Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019

Εν κινήσει



Εν κινήσει

Ένας μικρός  περίπατος στη στολισμένη πόλη
θολή εικόνα των γιορτών γέμισε την ψυχή μου
Και η χαρά της προσμονής χάθηκε για λίγο
καθώς πόνος απρόσμενος ήρθε και με βρήκε
Όσο κι αν φωτίσουμε τους δρόμους και τα σπίτια
θα υπάρχουν μέρη σκοτεινά που η γιορτή δε φτάνει


To 250 Συμπόσιο Ποίησης ζητάει να εμπνευστούμε από το φως και το σκοτάδι, δέχεται συμμετοχές μέχρι και τις 18 Δεκεμβρίου και μου θυμίζει την περσινή μου συμμετοχή στο   22o Συμπόσιο ποίησης 
Με τη σειρά μου σας θυμίζω ότι μέχρι τα μεσάνυχτα μπορείτε να βαθμολογείτε στο 20ο "Παίζοντας με τις λέξεις".

9 σχόλια:

  1. χαχα!
    Το διαβάζω και λέω...κάτι μου θυμίζει!
    Ω, ναι!~ Ήταν η συμμετοχή σου στο περσινό αντίστοιχο Συμπόσιο!
    Κοίτα τι κάνει το σύμπαν! Πετυχαίνω πάντα αυτά που πρέπει μπροστά μου....
    ως δια μαγείας!

    Μαρία μου εύχομαι φέτος ακόμα καλύτερες εμπνεύσεις!
    (σιγουράκι το έχω σχεδόν! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια υπέροχη συμμετοχή, διαχρονική και πάντα επίκαιρη. Και θα ταίριαζε και στο τωρινό συμπόσιο της Αριστέας μας. Το σύμπαν φροντίζει να συνυπάρχουν αρμονικά οι χαρισματικοί άνθρωποι και να δημιουργεί μικρές εκρήξεις φωτός.
    Καλά τελειώματα με το παιχνίδι μας και πολύ καλές εμπνεύσεις για το συμπόσιο και για ό,τι άλλο επιδιώκεις στη ζωή σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο όμορφο Μαρία μου! Πόσο ανθρώπινο. Και εγώ να ευχηθώ καλό τελείωμα στο όμορφο παιχνίδι μας και συνέχεια στο Συμπόσιο.
    Στέλνω τα φιλιά μου Μαρία μου και καλή δύναμη να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξέφρασες ποιητικά την θλιβερή πραγματικότητα.
    Ελπίζω να φθάσει το Φως παντού!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποση πραγμαγικοτητα εχουν οι στιχοι σου Μαρία μου!! παντα επικαιροι και διαχρονκοι καθε εποχη στην καθημερινοτητα μας..
    Να εισαι καλα και καλη συνεχεια σε οτι κανεις τα λεμε φιλιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαχρονικοί οι στίχοι σου Μαρία μου, μακάρι το φως να διεισδύσει παντού και να μην αφήσει το σκοτάδι να παραμείνει σε καμία γωνιά του κόσμου μας....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Όσο κι αν φωτίσουμε τους δρόμους και τα σπίτια
    θα υπάρχουν μέρη σκοτεινά που η γιορτή δε φτάνει"

    ======

    .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα!!!!!!
    Πολύ ωραία συμμετοχή και συγχαρητηρια και για το καλεσμα στο Συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή