τη ρουτίνα τους παρά την κοσμοσυρροή.





Φέρνω σήμερα από τα Μετέωρα μόνο τα ζώα που συνάντησα εκεί, ειδικά για το Saturday's Critters # 313

19 σχόλια:

  1. wonderful and so sweet cat photos!!!What foggy photos, that is great!
    greetings Elke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λάτρης της ομίχλης, την απολαμβάνω στο βουνό όπου ζω πολύ συχνά!
    Ο Μπρίκης είναι αυτός που κόβει βόλτες στην ομίχλη;
    Την τελευταία φορά που πέρασα από τα Μετέωρα είχε αυτή την μεταφυσική ομίχλη και ήταν μαγικά!
    Πόσο ταιριάζουν οι ψιψίνες στα μοναστήρια!

    ΑΦιλάκια βροχερά και ομιχλώδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη πολύ η ομίχλη, αλλά είχα χρόνια να επισκεφτώ τα Μετέωρα και ήθελα να ξαναδώ την υπέροχη θέα. Δεν παραπονιέμαι, γιατί έτσι είχε άλλη μαγεία!
      Τώρα που το λες, του φέρνει του Μπρίκη ο σκυλάκος αλλά δεν είναι αυτός.

      Φιλιά πολλά, ηλιόλουστα σήμερα!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Hello, cute photos of the sweet kitties. It is really foggy here this morning. Beautiful photos!
    Thank you Maria for linking up and sharing your post. Happy Saturday, enjoy your weekend. PS, thanks so much for leaving me a comment.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες εικόνες, ωραίος λόγος, ωραίος τίτλος!
    Να περνάς ωραία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Εύχομαι μια πολύ καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει! Η αποτύπωση στιγμών από την φωτογραφική σου ματιά είναι υποδειγματική, καλλιτεχνική και υπέροχη. Δεν έχω λόγια. Μέσα από τις φωτογραφίες σου παράγονται συναισθήματα και κλείνεται η ομορφιά της στιγμής.
    Καλησπέρα Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Sure hate to see those cats wandering around outside. They do incredible harm to local bird populations.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες φωτογραφίες που σε κάνουν να πλάθεις ιστορίες με φόντο το μυστηριακό περιβάλλον της ομίχλης.
    Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρια μου Μετεωρα ε; υπεροχο μερος ..οι φωτογραφιες σου οπως παντα ζωντανες θα τις ελεγα εγω..ακομα και μεσα σε ενα ομιχλώδες ονειρτικο τοπιο η γατουλες ξερουν να ποζαρουν .ο σκυλακος που να ξερει οτι τον ειχες παρει χαμπαρι..
    Να περνας ομορφα καλη κυριακη φιλιααα!!! ✨🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Απορώ και που τον εντόπισα τον σκύλο με τόση ομίχλη...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Αγαπώ τα Μετέωρα Μαράκι μου. Και η ομίχλη μου προκαλεί δέος αλλά δεν θέλω να είμαι στο δρόμο. Να την απολαμβάνω εκ του μακρόθεν ή καλύτερα από τις φώτο σου. Υπέροχες φωτογραφίες της φύσης σαν να είμαι εκεί
    Καλή Κυριακή εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Είναι υπέροχα τα Μετέωρα.Όσο για την ομίχλη το βράδυ που επιστρέφαμε είχε γίνει από μαγεία εφιάλτης, οπότε μαζί σου κι εγώ...
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή